Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa
Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju vahvistaa kristallin kirkkaasti sen, miksi Suomi on naisille Euroopan väkivaltaisin maa. Miehet eivät tajua seksin ja pahoinpitelyn eroa.
Niin kaikki on esittelytavasta kiinni. Sinunkin viestisi on monitulkintainen.
Ole iloinen ettei läpsi naamalle.
Joku varmaan jo odotti tätä.....
Kyllähän Ap:n asiat alussa oli ok, mutta mies ei kyennyt muuttumaan. Suhteessa pitäisi olla aika elävä tai mies on kaatistavaraa.
Onko oi armoitettuni jo kiristämässä hampaitaan. Saitko alapeukkulauman liikeelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko sinulla erityisherkkä pylly?
että mä vihaan noita erityisherkkiä.
Ei kun se on se yiherkkä iskiashermo. Sitä ei ymmärrä, jos ei kärsi iskiasvaivoista.
Pikku läpsäisy pakaralihaksen pintaan ei vaikuta tipan tippaa iskiaaseen!
Lihakset äkillisesti nytkähtää kun tullaan läppäisemään, ehkä johtuu siitä?
Mies pitää naisesta ja hänen pyllystään, niin se on eron paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se on se yiherkkä iskiashermo. Sitä ei ymmärrä, jos ei kärsi iskiasvaivoista.
Jep, joillain iskiasoireet liittyy pakaralihaksen läpäisevän Peroneushermon pinnetilaan Gluteus maximuksessa, vaikka yleisemminhän iskiasvaivan syy on välilevyn rappeuma siinä nikamavälissä, josta hermo kulkee.
En ymmärrä, miksi ja miten kipeän miehen mielestä toistuva pahoinpitely on hauskaa. Ehkä tuo kasseille potkaisu voisi tehdä hänelle hyvää, se pitää vain suorittaa välittömästi hänen läpsäistyään ja riittävän usein, jotta syntyy klassinen ehdollistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Osoittaa pitämisensä toistuvalla väkivallalla. Joo, ei ole tervettä. Stna sulle pitäisi osoittaa jotain samalla konstilla.
Huuda sille. Itse alkaisin vain huutamaan yhtä jaksoisesto vaikka 15 sekuntia. S-A-A-T-A-N-A L-O-P-E-T-A!!!!
Eiköhän se tuolla.
Heittäisin jonkun esineen vielä kohti.
Tuollainen toistuva läpsiminen ilman lupaa on todella ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoittaa pitämisensä toistuvalla väkivallalla. Joo, ei ole tervettä. Stna sulle pitäisi osoittaa jotain samalla konstilla.
Minua häiritsee kunnioituksen puute. Jos toinen toinen toistuvasti ilmaisee jonkun asian epämiellyttäväksi, niin toinen jatkaa vain.
Saahan sitä erota ja suosittelen että valitset sen seuraavan paremmin, siis sinulle sopivan. Mikä ihme ihmisiä vaivaa kun valitaan sellanen joka ärsyttää???
Heh. Mä teen kanssa noin mun vaimolle.
Ei ole ainakaan vielä suunnitellut jättämistä (30 v yhteistä eloa takana).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, joillain iskiasoireet liittyy pakaralihaksen läpäisevän Peroneushermon pinnetilaan Gluteus maximuksessa, vaikka yleisemminhän iskiasvaivan syy on välilevyn rappeuma siinä nikamavälissä, josta hermo kulkee.
En ymmärrä, miksi ja miten kipeän miehen mielestä toistuva pahoinpitely on hauskaa. Ehkä tuo kasseille potkaisu voisi tehdä hänelle hyvää, se pitää vain suorittaa välittömästi hänen läpsäistyään ja riittävän usein, jotta syntyy klassinen ehdollistuminen.
Piriformiksessa se pinne yleensä esiintyy, jos tarkkoja ollaan.
- ohis
Ai - eikö iskiashermo olekkaan luun ja piriformiksen välissä.
Gluteus Maksimus my asss.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piriformiksessa se pinne yleensä esiintyy, jos tarkkoja ollaan.
- ohis
Piriformiksen ja luuaukon välissä.
Pyydän aina miestäni heilauttelemaan k.ulliansa kun on menossa suihkuun.
Nauraa mielissään. Ja heilauttaa. Tulee varmaan tänne kohta itkemään, sitten neuvotaa jätä se emakko.
N 52 v.