Tänään kirjastossa tapahtui jotain niin omituista!🙄
Kiertelin ihan rauhassa siellä ja yhtäkkiä hyllyn takaa minua tuijottivat hiilen mustat, tuliset silmät! Olin aivan hämmentynyt!😳
Sitten tämä mies astui eteeni. Hän oli pitkä, harteikas, komea kuin joku kreikkalainen jumala. Iho hehkui pronssin ruskeana. Jykevät leukaperät korostivat komeita kasvoja. Hän riiisui minua katseellaan. Tunsin, miten vatsassani muljahti ja olin kuin sulaa laavaa.😍
Tämä salaperäinen mies kumartui lähelleni ja kuiskasi "Olen katsellut sinua, enkä saa silmiäni irti sinusta, olet niin kaunis!"🥹
Henkäisin kiihkeästi" Mitä sinä oikein haluat?" Hän vastasi "Sinut!"😍
Lähdimme saman tien ulos, jossa hänen limusiininsa odotti. Kuski avasi meille ovet ja kuljetti meidät upean kartanon eteen.😲
Syöksyimme kiihkoissamme sisälle ja sitten me rakastelimme kiihkeästi. Jälkeenpäin makasin voipuneena hänen vahvoilla käsivarsillaan.
Sitten hän kuiskasi korvaani "Olen oikeasti persialainen prinssi ja haluan sinut vaimokseni." Vastasin tottakai että kyllä!😍
Sitten tämä mies, Omar nimeltään soitti lentokoneen kuljettajalleen ja ilmoitti, että olemme valmiit.😊
Lähdimme melkein heti limusiinilla lentokentälle. Nyt istun yksityiskoneessa matkalla kohti uutta, tuntematonta. Rakkaani vierelläni.🥰
Kommentit (147)
Hyi. Huonotapainen prinssi kun toljottaa toisten ruumiita
Noi emojit on raivostuttavia. En tiedä johtuuko enemmän siitä, että lukijana tulee aliarvostettu olo (vitsitkään ei ole hauskoja, jos ne selitetään) vai eikö kirjoittaja osaa kirjoittaa?
Omar on kyllä arabinimi. Et taida tuntea persialaisia nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Noi emojit on raivostuttavia. En tiedä johtuuko enemmän siitä, että lukijana tulee aliarvostettu olo (vitsitkään ei ole hauskoja, jos ne selitetään) vai eikö kirjoittaja osaa kirjoittaa?
😡👊💪
Vierailija kirjoitti:
No toivon, että olemme menossa sinne Persiaan! Eihän sitä tiedä minne oikein päädyn! Hihiih!🤭
Löytyihän sieltä kirjaston nurkasta mies. Hienoa, upeaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivon, että olemme menossa sinne Persiaan! Eihän sitä tiedä minne oikein päädyn! Hihiih!🤭
Iraniin olet menossa, jos siis Persiaan menet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Iranilaiset ole arabeja?
Niin mistä kirjasta tuon luit? Tuhannen ja yhden yön tarinat?
Vierailija kirjoitti:
Niin mistä kirjasta tuon luit? Tuhannen ja yhden yön tarinat?
Veikkaan, että harlekiiniromaaneja on lukenut hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Iranilaiset ole arabeja?
Eivät todellakaan ole. Persian kieli ei kuulu seemiläisiin kieliin kuten esim. arabia. Iranilaiset loukkaantuvat, jos heitä sanotaan arabeiksi.
Oi, hienoa. Tässä nähdään taas kerran se, että totuus on tarua ihmeellisempää. Täytyy vain jaksaa pysyä positiivisena. Meille jokaiselle on olemassa joku. Aarteet siellä täällä vain odottelee löytäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyihän sieltä kirjaston nurkasta mies. Hienoa, upeaa!
Vielä suomenkielinen persialainen prinssi!😍
Aww!😍🥰