Millainen alue on Malmi?
Siis Helsingissä. Millaista porukkaa, millainen yleinen henki?
Kommentit (111)
Voisitteko kertoa miksi te vihaatte päihderiippuvaisia eli SAIRAITA ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
En vihaa ketään mutta en halua elää jatkuvan väkivallan ja ryöstön uhan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen Malmista se, että kaikki menivät sinne kun muuttivat muualta Helsinkiin. Tästä on kylläkin jo 15v aikaa.
Vai menivätkö Malmille,kun muuttivat muulta Suomeen?
"Kyllä, Somaliasta ja Afghanistanista." Tämän sinä kai haluaisit kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monesti päihderiippuvainen on sinua uhkaillut tai hakannut? Minua ei ikinä, ja olen asunut paikoissa, joissa heitä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monesti päihderiippuvainen on sinua uhkaillut tai hakannut? Minua ei ikinä, ja olen asunut paikoissa, joissa heitä on paljon.
3 kertaa uhkaillut ja kerran lyönyt silmälasit rikki, nämä siis tapahtui 2 vuoden aikana ja Helsingin Kalliossa.
Missäköhän ne Malmin miljoonatalot ovat.
Ihan kauhea paikka ainakin Malmin aseman seutu. Ollut aina, mutta pahentunut muutamissa vuosissa lisää. En muuttaisi, jos olisi mikä tahansa muu vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauhea paikka ainakin Malmin aseman seutu. Ollut aina, mutta pahentunut muutamissa vuosissa lisää. En muuttaisi, jos olisi mikä tahansa muu vaihtoehto.
Millä tavalla? Todella hyvät palvelut ja kulkuyhteydet moneen suuntaan. Kivoja ravintoloita mm. nepsku ja thai. Toki luontoa ei oikein ole ihan vieressä, mutta suht lähellä kuitenkin Fallkulla.
Malmin tori on aika...synkkä. Kuukausi sitten kävin fillarilla. Malmi on sellainen Helsingin persereikä. Asuinalueet ovat liian uusia, ei mitään luonnetta eikä vihreää. Sellaista gettoa. Jo Pukinmäki on parempi.
Asuin Malmilla 6 vuotta toistakymmentä vuotta sitten, ja Malmin baarieläämää olen kaivannut.
En tiedä mikä nykymeininki on, mutta itse tykkäsin sillon asua siellä, ja olen sinne takaisin kaipaillut.
Miten se avoin huumekauppa vaikuttaa sinun elämään? Tuskin he sinulle mitään myy.