Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Lipponen kertoo, mitä ajattelee hänen ja puolisonsa Paavo Lipposen 26 vuoden ikäerosta nyt Päivi elää hyvin itsenäistä elämää

Vierailija
17.08.2022 |

Päivi Lipponen kertoo, mitä ajattelee hänen ja puolisonsa Paavo Lipposen 26 vuoden ikäerosta nyt Päivi elää hyvin itsenäistä elämää https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009005120.html

Kommentit (518)

Vierailija
301/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Rennyn Johanna jo lukenut ketjun?

Vierailija
302/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisivat olla kumpikin sinkkuja tahoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numeroita, sitähän julkkisten kohdalla toitotetaan.

Vierailija
304/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän itsenäistä elämää joutui Paavon alkuperäinen vaimo elämään Päivin ilmestyttyä kuvioihin?

Vierailija
305/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni, seitsemänkymppinen, on erittäin ihana rakastaja, intohimoinen , innovatiivinen, lempeä ja raju . Meillä on ollut näin kohta neljäkymmentä vuotta. Sanoisin, että nyt on ihan parasta sillä saralla.

Hienoa, kun löytyy muitakin. Saman voin allekirjoittaa. Yhdessä ollaan oltu vasta 23 vuotta, mutta ikä ei ole tuonut mitään vaikutusta/ haittaa seksin puolelle. Mies nyt 70v on ollut aina eritgäin viriili ja en valita. Olen itse häntä usean vuoden vanhempi. Eläköön seksi myös meidän iäkkäiden iloksi.💕

Miksi alapeukutus? Eikö iäkkäillä saa olla seksiä ? Ja vielä kunnollista?

Kuvittelisin että siksi, koska on aivan eri asia harrastaa 70-vuotiaan kanssa seksiä ollessaan itsekin seitsemänkymppinen, kuin jos on itse 30 vuotta nuorempi.

No se nuorempi jaksaa todennäköisesti paremmin, mutta itse näen tämän plussana. Vaimoni on kymmenen vuotta nuorempi ja jaksaa varmaan rakastella paremmin kuin jos olisi jo minun ikäiseni, toki toivon hänen jaksavan yhtä hyvin vielä kymmenen ja kahdenkymmenen vuoden päästäkin.

Ei se jaksamisesta aina ole kiinni vaan varsinkin ikäerosuhteissa halusta. Haluaisitko itse 30 vuotta itseäsi vanhempaa naista? Niinpä. Ihan sama juttu se on toisinkin päin.

No halusta jos puhutaan, niin sehän vaikuttaa naisilla keskimäärin lopahtavan aiemmin, ja siksi olenkin entistäkin tyytyväisempi, että vaimoni on reilusti nuorempi. 

Kun mies on reilusti vanhempi, se naisen halu lopahtaa paljon todennäköisemmin. Eli tilanteesi on aika riskialtis jos sinulle on tärkeää että nainen haluaa sinua

Vanhan miehen ottanut  voi saada raskaan omaishoidettavan. -Minä liputan voimakkaasti sen puolesta, että nainen ottaisi  n. 10 v.  nuoremman miehen.  -Naiselle on usein työlästä omaishoitaa jääräytynyttä ehkä lihonutta ukkoaan.

Vierailija
306/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on kasvoille tehty

Vierailija
307/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jäänyt mieleen Päivistä vain hänen reaktionsa pizzeria tuhopolttoon 2010 Tampereella.

Vierailija
308/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
309/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä koko perhe. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008374471.html

Siis ihan asiasta kukkaruukkuun, mutta MITEN tuossa on oikein Sofia lipposen jalat??? En hahmota. Ihan oikealla olevan siis.

Vierailija
310/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kohtuutonta olettaa, että kolmekymppinen ymmärtää, mitä vanheneva mies tarkoittaa.

Minä olen 55 nyt, ja edes äitini ei ole yli 80, ja silti hän on aivan valkopäinen ja askel lyhyt. Ei hänestä olisi enää pysymään minun vauhdissa festareilla, ulkomailla ja liikunnassa. Jos mieheni olisi 81, väistämättä hänellä olisi vanhuksen osa, ja haluaisin edelleen elää kuin vielä liikkumaan kykenevä ihminen.

Tämän takia naiset, älkää ottako niitä "hopeakettuja". Jäätte hoitajiksi, ja ympäristö ei tunne mitään armoa.

Festareilla 55-vuotias. Halojaa.

Vierailija
311/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän itsenäistä elämää joutui Paavon alkuperäinen vaimo elämään Päivin ilmestyttyä kuvioihin?

Ei ole Päivi ensimmäinen toinen nainen eikä Paavo ja ex ensimmäinen eronnut pariskunta.

Vierailija
312/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko huomauttaa tänne, että leskeneläke olisi Päiville n. satasen kuussa siihen asti että hän täyttää 65v, eli en usko että ihan sen takia on edelleen Paavon kanssa yhdessä.

Minusta rivien välistä sai aika selkeän kuvan että parisuhde on muuttunut hoitosuhteeksi. Ihan kiinnostava aihe miten elämä muuttuu jos aviopuoliso esim. dementoituu ja itse on vielä vasta keski-ikäinen. 

Kyllä, varmaan rivien välistä pointti on juuri tuo. Mutta sitä en ymmärrä miksi oma avioliitto ja puoliso pitää nolata julkisesti tuomalla nämä asiat julkisuuteen? Eikö vaan voi olla matalalla profiililla ja kunnioittaa avioliittoaan sen verran ettei kerro kaikkea? Vai olisiko kenties joku paljastus ollut tulossa ja piti ennättää itse ensin kertomaan? 

Eihän vanheneminen ole noloa. Lapsillekin on toisaalta hyvä, että huomaavat äidin olevan isää nuorempi ja siksi seksuaalisesti aktiivisempi. Se vain täytyy hyväksyä osana elämää.

Ei lasten tarvitse tietää yhtään mitään kummankaan vanhempansa seksuaalisesta aktiivisuudesta.

Vierailija
313/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme: nuoren naisen ei kannata tyytyä vanhaan ukkoon.

Miksei? Millä tavalla tilanne on huono Päivin tai Paavon kannalta? Päivi saa tavata ystäviään ja kivan kokoinen leskeneläke odottaa muutaman vuoden sisään. Paavo elelee herroiksi muhkealla eläkkeellään ja kirjoittelee muistelmiaan.

Vierailija
314/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivin olisi etsittävä itselleen joku nuorempi pääministeri.

Vierailija
315/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni, seitsemänkymppinen, on erittäin ihana rakastaja, intohimoinen , innovatiivinen, lempeä ja raju . Meillä on ollut näin kohta neljäkymmentä vuotta. Sanoisin, että nyt on ihan parasta sillä saralla.

Hienoa, kun löytyy muitakin. Saman voin allekirjoittaa. Yhdessä ollaan oltu vasta 23 vuotta, mutta ikä ei ole tuonut mitään vaikutusta/ haittaa seksin puolelle. Mies nyt 70v on ollut aina eritgäin viriili ja en valita. Olen itse häntä usean vuoden vanhempi. Eläköön seksi myös meidän iäkkäiden iloksi.💕

Miksi alapeukutus? Eikö iäkkäillä saa olla seksiä ? Ja vielä kunnollista?

Kuvittelisin että siksi, koska on aivan eri asia harrastaa 70-vuotiaan kanssa seksiä ollessaan itsekin seitsemänkymppinen, kuin jos on itse 30 vuotta nuorempi.

No se nuorempi jaksaa todennäköisesti paremmin, mutta itse näen tämän plussana. Vaimoni on kymmenen vuotta nuorempi ja jaksaa varmaan rakastella paremmin kuin jos olisi jo minun ikäiseni, toki toivon hänen jaksavan yhtä hyvin vielä kymmenen ja kahdenkymmenen vuoden päästäkin.

Ei se jaksamisesta aina ole kiinni vaan varsinkin ikäerosuhteissa halusta. Haluaisitko itse 30 vuotta itseäsi vanhempaa naista? Niinpä. Ihan sama juttu se on toisinkin päin.

No halusta jos puhutaan, niin sehän vaikuttaa naisilla keskimäärin lopahtavan aiemmin, ja siksi olenkin entistäkin tyytyväisempi, että vaimoni on reilusti nuorempi. 

Kun mies on reilusti vanhempi, se naisen halu lopahtaa paljon todennäköisemmin. Eli tilanteesi on aika riskialtis jos sinulle on tärkeää että nainen haluaa sinua

Vanhan miehen ottanut  voi saada raskaan omaishoidettavan. -Minä liputan voimakkaasti sen puolesta, että nainen ottaisi  n. 10 v.  nuoremman miehen.  -Naiselle on usein työlästä omaishoitaa jääräytynyttä ehkä lihonutta ukkoaan.

Sinä et saa ketään. Turhan huolit.

Vierailija
316/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha täällä tuota nuorempaa yksinään syyttää. Kumpikin oli jo tahoillaan naimisissa kun tapasivat ja molemmat oman ikäisen kumppanin kanssa.

Ja vaikka tuskin kumpikaan siinä huumassa ikäeroa sen enempää miettinyt niin ainakin sen vanhemman on jo täytynyt tiedostaa ettei aika mitenkään maagisesti pysähdy ja että se 26 vuotta nuorempi puoliso on 26 vuotta nuorempi myös tulevaisuudessa eikä tule vanhenemaan samaan tahtiin.

Vaikka täällä nyt miten halutaan sympatisoida tuota vanhempaa osapuolta niin itsehän hän myös valitsi lähteä nuoremman matkaan.

Vierailija
317/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhin tytär ja Päivi ovat samannäköisiä kuvassa.

Vierailija
318/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kunnossa Paavo mahtaa olla, kun vaimo antaa tuollaisia lausuntoja?

Vierailija
319/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan asiasta kukkaruukkuun, mutta MITEN tuossa on oikein Sofia lipposen jalat??? En hahmota. Ihan oikealla olevan siis.

On varmaan photoshopattu kuvaan jälkikäteen.

Vierailija
320/518 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhin tytär ja Päivi ovat samannäköisiä kuvassa.

Cecilia on kyllä ihan isänsä Arin näköinen. Tunnen Arin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä