Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen alue on Malmi?

Vierailija
17.08.2022 |

Siis Helsingissä. Millaista porukkaa, millainen yleinen henki?

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malmin asema on kyllä ruma. Ja kaupan päälle asemalla tehdään avointa huumekauppaa.

Miten se avoin huumekauppa vaikuttaa sinun elämään? Tuskin he sinulle mitään myy.

Vierailija
102/131 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kertoa miksi te vihaatte päihderiippuvaisia eli SAIRAITA ihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa ketään mutta en halua elää jatkuvan väkivallan ja ryöstön uhan alla.

Vierailija
104/131 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen Malmista se, että kaikki menivät sinne kun muuttivat muualta Helsinkiin. Tästä on kylläkin jo 15v aikaa.

Vai menivätkö Malmille,kun muuttivat muulta Suomeen?

"Kyllä, Somaliasta ja Afghanistanista." Tämän sinä kai haluaisit kuulla?

Vierailija
105/131 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monesti päihderiippuvainen on sinua uhkaillut tai hakannut? Minua ei ikinä, ja olen asunut paikoissa, joissa heitä on paljon.

Vierailija
106/131 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monesti päihderiippuvainen on sinua uhkaillut tai hakannut? Minua ei ikinä, ja olen asunut paikoissa, joissa heitä on paljon.

3 kertaa uhkaillut ja kerran lyönyt silmälasit rikki, nämä siis tapahtui 2 vuoden aikana ja Helsingin Kalliossa.

Vierailija
107/131 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän ne Malmin miljoonatalot ovat.

Vierailija
108/131 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea paikka ainakin Malmin aseman seutu. Ollut aina, mutta pahentunut muutamissa vuosissa lisää. En muuttaisi, jos olisi mikä tahansa muu vaihtoehto. 

Vierailija
109/131 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauhea paikka ainakin Malmin aseman seutu. Ollut aina, mutta pahentunut muutamissa vuosissa lisää. En muuttaisi, jos olisi mikä tahansa muu vaihtoehto. 

Millä tavalla? Todella hyvät palvelut ja kulkuyhteydet moneen suuntaan. Kivoja ravintoloita mm. nepsku ja thai. Toki luontoa ei oikein ole ihan vieressä, mutta suht lähellä kuitenkin Fallkulla.

Vierailija
110/131 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin tori on aika...synkkä. Kuukausi sitten kävin fillarilla. Malmi on sellainen Helsingin persereikä. Asuinalueet ovat liian uusia, ei mitään luonnetta eikä vihreää. Sellaista gettoa. Jo Pukinmäki on parempi. 

Vierailija
111/131 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Malmilla 6 vuotta toistakymmentä vuotta sitten, ja Malmin baarieläämää olen kaivannut.

En tiedä mikä nykymeininki on, mutta itse tykkäsin sillon asua siellä, ja olen sinne takaisin kaipaillut. 

Vierailija
112/131 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras baari on Konja! Tervetuloa Malmille, tarjoon sulle stoben!

Vierailija
113/131 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuva (en asu Helsingissä) että se olisi sellainen hyvätuloinenduunari/alemmanvalkokaulusluokanalue, jossa ei ole hipstereitä, eikä suuria ongelmia?

On siellä tosin myös perinteistä Malmin meininkiä, eli janoisia äijiä istumassa Konjassa aamusta iltaan tai kunnes posa tyhjenee. Ja hörhöjä riittää joka paikkaan. Lukitse fillarisi huolellisesti.

Konjan kanta-asiakkaat! Sinne muutamia kertoja eksynyt ole. Voi Jeesus niitä rasvaisia rapajuoppoja. Istuu siinä tiskiä vastapäätä sohvalla tai puisella jakkaralla.

Yöööök

Vierailija
114/131 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole koskaan uhkailtu eikä hakattu, joten ei ketään muutakaan tässä maailmassa.

Vierailija
115/131 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malmintorilla on päihdefestarit 24/7. Jos se ei haittaa, niin ihan jees paikka. Hyvät kulkuyhteydet ja palvelut lähellä.

Myös useita hyvin rauhallisia omakotialuetta, pienkerrostaloja ja rivavareita, uusia ja vanhoja.

Olen haeskellut sieltä uutta kotia.

Vierailija
116/131 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Malmin sairaalassa töissä ja kuljen autolla ja ajan Tapaninvainion kautta. Pari kertaa on pitäny mennä junalla töihin kun auto on ollu huollossa. Juna asemalla nähty: ulkomaalaiset englanniksi tyrkyttävät uskontoaan ja sanon että uskon kummituksiin, siihen jäi suu auki loksahtaneena. Ei edes tiennyt mikä on ghost,piti laittaa kääntäjään, että ymmärs omalla kielellä. Toisella kertaa asemalla bussista hyppäsi kaksi miestä aamutohveleissa ja kylpytakeissa ilmeisesti bisset muovipussissa. Ties mistä tulivat ja minne menivät kylpytakeissaan. 

Vierailija
117/131 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkuuden ja hyvän olon kehto

Vierailija
118/131 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras baari on Konja! Tervetuloa Malmille, tarjoon sulle stoben!

Konjassa olen käynyt. Siellä ei käy ainuttakaan sellaista miestä jonka vuoksi naisen kannattaisi ottaa tarjottu stobe vastaan. No, tietty jollei nainen ole itsekin pultsari ja elämäntapatyötön tai syrjäytynyt.

Vierailija
119/131 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestön vaihto sielläkin meneillään.

Hyvästi, suomalainen Malmi.

120/131 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin vieraillut Malmilla mutta ilmeisesti Malmin Nova ostoskeskus on yhtä rähjäinen vieläkin.

Se pitäisi remontoida kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän