Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Lipponen kertoo, mitä ajattelee hänen ja puolisonsa Paavo Lipposen 26 vuoden ikäerosta nyt Päivi elää hyvin itsenäistä elämää

Vierailija
17.08.2022 |

Päivi Lipponen kertoo, mitä ajattelee hänen ja puolisonsa Paavo Lipposen 26 vuoden ikäerosta nyt Päivi elää hyvin itsenäistä elämää https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009005120.html

Kommentit (518)

Vierailija
261/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on tuosssa vaiheessa jo eronnut.

ei kannata, saa ison nk leskeneläkkeen

Vierailija
262/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää avautua lehdissä?

Olen saanut Päivistä aina oppurtunistisen kuvan, muistan kuinka wx-miehensä julkisesti pyysi,että luopuisi jo hänen sukunimestään missä roikkui pitkään (varmaan koska Hertzberg oli kivempi nimi mitä Hiltunen)

Koitti ratsastaa pitseriapalolla, nolasi itsensä kun kyse ei olleutkaan r..mista vaan vakuutuspetoksesta.

Eikä unohdeta sitä, että nosti vuosikausia sopeutumiseläkettä VAIKKA tienasi samaan aikaan isoja sumkia muualta.

Nyt Paavostakin varmaan tiristetään kaikki irti mitä saatavissa on.

Paavolla on tytät eka avioliitosta, muistaakseni asuu Tukholmassa, lääkäri ammatiltaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heitin berberin ja lesken kanssa lemmin- Jaakko Teppo

Vierailija
264/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni, seitsemänkymppinen, on erittäin ihana rakastaja, intohimoinen , innovatiivinen, lempeä ja raju . Meillä on ollut näin kohta neljäkymmentä vuotta. Sanoisin, että nyt on ihan parasta sillä saralla.

Hienoa, kun löytyy muitakin. Saman voin allekirjoittaa. Yhdessä ollaan oltu vasta 23 vuotta, mutta ikä ei ole tuonut mitään vaikutusta/ haittaa seksin puolelle. Mies nyt 70v on ollut aina eritgäin viriili ja en valita. Olen itse häntä usean vuoden vanhempi. Eläköön seksi myös meidän iäkkäiden iloksi.💕

Miksi alapeukutus? Eikö iäkkäillä saa olla seksiä ? Ja vielä kunnollista?

Kuvittelisin että siksi, koska on aivan eri asia harrastaa 70-vuotiaan kanssa seksiä ollessaan itsekin seitsemänkymppinen, kuin jos on itse 30 vuotta nuorempi.

No se nuorempi jaksaa todennäköisesti paremmin, mutta itse näen tämän plussana. Vaimoni on kymmenen vuotta nuorempi ja jaksaa varmaan rakastella paremmin kuin jos olisi jo minun ikäiseni, toki toivon hänen jaksavan yhtä hyvin vielä kymmenen ja kahdenkymmenen vuoden päästäkin.

Ei se jaksamisesta aina ole kiinni vaan varsinkin ikäerosuhteissa halusta. Haluaisitko itse 30 vuotta itseäsi vanhempaa naista? Niinpä. Ihan sama juttu se on toisinkin päin.

No halusta jos puhutaan, niin sehän vaikuttaa naisilla keskimäärin lopahtavan aiemmin, ja siksi olenkin entistäkin tyytyväisempi, että vaimoni on reilusti nuorempi. 

Kun mies on reilusti vanhempi, se naisen halu lopahtaa paljon todennäköisemmin. Eli tilanteesi on aika riskialtis jos sinulle on tärkeää että nainen haluaa sinua

Vierailija
265/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää avautua lehdissä?

Olen saanut Päivistä aina oppurtunistisen kuvan, muistan kuinka wx-miehensä julkisesti pyysi,että luopuisi jo hänen sukunimestään missä roikkui pitkään (varmaan koska Hertzberg oli kivempi nimi mitä Hiltunen)

Koitti ratsastaa pitseriapalolla, nolasi itsensä kun kyse ei olleutkaan r..mista vaan vakuutuspetoksesta.

Eikä unohdeta sitä, että nosti vuosikausia sopeutumiseläkettä VAIKKA tienasi samaan aikaan isoja sumkia muualta.

Nyt Paavostakin varmaan tiristetään kaikki irti mitä saatavissa on.

Paavolla on tytät eka avioliitosta, muistaakseni asuu Tukholmassa, lääkäri ammatiltaan. 

Aina näillä omaiset ulkomailla heti kun rahaa on ollut. Ja muka Suomen asioilla ollaan.  Suomi ei kelpaa kuin lähtöalustaksi, hyväksikäytetyksi näille kotimaisille olikarkeille.

Vierailija
266/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Päivillä ja Paavolla edes hoitosuhde, jos kerran erillään asuvat ja Päivi harrastaa, matkustaa ja viettää paljon aikaa ystävien kanssa?

Vierailija
267/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä Päivi näyttää noin hyvältä?

Täytyy olla jotain hyvää tapahtunut että voi säteillä tuolla tavalla. Se ei ole kyllä vanhuksen hoitoa

oisko rakastunut

Vierailija
268/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko heillä yhteisiä lapsia?

On, kaksi tytärtä.

Onko Paavo adoptoinut Päivin Cecilia tyttären, koska hänenkin sukunimi on Lipponen?

eikös oo isänsä nimi? Asuu ulkomailla.

Vierailija
269/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, miten Paavo ajattele asiaa tässä vaiheessa. Onko tyytyväinen että on nuori vaimo joka on nyt hoitajan roolissa, ja jolla sitten on miesystävä muualla (tämänhän tuosta voi lukea rivien välistä), vai kaipaako ikäistään kumppania jakamaan aamukahvit ja illat telkkarin ääressä?

Vai onko hänellä sellainen?

Vierailija
270/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä suhdetta en ole koskaan ymmärtänyt. Päivi oli nuori "harakka", Paavo mörökölli pääministeri. Aivan eri paria olleet alusta lähtien. Lipposessa ei mielestäni ole koskaan ollut mitään vetoavaa, charmia tms. "Rakkaus on sokea"

2 rumaa demaria. Hyvin sopivat yhteen.

Vierailija
271/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt se iso ikäero on hyvä asia, kun ukko makaa kotona dementoituneena ja itse voi kierrellä festareitä??

ei kai puoliso oo vielä dementoitunut?  Hän on kovasti harrastanut uimista.

Muistelmiaan kirjoittaa, siis tuskin on dementoitunut.

Jutussa puhutaan miespuolisista ja naisystävistä, sanavalinta mielestäni viittaa siihen, että ne miehet ovat vain ystäviä. Miesystävä on rakastettu, miespuolinen ystävä on ystävä. Näin minä tulkitsen.

Kävin lukaisemassa lehden kirjaston e-lehtipalvelusssa, se on kätevä, saa kotona tabletilla lukea monta kymmenta aikakauslehteä.

Vierailija
272/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni, seitsemänkymppinen, on erittäin ihana rakastaja, intohimoinen , innovatiivinen, lempeä ja raju . Meillä on ollut näin kohta neljäkymmentä vuotta. Sanoisin, että nyt on ihan parasta sillä saralla.

Hienoa, kun löytyy muitakin. Saman voin allekirjoittaa. Yhdessä ollaan oltu vasta 23 vuotta, mutta ikä ei ole tuonut mitään vaikutusta/ haittaa seksin puolelle. Mies nyt 70v on ollut aina eritgäin viriili ja en valita. Olen itse häntä usean vuoden vanhempi. Eläköön seksi myös meidän iäkkäiden iloksi.💕

Miksi alapeukutus? Eikö iäkkäillä saa olla seksiä ? Ja vielä kunnollista?

Kuvittelisin että siksi, koska on aivan eri asia harrastaa 70-vuotiaan kanssa seksiä ollessaan itsekin seitsemänkymppinen, kuin jos on itse 30 vuotta nuorempi.

No se nuorempi jaksaa todennäköisesti paremmin, mutta itse näen tämän plussana. Vaimoni on kymmenen vuotta nuorempi ja jaksaa varmaan rakastella paremmin kuin jos olisi jo minun ikäiseni, toki toivon hänen jaksavan yhtä hyvin vielä kymmenen ja kahdenkymmenen vuoden päästäkin.

Ei se jaksamisesta aina ole kiinni vaan varsinkin ikäerosuhteissa halusta. Haluaisitko itse 30 vuotta itseäsi vanhempaa naista? Niinpä. Ihan sama juttu se on toisinkin päin.

No en tietenkään ketä tahansa mummua, varsinkaan tältä palstalta, mutta omaa vaimoa voisin hyvin kuvitella haluavani, jos minulla vanhempi puoliso olisi. Tosin ei tule koskaan olemaan, sillä oma vaimoni on 15 vuotta nuorempi.

M45 

No ei ole

Vierailija
273/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä suhdetta en ole koskaan ymmärtänyt. Päivi oli nuori "harakka", Paavo mörökölli pääministeri. Aivan eri paria olleet alusta lähtien. Lipposessa ei mielestäni ole koskaan ollut mitään vetoavaa, charmia tms. "Rakkaus on sokea"

2 rumaa demaria. Hyvin sopivat yhteen.

Kylläpä on älykäs lausunto sinulta. Mahtaako ÄO:si olla paljon alle kengännumerosi?

Vierailija
274/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kuopiosaa ja näin Paavon täällä muistaakseni pari vuotta sitten. Ihan yksin oli liikenteessä.

Vierailija
275/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecilia Herzberg ja Lipposeen tytöt asuvat kaikki Keski-Euroopassa, Paavon vanhin Ruotsissa.

Vierailija
276/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt se iso ikäero on hyvä asia, kun ukko makaa kotona dementoituneena ja itse voi kierrellä festareitä??

ei kai puoliso oo vielä dementoitunut?  Hän on kovasti harrastanut uimista.

Muistelmiaan kirjoittaa, siis tuskin on dementoitunut.

Jutussa puhutaan miespuolisista ja naisystävistä, sanavalinta mielestäni viittaa siihen, että ne miehet ovat vain ystäviä. Miesystävä on rakastettu, miespuolinen ystävä on ystävä. Näin minä tulkitsen.

Kävin lukaisemassa lehden kirjaston e-lehtipalvelusssa, se on kätevä, saa kotona tabletilla lukea monta kymmenta aikakauslehteä.

Miksi ne miespuoleiset ystävät on pitänyt mainita erikseen... 'ystävät'

Vierailija
277/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecilia. 😁

Vierailija
278/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta haastattelu oli kiva. Ei ole aikoihin tästä parista kuulunutkaan. Päivi kuvasi puolisoaan kunnioittavalla tavalla eikä vaikuta myöskään mitenkään suppeasti jääneen hoitamaan ikääntynyttä miestään vaan on muutakin elämää. Mulle tuli ihan Päiviä arvostava olo tosta jutusta.

279/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvatko Paavo ja Päivi edelleen omissa asunnoissaan, vaikka molemmilla todennäköisesti on koronarokotteet otettu? Jos asuvat edelleen erillään, niin syy siihen ei ainakaan ole korona.

Vierailija
280/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Paavon vanhin tytär on 58v, siis vanhempi kuin Päivi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi