Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XU-palvelusta?

Vierailija
13.08.2022 |

Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (3237)

Vierailija
741/3237 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä, elähtäneitä, eettisesti monisuhteisia, kuIIin perässä juoksijoita. Muutamassa miitissä tuli käytyä ja se sai riittää.

Vierailija
742/3237 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa uutta kohti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/3237 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaa uutta kohti

Älä suotta. Kuitenkin sinulle tulee paha mieli kun samat typerät ja rumat ihmiset pyörii skenessä joka tapauksessa. 

vinkki: ryhdy homomieheksi niin kerholaisten naamat on ihka uudet!

Vierailija
744/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, mutta uhrit halutaan hiljentää

Vierailija
745/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, mutta uhrit halutaan hiljentää

Sehän ei täällä netissä onnistu, voit uhriutua meille ihan vapaasti.

Vierailija
746/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kokea ei toivottua kosketusta, johon edes ei haluta puuttua, yritetään vaan hiljentää ja pyöriä huumeiden ja kaikkien muiden eritteiden sekaisessa klubissa, niin ole hyvä vain, minua ei sinne enään saa, eikä montaa muutakaan, siellä on myös tapahtunut pidemmälle mennyttä kuin koskettelua ja siitä on rikostutkinta ihan vireillä.

Vierailija
747/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat kokea ei toivottua kosketusta, johon edes ei haluta puuttua, yritetään vaan hiljentää ja pyöriä huumeiden ja kaikkien muiden eritteiden sekaisessa klubissa, niin ole hyvä vain, minua ei sinne enään saa, eikä montaa muutakaan, siellä on myös tapahtunut pidemmälle mennyttä kuin koskettelua ja siitä on rikostutkinta ihan vireillä.

Mummotunneli?

Vierailija
748/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan useita ikäviä juttuja kuullut kanssa. Ikävistä asioista ei saanut edes postata sivustolle ja niistä napsahti yllättäen bannia😂

Vierailija
749/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan useita ikäviä juttuja kuullut kanssa. Ikävistä asioista ei saanut edes postata sivustolle ja niistä napsahti yllättäen bannia😂

Tätä samaa on BDSM- ja poly-ympyröissä. Ikävistä asioista ei saa puhua. Eettistä menoa kerrassaan.

Vierailija
750/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaapa tekin rehellisiä ja lopettakaa vihjailu ja kirjoittakaa suoraan. Kuka, mitä, milloin, missä, kenelle?

vrt. bdsm-baarin jäävyt ja porttikiellot. 

https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=20118.0

Vierailija
751/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eettisesti oikein on puhua totta. Miksi siis vihjailette jos tiedätte faktat. 

Vierailija
752/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei korjaudu alapeukuttamalla ja epämääräisillä heitoilla. 

Sinänsä on erittäin hyvä että seksuaalirikoksen tehneet suljetaan yhteisön ulkopuolelle; näin tulee toimia. 

Kuka siis heitetään 1. ulos skenestä? Kuka sen jälkeen?

Vierailija
753/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esimerkiksi väkivallalla uhkaillaan ja yhteisö on uhkailijan takana, ei kannata ruveta nimiä julkisesti kertomaan. Ei väärinkäytökset ainoastaan seksuaalirikoksia koske, pitkään jatkunut henkinen väkivalta oli omalla kohdallani paljon pahempi asia.

Oma turvallisuuteni, ammattini ja toimeentuloni olisi vaakalaudalla, jos lähtisin asiaa ajamaan. Ei ole sen arvoista, varsinkin kun olen noista yhteisöistä päässyt onneksi irti.

Vierailija
754/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä mikä merkitys yhteisöllä oli väkivallan jatkumiseen.

Kerro niin tarkasti kun pystyt. 

Haluan että pystyn itse tulevaisuudessa tunnistamaan ja ehkäisemään vastaavan kohtalon ja tragedian. 

Minulla on vastuu kun kohtaan ja tunnistan asian josta nyt seuraavaksi kerrot:

Vierailija
755/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan että pystyn itse tulevaisuudessa tunnistamaan ja ehkäisemään vastaavan kohtalon ja tragedian. 

Valehtelua, asioiden salaamista ja peittelyä, uhrin kokemuksia ei uskottu, varmaan koska kyseinen ihminen on korkeassa asemassa ja ollut pitkään, niin ehkä hänen tekemisiinsä ei uskallettu ottaa kantaa. Yhteisö myös kehotti ja painosti minua jatkamaan suhteessa, kun aloin epäröimään suhteen terveellisyyttä ja kyselin näkökulmia suhteen tapahtumista. Tällaisissa yhteisöissä moraalikäsitykset vääristyvät, aivan kuten erilaisissa uskonnoissa ja kuiteissa. Useat pidempään mukana olleet ja irtautuneet ovat kertoneet vastaavista kokemuksista. 

Enempää en rupea asiaa avaamaan. Muistot ja traumat, syvä toivottomuus, jonka se ihminen sai toimillaan aikaan, heräävät ja saavat voimaan pahoin jo nyt.

Vierailija
756/3237 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit: asioiden salaamista ja peittelyä

- älä tee samoin!

Vierailija
757/3237 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutta juttua nämä viimeiset kommentit.vastuunpakoilua johtopaikoilla, "Älä Koske" teemaiset bileet palkinnoksi - surullisin seurauksin,mutta mitä muuta voi odottakkaan kun bileiden kokonaisturvallisuus on turvallisuudsta vastaavien henkilöiden  liikakännien myötä aina retuperällä? 

Vierailija
758/3237 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelua, asioiden salaamista ja peittelyä, uhrin kokemuksia ei uskottu, varmaan koska kyseinen ihminen on korkeassa asemassa ja ollut pitkään, niin ehkä hänen tekemisiinsä ei uskallettu ottaa kantaa. Yhteisö myös kehotti ja painosti minua jatkamaan suhteessa, kun aloin epäröimään suhteen terveellisyyttä ja kyselin näkökulmia suhteen tapahtumista. Tällaisissa yhteisöissä moraalikäsitykset vääristyvät, aivan kuten erilaisissa uskonnoissa ja kuiteissa. Useat pidempään mukana olleet ja irtautuneet ovat kertoneet vastaavista kokemuksista. 

Enempää

Yhteisö painosti sinua jatkamaan suhteessa? Kuinka sekaisin olet, jos uskot, että kukaan uskoo tälläistä tuubaa. Sä työnnät tänne kymmeniä samantyyppisiä viestejä. Hanki oikeasti elämä. Mä en usko, että sä olet koskaan edes ollut XU:ssa, niin ufoa on toi sun tarinointi.

Vierailija
759/3237 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan täällä edelleen päivittäin käytyä katsomassa josko olisi joku kiinnostava henkilö lähistöltä liittynyt sivustolle. Ei ole. Koskaan. Pelkkä seksiseura hakusessa. Joissain miiteissä ravaaminen ei voisi vähempää kiinnostaa

XU:hun on porukka liittynyt pelkä seksiseura mielessä. No huh. KULTTI!!!! SALASEURA!!!! Oikeasti: Ja tämä risoo sinua, koska....?

Vierailija
760/3237 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan täällä edelleen päivittäin käytyä katsomassa josko olisi joku kiinnostava henkilö lähistöltä liittynyt sivustolle. Ei ole. Koskaan. Pelkkä seksiseura hakusessa. Joissain miiteissä ravaaminen ei voisi vähempää kiinnostaa

XU:hun on porukka liittynyt pelkä seksiseura mielessä. No huh. KULTTI!!!! SALASEURA!!!! Oikeasti: Ja tämä risoo sinua, koska....?

Niin siis MINULLA on pelkkä seksiseura hakusessa. Ja siis risoo se että tässä pikkukaupungissa on vain kourallinen potentiaalisia kumppaniehdokkaita jjäsenenä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän