Tarjosin ystävälle marjoja, ei mitään reagointia eikä vastausta
Laitoin viestiä että mulla olisi marjoja enkä tietenkään olisi ottanut rahaa niistä.
Ei sitten vastannut mitään.
Eli ei halua tavata! Siitähän se on kiinni:(
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita että juuri noilla sanoilla kerroin marjoista.
Pointt oli se että olisin niitä antanut, tuoreita marjoja.
En koskaan enää tarjoa mitään luonnontuotteita sille.Ei kannata tarjota mitään muutakaan.
En voi käsittää ihmisiä, jotka eivät vastaa puhelimeen tai soita takaisin tai esim. reagoi mitenkään viesteihin kuten tässä tapauksessa. Ei olisi minun ystävä kauaa. (Ihan kuin valikoidusti mykkä työkaverini aikoinaan. Oli niinkuin pilaantuneesta puusta veistetty, kun häneltä jotain kysyi.) Ei semmoista ihmistä kannata häiritä millään kyselyillä eikä tarjouksilla. Antaa olla niin jospa joskus huomaa tökerön käytöksensä.
Normaalisti vastaa viesteihin, mutta tähän viestiin ei.
Luulen ettei halua tavata, sehän olisi ollut edellytys marjojen luovuttamisessa.
Sillä on taas on/off vaihde päällä.
Minullakin on ystävä, joka kamppailee apeuden/masennuksen kanssa ja aika usein peruu näkemisiä hieman tekosyyltä kuulostavan asian vuoksi. Ymmärrän että asia ei liity minuun, ja meillä on kivaa silloin kun tapaaminen onnistuu. Ei tulisi mieleenkään vetää hernettä nenään tai kuormittaa ystävääni sillä, että alkaisin häntä syyllistää/painostaa siitä, ettei ole voimia nähdä.
Ehkä ystävä on vaihtanut numeroa ja huutelet tyhjyyteen? Minulle kävi näin. Vaihdoin numeroa ja ne jotka eivät olleet uutta ehtinyt saada, lähettivät viestit vanhaan numeroon. Whatsapp ei ilmoita siitä mitään
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita että juuri noilla sanoilla kerroin marjoista.
Pointt oli se että olisin niitä antanut, tuoreita marjoja.
En koskaan enää tarjoa mitään luonnontuotteita sille.
Mutta ethän sä ole tarjonnut sille yhtään mitään. Olet ainoastaan kertonut, että sinulla on tavaraa.
Jos ei ole muita jolle tarjota ilmaisia marjoja niin soita vaikka kotipaikkakuntasi seurakunnan diakonille. Hän voi toimittaa ne marjoja tarvitsevalle.👍
Minäkin pohdin, onko marjanhakija vaihtanut numeroa. Asuu samassa kylässä eikä ole kuollut, uskon. Wa-viesti ei käy, hänellä ei ole whatsappia. Soittoon ei vastaa. Tyttärensä nimeä en tiedä.
No, linnut syö.
Marjaihmisten kiehtova sosiaalinen koodisto.
Minun mielestäni herukoita ei tarvitse putsata ennen pakastusta, äkkiähän ne sitten käyttövaiheessa putsaa, jos edes käyttötarkoitus sitä vaatii.