Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XU-palvelusta?

Vierailija
13.08.2022 |

Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (2417)

Vierailija
101/2417 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jäsen jokin aikaa sitten. Kohtaamani ihmiset olivat lähinnä ihan asiallisia, tietysti ns. runkkareitakin on seassa, jotka eivät oikeasti koskaan ilmaannu paikalle ja taitavat saada tyydytystä vain omista touhuistaan.

Vierailija
102/2417 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Seuraa saa kaikkialta varmasti jos haluaa mutta jos on väliä seurasta niin ehkä muualta löytää laadukkaampaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2417 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whats up ringit oli liikaa. Siksi minä lähdin , juorut yms liikkuu tiuhaan

Vierailija
104/2417 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Seuraa saa kaikkialta varmasti jos haluaa mutta jos on väliä seurasta niin ehkä muualta löytää laadukkaampaa

Itsellämme on aika korkea kynnys mennä pariskuntana tavan raflassa lähestymään seksimielessä toista tuntematonta random pariskuntaa saati sinkkunaista. Miehiä ehkä. Vai missä löydät laadukkaampaa swingausseuraa? Juurikin nuo miitit on hyviä: Näkee ihmisen eikä profiilia ja alkaa sitten katsoa on yhteisiä mielenkiinnonaiheita jos muuten synkkaa.

Vierailija
105/2417 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whats up ringit oli liikaa. Siksi minä lähdin , juorut yms liikkuu tiuhaan

Ihan mielenkiinnosta: mitä noissa anonyymeissä piireissä juorutaan whattsapp-ringeissä? Aika avoimena monet ovat ihan profiilissa ja livenä ei siinä paljon jää juoruttavaa.

Vierailija
106/2417 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiteistä todella huonoja kokemuksia, ei ollut mitenkään kivaa kun käydään haistelemassa ja ei sit ymmärretä jättää rauhaan. Ei kaikki suostu kaikkeen kaikkien kanssa vaikka xussa olisikin. Siksi minä ja kaverini poistuimme. Tavallinen ravintola seura käyttäytyy fiksummin

Vierailija
107/2417 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokusen kerran olen kuullut että tietty porukka maalittaa tai mustamaalaa täysin syyttömiä syystä tai toisesta. Chatin kermaa kun seuraa pääsee jyvälle millaista porukkaa on

Vierailija
108/2417 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miiteistä todella huonoja kokemuksia, ei ollut mitenkään kivaa kun käydään haistelemassa ja ei sit ymmärretä jättää rauhaan. Ei kaikki suostu kaikkeen kaikkien kanssa vaikka xussa olisikin. Siksi minä ja kaverini poistuimme. Tavallinen ravintola seura käyttäytyy fiksummin

Heitän villin veikkauksen, että olette naisia. Ja joo, meitäkään sinällään ihan näyttävää ja seuraa saavaa paria ei ole kukaan tullut tavallisessa ravintolassa "haistelemaan". On täytynyt mennä samanhenkisten seuraan. Parien kesken ollaan noissa yleensä varsin korrekteja ja hienotunteisia, vaikka avoimesti seksistä ja mieltymyksistä aletaankin keskustella. Varsinaiset ehdotukset ovat useimmiten varsin maltillisia, iholle liimautumista ja jankutusta emme ole n. 15 miitin kokemuksella kohdanneet. Uskon kyllä, että miehet voivat noissa olla turhankin avoimesti kiinnostusta esittäviä joidenkin mielestä. 

Vierailija
109/2417 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit niitä draaman hakuisia vasta ovatkin

Vierailija
110/2417 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, harmi homma kun XU:n chatista tuli pahamieli. Internet on sellainen että aina jollekin ja ihan kaikille tulee paha mieli.

Vierailija
111/2417 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei chatista vaan ihmisistä

Vierailija
112/2417 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapahtui ei niin mieluinen asia, tein postauksen joka poistettiin jostain syystä. Myöskään tuttuni eivät saaneet asiasta keskustella ... mielestäni ikävätkin asiat olisi saatava tuoda ilmi. Kun näin ettei asiaan reagoitu vaan se haluttiin lakaista piiloon

Vierailija
113/2417 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa afteri perjantai. Hemmetti ku eksyin vääränä päivänä väärään pubiin...

Vierailija
114/2417 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulee kyllä kanssa nykyään kierrettyä tietty pubi perjantaisin kaukaa

Vierailija
115/2417 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Herran jumala että on mennyt tuo parinvaihto oudoksi 🤣🤣 pelkkää sinkkua nykyään

Vierailija
116/2417 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Herran jumala että on mennyt tuo parinvaihto oudoksi 🤣🤣 pelkkää sinkkua nykyään

Mikä siinä parinvaihossa sua kiinnostaa? Kimppailu samassa tilassa on parasta IMO!

Ihan sama ovatko panokaverit sinkkuja vai aviopareja; kunhan kemiat toimii.

Vierailija
117/2417 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ihan sama asia ole🙈

Vierailija
118/2417 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa nykyään ja sivuston tarkoitus on rahastaa innokkaimpia. Kinkyt riitelee ja sinkut urpoilee

Vierailija
119/2417 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän siltä, että jonkun viestejä on sensuroitu tms ja nyt seb seurauksena mustamaalaa ainoaa toimivaa swingerisivustoa? Saikohan valittaja bannit vai mitä tapahtui?

Me ollaan nautittu täysin rinnoin palvelusta, miiteistä ja kontakteista mitä ollaan tuolta saatu. Ei mitään pahaa sanottavaa, mutta kyllä aika tarkkaan kontaktit seulotaan

N77M72

Vierailija
120/2417 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on kesän matkailut menneet paljolti xu-kavereita tapaamassa ja miiteissä eri puolilla maata.

Hyviä kokemuksia, itse me ei sekoilla kännissä josta ainoat negat vibat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme