Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (3237)
En onnistu rekisteröitymään tuonne (kutsukoodilla). Tulee ilmoitus että vahvistusta ei voi lähettää sähköpostiosoitteeseen: virheelliset tiedot. S-postiosoitteeni on kuitenkin muuten toimiva ja kokeillut laittaa kenttiin erilaista käyttäjätunnusta ja salasanaa, aina tuo sama ilmoitus.
Hyvät bileet eilen R:ssa Helsingissä.
Kaveri sai bannit kun koetti nostaa sivustolla väärin kohdellun naisen asian yhteisön tietoon varoittaakseen muita. Ja ei edes julkaissut kenenkään nickejä jne. Et se siitä vastuullisuudesta
Kysykääpä mitä tietoja teistä on sinne kerätty?
Mites tuo vanhojen jäsenten tyytyväisyys 🙈🙈
Tämän sivuston suurin ongelma on liian vähäinen jäsenmäärä pöyristyttävän suurien jäsenmaksujen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Tämän sivuston suurin ongelma on liian vähäinen jäsenmäärä pöyristyttävän suurien jäsenmaksujen vuoksi
Satanen vuodessa. Paljonko sulla meni baarissa viimeksi? Kymmenien-satojen jäsenten tapahtumia joka viikko ympäri Suomea, osa toki maksullisia myönnetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satanen vuodessa. Paljonko sulla meni baarissa viimeksi? Kymmenien-satojen jäsenten tapahtumia joka viikko ympäri Suomea, osa toki maksullisia myönnetään.
Kyllä minulla siihen on rahaa vaan luulisin että pienipalkkainen yh ei välttämättä tuota summaa halua maksaa. Ja minua ei myöskään nuo massatapaamiset kiinnosta tippaakaan vaan kahdenkeskinen seura
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla siihen on rahaa vaan luulisin että pienipalkkainen yh ei välttämättä tuota summaa halua maksaa. Ja minua ei myöskään nuo massatapaamiset kiinnosta tippaakaan vaan kahdenkeskinen seura
Miksi pienipalkkainen yh (nainen) ei saisi tapaamisistaan ilmaista ilmaista jäsenaikaa yli oman tarpeen.
Koska jäsenaikaa ei oikein enää saa, jokainen toiminta maksaa jäsenaikaa. Esim kuvan kommentointi, viestinlaitto yms maksaa x määrän päiviä.
Tapahtumaan ilmoittautuminen vie x määrän ns panttina.
Et joo, 100€ vuodessa ei kyl oo ihan koko totuus hinnasta..
^^ ei maksa automaattisesti. Kuvan julkaisija voi rajoittaa yhteydenottoja ja kommentointeja niin silloin se maksaa. Jos rajoitusta ei aseta, niin ei maksa. Näin on ollut jo vaikka kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pienipalkkainen yh (nainen) ei saisi tapaamisistaan ilmaista ilmaista jäsenaikaa yli oman tarpeen.
Yhdestä tapaamisesta saa ilmeisesti 7 vrk lisää jäsenaikaa ja edellisestä tapaamisesta pitää olla 7 vrk että saa taas uutta. Ja yhdestä henkilöstä saa vain kerran sitä jäsenaikaa. Niin en oikein ymmärrä miten tuolla systeemillä yli oman tarpeen voi jäsenaikaa ansaita?
Höpö höpö. Koko sivuston toiminta on mennyt päättömäksi. Siksi niin moni on lähtenyt pois
Sivustolla kuvia laitetaan täysin yllättäen kaikkien näkyviin ja eivät kuulemma pysty niille tekemään mitään... ei näin
Tuo kuvien oikeus onkin mielenkiintoinen juttu. Mitä tapahtuu kun lopetat jäsenyyden🤔 tai kuinka helppoa on jonkun ottaa kuvakaappaukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä tapaamisesta saa ilmeisesti 7 vrk lisää jäsenaikaa ja edellisestä
Viikossa on usein myös tapahtuma josta saa 10 vrk + tutkan tuottamat lisät sen päälle. Kyllä sitä aikaa yhä saa, ja hyville tyypeille myös lahjoitetaan puheaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä tapaamisesta saa
Hyville tyypeille? Kertoo paljon sivuston ja yhteisön toiminnasta.
Mitä puheaikaa t pitkään jäsenenä ollut
Ei kuulosta tasapuoliselta
Mitä se sinun mielestäsi siis kertoo yhteisöstä että jotkin ovat niin ihania persoonia että heille haluaa antaa pienen lahjan jäsenajan muodossa?
Hyviä on kokemukset. Sain jopa elinikäisen kaverin, sukuelin herpeksen.