Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttui siististä sottapytyksi avoliitossa

Vierailija
15.08.2022 |

Järki lähtee.
Mies oli seurusteluajan ihana, hänen asunto oli tip top kunnossa koko ajan ja mietin usein että pystynkö samaan siisteyteen, jouduin aina siivoamaan ennenkuin mies tuli minun luo. Hän laittoi aina ruokaa minulle, kynttilät ja kaikki, ja halusi itse tiskata saman tien kun oltiin syöty.
On kuin mun kanssa samaan asutoon olisi muuttanut ihan eri mies! Kaksi kuukautta ollaan asuttu ja hänen tyhjentämättömiä banaanilaatikoita seisoo vielä toistakymmentä tyhjentämättä. Asensi tietokoneet pelihemmetteineen ja keskittyy niihin! Ei enää ruoanlaittoa, ei ole edes käynyt ruokakaupassa. Kun hänen tytär tuli koiransa kanssa viikonlopuksi, olin sisustanut tytölle pienenhuoneen, isä vähän jututtaa ja tyttö pelaa kännykkää huoneessa lopun ajan, tulee kyllä syömään, muttei puhu mitään. Arvatkaa kuka käyttää koiraa ulkona.
Asunto on ihana, iso, pieni pihakin, jossa mies tai tytär eivät ole juuri käyneet vaan minä olen sinne jo jotain istutellut. Olen oppinut käyttämään ruohonleikkuriakin.
Työtä on älyttömästi, käyn itse vuorotyössä ja kun tulen kotiin yövuorosta, keittiössä on pizzalaatikoita, sohvilla kitaroita, olohuoneen pöydällä laseja ja lautasia ja koira odottaa pääsyä ulos, eteinen ja olohuone hiekassa ja koirankarvoissa. Minä olen maksanut tähän mennessä laskut.

Pitääkö tästä heti muuttaa takaisin yksiöön vai muuttuuko miehet lapsiksi aina yhteen muutossa? En oo saanut yövuoron jälkeen nukuttua.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta tais unohtuu käydä Se Iso Työnjaollinen Ja Vastuunjakoon Liittyvä Keskustelu ukkos kanssa, ennen yhteenmuuttoa?

Vierailija
2/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä että miehelle liitto = ateria-, siivous-, vaatehuolto- ja seksipalvelut? Vastineeksi ei tarvitse miehen antaa mitään, tietenkään. Hän vain on kuten ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen kannata jäädä.

Toista ei voi muuttaa, joten todennäköinen muuttaja on itse.

Vierailija
4/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Älä hoida. Ikävä sille koiralle, mutta jos yhden p***avahingon jälkeen mieskin oppisi? Et siivoa mitään hänen jälkiään, pese pyykkejään tms. Ruuat ostat itselle ja maksat omat laskusi. Jos ei kuukaudessa mene jakeluun, nosta kytkintä. 

Vierailija
5/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät sitä koiraakin ulkona? Vaikka itse pidän koirista niin en kyllä ottaisi toisen koiraa vastuulleni. Onhan sen tytön pakko viedä se jos et suostu itse. Jos ei vie niin tee elsu.

Vierailija
6/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytät sitä koiraakin ulkona? Vaikka itse pidän koirista niin en kyllä ottaisi toisen koiraa vastuulleni. Onhan sen tytön pakko viedä se jos et suostu itse. Jos ei vie niin tee elsu.

Niin no, tyttö nukkuu puoleen päivään ja koira pissaa matolle ellen käytä sitä aikaisin ulkona. Neitiä ei saa aamulla ylös millään. Luultavasti tytön äiti hoitaa koiran. Mies ei vie koiraa ulos, huutaa tytölle ja tyttö nukkuu. Ap

Vierailija
7/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samassa tilanteessa ja harkitsen eroa.

Siitä siististä miehestä johon ihastuin on tullut täysin omalle sotkulleen sokea valittaja. Hulluinta tässä on se että mies itse kärsii sotkuistaan eniten. Joutuu lähtemään töihin pskaisissa farkuissa kun kaikki on likaisena, meinaa myöhästyä sieltä kun ei löydä jotain tavaraa, hänen ruuat on menneet useaan otteeseen piloille kun tämä on unohtanut ne pöydälle... lista on loputon. Kaiken lisäksi miehen henkilökohtainen hygienia laski kuin lehmän häntä yhteen muutettuamme. Siis siihen pisteeseen että pelkään oikeasti että tämä joutuu siitä vielä ongelmiin töissä. En edes muista milloin tämä olisi viimeeksi pessyt hampaat.

Vierailija
8/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Älä hoida. Ikävä sille koiralle, mutta jos yhden p***avahingon jälkeen mieskin oppisi? Et siivoa mitään hänen jälkiään, pese pyykkejään tms. Ruuat ostat itselle ja maksat omat laskusi. Jos ei kuukaudessa mene jakeluun, nosta kytkintä. 

Koira on oksentanut jo monta kertaa ja ellen siivoa niin kukaan ei. Joo. Olen liian kiltti. En tajua miten saan tän asunnon myytyä jos mies ei liikahdakaan, niinkuin nyt näyttää. Sanoo vaan että valitan ihan turhasta ja nipotan, pitäis ottaa rennosti. Tuntuu että oon ihan kujalla?

Vierailija
9/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista :-( Toivottavasti ap saat elämäsi takaisin etkä jää palvelemaan muita. Nuo eivät nyt kohtele sinua oikein tai hyvin.

Vierailija
10/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, tyttö nukkuu puoleen päivään ja koira pissaa matolle ellen käytä sitä aikaisin ulkona. Neitiä ei saa aamulla ylös millään. Luultavasti tytön äiti hoitaa koiran. Mies ei vie koiraa ulos, huutaa tytölle ja tyttö nukkuu. Ap

Voi luoja. Tytön äiti on varmaan semmoinen passaaja, joka on tuon miehenkin tuohon opettanut (ja luultavasti lopulta sen takia lempannut kun ei ole enää lapsen lisäksi jaksanut paapoa aikuista miestä). Erikoista kyllä ettei mies ole sinkkuna ollessaan oppinut mitään. No, ei kai se auta kuin yrittää keskustella asioista tai suosiolla muuttaa muualle.

Vierailija
11/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kämpät takaisin. Siis mies ulos, vaikka suhde jatkuisi. Miehen mukana lähtee myös lapsi ja koira.

Vierailija
12/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä siististä miehestä johon ihastuin on tullut täysin omalle sotkulleen sokea valittaja. Hulluinta tässä on se että mies itse kärsii sotkuistaan eniten. Joutuu lähtemään töihin pskaisissa farkuissa kun kaikki on likaisena, meinaa myöhästyä sieltä kun ei löydä jotain tavaraa, hänen ruuat on menneet useaan otteeseen piloille kun tämä on unohtanut ne pöydälle... lista on loputon. Kaiken lisäksi miehen henkilökohtainen hygienia laski kuin lehmän häntä yhteen muutettuamme. Siis siihen pisteeseen että pelkään oikeasti että tämä joutuu siitä vielä ongelmiin töissä. En edes muista milloin tämä olisi viimeeksi pessyt hampaat.

Siis ihan karseeta! Musta alkaa tuntumaan että ymmärrän, miksi naiset pysyvät sinkkuina!

Onko jollain käynyt niin, että mies on avoliitossa pysynyt yhtä siistinä ja pedanttina kuin ennen sitä? Haluaisin kuulla tällaisesta ihmeestä? Ap

Vierailija
13/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa teidän asumisen? Puoliksi vai sinä vai mies?

Vierailija
14/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDD

Vierailija
15/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi piti muuttaa yhteen, varsinkin jos toisella on vielä lapsikin? Ei muuta kuin takaisin erilleen asumaan, jos kerran homma silloin toimi. Miksi korjata sellaista, joka ei ole rikki?

Vierailija
16/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan seurustelitte ennen yhteenmuuttoa?

Vierailija
17/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on esittänyt roolinsa taitavasti etsiessään uutta äitiä huushollaamaan. Onnittelut hänelle hyvästä roolisuorituksesta. Harmi vaan sinun kannaltasi, samoin lapsen kannalta, suosittelen pistämään vätyksen kiertoon.

Vierailija
18/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan karseeta! Musta alkaa tuntumaan että ymmärrän, miksi naiset pysyvät sinkkuina!

Onko jollain käynyt niin, että mies on avoliitossa pysynyt yhtä siistinä ja pedanttina kuin ennen sitä? Haluaisin kuulla tällaisesta ihmeestä? Ap

Siis onko olemassa normaaleita ihmisiä? No kyllä on. Tuleeko sinulle omasta paskasta elämästäsi jotenkin parempi olo, jos kuvittelet että kaikilla muilla menee yhtä huonosti?

Vierailija
19/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas miesvihaa lietsotaan täällä provolla.

Vierailija
20/127 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa teidän asumisen? Puoliksi vai sinä vai mies?

Myönnän mokani, kaikki näytti ennen niin täydelliseltä.

Tämä on asumisoikeusasunto, minä olen tämän käteisellä ostanut ja olen maksanut vuokran, mies maksaa minulle puolet, paitsi viimeksi hänellä ei ollut ihan koko summaa antaa koska auto piti huoltaa.

Alkaa vähän itseäkin karmia oma tyhmyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan