Miten 40-v. voisi näyttää freesimmältä?
Ei siis tarvitse peittää ikää.
Keskitummat, pitkät hiukset on aina nutturalla.
Silmälasit.
Joo, olen jo laihiksella ja liikun, mutta se on koko loppuvuoden projekti ja kaipaan pikafreesausta ennen syksyä.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Polkkatukka pitkänä tai lyhyenä on kyllä aika tätimäinen. Jos tukka on hyvässä kunnossa, niin mieluummin oikeasti pitkä tukka.
Eikä ole! Sehän on trendikäs just nyt. Ei mitään pottaa tarvii leikkauttaa, voi vähän kerrostaa jne. Riippuu piirteistä mikä sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse panostan lihaskuntoon ja ryhtiin = olen kävelylenkkeillyt viimeiset 25 vuotta 3-5 krt viikossa tehden lenkillä lihaskuntoliikkeitä.
Aurinkorasva aina kun aurinko paistaa. Ei auringonottoa. Ei alkoa tai tupakkaa. Hoikkuuden ylläpito, kohtuu terveellinen ruokavalio. Huoliteltu ajanmukainen meikki kun tilanne vaatii.
Minua viimeisen vuoden aikana luultu poikani (19v) siskoksi kolmeen eri otteeseen ja minesti aiempinakin vuosina. Olen 43v.
Niin no onhan se mahdollista, että sisaruksilla on n. 20v ikäeroa, jos toinen on esikoinen ja toinen on iltatähti. Mutta sori nyt vaan, 43 veetä ei sokeakaan luule lähelle 19-vuotiasta.
Mua on luultu kahdesti 15-vuotiaan poikani tyttöystäväksi. Poika on pitkä ja ikäistään vanhemman näköinen, minä olen 41-vuotias..
Vierailija kirjoitti:
Nuku tarpeeksi ja juo sopivasti vettä. Alkon käyttö minimiin, mielenterveys kuntoon. Näillä pääset jo hyvään alkuun.
Mitäpä nuo auttaa kun on huono iho ja huonokuntoiset ohuet hiukset.
Alat kaveerata 60+ ikäisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset terveen näköiseksi, ei yksiväristä shokeeraavaa väriä.
Panostus ihonhoitoon.
Hampaiden huolto ja vaalennus hygienistillä.
Kynnet kuntoon.
Itseruskettavan käyttö.
Hillitty helmiäismeikki.
Laihdutus ja kunnon treeni. Panostus pilates tms, että saa keskivartalon ja ryhdin kuntoon.
Siisti vaatetus.Itseruskettavan käyttö?? Sehän vanhentaa älyttömästi!
Jep. Olen tehnyt havainnon, että nykyään nuoret eivät arvosta rusketusta ja muutenkin nuoren ihmisen iho on vaaleampi ja kuulaampi kuin vanhan. Vertasin juuri hississä omaa naamaani teini-ikäisen tyttäreni naamaan ja sävyero oli valtava, minulla siis monta astetta tummempi iho ja auringossa ollaan oltu ihan yhtä vähän. Pavunruskeat on yleensä niitä viidenkympin korvilla olevia kuivakoita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Auttaako hiusten vaalennus?
Mulla auttoi ainakin. Miehiäkin on tullut juttusille huomattavasti enemmän.
Ottaa selfie ilman silmälasit.
Takuu.
Sitten jatkaa elämää.
Ehkä hiukset auki myös... ehkä.
Kaikki tämä siis itsestäänselvää kosmetiikkaa jos haluat tehdä asioita muita varten. Mitä en tuomitse.
Itsesi takia: ole sellainen kuin olet.
Kampaamossa laitettuja väriraitoja hiuksiin. Uusi kampaus, puolipitkät hiukset.
Riittävästi unta ja hymyä.
Mun lookia nuorensi kovasti 20 cm hiusten leikkaus ja kunnon napakka tumma väri (tummanruskea). Entinen tukka takkuinen, roikkuva, punainen, sai jotenkin kasvotkin valahtamaan. Nykyinen long bob -pituus sai tukan terveen ja paksun näköiseksi, tumma väri toi ryhtiä. Reunustaa kasvoja ihan eri tavalla kuin roikkutukka. Kevensin samalla myös meikkiä, paksu pakkeli pois ja nyt lähinnä väriä ripsissä ja kulmissa, ja kunnon punainen huulipuna. Oon huomannut miesten katselevan mua ihan eri tavalla pitkään, vaikken siitä nyt erityisesti välitäkään.
Piilolinssit? Niitä on oikeasti todella helppo käyttää. Sitten hyvä silmänympärysvoide ja kasvovoide (hankkisin apteekista jonkun toimivaksi todetun merkin). Jos et halua värjätä niin kokeile jotain sävytettä (esim. Four Reasons Color Mask), lähtee alle kuukaudessa pesuveden mukana eli ei isompia riskejä. Jos et voi luopua nutturasta, siitä saa nuorekkaamman käyttämällä isoa hiusdonitsia, niitä näkee nyt paljon nuorilla.
Otsatukka nuorentaa, jos kasvojen malliin vain sopii. Peittää myös otsajuonteet ja korostaa silmiä. Meikkaa silmät isommaksi. Käytä valkaisevaa hammastahnaa.
Vierailija kirjoitti:
Ota nuoren miehen lastit naamalle ja anna sen nauttia joka aukostasi. Itse ainakin alle 30v haluaisin kokeilla kypsempiä naisia ja paukuttaa ku nuorta.
Siis oksennus! Yöööök.... Kuvitteleeko joku alle 30 v. että 40 v. on joku epätoivoinen, joka "antaa nauttia aukoista". Seksi perustuu molemminpuoliseen haluun ja nautintoon. 40 v. ei oo mikään "kypsempi nainen" sitäpaitsi, ellet ole itse joku teini.
Sori, siis oksennan loppupäivän tälle.
Mua vanhentaa emännän kyhmy. Joudun miettimään aina sen mukaan pukeutumisen ja hiustyylin. En voi enää laittaa hiuksia ylös, koska kyhmy paljastuu. Aina alhaalla roikkuvat pitkät hiukset on tosi nuhjuset. Miten eroon kyhmystä? Olen tehnyt jotain kyhmyjumppaa, ei mitään apua.
Ei millään jos on perinyt sellaiset geenit että rupsahtaa ennen aikaisesti. Jos on perinyt sileä ihoisen geenit niin ei rupsahda huonoillakaan elintavoilla ennen aikaisesti. Sitten taas joku joka elää hyvin terveellisesti niin saattaa olla rupsahtanut siltikin ja ikäistään vanhemman näköinen. Geeni perimä vaikuttaa eniten ja vähiten elämisen tavat, sen olen huomannut tai jos on ihan karmeat elämäntavat käyttäen päihteitä, tupakkaa joka päivä elimistöä rääkäten järkyttävästi niin se tietenkin alkaa näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva malli hiuksiin ja kestoväriä kulmiin. Huolitellut kynnet sormiin ja varpaisiin. Ainakin itseäni piristää, vaikka en tiedä onko sen freesimpi lopputulema.
Älä missään tapauksessa laita kestoväriä kulmiin tai silmäripsiin. "Kiva malli" hiuksissa lähinnä karkoittaa miehiä.
M, 40+
Vierailija kirjoitti:
Mua vanhentaa emännän kyhmy. Joudun miettimään aina sen mukaan pukeutumisen ja hiustyylin. En voi enää laittaa hiuksia ylös, koska kyhmy paljastuu. Aina alhaalla roikkuvat pitkät hiukset on tosi nuhjuset. Miten eroon kyhmystä? Olen tehnyt jotain kyhmyjumppaa, ei mitään apua.
Mikä ihmeen kyhmy? Ja jos sellainen minulla olisi näkyvällä paikalla niin kävisin leikkauttamassa pois sellaisen. Kävin rasvapatin päästäkin joskus poistatuttamassa. Tilaa aika oma lääkärillesi ja hankkiudu eroon kyhmystäsi. Minä kävin poistatuttamassa terveyskeskuksessa kutiavat ja inhottavat luomen mollukatkin ja terveydenhoitaja sanoi että jos niitä tulee uusia tai vanhat uusiutuu niin tule vaan heti poistatuttamaan ne.
Hauskaa kun Av:lla on paljon aina näitä nelikymppisiä jotka omien sanojensa mukaan näyttävät 19-vuotiailta ja heitä luullaan ties miksi poikiensa tyttöystäviksi. Oikeassa elämässä en tunne yhtään nelikymppistä jotka näyttäisivät kolme- saati kaksikymppisiltä :D muutaman vuoden ikäistään nuoremman näköinen voi olla, mutta kyllä iso osa ihmisistä näyttää ihan itsensä ikäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se mikään pikafreesaus ei oikein auta kun ongelmana on liikuntaa harrastamattoman ihmisen ylipainoinen ja veltto olemus.
Toki laihtumista nopeammin saanee ainakin ryhtiä paremmaksi eli keskivartalon syviin lihaksiin extrapanostusta treenatessa sekä arjessakin huomiota hartioiden/yläselän asentoon.
Hyvä ryhti tekee olemukselle ihmeitä.
Olen aina harrastanut liikuntaa, siitä huolimatta ylipainoa.
AP.
Hieno juttu! Liikunnallisen ihisen ylipaino ei yleensä näytä läheskään niin pahalta kuin sohvaperunan löysyys. Liikunnallisella se ylimääräinen usein asettuu tasaisemmin ja on jotenkin kompaktimman näköistä, ja ryhti on parempi. Siitä on hyvä lähteä. Painonpudotuskin näyttää nopeammin hyvältä jos läskien alta löytyy jo valmiiksi lihaksia. Ei tule ns laihaläski.
ongelma on yleensä nämä huonot projektit joilla yritetään hakeaa jotain buustia pimenevään iltaan.
yhtäkään sellaista ei ole tarviinnut edes aloittaa menneinä eikä tulevina eikä edes ajatella tuolla tavalla.