Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2935)
Ainoa vassarihomo on lesbo. Buaahhaa
M48, homo
Vierailija kirjoitti:
Kauhean homofobinen kusipää tuo M48, guru
M48 gyru olitko jo rotkissa vaherin?
missä se jono bdsm tuhkakoppi
Minä sulle tuhkaluukun näytän
Vierailija kirjoitti:
Hienoja miehiä.
Linnan juhlissa eduskunnan homot olivat mukavasti ja luontevasti esillä. Ylen artikkelissa tanssin pyörteissä ovat Joakim Vigelius (ps.) ja puolisonsa Andrea Bonetti sekä Sebastian Tynkkynen (ps.) ja puolisonsa Alan Da Silva. Kansanedustaja Ilmari Nurminen (sd) ja hänen puolisonsa Aapo Hettula puolestaan olivat kuvattuna kättelyjonossa. Lisäksi eduskunnassahan ovat myös vihreiden Oras Tynkkynen ja Pekka Haavisto. Yhteensä siis ainakin viisi homoa on nyky eduskunnassa. Ymmärtääkseni heidän lisäksi on pari muutakin. Aika hyvä edustus :-)
M48, guru
Se on kiva, että sinäkin hyväksyt. Mukavahan tämä M48 guru on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoja miehiä.
Linnan juhlissa eduskunnan homot olivat mukavasti ja luontevasti esillä. Ylen artikkelissa tanssin pyörteissä ovat Joakim Vigelius (ps.) ja puolisonsa Andrea Bonetti sekä Sebastian Tynkkynen (ps.) ja puolisonsa Alan Da Silva. Kansanedustaja Ilmari Nurminen (sd) ja hänen puolisonsa Aapo Hettula puolestaan olivat kuvattuna kättelyjonossa. Lisäksi eduskunnassahan ovat myös vihreiden Oras Tynkkynen ja Pekka Haavisto. Yhteensä siis ainakin viisi homoa on nyky eduskunnassa. Ymmärtääkseni heidän lisäksi on pari muutakin. Aika hyvä edustus :-)
M48, guruSe on kiva, että sinäkin hyväksyt. Mukavahan tämä M48 guru on.
Fiksu miäs, kerrassaan. Onneksi hän on tullut valistamaan meitä kaikkia järkensä äänellä.
On se M48 mainio mies! Con Hombresin vakkarikävijä Krunasta, ihan naapurista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko takkan lämmitus toimissa? 😊
Joo se tarjosi Karhut koko seurueelle perjantaina. M48 on mies paikallaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko takkan lämmitus toimissa? 😊
Kruunuvuorenkadulla ei saa lämmittää kakluunia ja ihan sähkökiuss on Con Hombresissa kuten ennen Sturenkadulla.
M48, gay
Vierailija kirjoitti:
Onko kruunasa se rottko ja naapuri Hombers se jono sinne tuhkakuppi? Ei vaherissa?
Tavataan Karhu-kyltin alla, nelkun spåralla pääsee. Tunti vielä aikaa saunoa, pojat
M48, gay
Vierailija kirjoitti:
M48, homo
Lesbot on ihania. Minäkin olen bi nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, homo
Lesbot on ihania. Minäkin olen bi nainen
Kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulet naisystävälläsi on?
Nuoletko mieluummin viivapillua?
Vierailija kirjoitti:
M48, homo
olitko nyt Hombers kruunassa ja vaheri ei Rotkoa?
Vierailija kirjoitti:
Häneltä löytyy aina kasku ja ovela näpäytys tilanteessa, kuin tilanteessa. Ei hänestä turhaan puhuta Helsingin yöelämässä pelokkaan kunnioittavaan sävyyn.
Tsekkaa noi homobastut ranneliikkestä, winner
M48, gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häneltä löytyy aina kasku ja ovela näpäytys tilanteessa, kuin tilanteessa. Ei hänestä turhaan puhuta Helsingin yöelämässä pelokkaan kunnioittavaan sävyyn.
Vitut sitä kukaan tuntee. Se on haamu.
M48, kusipää himonhakkaaja
Winner muistuttaa mua vieläkin, kun kerran sanoin "Taunus oli kyllä hyvä auto" ja raavin persettä jonka jälkeen haistelin sormiani.
M48, homo
Neljä homoa ja meppi!
M48, guru