Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottaa eksän laittama viesti

Vierailija
16.08.2022 |

Hän itse jätti minut, käytti minuun suhteen aikana henkistä väkivaltaa. Ikinä en takaisin ota. On vähän väliä laittanut viestin että haluaa takaisin. Viime viestissä luki jotain, että hän haluaa perheensä (eli minut) takaisin.

Jotenkin puistattavalla ja kammottavalla tavalla sanottu. Onko teistä? Ja miten hän 4 vuoden jälkeen kehtaa edes olettaa että olen vapaan, saatika että hän 4 vuoden erillään olon jälkeen kutsuu minua perheekseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen narsku! Juuri nuo ylilyöntiset korulauseet, sun tilanteesta kiinnostamattomuus jne. Haluaa muistuttaa olemassaolostaan, ehkä jäit kaivelemaan jos et ollut ekalla kerralla tarpeeksi hyvä lähde kun kerran jätti.

Odota vaan niin vielä 20 vuoden kuluttuakin hän yrittää ujuttautua elämääsi silloin kun vähiten odotat.

Vierailija
2/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Outoja sanoja. Olisiko hyvä sanoa (tai olla sanomatta) ettet voi palata ja esto puhelimeen /someen, ettei toinen enää viesti. Eivät ihmiset muutu noin vaan että kannattaisi jatkaa viestittelyä. Johan nähtiin minkälainen tyyppi se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kieltävästi siihen tai älä vastaa ollenkaan. Selvästi et eksää halua. En tiedä onko tuo erityisen creepyä, mutta selvästi sinussa herättää negatiivisia tunteita.

Vierailija
4/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita sille viesti "älä ota muhun yhteyttä enää, olen parisuhteessa". sen jälkeen laitat HETI estot someen ja luuriin. = WIN.

Vierailija
5/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estot päälle vaan narskulle.

Vierailija
6/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vastannut tyyliin: Viesti taisi tulla väärään numeroon. Kiva kuitenkin, että olet jatkanut elämääsi. Niin minäkin olen. Hyvät jatkot ja toivottavasti flaksi käy.

Vierailija
7/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku meni ohi, henkisestä väkivallasta. Tarkotin vaan sitä, että on normaalia haluta ottaa yhteyttä vanhaan tuttuun/haluta kesä takaisin mutta tottakai jos suhde oli täynnä henkistä väkivaltaa niin ei selvästi välitä mitä on tehnyt. -3

Vierailija
8/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alku meni ohi, henkisestä väkivallasta. Tarkotin vaan sitä, että on normaalia haluta ottaa yhteyttä vanhaan tuttuun/haluta kesä takaisin mutta tottakai jos suhde oli täynnä henkistä väkivaltaa niin ei selvästi välitä mitä on tehnyt. -3

*eksä :D

Vierailija
9/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää miksi et ole poistanut miehen numeroa jo 4 vuotta sitten.

Vierailija
10/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään. Kieltäväkin vastaus vain innostaa häntä. Miksi et ole vaihtanut numeroa?

Vierailija
11/11 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vui sentää