Miten tekisitte tässä tilanteessa?
Mies rikkoi raivossaan puhelimeni. Puhelin meni oikein kaarelle, kun moukaroi sitä polveaan vasten. Lapsi katseli vieressä, 2-vuotias.
Raivostui, kun herätin hänet, kun vaadin pyytämään minulta anteeksi aikaisempaa haistattelua. Koska sellaista en hyväksy.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Raivohulluus ei ole ensikertaista, seinään ja oveen on aiemmin tullut monttuja, mutta muuhun irtaimistoon ei ole ennen kajonnut. Pelottaa että vielä kajoaa johonkuhun meistä.
Kommentit (30)
Miten paljon käytätte alkoholia ja juotteko kimpassa paljonkin? Kuulostaa ihan siltä, että viina vie kummankin järjen ja sitten aamulla krapulassa ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin teki huonosti, mutta mies huonommin. Kertoo impulssien hallinnanpuutteesta tuo raivoamiskäytös, enkä semmoista hyvänä pidä. Sinä teit huonosti kun aloit nalkuttamaan heti aamutuimaan tai herätessä sekä keskeytit unen ihmiseltä. Niin arvaahan sen kärttyisyyden.
Ukko oli ollut makaamassa silmät kiinni kaksi minuuttia, kun tulin ilmoittamaan, ettei mulle puhuta tuohon sävyyn. Ja lasten edessä.
Se voi vaikuttaa vähän siltä, että aloit häpäisemään miestä sanallisesti lapsen kuullen ja mollaamaan. Siitä ihminen voi sisuuntua, julkisesta häpäisystä. Näitä naisten tempauksia on tullut nähtyä ja kyllä minä ymmärrän tuota miestä. Se on jotenkin naisilla luonteenomaista nää julkitemput mikä on henkistä pahoinpitelyä.
No ja sitten sinä lähdet suhteesta. Minulle on ihan sama vaikka sinut hakkaisi toistuvasti mutta lapsen viet pois jos olet vanhempi. Sinä et ole äiti jos pakotat lapsesi kasvamaan tuossa ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon käytätte alkoholia ja juotteko kimpassa paljonkin? Kuulostaa ihan siltä, että viina vie kummankin järjen ja sitten aamulla krapulassa ahdistaa.
Päinvastoin. Alkoholia ei ole käytetty viiteen vuoteen.
vvt, tuskin koskaan paranee tuo suhde, ei ole resursseja
Ainoa mahdollisuus moro ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka herättää toisen, että pääsee haastamaan riitaa?!?!
Niin on okei, että perheessä haistatellaan aikuistenkin voimin kun pienet lapset paikalla kuulemassa ja ottamassa oppia? Ja se että vaaditaan anteeksipyyntöä on syy tuhota toisen tavaroita?
Kuka menee provosoimaan ihmistä jonka tietää riehuvan ja rikkovan paikkoja?
Toivottavasti naapurit jo tarpeeksi monta lasua tehnyt että pikkuinen pääsee kasvamaan tasapainoiseen ympäristöön.
Tiedät todellakin itse mitä pitää tehdä, mutta kysyt sitä palstalta? Vastaus on että pitäisi varmaankin erota ja asua erillään. Ja ei saa herättää kesken unien ketään, koskaan. Lapselle pitää saada rauhallinen elämä, ilman draamaa tai riitoja. Mies ei saa olla pelottava lapsen nähden. Suhde ei vain toimi nyt ja teidän hermot menneet ilmeisesti. Vai mies kiivas? Pariterapeutti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka herättää toisen, että pääsee haastamaan riitaa?!?!
Niin on okei, että perheessä haistatellaan aikuistenkin voimin kun pienet lapset paikalla kuulemassa ja ottamassa oppia? Ja se että vaaditaan anteeksipyyntöä on syy tuhota toisen tavaroita?
Missä sanoin niin?
Mietin vain että kuka herättää toisen vaatiakseen anteeksipyyntyöä. Sitä voi vaatia kun toinen on hereillä ilman että herättää. Varsinkin kun ap:n mies näemmä on aggre. Arvaahan sen mitä tapahtuu jos herättää jonkun tommosen ja alkaa tivaamaan anteeksipyyntöä.
Ukko oli ollut makaamassa silmät kiinni kaksi minuuttia, kun tulin ilmoittamaan, ettei mulle puhuta tuohon sävyyn. Ja lasten edessä.