Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2417)
Tätä samaa olen nähnyt ja kuullut myös itsekin. Jäsenistön kohtelu ei ole tasapuolista ja osaan tapauksista ei puututa
Miten ylläpito sivustolla varmistaa yksityisyyden? Miten esimerkkinä he estävät kuvien tai videoiden liikkumisen muualle? Onko tuolla henkilötiedot suojattu riittävästi tai kuinka varmistetaan maksutietojen turvallisuus. Olen lukenut että jäseniä on tuhansia ja rekisterin mukaan 1 henkilö töissä. Miten hän ehtii hoitamaan kaiken mitä sivustolla tapahtuu?
Joo firman tulos näyttää hyvälle , mutta mietin että eivätkös he rakentaneet myös yhteisölle tilan ?
Niin juuri tätä tarkoitin. Mietin että onko saman firman vai eei firman alla
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se uudempi sivusto olikaan? Se oli käsittääkseni ilmainen
Paljasta.fi on jo kuollut. Nyt sivu ei enää vastaa oltuaan kuukausia tyhjäkäynnillä.
Kyllä XU:n jäsemmäärän kasvu on selitettävissä käyttökokemuksilla - ja hyvällä seksiseuralla :-D
Annelii kirjoitti:
Miten ylläpito sivustolla varmistaa yksityisyyden? Miten esimerkkinä he estävät kuvien tai videoiden liikkumisen muualle? Onko tuolla henkilötiedot suojattu riittävästi tai kuinka varmistetaan maksutietojen turvallisuus. Olen lukenut että jäseniä on tuhansia ja rekisterin mukaan 1 henkilö töissä. Miten hän ehtii hoitamaan kaiken mitä sivustolla tapahtuu?
Kuvissa on useaan kohtaan vesileimattu katselijan käyttäjätunnus. Jakamalla paljastat siis itsesi.
Helpoin tapa nähdä ne kuvat on liittyä sivustolle, nähdä vaivaa ja aikaa ja lopulta nähdä myös se ystävän kuva.
Kun jokainen on nähnyt tuon saman vaivan ja maksanutkin aluksi siitä, ei käyttöehtojen rikkominen ole kovin vahva premissi.
Toisaalta jokainen joka laittaa pillu- tai kyrpäkuvan nettiin voi saman tien mielessään lähettää sen pomolleen, puolisolleen, jne: vääriin käsiin ne päätyvät aina, teoriassa.
Ikävästi on viime aikoina porukka kyllästynyt toimintaan ja lähteneet pois. Uusia tulee kuin sieniä sateella ja aina se ei välttämättä ole hyvä . Toivoisi että jäseniä kohdellaan yhteisössä kuin yhteisössä kunnioitettavasti. Etenkin jos rahaa liikkuu.
Tämän touhun idea on mennyt jo niin kaupalliseksi että lopetimme jäsenyyden. Uusia jäseniä haalitaan ja ihan perustoimintoja käytetään jäsenen aikaa kuluttamalla. Tapahtumia järjestetään ja usein myös media kiinnostuu. Onneksi on jo laaja tuttavapiiri joiden parissa selviää ilman yhteisöä. Pienellä paikkakunnalla myös anonymiteetti on kiva säilyttää.
Isojen paikkojen miiteissä pyörii porukka jäsenaikaa keräämässä. Ne kenelle yhteisöllisyys on osa elämää varmasti viihtyy pienen piirin leikeissä.
Kiitos että jaoit kokemuksesi jossa XU:n myötä seksipositiivinen yhteisösi on niin laaja ja suvaitsevainen että olet(te) haluttu(ja) myös privasessioihin.
M48,guru
En ymmärrä XU:n haukkumista. Itse en ainakaan tiedä mitään muuta paikkaa, jossa voi seksipositiivisiin ihmisiin tutustua noin helposti. Jos kaikki eivät miellytä, niin mitä siitä... Himoksella on tuhat ihmistä, isojen kaupunkien miiteissä satoja. Ihme on jos ei tuosta joukosta löydä väkeä, jonka kanssa tulee toimeen. Tuosta XU:n rahastuksesta sen verran, että päiviä (eli rahaa) menee kun lähettelee viestejä ihmisille, jotka eivät niitä halua. Kirjoita itse mielenkiintoisia päivityksiä ja tutustu väkeen miiteissä, niin se vitonen kuussa tms. ei kovin isolta rahalta tunnu. Alkuperäinen kysymys oli että miten anonymiteetti hoituu... sanoisin että hyvin. Pistä vähän eri kaupunki (jos pieni) ja älä laita kasvokuvia palveluun. Tietysti aina voi paljastua, mutta jos oikeasti seksiseuraa hakee kumppaninsa kanssa yhdessä, niin luultavasti tulet(te) olemaan asiasta aina vaan avoimempia jatkossa. Ja seuran löytäminen myös helpottuu, kun ei niin kauheasti häpeä omaa toimintaansa. Kerran sitä vain eletään, antakaa mennä...
Jos olet sosiaalisesti rajallinen ja haluat kuulua joukkoon niin ok. Omat mielipiteet tai ajatukset kannattaa jättää omaan onneensa.
Joo , kyllä kaikkialla se oma sisäpiirinsä on joka luulee olevansa sitä kermaa.
Näin naisena löydän tinderistä mieluumnin etsimäni . Miitit ja muut nyt on mitä on.
Kohti uusia tuulia vie meidänkin tie, entinen hyvä katoaa aina.
Vieläkin olisi vanha kunnon edeltäjä sivusto pystyssä... silloin meno oli korrektia ja sopivissa määrin salaseura touhua. Siellä toiminta oli kimmoke muutaman vuoden xu eloonkin. Nyt pysymme pois
Kullä xu on suomalaisille lifestyle porukoille se paras vaihtoehto.
Tinderit sun muut vauvapalstat ei vaan toimi.
\\Jamppa
Vierailija kirjoitti:
Kullä xu on suomalaisille lifestyle porukoille se paras vaihtoehto.
Tinderit sun muut vauvapalstat ei vaan toimi.
\\Jamppa
Mitä tarkoitat lifestyle-porukoilla?
Juurikin niin osalle juttu on elämä ja osalle vain pala elämää :) kukin tyylillään... tuo juuri on se miksi tulemme itse tekemään valinnan lähteä pois.
Parit on pareja mutta yhtäkkiä parin mies laittaakin viestiä ja kertoo ettei naisen tarvitsekaan tietää että hän tapaa minua. Tosi avointa ja luottamuksellista, miehistä suurin osa on minuuttiheikkejä jotka ajattelevat vain itseään. Naisten mustasukkaisuus ringit levittää juoruja.
En jaksanut touhua pidempään, alkuun paikka oli kuin karkkikauppa mutta totuus iskee vastaan nopeasti.
Kankea sivusto ja erittäin sisäänpäin lämpenevä meininki. Keski-ikä on todella korkea ja vastakohtana nykyään tulee todella nuoria mukaan, todella vähällä itsetunnolla.
Onkos tämä se porukka mikä pitää Tampereella Ravintolassa yksityistapahtumia ainakin? Jonkun porukan touhuja olen sivusta nähnyt ja ihmetellyt että miksi aikuiset ihmiset käyttäytyy noin.
Viime vuonna eräänä viikonloppuna alkuillasta ravintolamme asiakkaat paheksuivat seksiasuissaan kadulla tilaisuuteen menneitä . Heidän jälkikasvunsa seurasivat ihmeissään kadulla lähes alasti liikkuneita humaltuneita aikuisia.
Järki nyt edes mukaan touhuihin julkisella paikalla
Vierailija kirjoitti:
Onkos tämä se porukka mikä pitää Tampereella Ravintolassa yksityistapahtumia ainakin? Jonkun porukan touhuja olen sivusta nähnyt ja ihmetellyt että miksi aikuiset ihmiset käyttäytyy noin.
Viime vuonna eräänä viikonloppuna alkuillasta ravintolamme asiakkaat paheksuivat seksiasuissaan kadulla tilaisuuteen menneitä . Heidän jälkikasvunsa seurasivat ihmeissään kadulla lähes alasti liikkuneita humaltuneita aikuisia.
Järki nyt edes mukaan touhuihin julkisella paikalla
Se oli sambakulkue. Sillä ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
Juorut kulkee ja pieni piiri pyörii. Kun joku esittää mielipiteensä niin hänet lytätään ja mustamaalataan näinhän nämä toimii.