Kiitos hakemuksestanne valinta ei tällä kertaa
Kohdistunut sinuun.
No voi Kiitos! Sillä lauseella ei paljon työttömyys lopu, tällä lauseella ei myöskään käydä ostelemassa uusia vaatteita, pyöritä kahviloissa tai ravintoloissa syömässä. Eikä myöskään harrasteta mitään.
Kommentit (17)
Juu itse lopetin kaiken hakemisen. Ihan turhaan. Ei pääse opiskelemalla kouluun, ei työhön. Ei oikein enää jaksa näin 4-kymppisenä sitten yrittääkkään. Totean vain että olen liian huono.
Vierailija kirjoitti:
Juu itse lopetin kaiken hakemisen. Ihan turhaan. Ei pääse opiskelemalla kouluun, ei työhön. Ei oikein enää jaksa näin 4-kymppisenä sitten yrittääkkään. Totean vain että olen liian huono.
Ja myös näillä Kiitos lauseilla ei vaan jaksa loputtomasti pettyä kerta toisensa jälkeen. Tähän jatkuvaan hakemiseen alkaa väsymään
AP
Nuo asiat mitä luettelit on turhia asioita. Ihmekään kun teiltä naisilta on aina rahat loppu ja vinguttaa kaikilta tutuiltanne rahaa lainaan kun tuhlaatte rahanne tuommoisiin turhuuksiin
Paljon pahempi on vielä se, emme jatka prosessia kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Et kai hae työttömyys korvauksia kun niiden eteen sinun on haettava töitä? Jos et hae töitä niin et ansaitse työttömyys korvauksia
Mä turhauduin noihin s-posteihin niin paljon että vastaan niihin että "en olisi tullutkaan, pitäkää paska lafkanne"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myös näillä Kiitos lauseilla ei vaan jaksa loputtomasti pettyä kerta toisensa jälkeen. Tähän jatkuvaan hakemiseen alkaa väsymään
AP
Ai sinä sentään saat vielä sähköpostin vastaukseksi ja vieläpä kohteliaan sellaisen.
Nykyään valtaosa firmoista on niin kypsynyt kahteen miljoonaan pakkohakuun etteivät edes avaa työttömiltä tulevia viestejä kun on täysin mahdotonta erottaa joukosta niitä jotka oikeasti hakevat paikkaa ja ghostaavat vaan kaikki lähettäjät.
Vierailija kirjoitti:
Mä turhauduin noihin s-posteihin niin paljon että vastaan niihin että "en olisi tullutkaan, pitäkää paska lafkanne"
Ne tulevat donotreply@jotain osoitteesta ja ne on lähettänyt tekoäly joka karsii automaattisesti kaikki työttömiltä tulevat hakemukset etteivät HR:n ihmiset joudu koskemaan niihin.
Mutta jos tuo saa olosi paremmaksi niin lähettele kaikin mokomin haistatteluja. Ei niitä kukaan lue sen enempää kuin hakemuksiasikaan.
Kiva sentään että saat vastauksen, monesti ei tule edes sitä. M43
Sait sentään vastauksen, suurin osa ei vaivaudu edes vastaamaan.
Kun aikoinani hain joitakin työpaikkoja, niin jo seuraavana päivänä sain hauskan meilin: "Kiitos kielenkiinnostasi". Minusta tuo kertoo asiasta kaiken. HR palkkaa väkeä, joka ei osaa edes oikolukea. Tuo sinetöi sen, etten viitsinyt nähdä vaivaa enää itsekään. Sen jälkeen vaihdoin paikkaa pelkällä puskaradiomenetelmällä kunnes ryhdyin yrittäjäksi. Yrittäjänä tienaa moninkertaisesti, saa itse sopia työaikansa ja -ehtonsa, jne. Olisi todella todella vaikeaa kuvitella vaihtavansa takaisin palkkatöihin. Varsinkaan mihinkään organisaatioon nuolemaan yläpuolella roikkuvia perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Äläpä huoli, ens vuonna tulee työttömille lisää velvollisuuksia työnhakuun. Myös osatyökykyisille tulee ruoskaa. Tuoretta tietoa sain viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ai sinä sentään saat vielä sähköpostin vastaukseksi ja vieläpä kohteliaan sellaisen.
Nykyään valtaosa firmoista on niin kypsynyt kahteen miljoonaan pakkohakuun etteivät edes avaa työttömiltä tulevia viestejä kun on täysin mahdotonta erottaa joukosta niitä jotka oikeasti hakevat paikkaa ja ghostaavat vaan kaikki lähettäjät.
Ei parane yrittäjien väsymystä huudella ja valitella, ens vuonna hakemuksia tulee tuplasti enemmän.
Mitä enemmän työttömän asemaa kurjistetaan, sitä enemmän moni työtön työnhakija lannistuu ja luovuttaa. Mun mielestä tämä ei ole tervettä tässä ajassa. Kurjistettakoon silloin työttömien asemaa, kun niitä töitä on oikeasti tarjolla. Nyt on ihan väärä hetki toimia näin.
Aina sekään ei auta vaikka on työpaikka, jos ei ole työvuoroja. Itsellä näitä on vielä kaksi.
T. 0 sopimuksella oleva urpo.