Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisissa on paljon sellaisia jotka eivät salli toisten ihmisten mielipiteitä, jopa niin että poistetaan kommentteja?

Vierailija
29.12.2023 |

Tällä palstalla tämän huomaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä työpaikoilla. Kun avaat suusi ja olet hiljainen, tunnollinen työntekijä ja sanot ihan asiasta ja parannuksesta työhön ei sitä kuunnella. Koska olet väärä ihminen. Siten että sinulla ei ole auktoriteettia työpaikoilla, mutta jos saman asian sanoo sellainen perseilevä suupaltti, se otetaan heti vastaan kuin uutena ihmeenä. Todettu niin sata kertaa. Ruskeakieliset pärjää vain työpaikoilla. Hiljaiset vaietkoon iäjsi. Heillä ei mitään mahkuja.

Muistakaa tämä. Palkka maksetaan silti vaikkette tee itsestänne proviisori vaaraa ideoillanne. Pitäkää leipäläpenne kiinni, ettekä anna suupaltti pesrenaamoille ideoistanne

Vierailija
2/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka on akalle vi...u

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset olivat natzien suurimpia kannattajia Saksassakin aikoinaan. Vihreä liikekin on entisten natzien perustama.

Vierailija
4/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset olivat natzien suurimpia kannattajia Saksassakin aikoinaan. Vihreä liikekin on entisten natzien perustama.

rysssienpä

Vierailija
5/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet kirjoittavat naisista pelkkiä törkeyksiä tälle palstalle? Siinä on minun syyni ilmiantonappulan painamiselle.

Vierailija
6/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet kirjoittavat naisista pelkkiä törkeyksiä tälle palstalle? Siinä on minun syyni ilmiantonappulan painamiselle.

Mitä törkeää aloituksessa muka oli? Ja miksi käytät tuota tekosyynä sille että ilmiannat kaiken mikä sinua ei miellytä?

Vierailija
7/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat vihaa toisia akkoja. Se on luonnonlaki

Vierailija
8/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä törkeää aloituksessa muka oli? Ja miksi käytät tuota tekosyynä sille että ilmiannat kaiken mikä sinua ei miellytä?

Sanoinko, että tässä aloituksessa? Mutta suurimmassa osassa aloituksia, joka alkaa sanoilla "miksi nainen", sisältö on silkkaa solvausta, panettelua, ala-arvoista törkyperseilyä. Sellaista ei tarvitse jättää tänne kenenkään luettavaksi.

Vierailija
9/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö naiset saunailloissa työporukan naisten  kanssa???    EI, EI JA EI.

miehet käy, koska pystyvät siihen ilman arvostelua kropasta. Koettu tämäkin

Vierailija
10/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat vihaa toisia akkoja. Se on luonnonlaki

Ai myös sukulaisia ja ystäviä?

Vierailija
11/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan vain asiattomat viestit. 

Vierailija
12/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiattomat aloitukset ja kommentit poistoon.

Vierailija
13/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinimusta liike on vasemmistoa?

Vierailija
14/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko, että tässä aloituksessa? Mutta suurimmassa osassa aloituksia, joka alkaa sanoilla "miksi nainen", sisältö on silkkaa solvausta, panettelua, ala-arvoista törkyperseilyä. Sellaista ei tarvitse jättää tänne kenenkään luettavaksi.

Miksi miehillä asia ei mene sillä tavalla tunteisiin että painavat ilmiantonappia?

Vierailija
15/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista, sensuuri ei johda mihinkään hyvään. Luulisi, että kykenet vastaamaan viestiin ja kumoamaan väitteet, jos ne eivät pidä paikkansa. Ja jos pitävät paikkansa, ei niitä tarvitse edes yrittää kumota. Kummallista, ettei edes voida keskustella kuin hännystelijöiden kanssa, mihin se johtaa!!!

Vierailija
16/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiattomat aloitukset ja kommentit poistoon.

Ilmiannoin. Viestissäsi ei ollut asiaa. 

Vierailija
17/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta voi luoja olisinpa mies. Voisin ulkoistaa itseni kaffekerhoakkojen juorupiiristä työpaikoilla. Jos et istu siinä porukassa, sinusta juorutaan ja jos osallistut, olet akka myös. Olen hiljaa ja en sano mitään. Siis olen kai juoruakkojen mielestä petturi, aivan sama. En jaksaaaa tärä pas...aaaa @näää. ......!!!!!!!!!  Aina tekee naisena väärin. Pakko valita """ oikea"" tie.

Aloitus voi olla feministiponin mielestä naisvihakommentti, mutta on syytä miettiä miksi työpaikoikla niin moni nainen voi huonosti. 

Vierailija
18/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet voi keskenään?? Tehkääpä siitä joskus aloitus

Vierailija
19/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta voi luoja olisinpa mies. Voisin ulkoistaa itseni kaffekerhoakkojen juorupiiristä työpaikoilla. Jos et istu siinä porukassa, sinusta juorutaan ja jos osallistut, olet akka myös. Olen hiljaa ja en sano mitään. Siis olen kai juoruakkojen mielestä petturi, aivan sama. En jaksaaaa tärä pas...aaaa @näää. ......!!!!!!!!!  Aina tekee naisena väärin. Pakko valita """ oikea"" tie.

Aloitus voi olla feministiponin mielestä naisvihakommentti, mutta on syytä miettiä miksi työpaikoikla niin moni nainen voi huonosti. 

tottakai nainen voi huonosti kun joutuu tekemään töitä. Tän he ovat ihan itse valinneet.

Niin miehet senkin päätti, että nainen ei saa olla kotona lapsen kanssa. Lykätään se vaan pöiväkotiin koska potentiaalinen nainen on poissa työelämästä. Miehet tähänkin syyllisiä, meidän ministerit. Sinä peniksenjatke ajattelet näin.

Nainen haluais olla oman lapsensa kasvattaja, ei päiväkodin sijainen.

Ajatus on sairas. Lapset voi huonoiten päivähoidossa. Paras olis kotona äidin kanssa mahdollisimman pitkään. Vain MIES ja ministerit pitää tätä sairaana yhtälönä että on olemassa kotiäitiyttä. Vain SUOMESSA.|!!!

Vierailija
20/21 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi..y mitä kuspää kommentteja täällä taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi