Apua miten suhtautua sekasaunaan!
Ollaan kaveriporukalla mökillä (miehen kavereita) ja on ehdotettu sekasaunaa.
Yritin muille naisille ehdottaa että pitäiskö tästä keskustella kun aika vieraita ollaan.
Vastaukset oli tyyliin: ei tarvii, ohan noita nähty tai ainahan me sekasaunotaan.
En tiedä olenko valmis tällaiseen. Sauna on klo 19 niin tarviin apuja.
Ai niin mun mies sanoi ettei ole pakko saunoa. Minus tää tilanne ja miehen vastaus kyllä häiritsee.
Mitä mä teen?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin miehelleni että emme mene yhteissaunaan, vaan muiden jälkeen. Nyt miehen kaverit houkuttelee häntä bastuun.
Ahdistaa ihan kamalasti.
ApEthän sä voi sen puolesta päättää vai ootko miehesi äiti?
No kyllä minulla on tähän oma sanani sanottavana. Eli emme yhteissauno!!!
Ap
Sä voit päättää itsesi puolesta ja suosittelen, että lähdet sieltä mökiltä. Anna muiden pitää hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin miehelleni että emme mene yhteissaunaan, vaan muiden jälkeen. Nyt miehen kaverit houkuttelee häntä bastuun.
Ahdistaa ihan kamalasti.
ApEthän sä voi sen puolesta päättää vai ootko miehesi äiti?
Ap
Ai sun miehellä onkin äiti mukana. Laitahan se pikku kulta mussukkasi kohta nukkumaan, ettei vaan mitään satu. 🤭
Mene valvomaan, ettei miehesi homostele muiden miesten kanssa.
Muista omat rajat.
Elämä on ihanaa, kun muistaa omat rajat. Ja pitää niistä kiinni.
Minua ei sekasauna sinänsä alastomuuden puolesta ahdista, välttämättä, mutta en vaan tykkää sekasaunasta. Saunon mielummin naisten kanssa. Jos on pelkkä sekasauna, menen yleensä ensin pikaisesti ja muut saunoo sitten. En tee asiasta numeroa . Yleensä ihmiset ymmärtää kunnioittaa sitä ja joskus taas ei jos on känniläisiä mukana.
Sekasauna on siitä kiva, että voi kaikki sekstailla kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin aikoinaan usein kummitätini kanssa saunassa. Kerran pesin itseäni seisaaltani ja kummitätini liukasti. Hän kaatui suoraan suu edellä nakkiini, ja leuat menivät sijoiltaan niin, että meni puoli tuntia tiskatessa jäykkää kummitädin kitalaessa kunnes vihdoin irtosi. Hänellä oli joku tasapainohäiriö joka aiheutti liukkaassa saunassa usein vaaratilantaita.
Tavallinen tarina. Itse kävin myös tätini ja hänen miehensä kanssa usein saunassa. Kerran jouduimme menemään kaksistaan kun tädin mies oli reissuhommissa. Tätini kun oli hiukan viinaanmenevä, niin kävi saunassa pieni kommellus. Lamppu oli palanut sillä aikaa kun pikku hiprakassa ollut tätini kävi kessulla. Istuin siis yksin pimeässä lauteilla. Täti rupesi saavuttuaan pesemään minua, mutta tarttui käden sijaan vahingossa nakkiini, joka turposi alta aikayksikön. Näin hän pesi rannettani pitkään kunnes vihdoin kehtasin sanoa, että nyt täti erehtyi ranteesta. Tälle kömmähdykselle on naurettu makeasti suvun kesken jälkeenpäin.
Nakkitätihullu.
Kyllä ne miehet varmaan on naisten pimpin ennekin nähneet
vetäset vaan rohkeesti pikkuhousut alas, siellä sainassa näkee muutenkin vaan ehkä vähän viivaa tai karvoja edestä
Itselläni ei olisi kyllä mitään ongelmia mennä sekasaunaan ja olen näin joskus tehnyt. Mutta jos vaimoni toivoisi, että mennään kahdestaan, kun muut on käynyt, niin en mä menisi sekasaunaan ensin, mikäli se ei olisi vaimolleni ok. Sen verran pitkään on oltu yhdessä vaimon kanssa, ettei tulisi mieleenikään jättää hänen toiveitaan huomiotta. Helpottaa perhe-elämää kummasti...
Miehet voivat muodostaa junan. Naisetkin pääsevät junaan käyttämällä strappareita. Naisten perässä olevilla on kaksi reikää valittavana lukittumiseen. Ylämäkityöntöä ei pidä unohtaa.
En menisi. Olen ollut vastaavassa tilanteessa ja selitin etten halua sekasaunaan. Toiset ymmärsi, toiset ei. En mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lienee provo. Kuka tahansa aikuinen ihminen tietää, mitä tuossa tilanteessa tehdään. Kyseessä ei ole rakettitiede.
No mitä tehdään? Tiedoksi, että olen 31-vuotias VTM Helsingistä ja jotain tiedän minäkin, olen mm asunut 4 vuotta Ranskassa, mutta nämä saunajutut on mulle vähän outoja. Enkä ole tottunut olemaan vieraiden nousuhumalaisten miesten kanssa alasti.
Ap
Olisit asunut Saksassa, niin osaisit saunoa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voivat muodostaa junan. Naisetkin pääsevät junaan käyttämällä strappareita. Naisten perässä olevilla on kaksi reikää valittavana lukittumiseen. Ylämäkityöntöä ei pidä unohtaa.
Pilluja voi myös hinkata peräreikiin peräkkäin ja siitä syntyy lesbojuna.
Itse en oikein ymmärrä miksi kaveriporukat muutenkaan haluavat saunoa. Itselleni ei ole mikään ongelma saunoa alasti muiden kanssa samaan aikaan - kyllähän tätä tehdään uimahallissakin - mutta en vaan tajua, mikä pointti siinä on. Itse tykkään käydä saunassa itsekseni, rauhoittua ja rentoutua, ja tykkään maata ylälauteella ja nostaa jalat seinälle. Itselleni se on siis rentoutumishetki. Rasittava ajatuskin jostain kännisestä seurueesta hikoilemassa ja mölisemässä lauteilla. Tuskin tykkäisin. Uimassa voisin toki käydä, mutta tuskin jaksaisin saunoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne miehet varmaan on naisten pimpin ennekin nähneet
vetäset vaan rohkeesti pikkuhousut alas, siellä sainassa näkee muutenkin vaan ehkä vähän viivaa tai karvoja edestä
Varmaan ovat nähneet, mutta aihe jaksaa jatkuvasti kiinnostaa eikä into laimene milloinkaan. Naisen ei pidä mennä koskaan alasti sekasaunaan, tämä on mielipiteeni. Pidä maisteri pintasi vaan, aamulla ei sitten mikään kaduta.
Emme menneet sitten ollenkaan saunaan. Siellä ne porukat vieläkin ryyppää ja rällää. Ruuat on laittamatta ja kaikki ohjelmat pitämättä. Me syötiin vähän leipaa ja mies pyysi anteeksi että tultiin. Ei ollut meidän juttu. Aamulla lähdetään ennenkuin ne herää.
Ap
Ap