Mies läpsäisee AINA pyllylle jos olen alasti. Vihaan sitä. Mietin eroa
Siis IHAN JOKA SAAKELIN KERTA, jos kulkee vaikka ohi kylpyhuoneessa ja olen tullut suihkusta. Olen sanonut, että älä tee niin, mutta hän suuttuu että muka koskeakaan ei enää saa. Olen nyt alkanut laittaa kylppärin ovea lukkoon kun käyn suihkussa. Muilla samanlaista ärsyttämistä?
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti näitä teidän miehiä ja avioliittoja. :D
Mistä ihmeen maakuopasta te niitä oikein kaivatte?
Ei ole mitään miestä eikä avioliittoa.
AP:llä on tapana keksiä erilaisia avauksia, joissa mies joko tekee tai ei tee jotain asiaa.
Kyllä ollaan nykyään niin herkillä. Ensinnäkin: puhukaa ja kertokaa, jos ette tykkää. Toisekseen: itse käsitän sen oman miehen pyllylle läpsyttelyn sellaisena, että pitää edelleen naistaan haluttavana eli se on ihan mukavaa. itse ainakin tykkään, kunhan ei oo liian kovakouraista tai tapahdu julkisella paikalla. Eli mua sais se oma mies kyllä kouria ja läpsiä pepulle. Ehkä tässä on ny taas jokin sukupolvien ero eli näin yli 40-vuotiaana tuntuu ihan kivalta parisuhdetouhulta eikä oo verrattavissa raiskauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Oon tullut siihen tulokseen, että jos pepulle taputtelu ahdistaa, syyllä ei ole merkitystä ja ero on paikallaan. Taustoiksi: olen nainen, ja tykkään taputteluista ja itsekin saatan.
Ihanko pitää TAUSTOITTAA oma kommentti 🤣🤣🤣🤣🤣 tiedoksesi, että täällä kaikki ovat naisia. Et ole mitenkään erityinen, vaikka luuletkin niin korostaessasi sukupuoltasi🤦🏼🤦🏼🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ollaan nykyään niin herkillä. Ensinnäkin: puhukaa ja kertokaa, jos ette tykkää. Toisekseen: itse käsitän sen oman miehen pyllylle läpsyttelyn sellaisena, että pitää edelleen naistaan haluttavana eli se on ihan mukavaa. itse ainakin tykkään, kunhan ei oo liian kovakouraista tai tapahdu julkisella paikalla. Eli mua sais se oma mies kyllä kouria ja läpsiä pepulle. Ehkä tässä on ny taas jokin sukupolvien ero eli näin yli 40-vuotiaana tuntuu ihan kivalta parisuhdetouhulta eikä oo verrattavissa raiskauksiin.
Yli nelikymppisen luulisi tajuavan mikä ero siinä on, jos läpsyttely on itselle ok tai jos ei ole. 43 v.
Mä oon näissä tämän tyylisissä avauksissa aina miettinyt, että kuinka vieraiden ihmisten kanssa nämä asuu tai asioi muutenkaan, kun aina kyristään muualla, kun joku tekee tätä ja tätä, mutta sitten oikein kunnolla ei saada sanottua, että v*ttu piisaa tms.
Ja en muista tiedä, mutta kyllä ite ainakin sen verran tunnen lähipiirini, että sen huomaa kyllä koska ne on tosissaan ja koska ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tullut siihen tulokseen, että jos pepulle taputtelu ahdistaa, syyllä ei ole merkitystä ja ero on paikallaan. Taustoiksi: olen nainen, ja tykkään taputteluista ja itsekin saatan.
Ihanko pitää TAUSTOITTAA oma kommentti 🤣🤣🤣🤣🤣 tiedoksesi, että täällä kaikki ovat naisia. Et ole mitenkään erityinen, vaikka luuletkin niin korostaessasi sukupuoltasi🤦🏼🤦🏼🤦🏼
Itse ainakin olen mies, mikäli muistan mitään peruskoulun biologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kauheeta. Kehtaakin koskea puolisoon.
Miksi on pakko koskea sellaisella tavalla josta toinen ei pidä? Todennäköisesti kuitenkin on myös olemassa kosketustapoja joista ap tykkää.
