Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2935)
Mikä on kirkasta ja haisee pahalle? Kirkan kakka.
Vierailija kirjoitti:
Winner takes it all
Ei kyllä se olen minä joka ottaa kaiken. 😘
M48, guru
Guru meni baariin ja tilasi vissyn. Winner halusi sissyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Winner takes it all
M48, guru
Myös viivapillut kelpaavat? Nyt on rohkeaa!
Onpas M48:n verbaliikka laskenut alas kuin winnerin kulli.
Vierailija kirjoitti:
Winner takes it all
Hieno kappale. Hieno yhtye.
Vierailija kirjoitti:
Guru meni baariin ja tilasi vissyn. Winner halusi sissyn.
Oletko missä päin baarissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko sissy ja wissy veljeksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Winner takes it all
M48, guru
Onkko sinä jo vaheri ja siinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka varusmiespalveluksesi sujui? Tekikö mieli kokeilla palvelustoverin pyllyä?
Kauhean homofobinen kusipää tuo M48, guru
Olen seurannut jo pitkään että mistä tuo gurun homoviha oikein kumpuaa, mieshän on ihan kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka varusmiespalveluksesi sujui? Tekikö mieli kokeilla palvelustoverin pyllyä?
Ei minä toverin pyllyjä himoinnut. Olen kuitenkin lähtökohtaisesti ihan oikealle kallistunut lievästi. Ei sotketa nyt politiikkaa tänne, vaikka sinun mieli tekisi vasemmisto propagandaa levitellä täällä XU keskusteluissa. Käyn vain Suomalaisella klubilla poikien kanssa saunomassa ja siinä sivussa vähän selän pesun lomassa politiikkaa puhumassa.
Sehän on jo 77 vuotias. Ei sen nuoruudessa homoista tykätty, yrittäkää ymmärtää.
Keitä oikeistohomoja tiedätte, no persuissa on toki monia.
Hienoja miehiä.
Linnan juhlissa eduskunnan homot olivat mukavasti ja luontevasti esillä. Ylen artikkelissa tanssin pyörteissä ovat Joakim Vigelius (ps.) ja puolisonsa Andrea Bonetti sekä Sebastian Tynkkynen (ps.) ja puolisonsa Alan Da Silva. Kansanedustaja Ilmari Nurminen (sd) ja hänen puolisonsa Aapo Hettula puolestaan olivat kuvattuna kättelyjonossa. Lisäksi eduskunnassahan ovat myös vihreiden Oras Tynkkynen ja Pekka Haavisto. Yhteensä siis ainakin viisi homoa on nyky eduskunnassa. Ymmärtääkseni heidän lisäksi on pari muutakin. Aika hyvä edustus :-)
M48, guru
Poika nimeltä Päiviö