Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa
Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?
Kommentit (349)
Kokenutmies kirjoitti:
Kyllä se on naisille hankalaa kaikki. Siinä ensihuumassa jos naista panettaa niin saa läpsiä mennen tullen ja ottaa takaapäin tiskipöytää vasten ja nainen valuu reisilleen kiimasta. Kun kiima-aika on ohi niin sitten pitää miehen olla kohtelias. Jos tulisi ero ja nainen rakastuisi uuteen mieheen niin taas mies saisi läpsiä puolisen vuotta ja vetää tukasta samalla kun panee naista. Se on todellakin niin että rakastuminen on ainoa oikea rakkaus jossa hormonimyrskyt sekoittaa ihmisen pään ja kestää keskimäärin 0.5-2v ja sen jälkeen suhde on kiintymystä tai parhaimmillaankin vain läheistä intiimiä ystävyyttä. Tuossa kohtaa moni nainen alkaa sitten vaatimaan kaikenlaisia sääntöjä.
Kyllä se on miehille hankalaa kaikki. Jos ensihuumassa on kokeiltu kaikenlaista ja sitten kertoo mistä tykkäsi ja mistä ei, niin on mahdotonta ottaa toisen tunteita huomioon. Pakko on vaan toimia ikävällä tavalla, eikä niin että molemmat nauttisi. Sitten itsekseen pohtii miksi puolen vuoden jälkeen aina jokaisesta hänen suhteesta loppuu seksi. Ei suostu uskomaan, että muilla voi jatkua vuosikymmeniä, kun ottaa kumppanin huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia kylmät frigidit ämmät edes on parisuhteissa? : D
Sanoppa muuta, aikasemmin ketjussa kaikki kompromissien ja toisen puolen pointin esiin tuominen tyrmättiin suorilta käsin.
Miks tarvii pilata muidenkin elämä olemalla ihmisten kans tekemisissä väkipakolla ja sit käyttäytymällä näin?
On teillä ongelmat :)
Ihan karmeaa, että miehesi pitää sinua haluttavana ja viehättävänä
-sivusta eräs, joka ei kelpaa edes omalle miehelleen
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä kyllä tykkään, kun mies huomioi noin.
Niinpä. Kosketus ja huumori pitää puolisot yhdessä. Teiltä taitaa puuttua kumpaakin? t. nainen 65 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että naisilla on oikeus koskemattomuuteen? Ei nainen ole mikään esine, jota mies saa koskea aina kuin huvittaa.
Enkä mä sanonut että ois, opettele lukemaan ja vastaa lukemaas, nyt vastasit johonkin mitä keksit itse.
Vierailija kirjoitti:
Sanot tän varmaan muillekin jotka kokee seksuaalista häirintää?
"Oisit edes iloinen että joku haluaa sua... :("
Vierailija kirjoitti:
Ei myös meinaa sitä. Parisuhteessakin.
Jos toinen ei halua, että jatkuvasti ollaan läpsimässä, niin siihen ei ole mikään pakko sietää. Ei tuo ole syy, että pitää viehättävänä ja haluttavana, ei oikeuta toisen yksityisyyden loukkaamiseen. Muitakin tapoja on ilmaista, että pitää toista viehättävänä.
No päivänselvää, että jos aloittaja ei tuollaisesta pidä ja on siitä miehelleen sanonut, tätä tulee kunnioittaa. Kyllä kosketuksen pitää olla sellaista, mikä on oikeasti tuntuu kivalta.
En itsekään pidä siitä, että jos vaikkapa joku kotihomma on kesken, sanotaan vaikka pyykkien laitto, siihen tullaan puristelemaan tai läpsimään. Haluan vaan saada sen homman valmiiksi. Sitten taas sellaisissa tilanteissa kun on rauhallinen hetki ja ei mitään erikoista muuta, voi olla tosi mukavaa tuollainen koskettelu. Kyllä rajansa saa pitää ja niitä tulee toisen kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmaan on, että nämä miehet EIVÄT väännä vitsiä, vaan ovat ihan tosissaan siinä, että jos nainen on kotonaan alasti, häntä saa pahoinpidellä.
ja nämä feministit sitten taas ihan tosissaan väittävät, että pyllylle läpsäisy on pahoinpitelyä. ei ihme, että feministien mukaan 100% naisista joutuu miehen pahoinpitelemäksi. ei tuommoisilla pahoinpitelyillä ole enää mitään väliä. antaa mennä vaan. en tunne sääliä kaikestavalittajia kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Uskonpa myös, ettei tämä ole ainoa asia missä miehen kiusaaminen ilmenee.
Jep, tuollainen akka kiusaa miestänsä varmasti myös monella muulla tavalla :/
Jos olisin naimisissa, ja vaimoni kieltäisi minua taputtamasta häntä pyllylle, eroaisin välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että naisilla on oikeus koskemattomuuteen? Ei nainen ole mikään esine, jota mies saa koskea aina kuin huvittaa.
Todennäköisesti mies rakastaa naisensa takapuolta ja osoittaa sen kömpelöllä tavalla. Ei se ole vallankäyttöä. Useiden miesten on vaikea osoittaa hellyyttä, se pukeutuu seksuaalisuuden kaapuun.
Kyllähän nainenkin voi esim. pörröttää miehensä tukkaa ilman suostumuslomaketta?
Pyllerösi on näemmä miehesi suosiossa .
No eipä hätää, kyllä se sen suosio hänen silmissään vielä laskee kuin lehmän häntä.
Odotahan vain, niin tulet kyllä vielä näkemään senkin ajan ...hih,hih..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpäs jos toisit sen peppusi kosketettavaksi sinulle mieluiseen aikaan ja sinulle sopivalla tavalla ja kerrot, että nyt olisi otollinen hetki koskea kun kerta siitä niin kovasti tykkäät. Koskettelun jälkeen positiivinen palaute että tuntuipa kivalta ja että kiitos kun kunnioitit rajojani. Positiivinen palaute toimii aina paremmin kuin räyhääminen. Ajan kanssa se ei-toivottu käytös jää vähemmälle ja kokonaan poiskin.
En ole mikään seksinvihaaja ja tykkään tulla kosketelluksi itsekin, ja samoin ymmärrän kumppanini halun ja tarpeen koskettaa minua. Mutta rajat ne on minullakin, en ihan kaikesta tai kaikkina aikoina siitä pidä. Mutta pidän kyllä huolen että niitä kosketuksia kuitenkin on, runsaasti, sellaisilla tavoilla että ne miellyttävät meitä molempia. En missään nimessä poistaisi kokonaan toisen tarvetta koskettaa minua, jos yksi tapa ei miellyttäisi, vaan ohjaisin toimintaa minullekin sopivampaan suuntaan.
Joskus lapsellisempana aikana elämässäni olisin minäkin kiukutellut, mutta sittemmin olen ymmärtänyt että yhteisen kivan löytäminen on kaikin tavoin hedelmällisempää ja vähentää kaikenlaista skismaa -> onnellisempi suhde. Kiukuttelulla saa palkakseen lisää nihkeyttä, se on varmaa.
Et ole tosissasi?
Ja miksi ihmeessä ap:n pitäisi alkaa "kouluttaa" miestä, jota selvästikään ei kiinnosta ollenkaan miltä naisesta tuntuu tai mikä häntä mahdollisesti miellyttäisi.
Sitä sanotaan yhdessä kasvamiseksi. Viestii tunteistaan toiselle, kuuntelee toista, yrittää ymmärtää toisenkin näkökannan. Kyse on herkistä asioista myös miehen psyykessä.
Entä miten sait vedettyä noin överin johtopäätöksen näin vähäisen evidenssin varassa, että miestä ei kiinnostaisi miltä naisesta tuntuu? Jos mies ei tätä yhtä tapaa ole pystynyt muuttamaan, se ei tarkoita, että miestä ei kiinnostaisi lainkaan naisen tunteet.
Neuvo sulle: älä mene koskaan parisuhteeseen, ainakaan miehen kanssa. :) Niin paljon miesvihaa aistin asenteessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpsäise sitä kalsareillaan olevaa miestä perseestä oikein hellästi äläkä jää odottamaan reaktiota, vaan kivahda heti perään, että näin paljon tää sattuu
Korjasin vastaamaan totuutta.
Nätisti sanottuna miehillä ei ole riittävää hienomotoriikkaa pehmeään taputukseen.
Jos 80 kg mies taputtaa 60 kg naisen pyllyä kuin 1500 kg auton peltikattoa niin jumankauta se ei ole hellää. Naisen pitää läimäyttää miestä kärpäslätkällä, ennen kuin saa lämäistyä samalla voimalla.
Jos miehen hienomotoriikka riittää sormeilemaan naiselle neljä perättäistä orgasmia, niin eiköhän siitä myös yksi pyllyn taputus onnistu.
Eipä tuollaisia miehiä ole, joten voidaan sopia että lyömisten sijasta jätetään rauhaan tai edes silitellään.
Läpsäisyt tuntuvat pahalta. En jäisi suhteeseen, jossa mies aiheuttaa tahalteen minulle kurjan olon. Etenkään jos mies jää tinkaamaan ja kaasuvalottamaan, että HÄNEN mielestään läpsiminen on kivaa joten HÄNEN mielestään läpsittävänkin pitää tykätä.
Suosittelen nipistämään tai käyttämään kärpäslätkää. Jos oikein keljuttaa, niin kärpäslätkään sähköt päälle :D
Tahalteen? Yksi inhokkisanoistani, sehän ei tarkoita mitään. Siis: tahallaan. Taitaa olla helsinkiläisten kikkailua koko sana. :) (Ja sori off-topic, besserwisserismin ohella.) :)
Hämmästyttävää miten moni jumiutuu pyllylle läpsimiseen ja tilanteen todellinen ongelma eli toisen koskeminen vaikka toinen sanoo ei sivuutetaan. Joo, monille pieni läpsyttely on hellyyden osoitus ja kivaa. Ap:lle ja joillekin muille se ei sitä ole, ja kunnollisen kumppanin pitäisi kunnioittaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää miten moni jumiutuu pyllylle läpsimiseen ja tilanteen todellinen ongelma eli toisen koskeminen vaikka toinen sanoo ei sivuutetaan. Joo, monille pieni läpsyttely on hellyyden osoitus ja kivaa. Ap:lle ja joillekin muille se ei sitä ole, ja kunnollisen kumppanin pitäisi kunnioittaa sitä.
Oma mieheni hellitteli minua minua ärsyttävällä lempinimellä. Lopulta sanoin, että minua ärsyttää tuo lempinimi, älä enää käytä sitä. Mies loukkaantui elämänikäisesti, eikä oma-aloitteisesti tullut hellittelemään enää ikinä.
Olen jälkikäteen käsittänyt, että hänelle hellyyden osoittaminen oli vaikeaa, ja kun hän oli siihen jonkin keinon keksinyt, hän haavoittui syvästi, kun kielsin häntä.
Tässäkin tapauksessa voi olla kyse miehen kömpelöstä tavasta yrittää rakentaa siltaa puolisoon, osoittaa välittämistä. Mutta näistä kommenteista näkee, että teidän nykyajan nuorten naisten aivot on amerikkalainen kova feminismi pessyt: näette vallankäyttöä siellä ja täällä ja olette unohtaneet, että mieskin on ihminen. t. nainen 65 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpäs jos toisit sen peppusi kosketettavaksi sinulle mieluiseen aikaan ja sinulle sopivalla tavalla ja kerrot, että nyt olisi otollinen hetki koskea kun kerta siitä niin kovasti tykkäät. Koskettelun jälkeen positiivinen palaute että tuntuipa kivalta ja että kiitos kun kunnioitit rajojani. Positiivinen palaute toimii aina paremmin kuin räyhääminen. Ajan kanssa se ei-toivottu käytös jää vähemmälle ja kokonaan poiskin.
En ole mikään seksinvihaaja ja tykkään tulla kosketelluksi itsekin, ja samoin ymmärrän kumppanini halun ja tarpeen koskettaa minua. Mutta rajat ne on minullakin, en ihan kaikesta tai kaikkina aikoina siitä pidä. Mutta pidän kyllä huolen että niitä kosketuksia kuitenkin on, runsaasti, sellaisilla tavoilla että ne miellyttävät meitä molempia. En missään nimessä poistaisi kokonaan toisen tarvetta koskettaa minua, jos yksi tapa ei miellyttäisi, vaan ohjaisin toimintaa minullekin sopivampaan suuntaan.
Joskus lapsellisempana aikana elämässäni olisin minäkin kiukutellut, mutta sittemmin olen ymmärtänyt että yhteisen kivan löytäminen on kaikin tavoin hedelmällisempää ja vähentää kaikenlaista skismaa -> onnellisempi suhde. Kiukuttelulla saa palkakseen lisää nihkeyttä, se on varmaa.
Et ole tosissasi?
Ja miksi ihmeessä ap:n pitäisi alkaa "kouluttaa" miestä, jota selvästikään ei kiinnosta ollenkaan miltä naisesta tuntuu tai mikä häntä mahdollisesti miellyttäisi.
Sitä sanotaan yhdessä kasvamiseksi. Viestii tunteistaan toiselle, kuuntelee toista, yrittää ymmärtää toisenkin näkökannan. Kyse on herkistä asioista myös miehen psyykessä.
Entä miten sait vedettyä noin överin johtopäätöksen näin vähäisen evidenssin varassa, että miestä ei kiinnostaisi miltä naisesta tuntuu? Jos mies ei tätä yhtä tapaa ole pystynyt muuttamaan, se ei tarkoita, että miestä ei kiinnostaisi lainkaan naisen tunteet.
Neuvo sulle: älä mene koskaan parisuhteeseen, ainakaan miehen kanssa. :) Niin paljon miesvihaa aistin asenteessasi.
Niin paljon naisvihaa aistin asenteessasi :) menepäs nyt nysäkulli vaikka päiväunille ;)
Olen tuo 65-vuotias nainen, joka osallistuu tähän keskusteluun toisaallakin. Takana 40 vuoden kokemus avioliitosta, sen valossa puhun. Mutta erotkaa ihmiset, erotkaa, jos ette rakasta ettekä välitä antamistanne lupauksista.
Suominaiset ovat jokaisen miehen unelma. On se kumma, kun ei saa edes koskea... -.-
läpsäisy kuulostaa kyl oudolta ja varsinkin sitten jos joka kerta..
ja varsinkin jos on satuttava, ei kevyt...
hyväilystä mun nainen ainakin tykkää kyllä, aina.