Aivan totta! Tykkään kun nainen koskettelee minua suullaan, mutta ei vain tajua. Harkitsen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko oikein, että mies sanoisi, että hänen tekisi mieli läpsästä vähän takapuolelle hellyyden osoituksena ja kysyisi, saako hän tehdä sen? Ehkä vaimo joskus antaisi luvan, kun mies noin kiltisti toimii.
Mikä ongelma miehellä on, jos hellyyttä pitää väkisin osoittaa juuri sillä tavalla, josta vaimo ei pidä?
Mikä ongelma siinä on. Mä haluan hellyyttä suulla annettuna, mutta vaimo ei vaan suostu vaan lääppii. On se ikävää kun ei tajuta!
Vierailija kirjoitti:
Soita seuraavalla kerralla 112 ja poliisit paikalle. Tuohan on henkistä- ja fyysistäpahoinpitelyä ja seksuaalistahäirintää ja täyttää jopa r aiskauksen merkit.
Olis se näky, kun poliisit ottavat sormenjälkiä hanurista.
Miestä yököttää muhkuraisten siankinkkujen näkeminen mutta herrasmiehenä ei halua sanoa sitä ääneen vaan viestittää muulla tavoin.
Itse koputtelen aina takaapäin heilarilla häppäreitä, jos rouva on ilkosillaan vessan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan läpsäisyn jälkeen kielsin ja sanoin, että tuo ei tunnu mukavalta. Toisen läpsäisyn jälkeen purskahdin katkeraan itkuun, jolle ei tullut loppua, itkun lomassa puin vaatteet päälle, otin avaimet ja lompakon ja lähdin. Mies jäi seisomaan ovelle, hän ei käsittänyt, mistä oli kyse. Ensin yritti huumorilla, että eihän tuo edes sattunut ja sitten uhmalla, että pienestäpä otit nokkiisi ja lopulta ihmeissään, että mikä nyt on. Mies soitti minulle koko illan, soitti kavereille ja vanhemmilleni eikä kukaan tiennyt, missä olin.
Keskustelimme puhelimessa viikkoa myöhemmin ja kerroin, että en palaa väkivaltaisen miehen luokse, minua ei lyödä. Se ei ole kosketus, se on väkivaltaa ja koska mies ei tätä usko, että uskalla jäädä luokseen. Sitä matelun määrää, joka tuosta seurasi! Ja tilanteen kieltämistä.
Teillä oli vaan erilainen viestintäjärjestelmä, miehelle läpsäys merkitsi muuta kuin sinulle. Vai tekikö läpsäys kipeää? Jos ei niin sinä koit sen halventavana oman maailmankuvasi valossa, mies tuskin halusi osoittaa halveksivansa sinua, jos muuten kaikki oli kunnossa. Hänelle se läpsäys merkitsi jotain muuta.
Täytyy sanoa, että jumalattoman vahva reaktio aika minimaaliseen tekoon. Itselläni on kokemusta paljon rajummasta rajaloukkauksesta, mutta en tehnyt kavereitani ja vanhempiani huolestuneiksi. Olisiko sinulla lapsuudenaikaista muistamatonta seksuaalisten rajojen rikkomista joka sitten aktualisoitui?
Muistan, miten koulukiusaaja aikoinaan oikeutti väkivaltaista käytöstään sillä, että eihän se edes sattunut, ei tullut verta eikö luita murtunut. Sinulla on nähtävästi samanlainen ajatusmalli eli jos toinen ei ole akuutin hoidon tarpeessa, niin läpsiä saa niin paljon kuin haluaa, vaikka se selkeästi kielletään.
Toisen lyömisessä ei ole mitään seksuaalista, se on puhdasta väkivaltaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoo liikkuvansa alasti kotonaan. Monen miehen penis ymmärtää sen signaaliksi toimia.
Onko näillä miehillä peniksen lisäksi toisetkin aivot käytössä? Kannattaisi kokeilla välillä käynnistellä niitäkin.
Tiedätkö, mitä miehen kehossa tapahtuu, kun mies näkee naisen erogeenisia alueita (siis alueita, jotka ennen oli privaatteja)? No, hänen sykkeensä nopeutuu, verenpaine nousee, testosteronia erittyy lisäannos vereen, pupillit laajenevat. Nämä kaikki ovat tahdosta riippumattomia toimintoja ja toistuessaan jatkuvasti kuormittavat miehen kehoa. Tämä tapahtuu myös niiden itsensä hillitsevien miesten kehossa, niiden, jotka eivät kuolaa eivätkä häiritse naista.
Lisäksi on todettu, että miehet ovat alttiimpia visuaalisille seksuaalisille signaaleille kuin naiset. Miehen täytyy etsiä siitettävää naarasta nääs, sanoo evoluutiobiologia. Naisilla ei tätä ominaisuutta niin voimakkaana ole, niin k
monet heistä kokevat olevansa kuolaavien miesten yläpuolella.
Siksi olisi ainakin omalta vaimolta kiltisti tehty, jos ei pyllyilisi miehensä edessä paljain pyllyin, jos miehen tuntuu olevan vaikea olla innostumatta siitä, eikä nainen halua.
Jos nainen ei aio tyydyttää paljaan kehonsa herättämää halua, ei kannata sitä halua herättääkään. Frotee-kylpytakki kyllä vaimentaa näkymiä miehen suuntaan. Minusta tämä olisi kompromissi.
Ymmärrän fyysisen halun, mutta miksi ihmeessä siihen liittyy vahva vaade satuttaa naista? Ei läpsiminen ole mitään muuta kuin toisen alistamista ja satuttamista ja kuka haluaa satuttaa rakkaintaan etenkin kun tämä on sen kieltänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoo liikkuvansa alasti kotonaan. Monen miehen penis ymmärtää sen signaaliksi toimia.
Onko näillä miehillä peniksen lisäksi toisetkin aivot käytössä? Kannattaisi kokeilla välillä käynnistellä niitäkin.
Tiedätkö, mitä miehen kehossa tapahtuu, kun mies näkee naisen erogeenisia alueita (siis alueita, jotka ennen oli privaatteja)? No, hänen sykkeensä nopeutuu, verenpaine nousee, testosteronia erittyy lisäannos vereen, pupillit laajenevat. Nämä kaikki ovat tahdosta riippumattomia toimintoja ja toistuessaan jatkuvasti kuormittavat miehen kehoa. Tämä tapahtuu myös niiden itsensä hillitsevien miesten kehossa, niiden, jotka eivät kuolaa eivätkä häiritse naista.
Lisäksi on todettu, että miehet ovat alttiimpia visuaalisille seksuaalisille signaaleille kuin naiset. Miehen täytyy etsiä siitettävää naarasta nääs, sanoo evoluutiobiologia. Naisilla ei tätä ominaisuutta niin voimakkaana ole, niin k
monet heistä kokevat olevansa kuolaavien miesten yläpuolella.
Siksi olisi ainakin omalta vaimolta kiltisti tehty, jos ei pyllyilisi miehensä edessä paljain pyllyin, jos miehen tuntuu olevan vaikea olla innostumatta siitä, eikä nainen halua.
Jos nainen ei aio tyydyttää paljaan kehonsa herättämää halua, ei kannata sitä halua herättääkään. Frotee-kylpytakki kyllä vaimentaa näkymiä miehen suuntaan. Minusta tämä olisi kompromissi.
Jos mies toivoo saavansa naiselta seksiä, miksi ihmeessä hän ei sitten pyri sytyttämään naista halukkaaksi naista miellyttävällä tavalla, vaan läpsimällä varmasti sammuttaa naisesta kaiken erotiikan?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin viestistäsi (ja taputtelukin sopisi), mut vielä enemmän tykkään kolmannesta vaihtoehdosta, eli terapiaan. Hyvin voi olla kyse omasta henkilökohtaisesta ongelmasta, ei välttämättä miehestä tai hänen teoistaan. Eron ei tarvitse aina olla vakioratkaisu ongelmiin.
Tuolla asenteella saattaa olla viimeinen mies, joka pyllyäsi läpsii.
Takakireän oloinen olet.
melken kinosti kirjoitti:
Aha no sit seo just nii
Lähen hakemaan koivuniemenherraa my Lady - Oletko minun Betula Nani. (korkeintaan ei vakavaa flirttiä)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kukaan ei ole läpsimässä mua pyllylle. 😌
Ja siinä toinen ei niin siveä sipuli.
Tilannehan voisi kehittyä siihenkin että kumpikin läpsii toisiaan takapuoleen. Voisi olla kiihottavaakin.