Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä LENTOEMÄNTIÄ? Kertoisitteko työstänne?

Vierailija
15.05.2008 |

Paljonko saatte käteen liksaa kuussa? (alkupalkka+paljonko tulee lisiä)

Miten työaikanne rakentuu, jos pitkät lennot? Paljonko tulee vapaita niistä?

Onko työ fyysisesti raskasta? Mitä vaaditaan, että pääsee lentoemännäksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupalkasta muistan sen että se oli surkea. Naurettava suorastaan. Se kuitenkin korjaantui pian ja lopullisestihan palkat voi vaihdella hyvnkin paljon riippuen millaisia lentoja saanut. Jos paljon lentoja maihin joissa hyvät päivärahat tili koheni kummasti.

Työlista on sekavin minkä tiedän. Mut älä huoli, siihen ihan kurssilla opetetaan :o).

Yleisin fyysinen olotila työpäivän jälkeen oli turvotus ja kuvotus ja väsymys...kyllä se on fyysisesti raskasta, riippuu tietysti hirveästi millaisia lentoja ollut. Työ voi olla myös psyykkisesti raskasta. Toisaalta täytyy sanoa että se voi olla myös hauskinta työtä jonka tiedät, ihanat työkaverit ja se että ei koskaan tiedä millainen päivä tulee olemaan on parasta. Maailmaa siinä nyt ei ainakaan mitenkään järin pääse katselemaan, kenttiä kylläkin :o).

Minimiaatimuksina on tietysti hyvä kielitaito, yo ja asiakaspalvelukokemus. Testit olivat ainakin Finnairilla joskus kaksipäiväiset, sisälsivät psykologisen yksilö- sekä ryhmäkokeen sekä kaikki kielet osasit niitä tai et. Kun mä hain hakemuksia oli vastaanotettu n. 1700kpl, niistä haastatteluun pääsi 270 ihmistä ja kursseille lopulta otettiin 70. Ja sinä vuonna kurssitettiin aika paljon.

Finnairin sivuilla on lisätietoja ja nykyään ehkä jo halulomakekin. Onnea matkaan!

Vierailija
2/3 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokoneen ilmaan? vanheniko iho ja huonontui kun ei se kuiva lentokoneilma ainakaan hyvää voi iholle tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ennemmin syytän ihan puhdasta ikääntymistä tässä asiassa. Totta puhuen siinä hommassa mä ainakin oikeastaan opin vasta itseäni hoitamaan.