Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 40-v. voisi näyttää freesimmältä?

Vierailija
12.08.2022 |

Ei siis tarvitse peittää ikää.

Keskitummat, pitkät hiukset on aina nutturalla.

Silmälasit.

Joo, olen jo laihiksella ja liikun, mutta se on koko loppuvuoden projekti ja kaipaan pikafreesausta ennen syksyä.

Kommentit (206)

Vierailija
41/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden valkaisu, kemiallisten kuorintojen sarja, hyvä hiusmalli ja hyväkuntoiset hiukset muutenkin, istuvat vaatteet.

Vierailija
42/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pitää aloittaa siinä vaiheessa,kun ensimmäistäkään rupsahduksen merkkiä ei näy.

Myöhäistä jo on, kun näkyy.

Minä olen 45 ja aloitin 20 vuotta sitten.

Yhtäkään nuoremman näköistä ikäistäni ei ole vastaan tullut.

Olen nuorekas joka kohdasta.

Aurinkoa en ole ikinä ottanut ja esim. Dekolteeni iho on kuin vuonna 2000.

Juju on ennaltaehkäisy eikä herääminen todellisuuteen keski-iässä.

Ainoa joka tietää ENNALTAEHKÄISYN.

TOKI TIETO KISMITTÄÄ RUTTUNAAMOJA, JOILLA IKÄÄ VASTA 33-43. Ja elämä näkyy.

Saahan se näkyäkin. Se kyllä ihmetyttää miksi niin moni haluaisi peittää eletyn elämän jäljet.

Ihan itsehän sen on elänyt, mutta silti se ei saisi näkyä.

Miksi erityisesti haluaisin naamassani näkyvän vuosien 2000-2005 siiderit, lonkerot ja valkovenäläiset tai vuoden 2010 hullun mässäysjoulun?

No ne nyt kuitenkin näkyy halusit tai et. Ne valkorssät ym olisi kannattanut jättää nautiskelematta ja keksiä itselle jotain parempaa tekemistä jonka jättämät jäljet kasvoissa/kropassa ei harmittaisi jälkeenpäin.

Eletty elämä näkyy jokaisella ja niin sen kuuluukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pitää aloittaa siinä vaiheessa,kun ensimmäistäkään rupsahduksen merkkiä ei näy.

Elämisenjäjet saa näkyä. Joillain näkyy taas juoteet murheista ja katkeruudesta, ne urat vasta onkin syvät kanjonit. -Sivusta

Jaa. Silti ketjussa useampikin marisee nimenomaan niistä eletyn elämän jättämistä jäljistä kun siihen elettyyn elämään on kuulunut reipasta kipottelua, röökinpolttoa ja terassibrunaa..

Kyllä sen tietenkin ymmärtää, että se kaduttaa/harmittaa jälkeenpäin kun näistä ei-aina-niin-hauskoista ryyppyreissuista joutuu vieläkin "maksamaan" eikä ne krapulat ja morkkikset aikanaan riittäneetkään, mutta ei kai se nyt oikeasti kenellekään yllärinä voinut tulla, ettei nämä edellä mainitut tavat ole mitään terveystekoja?

Vierailija
44/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämisenjäjet saa näkyä. Joillain näkyy taas juoteet murheista ja katkeruudesta, ne urat vasta onkin syvät kanjonit. -Sivusta

Jaa. Silti ketjussa useampikin marisee nimenomaan niistä eletyn elämän jättämistä jäljistä kun siihen elettyyn elämään on kuulunut reipasta kipottelua, röökinpolttoa ja terassibrunaa..

Kyllä sen tietenkin ymmärtää, että se kaduttaa/harmittaa jälkeenpäin kun näistä ei-aina-niin-hauskoista ryyppyreissuista joutuu vieläkin "maksamaan" eikä ne krapulat ja morkkikset aikanaan riittäneetkään, mutta ei kai se nyt oikeasti kenellekään yllärinä voinut tulla, ettei nämä edellä mainitut tavat ole mitään terveystekoja?

Sekin kannattaa muistaa, että jos näistä menneistä selvisi pelkillä pintavaurioilla niin silloin saa olla onnellinen. Ne vedetyt röökit ja viinat sekä auringossa makuut kun voi aiheuttaa vielä viiveellä paljon pahempaakin murhetta kuten vaikka syöpää.

Siinä kohtaa se samea iho on hyvin pieni mielipaha.

Vierailija
45/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden valkaisu, kemiallisten kuorintojen sarja, hyvä hiusmalli ja hyväkuntoiset hiukset muutenkin, istuvat vaatteet.

Nuo istuvat vaatteet on kyllä yksi prkele löydettäväksi jos on yhtään muhkuraa.

Vierailija
46/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset terveen näköiseksi, ei yksiväristä shokeeraavaa väriä.

Panostus ihonhoitoon.

Hampaiden huolto ja vaalennus hygienistillä.

Kynnet kuntoon.

Itseruskettavan käyttö.

Hillitty helmiäismeikki.

Laihdutus ja kunnon treeni. Panostus pilates tms, että saa keskivartalon ja ryhdin kuntoon.

Siisti vaatetus.

Itseruskettavan käyttö?? Sehän vanhentaa älyttömästi!

Vierailija
47/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä unohtaisin ihan kokonaan nämä rahalla saa eli yli siitä mistä aita matalin-vaihtoehdot ja keskittyisin ulkoiluun ja hikiliikuntaan (ulkona) jotta iho saa happea sekä säännölliseen unirytmiin. Lisäksi laihduttamisesta huolimatta myös siihen, että ruokavalio on oikeasti terveellinen ja ruokarytmi sellainen että se tukee hyvää yöunta.

Luonnollisesti myös alkoholi kokonaan pois (samoin rööki) ja tilalle vettä.

Tämän lisäksi kiinnittäisin huomiota ryhtiin ja liikkuvuuteen.

Totta kai olisi kiva saada pikapalkintoja vaikka hiukset värjäämällä, mutta valitettavasti niistä ei toivottua apua tule.

Rahalla saa aita on matalin-vaihtoehdoissa ei ole mitään väärää. Aivan samoin kuin hammashoidon teknologia on edistynyt, on myös ihonhoidon.

Jostain syystä joidenkin mielestä ainoastaan kärsimys ja mahdollisimman hitaasti eteneminen on hyve.

Vierailija
48/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan se näkyäkin. Se kyllä ihmetyttää miksi niin moni haluaisi peittää eletyn elämän jäljet.

Ihan itsehän sen on elänyt, mutta silti se ei saisi näkyä.

Miksi erityisesti haluaisin naamassani näkyvän vuosien 2000-2005 siiderit, lonkerot ja valkovenäläiset tai vuoden 2010 hullun mässäysjoulun?

No ne nyt kuitenkin näkyy halusit tai et. Ne valkorssät ym olisi kannattanut jättää nautiskelematta ja keksiä itselle jotain parempaa tekemistä jonka jättämät jäljet kasvoissa/kropassa ei harmittaisi jälkeenpäin.

Eletty elämä näkyy jokaisella ja niin sen kuuluukin.

Kyllä nykyään ne pinnalliset jäljet on aika helppo pyyhkiä. Uutta maksaa ei tietenkään saa helposti.

Vierailija
49/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laihakaan ei ole hyvä, 40-vuotiaalla katoaa rasvaa yllättävän paljon kasvoista ja ei ole hyvä kun naama näyttää kilpapyörän satulalta. Pieni pyöreys/lihaksikkuus on hyväksi.

Vierailija
50/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiv. saa huudella vieraisiin pöytiin. Ihan hyvällä tarkoitan, empatiaa tuntien ja vinkkejä antaen.

Minulla tuli tuossa n. 41 vuotiaana samanlainen olo. Lähdin sitten hakemaan hyvää fiilistä ihan vain päivittäisillä pitkillä lenkeiltä luontoon. 

Myönnetään, että illat tein kotijumppaa ja  soudin 80 - luvun (  House of cards  ) vehkeellä ja hivenen söin terveellisemmin.  3 kuukauden päästä olo oli mahtava ( en luopunut tupakasta, tai alkoholista  - vähensin ) ja näytin hyvältä. Puolen vuoden päästä erinomainen. 

Hiushoito, tai  hammaskiilto ei auta. Ihokin oli terveen värinen - vai luuleeko joku, että A. Stubb käy solariumissa? ( En pidä politiikastaan, mutta terveen näköinen jäbä iho . Jussi 69 saattaakin käydä solariumissa, mutta se on hänen asiansa -olemme samanikäisiä, siksi mainitsen ) .

itse aloittaisin liikkumisen, niin tylsää kuin se onkin. 

Vierailija
51/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset terveen näköiseksi, ei yksiväristä shokeeraavaa väriä.

Panostus ihonhoitoon.

Hampaiden huolto ja vaalennus hygienistillä.

Kynnet kuntoon.

Itseruskettavan käyttö.

Hillitty helmiäismeikki.

Laihdutus ja kunnon treeni. Panostus pilates tms, että saa keskivartalon ja ryhdin kuntoon.

Siisti vaatetus.

Itseruskettavan käyttö?? Sehän vanhentaa älyttömästi!

No eikä vanhenna, oikea rusketus vanhentaa.

Vierailija
52/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kyllä hiusten vaalennus nuorentaisi. Hiukseni ovat luonnonkiharat ja siten kuivat, ja vaalennus kuivattaisi ne entisestään ja saisi näyttämään mopilta.

Liputan aurinkovoiteen käyttöön, ihan vaikka ikää sinulla olisi jo 55. Se suojaa ihoa ja ennaltaehkäisee ihon epätasaista väriä, ennaltaehkäisee auringon kuivattava vaikutusta. Käytä sitä myös kaulalla ja dekolteella. Tämä ehkäisee myös sitä dekoltee-punaa, eli rintakehän jokakesäistä palamista... Ja lisää aurinkorasvaa myös kämmenillesi.

Toisena neuvona olisi ihan perus kasvojenhoitorutiini, jossa kosteutetaan ihoa perus kasvorasvalla. Eli ei niin, että kasvot rasvataan vain lauantaisin saunan jälkeen.

Kaunis hiustenmalli, esim long Bob sopii hyvin ikääntyneille kasvoille. Oma väri on usein ok, mutta voit ottaa astetta vaaleampia raitoja jos haluat.

Pidä kyntesi viilattuna. Jos pidät kynsilakasta, laita nudea tai läpinäkyvää. Niissä ei näy niin herkästi kuluminen.

Pidä vaatteet, kengät ja laukut siisteinä ja puhtaina. Minä putsaan kenkäni aikaisempaa useammin kostealla rätillä, koska esim nahkakenkiin jää pölyä, kuraa jne.

Pukeudu siististi ja peittävästi vaatteisiin, joiden väri ja malli sopii vartalollesi. Etsi inspiraatio kuvia netistä.

Vierailija
53/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin long bobissa vanhemmalta, leukaperät leveät niin ne korostui ja ilme valahti alas.

Pitkässä tukassa myös näytän nuoremmalta hiukset kiinni ja siksi ainainen nuttura.

Vierailija
54/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse panostan lihaskuntoon ja ryhtiin = olen kävelylenkkeillyt viimeiset 25 vuotta 3-5 krt viikossa tehden lenkillä lihaskuntoliikkeitä.

Aurinkorasva aina kun aurinko paistaa. Ei auringonottoa. Ei alkoa tai tupakkaa. Hoikkuuden ylläpito, kohtuu terveellinen ruokavalio. Huoliteltu ajanmukainen meikki kun tilanne vaatii.

Minua viimeisen vuoden aikana luultu poikani (19v) siskoksi kolmeen eri otteeseen ja minesti aiempinakin vuosina. Olen 43v.

Niin no onhan se mahdollista, että sisaruksilla on n. 20v ikäeroa, jos toinen on esikoinen ja toinen on iltatähti. Mutta sori nyt vaan, 43 veetä ei sokeakaan luule lähelle 19-vuotiasta.

Vierailija
55/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku tarpeeksi ja juo sopivasti vettä. Alkon käyttö minimiin, mielenterveys kuntoon. Näillä pääset jo hyvään alkuun.

Vierailija
56/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freesiys on jokaisen oma mentaalinen konstruktio. Älä ota paineita.

Vierailija
57/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilolinssit

Vierailija
58/206 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkatukka pitkänä tai lyhyenä on kyllä aika tätimäinen. Jos tukka on hyvässä kunnossa, niin mieluummin oikeasti pitkä tukka.

Vierailija
59/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi helppo tapa freesata ilmettä on käyttää sopivan värisiä vaatteita, varsinkin kasvojen lähellä. Usein vaaleat sävyt saavat yleisilmeen näyttämään raikkaammalta, kuin tummat.

Vierailija
60/206 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkää tukkaa kannattaa pitää arkisin? Aina kiinni :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi