Vuokralla asuu kateellista köyhälistöä
Mieheni kanssa asumme vain väliaikaisesti vuokralla, koska haluamme löytää kerralla sen oikean luxus-talon meille.
Naapurit on kateellisia, kun meillä parkissa hienot automme vuokratalon pihalla(stadin kämppä).
Upeat Porsche Boxster, sekä 300-sarjan coupe BMW herättävät kateutta, tietävät että meillä on varallisuutta.
Ja kateelliset täällä väittävät heti provoksi.
Kommentit (15)
Meidän parkkipaikallakin on todella hienoja autoja, mutta en osaa kyllä yhtään sanoa, kelle ne kuuluvat. Enkä ole kateellinenkaan, koska ne ns. hienoimmat on kaksipaikkaisia, ja semmoisilla me perheelliset emme tekisi yhtään mitään (ellei sit menis niinku siinä yhdessä mainoksessa; mies ajaa ja vaimo ja lapset kävelee vierellä ;D)
Minä en ainakaan jaksa kadehtia ketään, jos itsellä on asiat mainiosti. Millaisia kateuden osoituksia sinä ap sitten olet saanut?
monille vuokra-asuminen on tietoinen valinta. Kaikki eivät halua sitä ihan omaa omistusasuntoa.
terveisin omistusasunnossa asuva
kuin auton sarjanumerona. Olen onnellinen, evvk asumismuotoni.
Olen onnellinen vuokra-asuja ja tämä on meille tietoinen valinta. Ihan sama minulle, millaisilla autoilla muut ajavat tai millaisissa luxuskämpissä asuvat.
corolla-jormat vaan vilkuttelee valojaan, kun mieheni vähän sporttisesti tuppaa ajelemaan.
Itse asumme vuokralla jo kymmenettä vuotta, meillä on lapsia ja olemme onnellisia kun saamme pian lähivuosina muuttaa omaan taloon kun olemme saaneet niin paljon säästöön rahaa, kun vuokramme pieni :). Ei tarvitse nyt ottaa niin paljon lainaa.
Ja kenet tekee auto onnelliseksi? Ei ainakaan minua. Toki hieno auto ja uusi on hieno ja uusi. Elämässä kuitenkin tärkeämpiä arvoja.
Kiva, että olette onnellisia autoistanne :). happy for you! Kenet tekee mikäkin onnelliseksi. Ja onhan niitä kateellisia, mutta ei se kyllä asumismuodosta riipu. I know and I have seen. Kateus on sairaus. Jos on hyvä olla osaa olla onnellinen muiden jostain hyvästä.
etenkin kun vuokralla-asujat omistaa netissä pilvilinnojakin
vaikutat sellaiselta ihmiseltä joka itse kävelee nenä pystyssä ja kuvittelee että kaikki ovat kateellisia...sellaisille ihmisille meidän naapurustossa tavataan nauraa...
ovat useimmiten niitä " hesalaisia"
asumme vuokralla eirassa. neliöitä 168 ja asunnon arvo n. 1.4milj. euroa. vuokraa maksamme 2600e/kk. autoja löytyy kaksi: amerikkalainen tila-auto ja saksalainen luxusauto (merkkejä en viitsi mainita, ettei kukaan tunnista).
minulla on kallis auto, joka kyllä liikenteessä kääntää päitä (nuori nainen luxusauton ratissa) ja aiheuttaa välillä ikäviä tilanteita (vaarallisia ohituksia, ihme kilpailuviettiä) ja lähinnä minua nolottaa koko tilanne. En saa mitään kiksejä autosta, hankin sen turvallisuuden vuoksi.
Parkkeeraan auton yleensä hieman syrjempään ja jos joku esim. työkavereista näkee sen niin minua lähinnä hävettää se, että minulla on kallis auto.
Jos joku puolituttu ihastelee ja kommentoi autoa niin yritän vaihtaa puheenaihetta, koen tilanteen kiusalliseksi.
Vierailija:
vaikutat sellaiselta ihmiseltä joka itse kävelee nenä pystyssä ja kuvittelee että kaikki ovat kateellisia...sellaisille ihmisille meidän naapurustossa tavataan nauraa...
Vierailija:
asumme vuokralla eirassa. neliöitä 168 ja asunnon arvo n. 1.4milj. euroa. vuokraa maksamme 2600e/kk. autoja löytyy kaksi: amerikkalainen tila-auto ja saksalainen luxusauto (merkkejä en viitsi mainita, ettei kukaan tunnista).
" Eikös stadin kämpän saa vaan jos on sikapienet tulot?"
Kaupungin vuokra-asunnot on tarkoitettu tavallisille, työssä käyville ihmisille. Ne ovat vuokraltaan edullisia ja turvallisia asuntoja, joissa voidaan asua niin pitkään kuin asukas haluaa. Asuntoasiainosasto toivoo hakijoiksi tavallisia työssäkäyviä ihmisiä.
Meidän kk-tulot on n. 5 000 ¿ ja Stadin rivarissa asutaan. Ehkä jonkun mielestä sikapienet.
mutta on niitä kateellisia omistusasunnoissakin. Asuttiin omistusrivitaloasunnossa ja olin tulla hulluksi niiden naapurien kanssa!!