Oletko toivonut jollekin pahaa?
Kommentit (39)
En, mutta silti aina ne jotka ovat minua kohtaan toimineet väärin saavat tuta jostain syystä.
Aina olen sanonut Lujalle että tee tämän ihmisen måkanssa miten parhaaksi näät ihmisen opetuksessa. Aina on toiminut.
Olen toivonut, yhdelle kusipäälle joka satutti, mutta mitään ei ole tapahtunut. Ärsyttää...
Olen. Olen myös edesauttanut asioiden kulkua oikeaan suuntaan.
En pelkästään toivo, vaan askartelen myös voodoo-nukkeja.
En ole toivonut. Jätän vaan sen ihmisen elämään omaa elämäänsä. En kuluta itseäni tyhmillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Olen myös edesauttanut asioiden kulkua oikeaan suuntaan.
Kerro lisää
Odotellaan JAHVEJEHOVA KOSTAA HAMMAS HAMPAASTA . Niinku juutalaisten pojille niiden pahat teot.
Vierailija kirjoitti:
Olen toivonut, yhdelle kusipäälle joka satutti, mutta mitään ei ole tapahtunut. Ärsyttää...
Voi sinua Anneli....
Tottakai, kaikille teille mä haluan olla vain kaveri naisille. Toivottavasti teidän lapsenne syntyvät todella vaikeasti kehitysvammaisina.
Sitähän ei moni tiedä et uskontolahkoissa onkin noitia tai VAPAAMUURAREIs. Jogassa ja oikein pahojakin.
Olen. En eläissäni ole kostanut, mutta nyt kostan. Laillisesti, brutaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan JAHVEJEHOVA KOSTAA HAMMAS HAMPAASTA . Niinku juutalaisten pojille niiden pahat teot.
Älä ainakaan kutsu itseäsi kristityksi. Sulla on kristinuskon tärkein opetus täysin hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan teekään sun puolesta?
MOOSES KIRJASSA ON LUETTELO JA PROFEETTOJEN KIRJOISSA MITEN KÄY PAHAA TEHNEILLE .
Vierailija kirjoitti:
En pelkästään toivo, vaan askartelen myös voodoo-nukkeja.
Ja ajattele syntyvyyden laskun myötä ei synny uusia askartelijoita. Hei! Meitä jopa yhdistää jokin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan kutsu itseäsi kristityksi. Sulla on kristinuskon tärkein opetus täysin hukassa.
MOOSES ONKIN SYNAGOGALLA HELLAREISSA JNE . TYHMÄ.
Olen. En ole tehnyt mitään. Karma hoitaa omansa.