Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2417)
Yksin liikkuvat naiset tässäkin paikassa vähemmistönä. Itse olen puolison luvalla liikenteessä oleva mies. onhan tuolta pari kertaa seuraa löytynyt mutta enpä jaksa naisten huomiosta "kilpailemaan" lähteä kymmenien miesten kanssa
Jokseenkin kuvottava ajatus että pieni porukka hommailee ristiin. Ei olisi ihme jos ristiriitoja tulee. Itse suosin mieluummin annan harvoille mentaliteettia. Ehkä jokunen mies vielä arvostaa ihan perinteistä suhdettakin
Olisi ihan reilua että yhteisön sisällä saisi kommunikoida myös ei niin kivoista asioista avoimesti ilman banneja
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan reilua että yhteisön sisällä saisi kommunikoida myös ei niin kivoista asioista avoimesti ilman banneja
Ai niinkuin Sanna Marinista, vai?
Joku käy herkillä kun poliitikotkin jo tuotiin viestiketjuun. Faktaa on että moni asia lakaistaan pimentoon, se ei ole avoimen toiminnan merkki.
Yleinen pulinapalsta suljetaan viikonlopuiksi ja välillä viikollakin riitojen vuoksi... riita jatkuu sitten muualla ja miten sanktiot.
Kyllähän tämäkin sivusto on mennyt sirkukseksi. Olevinaan sisäpiiri on täysin mielivaltaisia ja ylimielisiä. Tavallinen jäsen ei ole minkään arvoinen
Oliko joku anniskelupaikka johon pääsi koodilla
Vierailija kirjoitti:
On nykyään....
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ihan Eurorahalla ;)
Silloin kun mennään koodilla, se ei ole anniskelupaikka.
T. syvin sisäpiiri ja toksinen koodinpurkaja
Kuulostaa aika häilyvältä rajalta näin maallikkona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ihan Eurorahalla ;)
Silloin kun mennään koodilla, se ei ole anniskelupaikka.T. syvin sisäpiiri ja toksinen koodinpurkaja
Ahaa ;)
Eli käsitinkö oikein että Xu omistaa anniskelualueen tai ravintolan?
Yleisellä tasollakin tulee miettineeksi sivuston ylläpitoa tiukan anonyymiteetin aikakautena. Sivustojen maksutiedot tulee olla erittäin suojatut ja käy mielessä että miten asiat missäkin on hoidettu. Jäsenaika kun maksaa rahaa, niin olettaisi jäsenaika olevan kaikille samanarvoista? Jokainen jäsenpäivä on ilmeisesti määritetty tietyn hintaiseksi? Eli meneekö samasta toiminnosta kaikilta yhtä monta päivää? Jos siis viestiketjusta oikein toimintaperiaatteen tajusin?
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä tasollakin tulee miettineeksi sivuston ylläpitoa tiukan anonyymiteetin aikakautena. Sivustojen maksutiedot tulee olla erittäin suojatut ja käy mielessä että miten asiat missäkin on hoidettu. Jäsenaika kun maksaa rahaa, niin olettaisi jäsenaika olevan kaikille samanarvoista? Jokainen jäsenpäivä on ilmeisesti määritetty tietyn hintaiseksi? Eli meneekö samasta toiminnosta kaikilta yhtä monta päivää? Jos siis viestiketjusta oikein toimintaperiaatteen tajusin?
En ole ollut xu:ssa muutamaan vuoteen, mutta oletan että toimii edelleen suurin piirtein samalla tavalla.
Jäsenaika maksaa kaikille profiileille saman verran, itse käytin paypalia nimenomaan anonymiteetin takia.
Voit rajoittaa millaisista profiilesta saa lähettää viestejä sinulle, jos profiili x ei mene rajoituksiesi raameihin, se voi silti lähettää sinulle ekan viestin mutta se kuluttaa jäsenaikaa.
Yhdelle sinkkunaiselle olin laittamassa viestiä, ja kun olin lähettämässä sitä niin tuli ilmoitus että viestin lähettäminen vähentää jäsenaikaasi 60 päivällä tmv. Jäi kyllä viesti lähettämättä :P
Itellä ei tietenkään ollut minkäänlaisia rajoituksia, kun olen mies. Ei myöskään tullut yhteydenottoja. :D
Sen vielä ymmärtää että privaattiviestistä voi mennä jäsenaikaa mutta jumalauta joidenkin uutisvirtaan postattujen kuvien kommentointi on myös "maksullista" 😂 plussaa tälle sivustolle siitä että hakutoiminnolla voi hakea tietyn välimatkan sisältä omasta sijainnistasi. Muutoin sivujen toiminta onkin aika perseestä. Siis teknisessä mielessä
Tätä juuri mietinkin että kuinka voi maksaa toiminnot eri määriä jäsenpäiviä jos jäsenaika on samanhintaista🤣
Tuo kommentointi jäsenaika veloitus oli piste iin päälle meille. Siksi poistuimme sivustolta.
Muutenkin rupesi olemaan kohtuullisen levotonta meininkiä , uusia jäseniä sisään , sinkkuja pääosa . Tapaamisille ei enää uskallettu viime aikoina uusien kanssa
Me käytiin miitissä Tampereen reissulla, sen jälkeen totesimme ettei ole meidän paikka.
Sambakulkue oli kyllä ihan eri juttu