Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2936)
Onko kellään antaa ohjeita anaalin puhdistamiseen ennen fistaamista. Pelkkä vesi suihku ei ole riittånyt ja on epämiellyttävää, kun suolesta tulee ulostetta. Olen pitänyt kolmen päivän paaston ja se toimii. Onko kanssaveljiä kuulolla tällaisesta? Eikös tämä XU ole kiva paikka tapailla ihmisiä? Laitoin juuri äsken alkuviikosta profiilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa mennä epätoivoiseksi tämä XU:n mustamaalaus. Tekaistut jutut tyrmäystipoista, seksipakosta ja kun mikään ei auta, niin generoidaan sekopää keskustelua.
Niin se on nämä feikkigurut.
M48, guru
Sinulla on mennyt nyt kolme päivää leikkiessä näyttelijää.
Jatkan kouluttamistasi jälleen huomenna!
t. Häpyhuulipalvelujen loppukäyttäjä
Poika, en jaksa odottaa.
M48, guru
haluaisin olla sissysi
Ei muuta kuin jonon jatkoksi Rotkon tupakkakopin ulkopuolelle vaan. 😘
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa mennä epätoivoiseksi tämä XU:n mustamaalaus. Tekaistut jutut tyrmäystipoista, seksipakosta ja kun mikään ei auta, niin generoidaan sekopää keskustelua.
M48, guru
Poika, en jaksa odottaa.
M48, guru
haluaisin olla sissysi
Ei muuta kuin jonon jatkoksi Rotkon tupakkakopin ulkopuolelle vaan. 😘
M48, guru
Ok. Eli siellä tupakkakopissa sinä lymyilet urhokkaani. Saat pitää letkuani ja pientä pylleröäni hyvänä siellä Rotkissa. Missä tämä Rotki on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Poika, en jaksa odottaa.
M48, guru
haluaisin olla sissysi
Ei muuta kuin jonon jatkoksi Rotkon tupakkakopin ul
Lue rikosuutisista ja selvitä, odottelen vanerien takana purppurapäinen soturini tanassa. 😘
M48, guru
Miksi täällä vauva.com sivulla on UX palsta?
Onko XU ja Rotki hyviä klubeja?
Härskiä miehiä täällä vauva sivuilla. Ei kai vain pojilla ole pahat mielessä.
Onkko rikasuutisissa sinusta asiaa. Missä vaheri? Jämsä, Vaheri? Rotki siellä on?
Vähän jännittää. Onko purppurapää yhtään ruttuinen ja ei kakkainen.
Minulle mahtuu vain pieni purppura
Vierailija kirjoitti:
Minulle mahtuu vain pieni purppura
Pieni minulla onkin, älä hätäile.
M48, guru
Onko sinulla armeija ja soturi purppura vanerin edessä? En halua sotaleikkejä. Haen vain mukava seuraa, ehkä enemmän bdsm. Ei ehkä XU oikea paikka, mutta tämä sivu on kiva keskustelupaikka sinun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla armeija ja soturi purppura vanerin edessä? En halua sotaleikkejä. Haen vain mukava seuraa, ehkä enemmän bdsm. Ei ehkä XU oikea paikka, mutta tämä sivu on kiva keskustelupaikka sinun kanssa.
Niinpä, XU:ssa harvoin on näin fiksua keskustelua. Muut eivät tunnu olevan tasollani. 😘
M48, guru
Missä se vaheri on? Onko se tupakkapaikka Rotko siellä. ja rikasuutiset kerrot sitten. Tykkään rikas mies
Haluaisin naida kanssasi
En minä ole vielä xussa. Haluan sinne vaherin rotkiin. Eikö siellä ole se tupakkakopin edessä jono ja ei saa katsoa. Privat tupakkakoppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, XU:ssa harvoin on näin fiksua keskustelua. Muut eivät tunnu olevan tasollani. 😘
M48, guru
kiitos n48 gury😊
Haluaisin nuolla ja imeä sinua. Haluatko sinä minua?
Viimeksi panin nätin trans tytön pillua. Oli hyvä.