Professori arvostelee Marinin lausuntoa Suomen rikosoikeuden ankaruusasteikosta
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009003303.html
Sanna on sitä mieltä että Suomessa on liian löysät rangaistukset. Tätähän mm. persut ovat toitottaneet koko ajan mutta koska Sannaa kuuluu kontrata niin oletteko persut nyt sitä mieltä että rangaistukset ovatkin liian kovat?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Prof. Jukka Kekkonen, joka tunnettu demaritaustastaan... Mitenköhän tämä oikein näin päin kääntyi...
Marin on alkanut ärsyttää monia vanhoja demareita. Siitä voi vetää kaksi johtopäätöstä ja ne ovat nämä: a) Marin aiotaan kammeta sivuun, koska lähtee menemään näiden mielestä "väärään suuntaan" tai b) Marin tekee sen tarkoituksella ja puhdistaakin itse nämä muumiot puolueesta ja siirtyy kohti Tanskan mallia.
Minä olen puoleni valinnut.
Marinin boomeri-huumorista voi aika selkeästi päätellä että muumiot on tarkoitus häätää ja tilalle nuorempia äänestäjiä. Syytä onkin tehdä jotain näyttävää, kun aiemmin oli Rinne möläyttelemässä synnytystalkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Prof. Jukka Kekkonen, joka tunnettu demaritaustastaan... Mitenköhän tämä oikein näin päin kääntyi...
Tuohan eläkkeellä oleva vanha horisko, joka elää menneissä vuosikymmenissä.
Toinen, vielä työelämässä oleva osaava professori otti Marinin lausumaan kantaa asiallieesti, ja myönsi, että, Suomessa käytetään paljon rangaistusastekkojen kevyintä alaastetta.
Tässä asiaa mietitään monesta näkökulmasta. Minusta tärkeä asia.
Kerrankin Mariini puhuu jotain järkevää. Suomessa on varsinkin väkivalta- ja seksuaalirikoksista tuomiot ihan liian lepsuja. Myös autolla jos ajat kännissä jonkun kuoliaaksi, niin ehdollisella selviää. Vielä yksi täysin typerä sääntö on ensikertalaisuus joka uusiutuu 3 vuoden välein. Ei siis mitään järkeä.
En pidä kummemmin Mariinista, mutta tässä hän on täysin oikeassa.
Miksi valehtelet idioootti? Marin teki töitä musiikkialan paneelikeskustelussa PERJANTAINA jossa häneltä kysyttiin mielipidettä ja hän sen sanoi. Ja ei taaskaan olisi saanut sanoa. Jos ei olisi sanonut, passkaa taas olisi niskaan tullut.