Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa
Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?
Kommentit (349)
Mikä tahansa tilanne, tämän foorumin ainoa neuvo joka tilanteeseen on: "Jätä se sika!"
Miehet ovat sikoja, on totuus, joka pätee ainakin tällä palstalla.😁
Mä kutian herkästi, varsinkin kyljistä. Inhoan kutittamista, se tunne on aika kramppimainen, enkä pysty täysin hallitsemaan reaktioitani. Mies ei meinannut millään uskoa kun kielsin, mutta kun kerran sai sätkähtäessäni kyynärpään naamaansa, ja toisen kerran potkaisin vahingossa sätkiessäni naamaan niin että mies putosi sängystä, ja viimeisellä kutituksella kun tajusi jo varoa mun huitovia käsiä ja jalkoja, ja sain paniikkikohtauksen kirkumisineen ja hysteerisine itkuineen, ja pussiin hengittelyineen, niin sitten lopetti. Miksi ei voi ymmärtää kieltoa, miksi nainen pitää aina ajaa äärirajoille ennen kuin otetaan tosissaan? Olimme silloin nuoria, nyt vanhempana olen oppinut ilmeen ja äänensävyn mitä mies tietää että on paras totella tai tulee seurauksia.
Mitä isä edellä, sitä pennut perässä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kähmin tyttöystävää aina, kun hän keikistelee vähissä vaatteissa tai alasti kotona. Usein se päättyy seksiin, koska on käytännöllistä paneskella ennen kuin ollaan menossa suihkuun. Suihkussa ja saunassa käydään yleensä yhdessä. Illalla käydään usein vessassa yhtä aikaa: toinen pesee hampaita, toinen istuu pöntöllä. :D
En kyllä olisi suhteessa päivääkään sellaisen naisen kanssa, jota ei saa kähmiä pyllystä silloin kun siltä tuntuu. Tyttöystäväni onkin onneksi intohimoinen Välimeren maan asukas. Jos olen hänen mielestään liikaa tietokoneella, hän tulee viereen, pullauttaa tissin ulos topistaan ja laittaa sen suuhun ja sanoo, että minun pitäisi "do me instead of computer". Toimii joka kerta, toisin kuin nalkutus. Eipä ole tullut ikävä entistä suomityttöystävää, joka oli jo nuorena sellainen "älä nyt... no mitä sinä nyt..." -tyylinen nainen, jos yritti koskea kesken päivän.
Toinen istuu pöntöllä ja toinen pesee hampaita? Yök!
Varmaan hammasharjatkin ovat säilytyksessä pöntön vieressä?
Mitä tuossa on outoa? Normihommaaa.
Yleensä hammasjarjat ovat peilin edessä avohyllyllä. Meinaatko että paska roiskuu sinne? Vai kusisumu?
Jokaisesta kylpyhuoneessa avoimesti säilytetystä hammasharjasta löytyy ulostebakteereja. Ja sellaista harjaa sinä tyytyväisenä työnteket suuhusi kaksi kertaa päivässä?
incel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kähmin tyttöystävää aina, kun hän keikistelee vähissä vaatteissa tai alasti kotona. Usein se päättyy seksiin, koska on käytännöllistä paneskella ennen kuin ollaan menossa suihkuun. Suihkussa ja saunassa käydään yleensä yhdessä. Illalla käydään usein vessassa yhtä aikaa: toinen pesee hampaita, toinen istuu pöntöllä. :D
En kyllä olisi suhteessa päivääkään sellaisen naisen kanssa, jota ei saa kähmiä pyllystä silloin kun siltä tuntuu. Tyttöystäväni onkin onneksi intohimoinen Välimeren maan asukas. Jos olen hänen mielestään liikaa tietokoneella, hän tulee viereen, pullauttaa tissin ulos topistaan ja laittaa sen suuhun ja sanoo, että minun pitäisi "do me instead of computer". Toimii joka kerta, toisin kuin nalkutus. Eipä ole tullut ikävä entistä suomityttöystävää, joka oli jo nuorena sellainen "älä nyt... no mitä sinä nyt..." -tyylinen nainen, jos yritti koskea kesken päivän.
No ihmisethän koko ajan syövät ULOSTETTA! Sitä ulostetta jopa verotetaan kovasti ja tietyn prosenttimäärä ulostetta saa myydä vain erikoisliikeissä. Joitko viiniä vai olutta?
Ja mikä on todellista totta ap:n kertomuksesta on hämärää. Tämän footumin tunnuslause kun on - JÄTÄ SE SIKA!
Eivät ihmiset ulostetta syö vaan oksennusta.
Nimittäin jos se syöty tavara palautetaan takaisin ulos ennen kuin elimistö ehtii sitä mitenkään käsitellä, niin oksennusta se on.
incel kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei naiset osaa pskkkova, kun mies on suihkussa! Ladyllä kun on iso hätä niin meikää käskytetään, huudetaan ja kiljutaan ulos veski-kylppäristä! No miksi sormi SIELLÄ!!!....on ihan arkipäiväinen juttu ja kivaa?
Haistakaa p! te teeskentelijät!
Itse taidat haluta sitä ehdoin tahdoin maistella?
Yhdellä miehellä oli kanssa tapana läpsäyttää vaimoaan kevyesti paljaalle takapuolelle. Lopetti sen jälkeen, kun vaimo eräänä aamuna seisoi vaaan päällä ja mies ohimennen läpsäisi ja kysyi, että paljonko tänään beibe ja vaimo vastasi unenpöpperössä, että sama mikä yleensäkin eli puoli kiloa naudan jauhelihaa ja 200g kylmäsavulohta.
Nainen ei halua nähdä miehen maturbointia suihkussa.