Apua miten suhtautua sekasaunaan!
Ollaan kaveriporukalla mökillä (miehen kavereita) ja on ehdotettu sekasaunaa.
Yritin muille naisille ehdottaa että pitäiskö tästä keskustella kun aika vieraita ollaan.
Vastaukset oli tyyliin: ei tarvii, ohan noita nähty tai ainahan me sekasaunotaan.
En tiedä olenko valmis tällaiseen. Sauna on klo 19 niin tarviin apuja.
Ai niin mun mies sanoi ettei ole pakko saunoa. Minus tää tilanne ja miehen vastaus kyllä häiritsee.
Mitä mä teen?
Kommentit (56)
Olet hölmö ap.
Sekasaunaan ei kenenkään ole koskaan pakko mennä.
Kaikkea sontaa tälläkin palstalla alotukseksi viitistäänkin tehdä.
Taas näitä, että ulvotaan apua ja annetut vaihtoehdot ei kelpaa.
Eikö yhtään kiinnosta nähdä miehesi kavereiden varustuksia?
Kannattaa mennä vahtimaan miestä, muuten se siellä muna pystyssä väijyy muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Sano niille, että katkarapuja on jo nähty tarpeeksi ja sauna on saunomista varten.
Tämä kertoo vain vähä-älyisyydestä, mitä on varsinkin tällä palstalla runsaasti.
Sekasaunominen ei ole Suomessa normaalia (tavanomaista) saunomista muiden aikuisten kuin puolison kanssa. Itse pitäisin pyyhkeen päällä. Siihen varmaankin vapaus on aina. Nuorena saunottiin kyllä kaveriporukassa "sekaisin" alastomina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekasaunominen on normaalia saunomista aikuisten kesken. Ei sitä tarvitse jännittää.
Ai jaa?!! Mulla ainakin nousee penis aina seisokkiin.
Älä välitä, ei sitä kukaan huomaa. Täysimittainen siitin voisi herättää huomiota.
Jos laittaa homot ja lesbot keskenään, niin sitten siinä ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Heteroilla voi tulla seksuaalisia kiusauksia.
Vierailija kirjoitti:
olen 31-vuotias VTM Helsingistä ja jotain tiedän minäkin, olen mm asunut 4 vuotta Ranskassa
LOL 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaa homot ja lesbot keskenään, niin sitten siinä ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Heteroilla voi tulla seksuaalisia kiusauksia.
Pätee vain jos laitetaan saunaan yksi homo ja yksi lesbo keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lienee provo. Kuka tahansa aikuinen ihminen tietää, mitä tuossa tilanteessa tehdään. Kyseessä ei ole rakettitiede.
No mitä tehdään? Tiedoksi, että olen 31-vuotias VTM Helsingistä ja jotain tiedän minäkin, olen mm asunut 4 vuotta Ranskassa, mutta nämä saunajutut on mulle vähän outoja. Enkä ole tottunut olemaan vieraiden nousuhumalaisten miesten kanssa alasti.
Ap
Mä oon saman ikäinen lvi-asentaja ja osaan silti päättä saunonko vai olenko saunomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekasaunominen on normaalia saunomista aikuisten kesken. Ei sitä tarvitse jännittää.
Ai jaa?!! Mulla ainakin nousee penis aina seisokkiin.
Sinusta ei ainakaan sitten harmia, mällit lentää kun tussun näet. Olet tosi nolo tyyppi.
Suomalaiset ovat outoa vakea. On ihan normaalia peseytya puolivieraiden alastomien ihmisten kanssa mutta sitten ollaan niin holier than thou kun luetaan mormooneista jotka tekevat kotonaan omassa keskuudessa mita tekevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätee vain jos laitetaan saunaan yksi homo ja yksi lesbo keskenään.
Eli homot ei voi mennä miesten saunaan ja lesbot naisten saunaan. Voi olla vain yksi homo ja lesbo keskenään yhdessä saunassa.
Sanoin miehelleni että emme mene yhteissaunaan, vaan muiden jälkeen. Nyt miehen kaverit houkuttelee häntä bastuun.
Ahdistaa ihan kamalasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanoin miehelleni että emme mene yhteissaunaan, vaan muiden jälkeen. Nyt miehen kaverit houkuttelee häntä bastuun.
Ahdistaa ihan kamalasti.
Ap
Etkö osaa saunoa yksin?
Elämä on tasan niin vaikeaa, mitä siitä itse tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa ihan kamalasti.
Ap
Älä nyt miehesi puolesta päätä. Ja mene ihmeessä itsekin saunaan pyyhe päällä ja jätä silmälasitkin pois, jos haluat :)
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa ihan kamalasti.
Ap
Eli et halua, että miehes menee niiden muiden naisten kanssa saunaan.
Oletettavasti miehesi on aikuinen ihminen, joka tekee itse päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa ihan kamalasti.
Ap
Ethän sä voi sen puolesta päättää vai ootko miehesi äiti?
Yleensä vierustoveri imee sen alas.