Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttui siististä sottapytyksi avoliitossa

Vierailija
15.08.2022 |

Järki lähtee.
Mies oli seurusteluajan ihana, hänen asunto oli tip top kunnossa koko ajan ja mietin usein että pystynkö samaan siisteyteen, jouduin aina siivoamaan ennenkuin mies tuli minun luo. Hän laittoi aina ruokaa minulle, kynttilät ja kaikki, ja halusi itse tiskata saman tien kun oltiin syöty.
On kuin mun kanssa samaan asutoon olisi muuttanut ihan eri mies! Kaksi kuukautta ollaan asuttu ja hänen tyhjentämättömiä banaanilaatikoita seisoo vielä toistakymmentä tyhjentämättä. Asensi tietokoneet pelihemmetteineen ja keskittyy niihin! Ei enää ruoanlaittoa, ei ole edes käynyt ruokakaupassa. Kun hänen tytär tuli koiransa kanssa viikonlopuksi, olin sisustanut tytölle pienenhuoneen, isä vähän jututtaa ja tyttö pelaa kännykkää huoneessa lopun ajan, tulee kyllä syömään, muttei puhu mitään. Arvatkaa kuka käyttää koiraa ulkona.
Asunto on ihana, iso, pieni pihakin, jossa mies tai tytär eivät ole juuri käyneet vaan minä olen sinne jo jotain istutellut. Olen oppinut käyttämään ruohonleikkuriakin.
Työtä on älyttömästi, käyn itse vuorotyössä ja kun tulen kotiin yövuorosta, keittiössä on pizzalaatikoita, sohvilla kitaroita, olohuoneen pöydällä laseja ja lautasia ja koira odottaa pääsyä ulos, eteinen ja olohuone hiekassa ja koirankarvoissa. Minä olen maksanut tähän mennessä laskut.

Pitääkö tästä heti muuttaa takaisin yksiöön vai muuttuuko miehet lapsiksi aina yhteen muutossa? En oo saanut yövuoron jälkeen nukuttua.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tiskaa ja siivoo niin en sellaisen miehen kanssa asuisi. Minun mies kyllä siivoo ja tiskaa aina kun ruoka on syöty eikä keittiö ole koskaan sekaisin. Pitää olla itsestäänselvää että mies myös tiskaa ja aina voi tehdä ruokaa hyvin mielin kun astiat on puhtaita valmiiksi.

Vierailija
122/127 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap halusi tietää, josko mies olisi pysynyt siistinä ja pedanttina. Yhdeksän vuotta yhdessä, 6 vuotta naimisissa ja sama katon alla. Ihana, puhdas, rakastava, siisti ja kaikin puolin se henkilö johon tutustuin. Ei tarvitse toisen sotkuja kummankaan siivoilla, yhdessä ja erikseen ilman mätkätystä hoituu ihan kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut miehen kanssa ap?

Vierailija
124/127 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap päivittää tänne kuulumiset!?

Vierailija
125/127 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies kenen kanssa olen seurustellut on ruvennut vetelehtimään juuri näin miten ap:n mies. Ekaksi saadaan nainen koukkuun esittämällä unelmien prinssiä ja sitten kun asutaan yhdessä läväytetään naamalle todellinen luonne. Aina ollaan odottamassa, että nainen tekee kaiken. Yksin on helpompi olla kuin miehen kanssa.

Mikä näitä kaikkia miehiä yhdistää? Se että he ovat miehiä? Ei vaan heitä yhdistää sinä.

Vierailija
126/127 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap halusi tietää, josko mies olisi pysynyt siistinä ja pedanttina. Yhdeksän vuotta yhdessä, 6 vuotta naimisissa ja sama katon alla. Ihana, puhdas, rakastava, siisti ja kaikin puolin se henkilö johon tutustuin. Ei tarvitse toisen sotkuja kummankaan siivoilla, yhdessä ja erikseen ilman mätkätystä hoituu ihan kaikki.

Sama juttu meillä. Mies meillä hoitanut myös vuosia lapsiperheen arjen pyörittämisen pääosan kun itselläni työ jossa olin usein pitkäänkin iltaisin töissä. Haki päiväkodista, laittoi ruoat, siivosi keittiön, kävi kaupassa, oli lasten kanssa, hoiti lasten iltatoimet ja laittoi nukkumaan.

Tuon pitäisi tietysti olla ihan normisettiä jota tehdään silloin kun perhetilanne sitä vaatii. Valitettavasti ei ole ja olen saanut kyllä kuulla monelta ihmettelyä että "hoitaako tuo sun mies todella ihan kaiken kun et ole kotona?". No hoitaa.

Vierailija
127/127 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ap:n kannattaa pysyä omassa kodissaan, josta hän pitää. Mies se on, joka saa lähteä, jos hänen käytöksensä ei muutu. Huonolta vaikuttaa ja ymmärrän ap:n järkytyksen ja tunteen.

Moni on ehdottanut teidän keskustelevan asiasta, miten on, oletteko vai jääkö aikomiseksi? Haluatko antaa miehelle mahdollisuuden?

Muista sitten, että sanat ja lupaukset eivät merkkaa mitään, vaan teot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän