Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 40-v. voisi näyttää freesimmältä?

Vierailija
12.08.2022 |

Ei siis tarvitse peittää ikää.

Keskitummat, pitkät hiukset on aina nutturalla.

Silmälasit.

Joo, olen jo laihiksella ja liikun, mutta se on koko loppuvuoden projekti ja kaipaan pikafreesausta ennen syksyä.

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vanhentaa emännän kyhmy. Joudun miettimään aina sen mukaan pukeutumisen ja hiustyylin. En voi enää laittaa hiuksia ylös, koska kyhmy paljastuu. Aina alhaalla roikkuvat pitkät hiukset on tosi nuhjuset. Miten eroon kyhmystä?  Olen tehnyt jotain kyhmyjumppaa, ei mitään apua.

Mikä ihmeen kyhmy? Ja jos sellainen minulla olisi näkyvällä paikalla niin kävisin leikkauttamassa pois sellaisen. Kävin rasvapatin päästäkin joskus poistatuttamassa. Tilaa aika oma lääkärillesi ja hankkiudu eroon kyhmystäsi. Minä kävin poistatuttamassa terveyskeskuksessa kutiavat ja inhottavat luomen mollukatkin ja terveydenhoitaja sanoi että jos niitä tulee uusia tai vanhat uusiutuu niin tule vaan heti poistatuttamaan ne. 

Missä terveysasemalla on noin mukavaa ja hyvää hoitoa? Asut kai jossain maalla.

Vierailija
82/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyhmy tulee kun rasvaa ja kuonaa kertyy niskaan. Yleensä niille laiskoille jotka istuvat paljon ja ruokavalio ei ole kunnossa. Nautinnoilla on hintansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkkatukka pitkänä tai lyhyenä on kyllä aika tätimäinen. Jos tukka on hyvässä kunnossa, niin mieluummin oikeasti pitkä tukka.

Eikä ole! Sehän on trendikäs just nyt. Ei mitään pottaa tarvii leikkauttaa, voi vähän kerrostaa jne. Riippuu piirteistä mikä sopii.

Asun Keski-Euroopassa ja polkkatukkaa näkee vain 45+ ikäisillä virastotyöntekijöillä. Oikeastiko polkka on trendikäs suomessa?

Vierailija
84/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota reippaasti vanhempi mies, näytät nuorelle siinä rinnalla.

Vierailija
85/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkkatukka pitkänä tai lyhyenä on kyllä aika tätimäinen. Jos tukka on hyvässä kunnossa, niin mieluummin oikeasti pitkä tukka.

Eikä ole! Sehän on trendikäs just nyt. Ei mitään pottaa tarvii leikkauttaa, voi vähän kerrostaa jne. Riippuu piirteistä mikä sopii.

Asun Keski-Euroopassa ja polkkatukkaa näkee vain 45+ ikäisillä virastotyöntekijöillä. Oikeastiko polkka on trendikäs suomessa?[/quote

polkkaakin on monenlaista, rikottua polkkaa, kerrostettua ym..ei kaikki polkat ole mitään tasaisia toimistopolkkia.

Vierailija
86/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran pitkät hiukset, niin eikun ponnarille vaan. Nuorentaa lookkia kivasti, jos on hyväkuntoiset hiukset. Älkää leikatko hiuksianne, vaan ne kananpeet on oikeasti kampaajien salaliitto, että heille riittäisi töitä..

Vierailija
87/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Keski-Euroopassa ja polkkatukkaa näkee vain 45+ ikäisillä virastotyöntekijöillä. Oikeastiko polkka on trendikäs suomessa?

polkkaakin on monenlaista, rikottua polkkaa, kerrostettua ym..ei kaikki polkat ole mitään tasaisia toimistopolkkia.

Mitä sitten? Kenelläkään nuorella aikuisella naisella ei täällä päin tuollaista tukkaa ole, lähes kaikilla on pitkät hiukset ja jonkin verran sitten lyhyitä malleja.

Vierailija
88/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se mikään pikafreesaus ei oikein auta kun ongelmana on liikuntaa harrastamattoman ihmisen ylipainoinen ja veltto olemus.

Toki laihtumista nopeammin saanee ainakin ryhtiä paremmaksi eli keskivartalon syviin lihaksiin extrapanostusta treenatessa sekä arjessakin huomiota hartioiden/yläselän asentoon.

Hyvä ryhti tekee olemukselle ihmeitä.

Olen aina harrastanut liikuntaa, siitä huolimatta ylipainoa.

AP.

Hieno juttu! Liikunnallisen ihisen ylipaino ei yleensä näytä läheskään niin pahalta kuin sohvaperunan löysyys. Liikunnallisella se ylimääräinen usein asettuu tasaisemmin ja on jotenkin kompaktimman näköistä, ja ryhti on parempi. Siitä on hyvä lähteä. Painonpudotuskin näyttää nopeammin hyvältä jos läskien alta löytyy jo valmiiksi lihaksia. Ei tule ns laihaläski.

Ruokavalio vaikuttaa. Jos lihottaa itsensä sokerilla niin on löllyvä ja väsynyt huonovointinen läski kun elimistö ei saa sokerista mitään ravintoa muuta kuin kasvattaa läskin määrää. Tarkkaile siis sokerin määrää ruokavaliossa ja sitä piilosokerin määrää mitä valmisruuissa on yleensä koska sokerilla saadaan koukutettua ja mitä enemmän sokeria niin sitä paremmalta se maistuu. Teollisuus laittaa kamalat määrät sokeria tuotteisiinsa jotta ne myyvät eniten ja siitä johtuu ihmisten ja jopa lasten diabetes jota ei ennen ollut lapsilla ollenkaan. Ihmiset sokeri myrkytetään. 

Vierailija
89/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Kenelläkään nuorella aikuisella naisella ei täällä päin tuollaista tukkaa ole, lähes kaikilla on pitkät hiukset ja jonkin verran sitten lyhyitä malleja.

No mitä iniset siinä sitten itse?? Ole tyytyväinen siellä Keski-Euroopassa tukkasi kanssa.

Vierailija
90/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vanhentaa emännän kyhmy. Joudun miettimään aina sen mukaan pukeutumisen ja hiustyylin. En voi enää laittaa hiuksia ylös, koska kyhmy paljastuu. Aina alhaalla roikkuvat pitkät hiukset on tosi nuhjuset. Miten eroon kyhmystä?  Olen tehnyt jotain kyhmyjumppaa, ei mitään apua.

Mikä ihmeen kyhmy? Ja jos sellainen minulla olisi näkyvällä paikalla niin kävisin leikkauttamassa pois sellaisen. Kävin rasvapatin päästäkin joskus poistatuttamassa. Tilaa aika oma lääkärillesi ja hankkiudu eroon kyhmystäsi. Minä kävin poistatuttamassa terveyskeskuksessa kutiavat ja inhottavat luomen mollukatkin ja terveydenhoitaja sanoi että jos niitä tulee uusia tai vanhat uusiutuu niin tule vaan heti poistatuttamaan ne. 

Tampereella. Voihan tätä maaseuduksikin sanoa :D

Vierailija
91/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyhmy tulee kun rasvaa ja kuonaa kertyy niskaan. Yleensä niille laiskoille jotka istuvat paljon ja ruokavalio ei ole kunnossa. Nautinnoilla on hintansa.

Hölmö. Ei johdu laiskuudesta. Olen montakymmentä kilometriä viikossa juokseva MARATOONARI ja mulla on iso niskakyhmy. Se johtuu kortisonin käytöstä jota joudin astman takia käyttämään. Mietipä kahdesti kun haukut mua laiskaksi makaajaksi, kerropa omat urheilumääräsi ja verrataan sitten kuka on laiska:

Vierailija
92/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tamperelainen on lapsellinen - jokainen tietää ettei arvauskeskus tai julkinen puoli leikka yhtään niskakyhmyä. Se on esteettinen leikkaus ja sellaista ei verorahoilla tehdä.

Vierailija
93/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Minä olin erittäin liikunnallinen nuori ja raskaassa fyysisessä työssäkin kun tuli rasavapatti. 

Nyt kun olen eläkkeellä laiskana ja ylipainoinen niin niitä ei tule ollenkaan. Nautinnoista ei niitä tule vaan jostain ihan muista syistä. 

Vierailija
94/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tamperelainen on lapsellinen - jokainen tietää ettei arvauskeskus tai julkinen puoli leikka yhtään niskakyhmyä. Se on esteettinen leikkaus ja sellaista ei verorahoilla tehdä.

Täällä Tampereella saa kelan asiakkaat ilmaiseksi vaikka silmäluomien leikkaukset verorahoilla jos ne näköä haittaa niin että sinä et tiedä yhtään mitään äläkä nimittele lapselliseksi kun et tiedä yhtään mitään.  Se ei ole esteettinen leikkaus jos se ihmisen elämää haittaa merkittävästi. 

Vierailija
95/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö. Ei johdu laiskuudesta. Olen montakymmentä kilometriä viikossa juokseva MARATOONARI ja mulla on iso niskakyhmy. Se johtuu kortisonin käytöstä jota joudin astman takia käyttämään. Mietipä kahdesti kun haukut mua laiskaksi makaajaksi, kerropa omat urheilumääräsi ja verrataan sitten kuka on laiska:

Olen samaa mieltä että ihan UUNOJA, tietämättömiä nää ihmiset täällä. 

Oletko ihan varma että se on tullut kortisonista sillä minulle tuli rasvapatti päähän enkä käyttänyt mitään lääkkeitä. Tuli korvien taaksekkin ja ne lähti itsestään pois. Kävin niistä lääkärissä ja lääkäri sanoi että ei niiden takia kannata alkaa ihoa rikkomaan niin että odota jos ne häipyy ja ne häipyikin itsestään ajan kuluessa. 

Vierailija
96/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset freesautuu eri tavoin. Itse päätin kokeilla kevytsävyjä, jotka lähtevät muutamassa pesussa pois. Löysin hiuksiini uuden värin. Olin nuorempana pitkään blondi ja raskauden myötä kasvatin oman värin, joka sekin oli kyllä kiva. Sitten eri sävyjen myötä aloin kokeilla erilaisia kampauksia. Esim. erilaisia lettejä ja hiuskoristeita, sivukampauksia. Kevyt meikki riittää. Ihastuin myös sävyttäviin huulirasvoihin.

Katsoin myös netistä itseni ikäisten ja vanhempien mielestäni tyylikkäiden julkkisten pukeutumistyylejä inspiraatioksi. En kylläkään pukeudu kuin he (olen L kokoinen), mutta sain sieltä vahvistusta oman, mieleisen tyylin stailaamiseen. Jotenkin se selkeytti sitä, mistä oikeasti pidän.

En edes yritä näyttää ikäistäni nuoremmalta tai erityisen trendikkäältä.

Vierailija
97/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saavat erilaisia ympäristömyrkkyjä ruuasta ja ilman saasteista nykyään hyvin paljon kun erilaisia saasteita syydetään ilmakehään niin paljon. Elimistö voi sitten erilaisilla tavoin reagoida niihin. Kaikki saasteet mitä ilmkehään syydetään niin me syömme ne ruuassamme. Eläimet syövät samaa saastunutta ruokaa ja lääkitään kemikaaleilla ja ihminen ei syö lääkkeitä niin saa niitä eläimien lihaa syödessä. 

Vierailija
98/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kerran pitkät hiukset, niin eikun ponnarille vaan. Nuorentaa lookkia kivasti, jos on hyväkuntoiset hiukset. Älkää leikatko hiuksianne, vaan ne kananpeet on oikeasti kampaajien salaliitto, että heille riittäisi töitä..

Joku hiiren häntä tyttö ponitukka vanhalla ämmällä on naurettavan näköinen. Minä leikkaan ainakin lyhyeksi. Harvoilla vanhoilla ihmisillä pysyy tukka tuuheana. 

Sanotko että pitäisi muutamaa karvaa säilöä pitkänä kun ihminen on puoli kaljun näköinen ja hyvä kun on kaksi karvaa päässä enää siellä sun täällä. Minkä näköinen mieskin on jos se on päälaki kalju ja kasvattaa niitä reuna hiuksia liimaten sen kaljun päälle. 

Vierailija
99/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku hiiren häntä tyttö ponitukka vanhalla ämmällä on naurettavan näköinen. Minä leikkaan ainakin lyhyeksi. Harvoilla vanhoilla ihmisillä pysyy tukka tuuheana. 

Sanotko että pitäisi muutamaa karvaa säilöä pitkänä kun ihminen on puoli kaljun näköinen ja hyvä kun on kaksi karvaa päässä enää siellä sun täällä. Minkä näköinen mieskin on jos se on päälaki kalju ja kasvattaa niitä reuna hiuksia liimaten sen kaljun päälle. 

Ei kyllä tule mieleen kovin montaa nelikymppistä joilla kasvaisi vain muutama karva päässä. Ainakaan ilman jotain sairautta.

Vierailija
100/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sävyttäneet vaaleat hiuksenne viileiksi hopeashampoolla vai onko hiuksissa lämmin sävy? Oon itse ihan pihalla näistä hius trendeistä? Ite siis luonnonblondi. Joku 8/9 asteinen oma hius. Kasvatan omaa väriä mutta mietin vaaleita raitoja. Vai kannattaisiko värjätä tummaksi?

44v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän