Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten 40-v. voisi näyttää freesimmältä?

Vierailija
12.08.2022 |

Ei siis tarvitse peittää ikää.

Keskitummat, pitkät hiukset on aina nutturalla.

Silmälasit.

Joo, olen jo laihiksella ja liikun, mutta se on koko loppuvuoden projekti ja kaipaan pikafreesausta ennen syksyä.

Kommentit (206)

Vierailija
101/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kerran pitkät hiukset, niin eikun ponnarille vaan. Nuorentaa lookkia kivasti, jos on hyväkuntoiset hiukset. Älkää leikatko hiuksianne, vaan ne kananpeet on oikeasti kampaajien salaliitto, että heille riittäisi töitä..

Mulla on pitkät hiukset mutta en voi noin vain laittaa ponnarille. Vaatii laittamista että ponnarista tulee siisti ja muutenkin sitä pitää kohennella jatkuvasti.

Vierailija
102/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun Av:lla on paljon aina näitä nelikymppisiä jotka omien sanojensa mukaan näyttävät 19-vuotiailta ja heitä luullaan ties miksi poikiensa tyttöystäviksi. Oikeassa elämässä en tunne yhtään nelikymppistä jotka näyttäisivät kolme- saati kaksikymppisiltä :D muutaman vuoden ikäistään nuoremman näköinen voi olla, mutta kyllä iso osa ihmisistä näyttää ihan itsensä ikäiseltä.

Vaikka sinä et sellaisia tunne, niin se ei tarkoita sitä, ettei heitä ole olemassa. Itseltäni kysyttiin juuri, että jatkuuko mulla opiskelut syksyllä. Olen 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyhmy tullut varmaan päätetyöstä minulle. Mitäs teen? Päätetyötä kun on 8h päivässä, on hankala löytää mitään asentoa, jossa ei valahda etukenoon.

- kyhmystä valittanut

Vierailija
104/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä unohtaisin ihan kokonaan nämä rahalla saa eli yli siitä mistä aita matalin-vaihtoehdot ja keskittyisin ulkoiluun ja hikiliikuntaan (ulkona) jotta iho saa happea sekä säännölliseen unirytmiin. Lisäksi laihduttamisesta huolimatta myös siihen, että ruokavalio on oikeasti terveellinen ja ruokarytmi sellainen että se tukee hyvää yöunta.

Luonnollisesti myös alkoholi kokonaan pois (samoin rööki) ja tilalle vettä.

Tämän lisäksi kiinnittäisin huomiota ryhtiin ja liikkuvuuteen.

Totta kai olisi kiva saada pikapalkintoja vaikka hiukset värjäämällä, mutta valitettavasti niistä ei toivottua apua tule.

Rahalla saa aita on matalin-vaihtoehdoissa ei ole mitään väärää. Aivan samoin kuin hammashoidon teknologia on edistynyt, on myös ihonhoidon.

Jostain syystä joidenkin mielestä ainoastaan kärsimys ja mahdollisimman hitaasti eteneminen on hyve.

Yleensä ne viat omassa ulkonäössä selittyykin ihan tuolla ajatuksella, että liikunta ja terveellisesti eläminen on pelkkää kärsimystä.

Ja sitten näitä yritetään korjata kaikella mahdollisella mitä vain rahalla voi saada.

Vierailija
105/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaako hiusten vaalennus?

Justiinsa katsoin jommasta kummasta ip-lehdestä kuvaa kahdesta kotimaisesta blondatusta julkkisnaisesta (toinen +40 ja toinen +50 vee) ja en voi väittää, että se hiusten vaalentaminen olisi kumpaakaan freesannut..

Vierailija
106/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis niin mieli värjätä hiukset jollain kuparinpunaisella sävyllä (sellaisella luonnollisen näköisellä, ei millään shokki värillä), mutta alleviivaako se oikein keski-ikäisyyttä?

Vierailija
107/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun Av:lla on paljon aina näitä nelikymppisiä jotka omien sanojensa mukaan näyttävät 19-vuotiailta ja heitä luullaan ties miksi poikiensa tyttöystäviksi. Oikeassa elämässä en tunne yhtään nelikymppistä jotka näyttäisivät kolme- saati kaksikymppisiltä :D muutaman vuoden ikäistään nuoremman näköinen voi olla, mutta kyllä iso osa ihmisistä näyttää ihan itsensä ikäiseltä.

Palstalla on paljon porukkaa, joten ihmekö tuo. Minä olen 42v., mutta en mielestäni näytä senikäiseltä vaan enempi kolmekymppiseltä. Miksikö? Ei ole ryppyjä, ei maksaläiskiä, ei harmaita, ei silmäpusseja, ei ylipainoa. Olen luonnostani vaaleatukkainen, en värjää hiuksia lainkaan. Pidän ne auki, minulla on puolipitkät, taipuisat hiukset. Meikkaus on pelkkä ripsiväri. Pukeudun urheilullisesti, käytän paljon värikkäitä huppareita ja lenkkareita. 155cm pituutta ja painoa nippa nappa 50kg. Paperit joudun näyttämään Alkossa edelleen. Ei haittaa.

Vierailija
108/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyhmy tullut varmaan päätetyöstä minulle. Mitäs teen? Päätetyötä kun on 8h päivässä, on hankala löytää mitään asentoa, jossa ei valahda etukenoon.

- kyhmystä valittanut

Olen myös päätetyössä ja kyhmy on myös äidin puolen geeneissä. Ajattelin kuitenkin aloittaa nyt joogan, jos se auttaisi. Hyvä ryhtikään ei olisi pahitteeksi, eikä lihaskunnon paraneminen. Töissä on säädettävä pöytä ja suurimman osan päivästä seison, osan istun satulatuolilla.

Mun hiukset on nyt takaa lyhyempi rikottu polkka, edestä olkapäämittaiset. Hiuslaatu on sellainen, ettei se pysy siistinä tähän malliin kun eivät ole suorat, vaan laineikkaat. Niinpä nostan sen takaa ylös linnunnokalla tai hainhampailla. Lyhyttä en enää leikkaa, sitä pitää laittaa niin paljon, eikä sittenkään pysy siistin näköisenä kuin hetken.

Vierailija
109/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vanhentaa emännän kyhmy. Joudun miettimään aina sen mukaan pukeutumisen ja hiustyylin. En voi enää laittaa hiuksia ylös, koska kyhmy paljastuu. Aina alhaalla roikkuvat pitkät hiukset on tosi nuhjuset. Miten eroon kyhmystä?  Olen tehnyt jotain kyhmyjumppaa, ei mitään apua.

OMT fyssaria kuurina!

Vierailija
110/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä omat vinkkini:

1) Nopeat: ripsiin ja kulmiin lift-käsittely ja värjäys, hiuksiin sävytys (ei raitoja, niistä tulee harmaantuminen mieleen) ja ikäkauteen sopivat, kasvoja napakoittavat voiteet sekä meikki. Kysy kosmetologilta apua, jos et itse osaa. Lopeta alkoholin käyttö.

2) Kalliit: Profilo-hoito kasvoihin, personal trainer-sopimus vähintään vuodeksi ja vaatekaapin päivitys. Kaikki mummohalatit ja tunikat pois vaatekaapista, satsaa klassisiin, istuviin vaatteisiin. Osta ravintovalmennusta.

3) Aikaa vievät: Treenaa lihaskuntoa ja kestävyyttä (painonnosto, pilates, crossfit) niin, että olet parin vuoden sisällä rautaisessa kunnossa. Kasvata pitkä, hyvinhoidettu tukka. Noudata ravintovalmentajan ruokavaliota loppuelämä.

Vierailija
111/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpoin kopioida niitä nuoria ja niiden vaatteita, yleensä nuorilla pitkät hiukset, farkut, t-paita ja lenkkitossut, eikä mitään tanttamaista toimistotyyliä joka vanhentaa ja jos ei halua pitää hiuksia auki niin ponihäntä ok

tyttömäisyyden vastakohtaa edustaa myös jäkätys ja mäkätys ja äidillinen puuttuminen pikkuasioihin, joten raikkautta pitää löytyä myös asenteessa

Vierailija
112/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinä et sellaisia tunne, niin se ei tarkoita sitä, ettei heitä ole olemassa. Itseltäni kysyttiin juuri, että jatkuuko mulla opiskelut syksyllä. Olen 40.

Moni 40+ opiskelee, kuten myös 50+. Jos kuvittelet että tuommoinen kysymys tarkoittaa että sinua pidetään nuorena niin saatat olla erehtynyt. Ehkä sinua pidetään vaan kouluttamattona.

Vierailija
113/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä omat vinkkini:

1) Nopeat: ripsiin ja kulmiin lift-käsittely ja värjäys, hiuksiin sävytys (ei raitoja, niistä tulee harmaantuminen mieleen) ja ikäkauteen sopivat, kasvoja napakoittavat voiteet sekä meikki. Kysy kosmetologilta apua, jos et itse osaa. Lopeta alkoholin käyttö.

2) Kalliit: Profilo-hoito kasvoihin, personal trainer-sopimus vähintään vuodeksi ja vaatekaapin päivitys. Kaikki mummohalatit ja tunikat pois vaatekaapista, satsaa klassisiin, istuviin vaatteisiin. Osta ravintovalmennusta.

3) Aikaa vievät: Treenaa lihaskuntoa ja kestävyyttä (painonnosto, pilates, crossfit) niin, että olet parin vuoden sisällä rautaisessa kunnossa. Kasvata pitkä, hyvinhoidettu tukka. Noudata ravintovalmentajan ruokavaliota loppuelämä.

Ei. Ei. Ei. Ei mitään epätoivoisia värjäyksiä ripsiin eikä kulmiin. Eikä meikkiä päiväsaikaan, ainakaan aina, kiitos. Hiuksiin korkeintaan sävytys, ei mitään räväköitä leikkauksia. Ei myöskään kynittyä leikkausta. Jollei hiukset ole paksut, niin tasaisesti leikattuun ja harjattuun puolipitkään tyyliin kannattanee tyytyä. Jos vartalo ei timmi, niin ei kannata panostaa klassisiin, istuviin vaatteisiin.

Tärkeintä olisi iloinen tai ainakin positiivinen olemus sekä avoimuus. Reipas katse.

M

Vierailija
114/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse panostan lihaskuntoon ja ryhtiin = olen kävelylenkkeillyt viimeiset 25 vuotta 3-5 krt viikossa tehden lenkillä lihaskuntoliikkeitä.

Aurinkorasva aina kun aurinko paistaa. Ei auringonottoa. Ei alkoa tai tupakkaa. Hoikkuuden ylläpito, kohtuu terveellinen ruokavalio. Huoliteltu ajanmukainen meikki kun tilanne vaatii.

Minua viimeisen vuoden aikana luultu poikani (19v) siskoksi kolmeen eri otteeseen ja minesti aiempinakin vuosina. Olen 43v.

No juuri samaa olisin tullut kirjoittamaan, mutta ehdit ensin! Minuakin on luultu 18 v. tyttäreni siskoksi useamman kerran :D Tulee mieleeni se sketsi people think were sisters.

Ehkä syy on tosiaan se, että olen hoikka ja ulkoisesti ihan OK säilynyt, tyylini ei ole mallia täti tai arkistonhoitaja. Samat konstit käytössä kuin sinullakin, paitsi en käytä aurinkorasvaa, koska olen allerginen sille.

N47

Vierailija
115/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on paljon porukkaa, joten ihmekö tuo. Minä olen 42v., mutta en mielestäni näytä senikäiseltä vaan enempi kolmekymppiseltä. Miksikö? Ei ole ryppyjä, ei maksaläiskiä, ei harmaita, ei silmäpusseja, ei ylipainoa. Olen luonnostani vaaleatukkainen, en värjää hiuksia lainkaan. Pidän ne auki, minulla on puolipitkät, taipuisat hiukset. Meikkaus on pelkkä ripsiväri. Pukeudun urheilullisesti, käytän paljon värikkäitä huppareita ja lenkkareita. 155cm pituutta ja painoa nippa nappa 50kg. Paperit joudun näyttämään Alkossa edelleen. Ei haittaa.

Vanhoilta kysytään papereita sattumanvaraisesti jos on vähän nuorekas olemus. Se ei silti tarkoita sitä, että naamastaan näyttäisi olennaisesti ikäistään nuoremmalta. Kyllä on ihan reippaasti 40-vuotiaita jotka näyttää 30-vuotiailta. Aniharva 40 v näyttää 25-vuotiaalta kasvoiltaan, ehkä 1/200. Enemmistö näyttää ihan ikäisiltään, eikä siihen toiveajattelu auta. Arvatkaapas huviksenne, millä flirttirepliikeillä semmoisia 40+ naiset saa keskusteluun mukaan?

M, 50+

Vierailija
116/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon vanhat verhot päälle, pakkassaappaat jalkaan, muoviset aurinkolasit naamalle , räväkkää huulipunaa ja patsastelemaan flow-festareille.

Vierailija
117/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse panostan lihaskuntoon ja ryhtiin = olen kävelylenkkeillyt viimeiset 25 vuotta 3-5 krt viikossa tehden lenkillä lihaskuntoliikkeitä.

Aurinkorasva aina kun aurinko paistaa. Ei auringonottoa. Ei alkoa tai tupakkaa. Hoikkuuden ylläpito, kohtuu terveellinen ruokavalio. Huoliteltu ajanmukainen meikki kun tilanne vaatii.

Minua viimeisen vuoden aikana luultu poikani (19v) siskoksi kolmeen eri otteeseen ja minesti aiempinakin vuosina. Olen 43v.

No juuri samaa olisin tullut kirjoittamaan, mutta ehdit ensin! Minuakin on luultu 18 v. tyttäreni siskoksi useamman kerran :D Tulee mieleeni se sketsi people think were sisters.

Ehkä syy on tosiaan se, että olen hoikka ja ulkoisesti ihan OK säilynyt, tyylini ei ole mallia täti tai arkistonhoitaja. Samat konstit käytössä kuin sinullakin, paitsi en käytä aurinkorasvaa, koska olen allerginen sille.

N47

Tämmöisiähän me setämiespelimiehet kertoilemme, kun on todettu että sillä saa vanhemmankin naisen hymyilemään. Hyvin toimii!

Vierailija
118/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta freesaa kasvoja.  Ihan kävelykin riittää, mutta esim. porrastreenistä saa nopeasti kunnon treenin.

Treenaa myös  varsinkin ryhtiä, esim. punnerralla seisten oviaukon välissä, karmeja vasten - parantaa ryhtiä ja käsivarretkin saavat treeniä.

Hulahula -vanne vyötärölle.  

Kasvojumppa, ihon jaderullaus jne.

Meikki, ihon hyvä kosteutus - kuiva iho tuo rypyt esiin.

Vedenjuonti - terveellinen ruokavalio, paljon kasviksia ja hyviä rasvoja.

Hiuksia vaaleammaksi/raitoja ja hiukset mieluiten auki, jos kasvoissakin näkyy ikä/paino.

Silmälasit uusiksi?

Tyylin uusiminenkin voi virkistää,  vaatteiden värit kannattaa tarkistaa.

Vierailija
119/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin hienoa näyttää parikymppiseltä tytönheitukalta? Pukeutua yhtä typerän näköisesti... 

Entinen "anoppini" tätä harrasti ollessaan 45, ai kauhia mikä myötähäpeä :D

Onko kiva sitten olla babyface? 

Vierailija
120/206 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle, ihan ensin se nuttura pois ja hiukset auki.

Yleisesti, kiinnitä huomiota ryhtiin ja askellukseen. Selkä suorana, katse ylös ja jalat liikkuu reippaasti. Ei tarvitse liikkua kovaa, mutta ei myöskään niin että jalkapohjat hiihtää maata.

Näillä pääsee jo pitkälle.