Olen 30v sinkkumies enkä tiedä miksi
Olen hiljattain 30v täyttänyt sinkkumies ja en ole vuosiin päässyt edes treffeille. Taitaa olla 6 vuotta viime treffeistä, eli koko nuoruus mennyt viemäristä alas. Kun opiskeluvuodet oli ohitse ja kaikki porukat hajaantuneet pitkin Suomea, toiset menneet naimisiin jne. niin en enää yhtäkkiä törmännyt uusiin naisiin. Yritän aktiivisesti keksiä paikkoja missä tutustua naisiin, mutta vuodet vain vierivät eikä ketään löydy.
Teinistä asti on aina kehuttu komeaksi. Vieläkin erityisesti 50-60v naiset mainitsevat aina ulkonäöstä, oli kyseessä sitten naapurin mamma tai joku äitini kaveri. Uskon itsekin että ulkonäön pitäisi riittää.
Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan. Vaikka naapurin mammat pitävät Tom Cruisena, nuorille olen kuin ilmaa. Olen Valoa nakuttanut toukokuusta asti ja mulla on huikeat yksi match, joka ei vastaa minulle koskaan. Monilla nettisivuilla sama juttu. Laitan naisille aktiivisesti viestiä ja ne laittaa ehkä "moi" ja unohtavat sitten kun joku toinen tulee jutulle. Alan jo uskoa niihin incel-teorioihin, että naisilla on satoja juttukumppaneita ja kaikki valta pariutumispelissä.
Olen panostanut uusien harrastusten aloittamiseen. Käynyt vaikka missä seuroissa ja kerhoissa, tuloksetta. Siellä on yleensä pari ihmistä minun lisäksi ja harvoin kukaan niistä on täysi-ikäinen nainen. Miespuolisia kavereita on kyllä löytynyt. Tapahtumissa käyn aina jututtamassa naisia jos mitenkään mahdollista. Tietty pari vuotta tässä meni jo koronan piikkiin.
Tällä hetkellä koodaan työkseni, totta kai etänä kotoa, eli töissä tutustuminen ei ole mahdollista. En myöskään ole kiinnostunut juomisesta, baareista tai yökerhoista ollenkaan joten en käy niissä. Nämä on kai parhaat paikat tapaamisille, mutta silti kummastuttaa ettei mistään muualta löydy.
Mietin sinkkuuttani lähestulkoon päivittäin. Se ahdistaa, erityisesti kun en ymmärrä miten tässä näin kävi ja miten voin pelastautua tältä kohtalolta.
Minulta usein kysytään miksi olen sinkku. On vaikea vastata siihen, kun en itsekään tiedä vastausta. Yleensä sanon vain että naisia ei yksinkertaisesti löydy mistään tosielämässä, ja netissä taas en saa heidän huomiotaan kiinnitettyä.
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet 30-vuotias ja etsit seuraa haarukalla 20-30 vuotta? Mikä sinut saa kuvittelemaan, että 20-vuotias nainen kiinnostuisi ikäisestäsi miehestä?
En usko, että seuranhakusi tuottaa jatkossakaan tulosta ("tekemällä aina samaa saa tulokseksi aina samaa" ja "on hulluutta odottaa erilaisia tuloksia, jos toimii kuten on ennenkin toiminut"), mutta jos välttämättä sitä haluat jatkaa, niin esimerkiksi ikärajaus 25-25 vuotiaisiin voisi kannattaa.
Nimittäin aika harva lähemmäs kolmekymppinen nainen kiinnostuu miehestä, joka hakee noin paljon itseään nuorempia naisia VAIKKA itsekin mahtuisi siihen ikärajaan. Ja ymmärrän heitä täydellisesti, 20- ja 29-vuotiaan naisen välillä on jo merkittävä ero. Toinen vasta opiskelee tai on juuri päättänyt opintonsa, saattaa jopa asua edelleen kotona; toinen on ollut jo työelämässä, asunut todennäköisesti jo pitkään itsenäisesti (tai mahdollisesti kokenut jo avoliiton) ja on kaiken kaikkiaan elämänkaaressaan ihan eri tilanteessa kuin kymmenisen vuotta aikaisemmin.
Näen tämän saman viestin usein netissä naisten kirjoittamana, vähän eri tavalla muotoiltuna. Ja minusta tämä on aina yhtä typerä ajattelutapa. Onko käynyt mielessä että nykypäivänä ihmiset on eri ikäisinä eri elämänvaiheissa? Itse olen yli 30-vuotias mies eikä minulla ole koskaan ollut tuollaista ""normaalia"" urapolkua. Vaikka olen yli 30v, niin monesti 25v nainen on minua paljon pidemmällä elämässä, kokeneempi parisuhteissa, harrastanut seksiä enemmän ja muutenkin nokittaa minut jokaisessa mahdollisessa asiassa. Tämän takia naurattaa ajatus, että minulla olisi parikymppiseen nähden joku "valta-asema". Käytännössä olen kokematon ja neitsyt pikkupoika kolmekymppisen miehen ruumiissa. Minut pitäisi täysin opettaa parisuhteiden ja normaalin elämän tavoille. Miehille käy usein näin, koska miehet ovat syrjäytyvämpi sukupuoli. Naisilla elämä menee yleensä kuvailemallasi tavalla, että 29-vuotiaana ollaan jo pomoja firmassa ja niin eespäin. Kun olin 29-vuotias niin olin vielä iltalukiossa suorittamassa ensimmäistä peruskoulun jälkeistä tutkintoa.
Olet silti vanha 20-vuotiaan naisen silmissä. Itse en vilkaissutkaan kolmekymppisiä silloin, enkä kyllä nytkään hakisi yli 35-vuotiasta näin 31-vuotiaana, mikäli nyt tulisi ero miesystävän (23v) kanssa.
Jos hakisit ikäistäsi (25-35-vuotiasta) naista, voisi sinulla käydä parempi tuuri.Oletko jotenkin henkisesti epäkypsä kun seurustelet poikasen kanssa vaikka itse olet rummoiässä?
Hyvä kysymys.
Olen ihan kaunis ja fiksu nainen ja miesystäväni on komea ja fiksu mies. Tutustuimme harrastuksen parissa ja olimme pitkään parhaita ystäviä. Mies oli tavatessamme parisuhteessa ikäisensä naisen kanssa, mutta jätti hänet jossain vaiheessa ja tunnusti tunteensa mua kohtaan.
Hyvät sulle, toivottavasti kukaan nainen ei itke jos miehetkin haluaa 10 vuotta itseään nuorempia naisia.
Ketään tuskin haittaa, jos joku tahtoo itseään kymmenen vuotta nuorempia naisia, mutta katu fakta on, että harva nainen on kiinnostunut huomattavasti itseään vanhemmista miehistä. Itsekin katselin lähinnä ikäisiäni miehiä, mutta miesystäväni kolahti kovaa.
Joku 5-10 vuotta on ihan normaali ikäero, ei sitä edes ajattele. Itsekin seurustelin vielä kolmekymppisenä tytön kanssa joka oli muistaakseni 23 tai 24v.
Miehet, ottakaa tämä keskustelu viihteen kannalta. Naiset, menkää itseenne!
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tätien kehuma ulkonäkö ei pelasta ja auta saamaan naisystävää, kun jutut ovat sitä naivihaaja incel tasoa, mitä ap on ketjussa levitellyt. Jos maailmankuva on sellainen, että kuvittelee parikymppisten sinkkunaisten harrastavan seksiä joka viikonloppu ja uskoo niihin juttuihin, miten kourallinen miehiä panee kaikkia naisia, ja kuvittelee, että jokainen nainen saisi parisuhteen heti, jos haluaa, sekä että paheksuu sitä miten naiset voivat nykyään päättää, syntyykö parisuhdetta ja kuvittelee, että miehet elättävät naisia, ja arvottaa naisia kuin esineitä ja puhuu parikymppisistä arvokkaimpina naisina, niin on kyllä tuomittu elämään yksin. Nuo kaikki olivat poimintoja ap:n kirjoituksista ketjusta. Syy sinkkuuteen on hänen korviensa välissä.
