Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä kohtalo rakastua varattuun naiseen!

Vierailija
08.10.2026 |

Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen hetero.

Vierailija
2/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olen hetero.

No, niin olen minäkin. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten siinä niin pääsi käymään? Jos ette ole mitään yhdessä edes tehneet (toivottavasti) niin kyse on vain ihastumisesta eikä rakastumisesta. Et tiedä yhtään että millaista tämän naisen kanssa olisi olla parisuhteessa, mistä riitelisitte yms. Ota itseäsi niskasta kiinni ja unohda. Ala arvostamaan itseäsi ja hanki joku sinkku nainen.

Vierailija
4/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistele itselles.

Vierailija
5/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taistele itselles.

Jos saa varatun ihmisen "taistelua" itselleen (eli pettämään) niin joutuu koko ajan murehtia että milloin se sitten pettää sinuakin.

Vierailija
6/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta olen kipristellyt asian kanssa. Heti alkuun sanoin naiselle, että kertoo heti, kun kokee, ettei jutullamme ole tulevaisuutta. Yhteydenpito  hiljalleen hiipui, mutta kun muutama vuosi sitten ilmoitin, että minulla on toinen kiikarissa, niin nainen totesi, ettei luovu minusta taistelutta. Nyt taas homma on hiipunut, vaikka odotin käännettä.

Vierailija
7/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taistele itselles.

Jos saa varatun ihmisen "taistelua" itselleen (eli pettämään) niin joutuu koko ajan murehtia että milloin se sitten pettää sinuakin.

Ei tarvitse pettää jättääkseen.

Vierailija
8/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse varattu nainen jaa kiinnostunut varatusta miehestä. Meidän välillä ei ole mitään fyysistä tapahtunut. Eroa suunnittelen, en vaan pysty edetä ennemmin.

Vierailija
9/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato Gatsby. Järjestä juhlat, tuijota iltaisin vihreää valoa.. Ehkä hän saapuu joku krt

Vierailija
10/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 vuotta olen kipristellyt asian kanssa. Heti alkuun sanoin naiselle, että kertoo heti, kun kokee, ettei jutullamme ole tulevaisuutta. Yhteydenpito  hiljalleen hiipui, mutta kun muutama vuosi sitten ilmoitin, että minulla on toinen kiikarissa, niin nainen totesi, ettei luovu minusta taistelutta. Nyt taas homma on hiipunut, vaikka odotin käännettä.

Kuinka varattu luopuu sinusta?

Vierailija
11/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taistele itselles.

Kyllä se on jo vähintään tunteissa ja mielessään pettänyt jos jättää jonkun toisen takia :D aivan eri asia erota että voisi olla jonkun toisen kanssa kuin että muista syistä. Ja kyllä ennen tuota jättämistä on jo melkein aina jonkinlaista pettämistä tapahtunut.

Vierailija
12/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sitten kun saat sen akan itsellesi! Joudut sitten aina ja ikuisesti miettimään, että milloin se pettää sinua tai jättää jonkun toisen takia.

Vierailija
13/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taistele itselles.

Kyllä se on jo vähintään tunteissa ja mielessään pettänyt jos jättää jonkun toisen takia :D aivan eri asia erota että voisi olla jonkun toisen kanssa kuin että muista syistä. Ja kyllä ennen tuota jättämistä on jo melkein aina jonkinlaista pettämistä tapahtunut.

Tämä. Jos ihastuu toiseen, ei kannata erota, vaan pettää ajatuksissaan.

Vierailija
14/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on edelleen naisrauha eli unohda pakkomielteesi. 

Vierailija
15/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on kokemusta. Suurimmat rakkauteni olen kokenut varattujen naisten kanssa ja itsekin ollessani tahallani varattu. Hienoja muistoja!

M49

Vierailija
16/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Rakastunut naimisissa olevaan mieheen.

Vierailija
17/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista ajatella, että mies voisi olla rakastunut naiseen. Ehkä mieheen nippanappa, mutta naisia miehet ei pysty rakastamaan. Ihastusta ja himoa voi olla, mutta ei rakkautta. Sitä miesten pitää löytää toisista miehistä.

Vierailija
18/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se niin kauheaa ole. Pyydä sitä lopettamaan puhelunsa, niin on sen jälkeen vapaa.

Vierailija
19/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki on kokemusta. Suurimmat rakkauteni olen kokenut varattujen naisten kanssa ja itsekin ollessani tahallani varattu. Hienoja muistoja!

M49

Rakkaudet. Varattuja. Paljonko niitä?

Buaahh.

Vierailija
20/20 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaita olis. Hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme