Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa

Vierailija
12.08.2022 |

Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?

Kommentit (349)

Vierailija
141/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennää rakas naimisiin, mutta älä ikinä koske minuun muualla kuin sängyssä.

Vierailija
142/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäkunnioittavaa, jos olet asiasta sanonut ja läpsii silti. Minusta on ihan hauskaa joskus pyllylle läpsiminen, mutta menisi kyllä hermot jos olisi yhtenään paukuttamassa. Jos sanoisin miehelle, etten tykkää niin varmasti lopettaisi heti, eihän hän halua mikään ahdistelija olla. Sanoisin vaikka mitä haluan siihen tilalle: "En tykkää pepulle läpsimisestä tai kourimisesta, tykkään silittelystä, pusuista ja haleista kovasti". Jos ei muuta tapojaan niin ei halua sinulle hyvää, ainoastaan haluaa toteuttaa omia mielitekojaan itsekkäästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoo liikkuvansa alasti kotonaan. Monen miehen penis ymmärtää sen signaaliksi toimia.

Vierailija
144/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoo liikkuvansa alasti kotonaan. Monen miehen penis ymmärtää sen signaaliksi toimia.

Onko näillä miehillä peniksen lisäksi toisetkin aivot käytössä? Kannattaisi kokeilla välillä käynnistellä niitäkin.

Vierailija
145/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehelle piiska ja käske läpsiä sillä.

Vierailija
146/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oispa ihanaa, jos ois kunnon (oma) mies, joka läppäis pyllylle ohi mennessään ja tarttuis muutenkin kunnolla kiinni!

Vierailija
147/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa isompi kämppä.

Pue vaatteet suihkusta poistuessa.

Ota ero.

Vierailija
148/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpäs jos toisit sen peppusi kosketettavaksi sinulle mieluiseen aikaan ja sinulle sopivalla tavalla ja kerrot, että nyt olisi otollinen hetki koskea kun kerta siitä niin kovasti tykkäät. Koskettelun jälkeen positiivinen palaute että tuntuipa kivalta ja että kiitos kun kunnioitit rajojani. Positiivinen palaute toimii aina paremmin kuin räyhääminen. Ajan kanssa se ei-toivottu käytös jää vähemmälle ja kokonaan poiskin.

En ole mikään seksinvihaaja ja tykkään tulla kosketelluksi itsekin, ja samoin ymmärrän kumppanini halun ja tarpeen koskettaa minua. Mutta rajat ne on minullakin, en ihan kaikesta tai kaikkina aikoina siitä pidä. Mutta pidän kyllä huolen että niitä kosketuksia kuitenkin on, runsaasti, sellaisilla tavoilla että ne miellyttävät meitä molempia. En missään nimessä poistaisi kokonaan toisen tarvetta koskettaa minua, jos yksi tapa ei miellyttäisi, vaan ohjaisin toimintaa minullekin sopivampaan suuntaan.

Joskus lapsellisempana aikana elämässäni olisin minäkin kiukutellut, mutta sittemmin olen ymmärtänyt että yhteisen kivan löytäminen on kaikin tavoin hedelmällisempää ja vähentää kaikenlaista skismaa -> onnellisempi suhde. Kiukuttelulla saa palkakseen lisää nihkeyttä, se on varmaa.

Eli kun mies lyö sinulta silmän mustaksi, niin käännät toisen posken ja toteat, että lyö lisää - koska kiukuttelusta eli lyömisen kieltämisestä saa palkakseen nihkeyttä?

Jepsistä jeps, justiinsa tämmöinen mustavalkoisuus ja asioiden överiksi vetäminenhän on sitä mikä parantaa kaikkien ihmissuhteiden ja yleensäkin elämänlaatua. Not.

Nyt ei vissiin puhuttu suorasta väkivaltaisuudesta, vai puhuttiinko me mustelmille lyömisestä? Tietysti siitä pitää sanoa mistä ei pidä, eihän toinen ajatuksia lue.

No mutta ihan sama, kiukutelkaa te suhteissanne ja ihmetelkää miksi mikään ei toimi. Älkää sitten kuitenkaan ihmetelkö miksi kumppani lapsellisesti imuroi päin vittua vaikka pyysitte siivoamaan ja mitä muita näitä perusongelmia suhteissa nyt onkaan. Lapsellisuuteen samalla mitalla vastaamalla ei saa kyllä aikuismaista käytöstä syntymään mitenkään, mutta saahan sitä draamapeliä tietty pelata jos se on sitä mitä niin kovasti tarvitsee tunteakseen olevansa elossa. Ja jos kumppani on todella niin dille että hän ei normaalia aikuisten välistä kommunikaatiota ymmärrä, niin pepulle läpsiminen ei siinä kohti ole ongelman ydin eikä siihen puuttuminen suhteen laatua paranna. Mutta tosiaan jatkakaa toki samalla linjalla jos se hedelmällisimmäksi koette. Teidän ainutkertainen elämännehän se vaan kuitenkin on kyseessä.

Alapeukut, olkaa hyvä.

Vierailija
149/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutakaa nuoria miehiä toisesta syystä pysyä sinkkuna. Taloudellisen väkivallan rinnalle voi tulla väkivaltaa. #RealDoll #Realromance

Vierailija
150/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen se että joku toistuvasti sanomisesta huolimatta koskee kumppaniaan tavalla jonka tämä kokee epämiellyttävänä on syy vakavaan keskusteluun tai eroon. Kyse on kunnioituksen puutteesta. Jos ei voi luottaa että toinen ei lähestyessään tee asiaa x (läpsi pyllylle, kiskaise tukasta, kutita kyljestä tms), alkaa lopulta kaihtaa toisen kosketusta ja läheisyyttä kokonaan.

Vierailija
151/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko oikein, että mies sanoisi, että hänen tekisi mieli läpsästä vähän takapuolelle hellyyden osoituksena ja kysyisi, saako hän tehdä sen? Ehkä vaimo joskus antaisi luvan, kun mies noin kiltisti toimii.

Vierailija
152/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko oikein, että mies sanoisi, että hänen tekisi mieli läpsästä vähän takapuolelle hellyyden osoituksena ja kysyisi, saako hän tehdä sen? Ehkä vaimo joskus antaisi luvan, kun mies noin kiltisti toimii.

Mikä ongelma miehellä on, jos hellyyttä pitää väkisin osoittaa juuri sillä tavalla, josta vaimo ei pidä?

Vierailija
153/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan ei ole läpsimässä mua pyllylle. 😌

Vierailija
154/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju vahvistaa kristallin kirkkaasti sen, miksi Suomi on naisille Euroopan väkivaltaisin maa. Miehet eivät tajua seksin ja pahoinpitelyn eroa.

Vierailija
155/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpäs jos toisit sen peppusi kosketettavaksi sinulle mieluiseen aikaan ja sinulle sopivalla tavalla ja kerrot, että nyt olisi otollinen hetki koskea kun kerta siitä niin kovasti tykkäät. Koskettelun jälkeen positiivinen palaute että tuntuipa kivalta ja että kiitos kun kunnioitit rajojani. Positiivinen palaute toimii aina paremmin kuin räyhääminen. Ajan kanssa se ei-toivottu käytös jää vähemmälle ja kokonaan poiskin.

En ole mikään seksinvihaaja ja tykkään tulla kosketelluksi itsekin, ja samoin ymmärrän kumppanini halun ja tarpeen koskettaa minua. Mutta rajat ne on minullakin, en ihan kaikesta tai kaikkina aikoina siitä pidä. Mutta pidän kyllä huolen että niitä kosketuksia kuitenkin on, runsaasti, sellaisilla tavoilla että ne miellyttävät meitä molempia. En missään nimessä poistaisi kokonaan toisen tarvetta koskettaa minua, jos yksi tapa ei miellyttäisi, vaan ohjaisin toimintaa minullekin sopivampaan suuntaan.

Joskus lapsellisempana aikana elämässäni olisin minäkin kiukutellut, mutta sittemmin olen ymmärtänyt että yhteisen kivan löytäminen on kaikin tavoin hedelmällisempää ja vähentää kaikenlaista skismaa -> onnellisempi suhde. Kiukuttelulla saa palkakseen lisää nihkeyttä, se on varmaa.

Eli kun mies lyö sinulta silmän mustaksi, niin käännät toisen posken ja toteat, että lyö lisää - koska kiukuttelusta eli lyömisen kieltämisestä saa palkakseen nihkeyttä?

Jepsistä jeps, justiinsa tämmöinen mustavalkoisuus ja asioiden överiksi vetäminenhän on sitä mikä parantaa kaikkien ihmissuhteiden ja yleensäkin elämänlaatua. Not.

Nyt ei vissiin puhuttu suorasta väkivaltaisuudesta, vai puhuttiinko me mustelmille lyömisestä? Tietysti siitä pitää sanoa mistä ei pidä, eihän toinen ajatuksia lue.

No mutta ihan sama, kiukutelkaa te suhteissanne ja ihmetelkää miksi mikään ei toimi. Älkää sitten kuitenkaan ihmetelkö miksi kumppani lapsellisesti imuroi päin vittua vaikka pyysitte siivoamaan ja mitä muita näitä perusongelmia suhteissa nyt onkaan. Lapsellisuuteen samalla mitalla vastaamalla ei saa kyllä aikuismaista käytöstä syntymään mitenkään, mutta saahan sitä draamapeliä tietty pelata jos se on sitä mitä niin kovasti tarvitsee tunteakseen olevansa elossa. Ja jos kumppani on todella niin dille että hän ei normaalia aikuisten välistä kommunikaatiota ymmärrä, niin pepulle läpsiminen ei siinä kohti ole ongelman ydin eikä siihen puuttuminen suhteen laatua paranna. Mutta tosiaan jatkakaa toki samalla linjalla jos se hedelmällisimmäksi koette. Teidän ainutkertainen elämännehän se vaan kuitenkin on kyseessä.

Alapeukut, olkaa hyvä.

Rajojen kunnioittamisesta ei tarvitse kiittää, se on hyvässä suhteessa itsestäänselvää ja huonossahan ei kannata edes olla. Jos rajan rikkoo, pitää pyytää anteeksi ja muuttaa toimintaansa, ei jatkaa pässinpäänä samaa virhettä.

Vierailija
156/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju vahvistaa kristallin kirkkaasti sen, miksi Suomi on naisille Euroopan väkivaltaisin maa. Miehet eivät tajua seksin ja pahoinpitelyn eroa.

Miksi nainen haluaa tilastojen valossa useimmin naimisiin? Minusta tuntuu toisen sukupuolen heränneen ja valinneen toisin.

#RealDoll

Vierailija
157/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tällä palstalla ovat oksettavinta paskaa mitä on. Puolustavat milloin raiskaajia, hyväksikäyttäjiä tai tässä tapauksessa vaimon läpsimistä

Joopa joo. Meillä oli vaimon kanssa seksiä 2-3 kertaa viikossa. Vaimo ei pitänyt tavastani kiusoitella häntä ja kerran vaati tiukasti lopettamaan. Kyllä, päätin lopettaa ja niin tein. Kävi vaan niin, että enää minulla ei ota eteen, ei sitten millään. Kumppanin vaihto olisi ollut molempien kannalta parempi.

Kai silti tyydytät vaimosi kielellä? Niinhän naisetkin vastaavassa tilanteessa tekevät.

Vierailija
158/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä läpsin miestäni pepulle, koska haluan hänellä olevan haluttava olo. Jos sen sijaan läpsiminen tekisi hänelle ahdistuneen ja epäkunnioittavan olon, lopettaisin tietenkin. Minkälainen kusiaivo haluaa tehdä puolisolleen ahdistuneen olon? Ja omasta kosketuksestaan epätoivottavan ja ällöttävän? Ei paljon järki päätä pakota.

Vierailija
159/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta moni nainen kaipaisi pyllylle läpsijää. Niin myös moni mies naista, jota saisi läpsiä pyllylle. Näiden täytyisi löytää toisensa tässä läpsimiskielteisessä maailmassa.

Vierailija
160/349 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta moni nainen kaipaisi pyllylle läpsijää. Niin myös moni mies naista, jota saisi läpsiä pyllylle. Näiden täytyisi löytää toisensa tässä läpsimiskielteisessä maailmassa.

Jos tuo on jollekulle suhteessa ykkösprioriteetti niin kannattaa tosiaan laittaa myös kriteereissä ykköseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän