Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen miten kieltäydyt baarissa kun joku tulee iskemään?

Vierailija
07.08.2022 |

Kauhean epämukavaa kun miehet änkeävät seuraan kysymättä olenko seuraa vailla. Tuntuu että usealta puuttuu normaalit käytöstavat kun samaan pöytään ängetään ja aletaan vaan jutella niitä näitä kysymättä kelpaako seura jne. En halua olla itse epäkohtelias joten usein vastailen asiallisesti kysymyksiin, mutta pyrin olemaan kylmän viileä jotta kyselijä ymmärtäisi yskän ja lähtisi mahdollisimman pian.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohtelias ei tarvitse olla, asiallisesti kerron että olen kyllä otettu huomiosta mutta olen onnellisesti parisuhteessa enkä ole baarissa sen takia että aikoisin loukata miestäni millään tavalla.

Vierailija
42/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin poikaystäväni ja muun seurueen kanssa pöydässä, kun joku mies tuli kohteliaasti pyytämään minua tanssimaan. Olisin ihan hyvin voinut mennäkin, mutta arvelin, että poikaystävä ei ehkä siitä pitäisi. Sanoin sitten perinteisen "sori, mutta olen varattu" -lainin. 🤷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä poikamiehillä kävisi aika pitkäksi, jos jokainen varattu nainen kieltäytyisi juttutuokiosta!

Juttutuokio on eri asia kuin yrittää iskeä. Aina voi jutella.

Voi jos sattuu huvittamaan. Mutta ei ole pakko.

Naiset eivät mene ravintolaan viihdyttämään miehiä.

Tätä seuraanänkeäjät eivät tajua.

Vierailija
44/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä poikamiehillä kävisi aika pitkäksi, jos jokainen varattu nainen kieltäytyisi juttutuokiosta!

En sanonut että on pakko.

Vierailija
45/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan ja noudatan samoja vinkkejä naisiin jotka luulee olevansa maailman lahja miehille.

Vierailija
46/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja huomenna tuleekin taas "yhyy, testasin että menin ravintolaan mutta kukaan ei tullut juttelemaan" -ketju

Vierailija
47/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oN kiinnostava jatkan juttua, jos ei en jatka.

Vierailija
48/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sehän riippuu tyypin lähestymistavasta. Jos on päällekäyvä urpo, niin "ala painua, häivy siitä" tms. vähemmän kohtelias ilmaus saattaa lipsahtaa. Jos on ihan kohtelias mutta ei muuten kiinnosta seura, voin sanoa että sori olen nyt kavereitten kanssa. Jos on kiva tyyppi niin mikäs siinä jutellessa, yleensä siinä kyllä käy ilmi että olen varattu. Jos alkaa siitä huolimatta flirttiä voin todeta, että kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
49/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mieluusti juttelen kivojen tyyppien kanssa ja voin vaikka tanssiakin, jos tyyppi osaa pitää näppinsä kurissa. Pieni flirttikään ei tee pahaa. Toki nyt juttelun lomassa tuon ilmi olevani varattu enkä kiinnostunut muusta kuin juttuseurasta, ettei tule vääriä käsityksiä. Jos tarvitsee torjua joku niin sehän riippuu ihan lähestymistavasta, kohteliaan ei-toivotun lähestymisen torjun kohteliaasti ja lääppijät ym törpöt vähemmän kohteliaasti.

Vierailija
50/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallisia tilanteita, kieltämättä jää helposti paha maku.

Opiskelijabileissä ajauduin juttelemaan niitä näitä jonkun ihan ulkopuolisen miehen kanssa. Taisi johtua siitä, että olin järjestävää tahoa ja tietenkin jossain määrin kohteliaan kiinnostunut, millaista porukkaa bileisiin on tullut. Juttelimme hetken aikaa. Joku tyyppi tunnisti mut ulkonäöltä ja tuli siihen jotain hörhöilemään "uuu, hauskaa iltaa teille". En siihen oikeen osannut reagoida, kännisen sekoilua. Lähdin käymään vessassa.

Vessasta tullessani se juttelumies oli ostanut mulle kaljan pyytämättä. Se on mulle melkoinen varoitusmerkki, että nyt ei olla pelkkää juttuseuraa vailla. En halua jäädä minkäänlaiseen vaivaannuttavaan kiitollisuudenvelkaan. Oli pakko sanoa, että "mä muuten olen varattu". Mies hävisi nopeasti kuin pieru Saharaan.

Jotenkin jäi paska fiilis (en osaa selittää) ja lähdin heti kotiin. Ei huono fiilis siitä, että olin varattu, vaan tosta koko episodista.

Mitähän rakentavaa tähän nyt keksis. Voisko "iskijä" vaikka itsekin kevyesti kysellä, "ollaankos sitä sinkkuna liikkeellä?" Sellaisessa itselleen sopivassa, aikaisessa vaiheessa, ettei tarvitse hänen sitten v*ttuuntua kun tuli tuhlattua vartti turhanpäiväiseen varattuun naiseen. Tai sitten mieluummin laskisi kaikki juttukokemuksetkin plussaksi iskutaitojen kehittymisen kannalta tai jotain... Miksi tän pitää olla mun ongelma mitenkään?

Vierailija
51/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyn kyllä tosi harvoin baarissa tai missään tällaisessa, mutta silloin kun käyn niin ei mua kyllä haittaa vaikka tultaisiinkin iskemään. Olen yleensä siskoni tai veljeni tai yhden mammakaverin kanssa liikkeellä enkä koe tilanteita mitenkään ahdistavina koska en ole oikeastaan yksin niissä. Näin sitten ne, jotka ovat seuraa vailla jatkoilleen tms, jättävät kyllä tosi nopeasti rauhaan. Jonkun tahollaan varatun miehen kanssa voin ihan hyvin jutellakin jos supliikki on sujuvaa ja keskustelu kiinnostavaa. Ei siitä kuitenkaan mihinkään olla lähdössä paitsi kotiin nukkumaan pää selväksi. Ei ahdista kun on itsestään varma ja osaa olla sen suhteen yhtä selkeä.

Vierailija
52/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron, että olen viettämässä iltaa ystävieni kanssa enkä ole kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin. Tuntuu kiusalliselta nostaa esiin parisuhdetilanne jos toinen vain tulee kysymään, että saako liittyä seuraan. Tulee sellainen olo, että imartelen itseäni heti olettamalla, että henkilö yrittää tulla iskemään.

Miksi et ole kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin, siis jos jätetään tuo iskeminen pois ja puhutaan tilanteesta, jossa joku tulee ihan vain juttusille? Ymmärrän, jos on ystävien kanssa juttu kesken, mutta jos on jo vaihdettu kuulumiset ja jatketaan iltaa, niin etkö tosiaan halua jutella kenenkään muun kanssa?

Jos sillä on merkitystä, niin olen nainen enkä siis tuppaamassa seuraani sinulle, ihmettelen vain.

Vierailija
53/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei varatut käy baareissa.

Miksi ei kävisi? Tein ennen korona-aikaa matkatyötä, saatoin olla ma-to hotellissa toisella puolen Suomea neljä viikkoa peräkkäin. Kävin kyllä iltaisin teatterissa, näyttelyissä, kävelyillä ja ihan vain tein töitä tai lueskelin hotellihuoneessa, mutta kyllä joskus teki mieli myös päästä juttelemaan muille ihmisille ja menin ruokaravintolasta vielä istumaan jonnekin lasilliselle.

Sama ollessani yksin reissussa, kyllä joskus tekee mieli jäädä syömisen jälkeen vielä kaupungille.

Vierailija
54/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kauhean epämukavaa kun kaikki ei ole naisia eikä naismaisia miehiä. 

Maskuliinisuuteen kuuluu yrittäminen, päällepuskeminen vaikka sanotaan ei.

Vastustuksen murtaminen, reviirin puolustaminen.

Urheilussa, sodassa, liike-elämässä, rakkaudessa. 

Urheilussa periksiantamattomuus toimii, mutta sotia ei tulisi, jos ymmärrettäisiin kansakunnan/henkilön tarve vapauteen.

Pitääkö sitä aina lähteä lakia lukemaan tai kirjallisia sopimuksia väkertämään, kuten taas liike-elämässä on tapana, jotta tiedetään millä ehdoilla sopimus astuu voimaan, milloin se päättyy tai purkautuu? Ei on ei.

Itse käytän tilanteessa lausetta, "kiitos, mutta vietän aikani tänään ystävieni kanssa". Jos ei usko, sanon "kiitos, mutta en ole kiinnostunut - poistuisitko". Jos missään vaiheessa änkeää iholle ja iskuyritys on selkeä - ei vain yksinäisen ihmisen tarve mihin tahansa seuraan, kommentoin: "olen varattu, en ole kiinnostunut, poistuisitko - heti!"

Vierailija
55/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta näkee että naiset kuvittelevat olevansa niin suuria aarteita, että kaikki miehet jotka edes vilkaisee niitä päin on varmasti vain iskemässä ja himoitsemassa niitä.

Tytöt hei, se että löysitte yhden miehen joka oli riittävän hölmö sitoutuakseen kanssanne (ainakin väitetysti) ei tarkoita että löytäisitte toista.

Vierailija
56/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta näkee että naiset kuvittelevat olevansa niin suuria aarteita, että kaikki miehet jotka edes vilkaisee niitä päin on varmasti vain iskemässä ja himoitsemassa niitä.

Tytöt hei, se että löysitte yhden miehen joka oli riittävän hölmö sitoutuakseen kanssanne (ainakin väitetysti) ei tarkoita että löytäisitte toista.

Malliesimerkki pösilöstä miehestä tässä.

Ketjussa vastataan ap:n esittämään kysymykseen ja se oli, miten kieltäytyä iskuyrityksestä. Ja aika nätisti tässä ketjussa on kieltäydytty.

Vierailija
57/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan ja noudatan samoja vinkkejä naisiin jotka luulee olevansa maailman lahja miehille.

Miksihän tämä on saanut nuolia alaspäin... tasa-arvo ja silleen?

Vierailija
58/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malliesimerkki pösilöstä miehestä tässä.

Ketjussa vastataan ap:n esittämään kysymykseen ja se oli, miten kieltäytyä iskuyrityksestä. Ja aika nätisti tässä ketjussa on kieltäydytty.

Mies tulee juttelemaan 

MÄ OLEN VARATTU

Todella kova iskuyritys...

Vierailija
59/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen autisti, en ymmärrä, että mua "tullaan iskemään", jos baarissa tullaan juttusille. Mielestäni baariin mennään juuri, että päästäisiin juttusille tuntemattomien ihmisten kanssa. Tuttujen kanssa voi ryypätä kotona; on halvempaa ja voi valita musiikin ja volyymin. En ymmärrä, että minua oltaisiin iskemässä, vaikka tarjottaisiin kalja. Mielestäni minulle silloin tarjotaan kalja... mahdollisena taka-ajatuksena korkeintaan se juttelun jatkuminen vielä hetken. Jos haluaa, että älyän, että minusta ollaan naisena kiinnostuneita, pitää sanoa jotain tyyliin; "Olet tosi kaunis".

Vierailija
60/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että mee jonon perään. t. N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän