Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 38 enkä ole koskaan seurustellut

Vierailija
16.08.2022 |

Olen kohta 40v mies enkä ole koskaan ollut parisuhteessa vaikka olen siitä haaveillut 12-vuotiaasta pojasta asti.
Useimmat sanovat, että ilman parisuhdetta voi elää hyvän elämän. En tiedä siitä, ehkä se on yksilökohtaista. Ehkä monet toivovat että se on mahdollista, ettei meitä luusereita tarvitsisi sääliä. Minulta on aina puuttunut jotain tärkeää, kun rakkautta ja toista ihmistä ei ole. Hyvää ystävääkään ei ole.
Olen luonteeltani ollut aina sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, joten minun kaltaiselle se on varmaan keskivertoa vaikeampaa. Vieläkin aloitan uusia harrastuksia ja olen ensimmäisenä juttelemassa kaikille, mutta mihinkään se ei ole johtanut.
Pidän itseäni myös hyvin seksuaalisena olentona, 40v ja neitsyt -leimasta huolimatta. Luin äsken ketjun siitä miten nainen uhkasi miestä erolla suihkun jälkeen tapahtuvan pepulle läpsimisen takia. Vaikka kyseessä oli parisuhdeongelma, huokasin silti kateellisena. Muistin siitä, että tahtoisin läpsyjä pepulle naisilta, vaikka olen mies. Tahtoisin että elämässä olisi tällaista arkipäivän hölmöilyä ja kiusoittelua. Tällaiset jännitteet puuttuvat. Minulla on todennäköisesti liian ruusuinen käsitys parisuhteista kun en ole niitä ikinä kokenut, mutta jopa lukiessani parisuhdeongelmia, olen aina kateellinen. Onkohan kukaan kateellinen siitä että olen 40v ja neitsyt, joka ei tule koskaan tietämään, mitä on rakkaus?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja pukeutuminen? Harrastukset? Työ?

Vierailija
22/32 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea sinut löytäisi? Voidaan tutustua.

N33 ja neitsyt, jos sillä on jotain väliä.

Asun Lahdessa. Mun sähköposti on kuistillaistuja[at]proton.me jos kiinnostaa. Kaikki saa laittaa viestiä.

t. AP

Tää ei ole treffipalsta. Hoitakaa ne jutut muualla. Tsiisus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Lahdessa. Mun sähköposti on kuistillaistuja[at]proton.me jos kiinnostaa. Kaikki saa laittaa viestiä.

t. AP

Joo mutta jos joku on ollut 40 vuotta yksin niin ehkä voi antaa anteeks? Ei tää palsta siihen räjähdä jos autetaan ihmisiä jotka on umpikujassa elämässään.

Vierailija
24/32 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. AP

Joo mutta jos joku on ollut 40 vuotta yksin niin ehkä voi antaa anteeks? Ei tää palsta siihen räjähdä jos autetaan ihmisiä jotka on umpikujassa elämässään.

Kuule, täällä näitä umpikujassa olijoita riittää. Ja niille riittää treffipalstoja. Tämä on keskustelupalsta.

Vierailija
25/32 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. AP

Kuule, täällä näitä umpikujassa olijoita riittää. Ja niille riittää treffipalstoja. Tämä on keskustelupalsta.

Mistä tämä empatian puute ja raivo johtuu? En ymmärrä.. Ylilaudallakin on sallittua vaihtaa yhteystietoja satunnaisesti jos se liittyy keskusteluun. Uskon että tässä on nyt kyse jostain sinun henkilökohtaisesta ongelmasta.

Vierailija
26/32 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti miehen elämää 😔

Niin mikä ihme on "kiltti mies"?

Mikäli minä olen oikein ymmärtänyt niin jokainen tavallinen työssä käyvä asiallinen ja kohtelias, eikä erityisesti ulkonäöllään vastakkaista sukupuolta kiihottavan näköinen mies on kilttimies. Mikä tarkoittaa sitä, että meitä vastaavanlaisia naisia on ihan jumalattoman paljon! Suurin osa naisista. Mutta eihän nämä kilttimiehet meistä kiinnostu, kun pitää saada se jännä teinityttö mitä ei koskaan nuorena saanut.

Vierailija
27/32 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla facebookin ystäväryhmiä. Sieltä voi matalalla kynnyksellä löytää seuraa vaikka johonkin tapahtumaan ja joskus niissä järjestetään porukkatapaamisia. Läheisen ystävän löytäminen aikuisiällä on vaikeaa, mutta kevyemmistäkin suhteista saa iloa elämään.

Vierailija
28/32 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan tietää jos kuistilla istuja saa tätä kautta kontakteja 😊

Vierailija
29/32 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö.

no voi.. kerrotko sitten, mitä sinä OLET TEHNYT:

12-40v välillä? (olisi hiukan täydentävää kuulla..)

En voi uskoa, että kukaan on 'kasvanut tynnyrissä', niin kuin väität? (Toki, voit olla joku aspergeeni /tms. oudon suomalaisen taudin alainen. Tiesit tai et..)

Vierailija
30/32 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti miehen elämää 😔

Niin mikä ihme on "kiltti mies"?

Niin mikäkö?

Voisin sanoa:' vähäntyhmä, paljonitsekäs ', noi niinku. Ainakin. Eihän tuollatuollaisella (ihmispoloraukka.tms) voi olla:

ainalaan, ne:' kaikki. haulit himassa'jne. kun sen ainoan arvokkaan asian! Noin vain ja 'surutta vailla yhtään" ajatustapääkooassaan tuhlaa? Ei hyvä. Ei yhtään hyvän ihmisen merkki ole. Vai kuinka itse ajattelet?

Vierailija
31/32 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalontoveri AP, en ole mäkään koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä. Deittipalstat on koluttu kaikki läpi, lopputuloksena pyöreä 0. Ystäviä ei ole ensimmäistäkään ollut koskaan, työttömyyttä takana 13v. Ainut harrastus on sähköskootterilla ajaminen. En juo alkoholia enkä polta tupakkaa. Vanhemmat kuolleet, mua ei kaipaa kukaan enää tässä maailmassa. Ihan sama vaikka kuolisin nyt, ei oo mitään menetettävää.

M36 turusta

Vierailija
32/32 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa melkein jo suosittelisin mielenterveyspalveluiden pariin hakeutumista.