Naiset itse arvottavat nuoret naiset kauniiksi ja halutuiksi. Selvästi nuoriin ja kauniisiin naisiin on pääsy vain jollain tietyllä miestyypillä ja edelleen odotan sitä vastausta, minkä näköinen tämä mies eksaktisti on, joka saa (siis saa = kannattaa, on järkevää, on mahdollista, on todennäköisesti tuloksia tuottavaa) tavoitella ja lähestyä kauniita nuoria naisia. Onko se universaalisti komea mies, upporikas vanhempi herra vai kenties molempia näistä?
Täytyy olla sekaisin kuin seinäkello, että kirjoittaa noin, että keillä 'on pääsy' nuoriin kauniisiin naisiin ja naisten 'arvottamisesta'. Ainakin ap:lla taitaa olla sellainen persoonallisuushöiriö, joka estää häntä käsittämästä, että ne nuoret naiset ovat ihmisyksilöitä ja pariutuvat sellaisten kanssa, joista itse pitävät. Kyse ei ole mistään kaupankäynnistä esineillä.
Ja melko patologiselta vaikuttaa sekin, että ap jankkaa samoja asioita tässä ketjussa (ja tunnistin hänet jo muistakin ketjuista samantyyppisistä kirjoituksista), eikä kykene vastaanottamaan mitään kommentteja tai neuvoja. Hän ikäänkuin puhelee yksinään, eikä ole vuorovaikutuksessa muiden kanssa.Yksin on puhuttava, kun ei naisilta saa vastausta. Juuri tuo vastaus hyödyttäisi eniten tässäkin ketjussa, jotta miehet tietäisivät, kuka näitä mystisiä olentoja nimeltä nuori kaunis nainen saa lähestyä ja pyrkiä tekemään tuttavuutta? Tinderissä tietysti se ei ole mahdollista, kun nainen tekee lähestyjästä valinnan, mutta ajatellaan nyt vaikka yöelämää. Kenellä on potentiaalisesti ihan oikeasti mahdollisuuksia näihin maailman vaativimpiin naisiin, eli 18-23-vuotiaisiin skandinaavinaisiin.
Saman ikäisillä miehillä, jotka tuntevat heidät jo opiskelupiireistä tai joita he tapaavat opiskelijabileissä.
Kyllä. Siinä iässä ne pelkät lihakset ja vielä vanhemmalla miehellä on ihan evvk. Saumaa on siis samanikäisillä samassa elämänvaiheessa olevilla (=samoissa paikoissa opiskelevilla). Jotkut hiukset on ihan vitsi, kaikilla parikymppisillä on hiukset tallella.
Kyllä merkitsee. Ja et näköjään ymmärrä miehen hiustenlähdöstä mitään.
Jeps. Muutamalta ikätoverilta lähti ihan hujauksessa hiukset parikymppisenä. Itseasiassa olikohan jotain 20%:lla miehiä jo 20-vuotiaana jonkinlaista hiustenlähtöä, on vaan vielä niin vähäistä ettei näy. 35-vuotiaana hiustenlähtöä on jo enemmistöllä.
Mun opiskellessa ei kellään parikymppisellä miehellä ollut hiustenlähtöä. Ja niistä ne 20 v kaunottaret on kiinnostuita, itsensä ikäisistä tai paria vuotta vanhemmista. Ei mistään kolmikymppisistä.
Sinä et varmaan tunnista vähäistä hiustenlähtöä. En itseasiassa itsekään tuohon aikaan tunnistanut, vasta nyt vanhemmiten vanhoja valokuvia katsellessa oon huomannut että hiustenlähtö alkoi näkyä jo sillon parikymppisenä, ohimoista alkoi vetäytyminen.
Yhellä tyypillä oli selkeesti harvenneet hiukset jo lukioaikana, mutta naisillehan tilastot on usein vähän turhan vaikeaa hahmottaa, oma mielikuva on ainoa mikä merkitsee.
Armeijassa oltiin 18-20 -vuotiaita ja jo siellä oli useammalla selvää kaljuuntumista, parilla jo pitkälle edennyttä. Itsellä alkoi näkymään vasta pari-kolme vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, ottakaa tämä keskustelu viihteen kannalta. Naiset, menkää itseenne!
M33
Hah hah. Mutta jahdatkaa vaan jatkossakin niitä parikymppisiä kaunottaria. Kohta olette 40 v, sitten 50 v, ja yhä yksin. Hyvästä syystä. Sitten voitte ostaa naisen idästä, ja itkeä, kun rakkaus loppuu sinä minuuttina kun rahantulokin.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta mites olis seuratanssikurssi.. ja sitten tanssilavalle. Tsekatkaas nuoret miehet vaikka Instassa @humppapullat ! Mut ei sitten mitään asiattomia viestejä sinne!
"Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan."
No niin, siinähän se tuli, ei tarvitse enempää pohtia. Aina kun olen deittisovelluksissa kiinnostunut miehen profiilista, niin kyseinen ehdokas etsii itseään reilusti nuorempaa naista. Itse olen 32, eli vaikka olisin kiinnostunut aloittajan profiilista, ajattelisin että turha ottaa yhteyttä, kun en iän puolesta kelpaa kuitenkaan.
Eli jos et oikeasti ymmärrä sitä, että haet 20 vuotiasta, mutta et ulota ikähaarukkaa edes 35 asti, niin matchit jää vähiin. Totaalinen turn-off. Kaikista huvittavimpia on 40-vuotiaat miehet jotka rajaa hakunsa 18-35 vuotiaisiin ja sitten itkevät kun eivät saa matchejä.
Vierailija kirjoitti:
AV mammat ovat täysin pihalla pariutumisen suhteen ja antavat "neuvoja" lähinnä omien epävarmuuksiensa mukaisesti, esim. juurikin tuo, että ei saisi yrittää itseään nuorempiaan, koska naisia pelottaa, että jäävät yksin vanhemmalla iällä.
Palstan takuuvarmat provosoitumisen aiheet:
Mies yrittämässä itseään 10v nuorempaa naista
+40v mies joka haluaa vielä lapsia
Tämä on aina tätä samaa. Provoilua pakko olla, kun ei muka ymmärretä. Tehkää mitä tykkäätte, mutta neuvoja on yritetty antaa. Mies, joka in kiinnostunut nuoremmista, ei ole minulle potentiaalinen kumppani. Kun olen vanha, niin miehiä on kaikissa ikäluokissa enemmän kuin naisia. Naisilla on usein ystäviä ja muuta sosiaalista elämää eli ei ole mitään yksinjäämisen pelkoa. Jos seksiä tekee mieli, sitä varmasti löytyy. Mutta suosittelen kaikille, jatkakaa samaan malliin ja ihmetelkää, miksi naiset ovat nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet 30-vuotias ja etsit seuraa haarukalla 20-30 vuotta? Mikä sinut saa kuvittelemaan, että 20-vuotias nainen kiinnostuisi ikäisestäsi miehestä?
En usko, että seuranhakusi tuottaa jatkossakaan tulosta ("tekemällä aina samaa saa tulokseksi aina samaa" ja "on hulluutta odottaa erilaisia tuloksia, jos toimii kuten on ennenkin toiminut"), mutta jos välttämättä sitä haluat jatkaa, niin esimerkiksi ikärajaus 25-25 vuotiaisiin voisi kannattaa.
Nimittäin aika harva lähemmäs kolmekymppinen nainen kiinnostuu miehestä, joka hakee noin paljon itseään nuorempia naisia VAIKKA itsekin mahtuisi siihen ikärajaan. Ja ymmärrän heitä täydellisesti, 20- ja 29-vuotiaan naisen välillä on jo merkittävä ero. Toinen vasta opiskelee tai on juuri päättänyt opintonsa, saattaa jopa asua edelleen kotona; toinen on ollut jo työelämässä, asunut todennäköisesti jo pitkään itsenäisesti (tai mahdollisesti kokenut jo avoliiton) ja on kaiken kaikkiaan elämänkaaressaan ihan eri tilanteessa kuin kymmenisen vuotta aikaisemmin.
Näen tämän saman viestin usein netissä naisten kirjoittamana, vähän eri tavalla muotoiltuna. Ja minusta tämä on aina yhtä typerä ajattelutapa. Onko käynyt mielessä että nykypäivänä ihmiset on eri ikäisinä eri elämänvaiheissa? Itse olen yli 30-vuotias mies eikä minulla ole koskaan ollut tuollaista ""normaalia"" urapolkua. Vaikka olen yli 30v, niin monesti 25v nainen on minua paljon pidemmällä elämässä, kokeneempi parisuhteissa, harrastanut seksiä enemmän ja muutenkin nokittaa minut jokaisessa mahdollisessa asiassa. Tämän takia naurattaa ajatus, että minulla olisi parikymppiseen nähden joku "valta-asema". Käytännössä olen kokematon ja neitsyt pikkupoika kolmekymppisen miehen ruumiissa. Minut pitäisi täysin opettaa parisuhteiden ja normaalin elämän tavoille. Miehille käy usein näin, koska miehet ovat syrjäytyvämpi sukupuoli. Naisilla elämä menee yleensä kuvailemallasi tavalla, että 29-vuotiaana ollaan jo pomoja firmassa ja niin eespäin. Kun olin 29-vuotias niin olin vielä iltalukiossa suorittamassa ensimmäistä peruskoulun jälkeistä tutkintoa.
Olet silti vanha 20-vuotiaan naisen silmissä. Itse en vilkaissutkaan kolmekymppisiä silloin, enkä kyllä nytkään hakisi yli 35-vuotiasta näin 31-vuotiaana, mikäli nyt tulisi ero miesystävän (23v) kanssa.
Jos hakisit ikäistäsi (25-35-vuotiasta) naista, voisi sinulla käydä parempi tuuri.Oletko jotenkin henkisesti epäkypsä kun seurustelet poikasen kanssa vaikka itse olet rummoiässä?
Hyvä kysymys.
Olen ihan kaunis ja fiksu nainen ja miesystäväni on komea ja fiksu mies. Tutustuimme harrastuksen parissa ja olimme pitkään parhaita ystäviä. Mies oli tavatessamme parisuhteessa ikäisensä naisen kanssa, mutta jätti hänet jossain vaiheessa ja tunnusti tunteensa mua kohtaan.
Hyvät sulle, toivottavasti kukaan nainen ei itke jos miehetkin haluaa 10 vuotta itseään nuorempia naisia.
Ketään tuskin haittaa, jos joku tahtoo itseään kymmenen vuotta nuorempia naisia, mutta katu fakta on, että harva nainen on kiinnostunut huomattavasti itseään vanhemmista miehistä. Itsekin katselin lähinnä ikäisiäni miehiä, mutta miesystäväni kolahti kovaa.
Luuletko että normaaleja miehiä kiinnostaa mummot?
Aika huonosti pitäisi elämässä mennä, jos kolmekymppisenä on mummo. Samalla periaatteella kolmekymppinen mies olisi pappa. :)
Parikymppisten miesten mielestä on. Niitä voi naida jos osuu kohdalleen, pussi päässä ja ajatukset teinitytöissä.
Luuleeko joku tosissaan, että nuoret miehet ajattelisi vanhoista naisista eri tavalla kuin nuoret naiset vanhoista miehistä?
Vaikka itse ajattelet noin, se ei tarkoita, että kaikki miehet ajattelisivat noin. Tunnen useita parikymppisiä miehiä, jotka ottavat mieluummin kolmekymppisen naisen, kuin ikäisensä tai nuoremman. Lähinnä Ylilautailevat incelit käyttävät kolmekymppisistä naisista sanaa rummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hakisit ikäistäsi (25-35-vuotiasta) naista, voisi sinulla käydä parempi tuuri.
Seurustelet 8 vuotta nuoremman kanssa, mutta et vilkaisis yli 4 vuotta vanhempaa?
:D
Olet naurettava.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta kun menen Tinderiin tai Valoon, en saa matcheja 20-30v naisilta ollenkaan."
No niin, siinähän se tuli, ei tarvitse enempää pohtia. Aina kun olen deittisovelluksissa kiinnostunut miehen profiilista, niin kyseinen ehdokas etsii itseään reilusti nuorempaa naista. Itse olen 32, eli vaikka olisin kiinnostunut aloittajan profiilista, ajattelisin että turha ottaa yhteyttä, kun en iän puolesta kelpaa kuitenkaan.
Eli jos et oikeasti ymmärrä sitä, että haet 20 vuotiasta, mutta et ulota ikähaarukkaa edes 35 asti, niin matchit jää vähiin. Totaalinen turn-off. Kaikista huvittavimpia on 40-vuotiaat miehet jotka rajaa hakunsa 18-35 vuotiaisiin ja sitten itkevät kun eivät saa matchejä.
Ei tinderissä näe toisen ikähaarukkaa?
Tämä ketju taisi mennä lähinnä rähinäksi, sääli ap:lle ja niille, jotka kaipaisivat apua naisen löytämisessä. Laitan tähän lyhyesti pari lähdettä, joista voi olla teille hyötyä:
- Mark Mansonin kirja Models:
https://www.pdfdrive.com/models-a-comprehensive-guide-to-attracting-wom…
Kirjasta pitäisi löytyä hyödyllisiä vinkkejä niille, joilla on vaikeuksia naisen/naisten saamisen kanssa. Mansonilla on myös blogi, josta löytyy hyödyllisiä artikkeleita.
-Derek Cajunin kirja:
https://www.amazon.com/Gentlemans-Guide-Online-Dating-Succesful/dp/3941…
Tuosta saa eväitä tuloksekkaaseen nettideittailuun. Kirja on lähinnä pokausopas, mutta noita vinkkejä voi soveltaa myös parisuhteen löytämiseen.
En ole mikään guru, mutta olen neuvonut nettideittailussa suht kokeneitakin naistenmiehiä (he ovat itse kysyneet neuvoa) ja olen päässyt netistä treffeille suht menestyksekkäästi useamman vuoden ajan. Olen myös löytänyt parisuhteita netistä, vähän seksiseuraakin.
M33
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju taisi mennä lähinnä rähinäksi, sääli ap:lle ja niille, jotka kaipaisivat apua naisen löytämisessä. Laitan tähän lyhyesti pari lähdettä, joista voi olla teille hyötyä:
- Mark Mansonin kirja Models:
https://www.pdfdrive.com/models-a-comprehensive-guide-to-attracting-wom…
Kirjasta pitäisi löytyä hyödyllisiä vinkkejä niille, joilla on vaikeuksia naisen/naisten saamisen kanssa. Mansonilla on myös blogi, josta löytyy hyödyllisiä artikkeleita.
-Derek Cajunin kirja:
https://www.amazon.com/Gentlemans-Guide-Online-Dating-Succesful/dp/3941…
Tuosta saa eväitä tuloksekkaaseen nettideittailuun. Kirja on lähinnä pokausopas, mutta noita vinkkejä voi soveltaa myös parisuhteen löytämiseen.
En ole mikään guru, mutta olen neuvonut nettideittailussa suht kokeneitakin naistenmiehiä (he ovat itse kysyneet neuvoa) ja olen päässyt netistä treffeille suht menestyksekkäästi useamman vuoden ajan. Olen myös löytänyt parisuhteita netistä, vähän seksiseuraakin.
M33
Mielestäni ketju ei ole mennyt rähinäksi. Om yritetty neuvoa, mutta ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Aika huonosti pitäisi elämässä mennä, jos kolmekymppisenä on mummo. Samalla periaatteella kolmekymppinen mies olisi pappa. :)
Parikymppisten miesten mielestä on. Niitä voi naida jos osuu kohdalleen, pussi päässä ja ajatukset teinitytöissä.
Luuleeko joku tosissaan, että nuoret miehet ajattelisi vanhoista naisista eri tavalla kuin nuoret naiset vanhoista miehistä?
Vaikka itse ajattelet noin, se ei tarkoita, että kaikki miehet ajattelisivat noin. Tunnen useita parikymppisiä miehiä, jotka ottavat mieluummin kolmekymppisen naisen, kuin ikäisensä tai nuoremman. Lähinnä Ylilautailevat incelit käyttävät kolmekymppisistä naisista sanaa rummo.
En epäile yhtään, onhan mummopornollakin omat katsojat.
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyvyttömiltä paskiaisilta tulee alapeukkuja ja typeriä kommentteja asialliseen keskusteluun nykymaailman menon kyseenalaistamisesta. Ei tarvitse olla uskis, että kaipailee vähän normaalia meininkiä tämän tinder-kohkailun oheen. Mutta kun elämä pyörii vain ulkonäön ja seksin ympärillä, niin vaikea on mitään muuta sitten ymmärtääkään.
Se normaali meininki on koko ajan ollut siellä. En ymmärrä missä maailmassa pitää elää jos oikeasti uskoo tällasiin tinder on pilannut maailman-jollotuksiin. Normaali meininki ei ole ikinä kadonnut normaaleilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Entäs kun olen 56V ja naisystäväni 38V, vanhemmalla iällä ei ikäero ole niin tärkeää. Olen sanonut, että kun tulen liian vanhaksi hänen silmissään, lähde lipettiin. Toistaiseksi on ollut ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat tapaamiset tapahtuvat arjessa. Tiedän pari tapausta jossa naismyyjää pyydetty ulos, naista pyydetty ulos kirjastossa, kontaktoitu instassa, jne. yms.
Eihän näitä lähestymisiä saa tehdä, palstalla on näin kerrottu. Pelkästään Tinderissä tai baarissa saa lähestyä, jälkimmäisessä vain silloin, jos molemmat ovat humalassa.
Vierailija kirjoitti:
HSEn adonis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ap:n kanssa vähän samoilla linjoilla, kaikille ei vain löydy jostain syystä sitä oikeaa, edes treffien aloittamiseen. Syy on toki itsessä, mutta sitä ei välttämättä pysty selvittämään, koska kukaan ei tohdi tai yksinkertaisesti osaa sanoa syytä. Ei vain natsaa. Itse haluaisin tuntea treffikumppanin jo vähän pidemmältä ajalta ennenkuin tohtisin edes pyytää treffeille. Mutta lähtökohtaisesti olen liian kiltti. Jos nainen antaa ymmärtää, että on jo seurustelusuhteessa, en lähde kilpasille. Ja kaikki naiset tuntuvat olevan lähtökohtaisesti ainakin jossakin seurustelusuhteessa. Oma vikani, minkäs sille voi. Mutta ei vika itsessään, hyvällä tuurilla olisi voinut työllistyä sellaiseen paikkaan, ammattiin tai aikaan, jossa olisi saattanut kohdata kiinnostavan kumppanin. Mutta nyt vain kävi näin ja ei se naisten vika ole, eikä itsekään ole syyllinen siihen, että olen tällainen kun olen. Miksi lähtökohta pitäisi olla, että miehen pitäisi muuttua sormien napsautuksella joksikin muuksi kun on? Eihän naiseltakaan sitä odoteta.
Tuo ei ole kiltteyttä, vaan heikkoutta ja pelkuruutta. Jätätkö kaiken muunkin kilpailun kesken? Eli jos haet työpaikkaa ja kuulet että on toinenkin hakija, perut hakemuksesi jne? Kun et kestä mahdollsuutta ettet voitakaan, niin tuhoat mahdollisuutesi itse ja häviät varmasti joka kerta. Ihme valinta minusta.
Aika huono vertaus. En hae työpaikkaa siksi, että voisin olla parempi kuin joku olemassa oleva työntekijä, joka sitten saisi samantien potkut, kun minut palkattaisiin. Parisuhde ei ole työpaikka. Vain pelkurit eivät osaa elää yksin, sanotaan se näinpäin.
Just. No omapa on ratkaisusi. Ja kyllä yksinkin tosiaan pitää osata elää. Mutta tuollainen luovuttaminen ei millään ole kiltteyttä, se on vätystelyä ja pelkuruutta, pelkoa epäonnistumisesta. Älä pidä itseäsi kilttinä, enemmänkin pelokas on kuvaava sana.
Elämässä tulee niitä tilanteita jolloin pitää pystyä kilpailemaankin, tai jää aina ilman. Opiskelupaikkaa, työpaikkaa, mieluisaa asuntoa ja toki myös parisuhdetta. Tuolla asenteella on parempikin että jatkat yksin, koska parisuhteessa se kaikki vastuunotto jäisi sitten naiselle. Hän väsyisi olemaan ainoa aikuinen perheessä.
Samaa mieltä kanssasi sinänsä, mutta toinen varmaan tarkoitti että ei sen pitäisi olla kova kilpailutilanne vaan luonnostaan syntyvä yhteys kahden ihmisen välille jota ei voi ns. mokata helposti tai tarvitse muuttua sellaiseksi että muut pitäisivät sinusta enemmän. Tuo on minusta sitä heikkoutta että muuttaa itseään muiden mieliksi. Ja ei nyt ensisijaisesti varmaan pitäisi vikitellä sellaisia jotka ovat jo suhteessa, vai? Ja mitä tarkoitat tässä vastuunotolla ja miksi päättelet ettei tuo toinen kirjoittaja siihen pystyisi? Joku trendisana ilmeisesti nyt.
Käsitin että tarkoitti sitä, että pitää pystyä elämään yksin ja se on se mihin voi luottaa. Ei se tarkoita että ihmissuhde olisi mahdoton, mutta se on mukava lisä siihen, ei se oletus.
Älä saivartele, pelkää vaan epäonnistumista niin että ettei tee mitään. Ei kukaan sanonut että itseään pitää muuttaa tai varattuja iskeä, mutta jos/kun kiinnostuksen torppaa jo se että joku muukin mies on kiinnostunut naisesta (tai kuten siinä esimerkissä, joku muu hakee samaa työpaikkaa), niin pelokas vätys on. Eikä mitenkään kiltti. Tuo odottaa että se nainen hakee hänet kotoa. No siinäpä odottaa, noin passiivinen on lähinnä rasite, ja tuollaisen hyväksyvä nainen hyvin epätoivoinen.
Ahaa. Itse en viitsi noin ehdottomia näkemyksiä esittää kun en edes tunne tuota aikaisempaa kirjoittajaa. Ja et tainnut ymmärtää sitä työpaikkavertausta. En saanut sitä käsitystä ettei toisia sinkkuja voisi lähestyä, vaan puhui nähdäkseni varatuista. No, samapa tuo. Tiedätkö, että ehdottomien kommenttien laukominen pienellä tiedolla on yleensä yksinkertaisuuden merkki.
Vielä kolmikymppisenä koin ahdistusta siitä, että en ole pariutunut. Vanhempien ja muiden sukulaisten jatkuva tenttaus asiasta v*tutti. Sitten 33-vuotiaana vähän yllättäenkin päädyin myrskyisään suhteeseen kauniin ja "paperilla" lähes täydellisen naisen kanssa. Sukulaiset oli tyytyväisiä, mutta se suhde muuttui erittäin raskaaksi todella pian naisen mustasukkaisuuden vuoksi. Parin vuoden kuluttua lähdin menemään, ja olen ollut tyytyväinen sinkku siitä lähtien.
Mikä erikoisinta, neljäkymppiä ohitettuani olen alkanut saada avointa kiinnostusta naisilta, ihan kaikenikäisiltä. Mm. 23-vuotias kaupan myyjä pyysi treffeille, kun olin 44. En ole enää suhteeseen ryhtynyt, irtoseksiä saan silloin tällöin, ja se riittää minulle. Neuvoni ap:lle on, että muuta asennettasi. Epätoivosi välittyy naisille, ja se jos mikä on turn-off.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
En epäile yhtään, onhan mummopornollakin omat katsojat.
Inceli ei saa nuorta naista, joten haukkuu kolmekymppisiä naisia mummoiksi.
Mistähän johtuu, ettei käy flaksi?