Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia XU-palvelusta?

Vierailija
13.08.2022 |

Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (2936)

Vierailija
2921/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Ihanasti kirjoitit sanan häppäriuneksija!

Monta vuotta tuon opettamiseen menikin! Olet hidas oppija, btw.

Tehtäväni on täällä täytetty vaikka se vaatikin nimimerkkini luovuttamisen, oli tuo sen kaiken arvoista.

Hyvää syksyn jatkoa Helsingin Kruununhaasta.

kiitos🙏

onko kruunuhaassa yleistä saunaa? Pääsis bastuu

Vierailija
2922/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1880 osallistujaa

Tämä luku kertoo kaiken olennaisen siitä että ei ole ihme että Suomi on niin sekaisin kuin se on. Toisaalta, ilmottautuneiden määrä vs. oikeasti paikallaolijoiden määrä saattaa erota paljonkin. Pienellä GPS "hackilla" kun jokainen saa itsensä tuonne siirrettyä ja samalla kerättyä XU pisteet talteen osallistumisesta. 

Himos Areenan kapasiteetti on 500 hujakoilla mutta tietenkään tietoa siitä montako silmäparia Raptoria oli todistamassa ei ihan tarkkaan saada. Kuvat joita tuolta olen nähnyt kuitenkin kertoivat että ei paikka nyt ihan täyteen ammuttu ollut. 

Olihan siellä perjantaina muotinäytös show. Se oli hieno. 

onks Himoksella jotain GPS häirintää ollut?

kuullostaa ihan joltain ufo jutulta ja mä ainakaan nevöhööd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1880 osallistujaa

Tämä luku kertoo kaiken olennaisen siitä että ei ole ihme että Suomi on niin sekaisin kuin se on. Toisaalta, ilmottautuneiden määrä vs. oikeasti paikallaolijoiden määrä saattaa erota paljonkin. Pienellä GPS "hackilla" kun jokainen saa itsensä tuonne siirrettyä ja samalla kerättyä XU pisteet talteen osallistumisesta. 

Himos Areenan kapasiteetti on 500 hujakoilla mutta tietenkään tietoa siitä montako silmäparia Raptoria oli todistamassa ei ihan tarkkaan saada. Kuvat joita tuolta olen nähnyt kuitenkin kertoivat että ei paikka nyt ihan täyteen ammuttu ollut. 

Tää ei ehkä pidä paikkaansa, että olis gps häirintää ollut. Eiköhän se ole vaan veli venäjä, kun gps kikkailee XU on kuiteskii vaan tavallisten urpojen ja marttojen kokoontumisalusta. Hyvin siellä navigaattorit toimi, vaikka mökkipaikka olikin vähän sivussa ja jouduttiin sinne navilla menemään enstenmäisen kerran. Mukavat juhlat. Himokselle vaan pikku miinukset, kun mökistä puuttuivat tilatut lisälakanat.

Vierailija
2924/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se hottis Xu lainen ketä edes m48 guru ei voisi vastustaa on???

Omistan ne kaikki, olenhan guru.

M48, guru

timran69
2925/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaistko miehesi naida minua? Olen kuitenkin myös mies. Antaisitko myös minulle? Haluaisin naida teitä molempia. Jos olisin tullut hyttiin kikkeli pystyssä, olisitko antanut myös minulle? Olisiko miehesi antanut minulle?

Minulle olisi riittänyt katsella teidän naimista. Toki olisin halunnut naida sinua ja sitten miestäsi. Olisin myös voinut runkata teidän päällenne.

Vierailija
2926/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa myös Teuvalaiset naiset?

Ovatko hottiksia joka saa miehen liekkeihin vai lavuaarin ääreen??

timran69
2927/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte tulla Espooseen, olen täällä valmiina. Voimme myös lähteä yhdessä laivalle vaikka Tallinnaan.

Vierailija
2928/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teuvan Rivakka ja sen senioriosasto on perinteinen ryhmäseksiä harrastava urheiluseura

Vierailija
2929/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se hottis Xu lainen ketä edes m48 guru ei voisi vastustaa on???

Omistan ne kaikki, olenhan guru.

M48, guru

minä se olen sun murusi pikku pippelinen sissysi M48 guru

Vierailija
2930/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt osaa sanoa kummalta puolen homma on vedetty aivan pelleilyksi mutta ainakin viimeisen vajaan 10 sivun kirjoittelulla on saatu huomio pois XU:n epäkohdista ja kritiikistä jota on esitetty. Se on valitettavaa koska mielestäni ne asiat on hyvä olla tiedossa mahdollisimman monella jotka jäsennyyttä mahdollisesti harkitsevat.

Olet aivan oikeassa, minulla on sellainen tunne, että ne Xu:hun tyytyväiset, jotka eivät halua epäkohtien tulevan julki, ovat täällä ruvenneet mustamaalaamaan tiettyjä ihmisiä sekä heittämään ihan överiksi asioita, jotta ne oikeat palvelun epäkohdat eivät tulisi esiin. Kertoo heistä ja heidän henkisen ikänsä, jos pitää käyttäytyä kuin pikkulapsi, kun ei ole fiksua argumentoitavaa. Kaikki eivät halua leikkiä hiekkalaatikolla, joissa toiset heittävät hiekkaa toisten ihmisten päälle

En olekkaan enään Xu:ssa, koska arvostan itseäni sen verran, että moraalini ei salli leikkiä pikkulasten kanssa. Olen muissa palveluissa ja muissa piireissä, joissa saan tarvitsemani, kiitos vain huolenpidosta 😘

Vierailija
2931/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1880 osallistujaa

Tää ei ehkä pidä paikkaansa, että olis gps häirintää ollut. Eiköhän se ole vaan veli venäjä, kun gps kikkailee XU on kuiteskii vaan tavallisten urpojen ja marttojen kokoontumisalusta. Hyvin si

Miksi kukaan näkisi vaivaa johonkin GPS häirintään??? Tuskin Venäjä on kiinnostunut jostain XU tapahtumasta.

Vierailija
2932/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kuka ajaa nykyään punaisella Porscella XU:ssa? Kuulemma jostain Oulun seudulta oleva. Onko kokemuksia kyseisestä teinikingistä?

Vierailija
2933/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on M48 guru🤩

Vierailija
2934/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavuaariseksiämmmmm. Se on kiimaista. Onko XU:ssa lavuaariseksin harrastajia tällä palstalla? 

Vierailija
2935/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuh

Vierailija
2936/2936 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi kiinnostunut?

Yhteyksiä kyllä on..