Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttekö rintaliiviliikkeissä?

Vierailija
10.08.2022 |

Olen keski-ikäinen, mutta en ole koskaan uskaltautunut rintaliiviliikkeeseen, esim. Change. Voiko tuolla katsella rauhassa? Tunkeeko myyjä koppiin? Saako tuolta jotain muuta hyvää, kuin vaikka Prismasta ostamalla? Liivikokoni on 70C, mitä löytyy helposti taviskaupoistakin.

Entä kannattaako tuollaiseen liikkeeseen mennä teini-ikäisen kanssa, joka tähän asti käyttänyt vain toppeja, eikä koosta ole hajuakaan (ehkä n. 65C).

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai käyn. Alussvaatteet ostetaan erikoisliikkeistä, autot autoliikkeistä jne. Onko tällä tyhmällä kysymyksellä joku tarkoitus

Milloin sinä olet nähnyt autoja myynnissä niissä samoissa tavarataloissa, joissa myydään ruokaa, kosmetiikkaa, alusvaatteita? Minä en, ja siksi ostan auton autoliikkeestä, mutta mm. alusvaatteita ja kosmetiikkaa ym. erikoisliiketavaraa nykyään ensisijaisesti nettimyynnistä.

Vierailija
82/85 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivijalkakaupoissa ei ole yleensä kokoani kuin ihan pari mallia, joten tilaan liivini netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 51v enkä ole ikinä ollut liivikaupassa. Pystyn elämään markettiliveillä tai netistä tilaamillani ja elämäni sujuu ihan hyvin näin. Ellokselta olen saanut tosi istuvat leveäolkaimiset liivit ja muitakin tosi hyviä ostoksia tullut tehtyä. En jaksa mitään yli-innokkaita liivimyyjiä, enkä varsinkaan jaksa pulittaa järkyttäviä summia niistä. Olen vähän varautunut luonne, enkä halua päästää tuntemattomia iholle. Lääkärit ym tietty eri asia.

Vierailija
84/85 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostin kalliita ja hienoja liivejä, sitten alkoivat ahdistaa pushupit ja rautalangat. Siirryin marketti/halpaketjujen toppaamattomiin ja saumattomiin liiveihin ja toppeihin ja muita en enää halua. Se tunne, kun mihinkään ei satu ja pystyy hengittämään (kyllä, Changen liivit myyjän mukaan piti olla niin tiukat että tosiaan huomasin käyttäessä että en pysty hengittämään kunnolla). Sloggilla ja Triumphilla myös kivoja, vähän kalliimpia saumattomia/tuettomia/toppaamattomia liivejä.

Vierailija
85/85 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changeen menin, niin myyjä ei tiennyt mikä on minimizer liivi, lähdin pois.