Varattu nainen miten kieltäydyt baarissa kun joku tulee iskemään?
Kauhean epämukavaa kun miehet änkeävät seuraan kysymättä olenko seuraa vailla. Tuntuu että usealta puuttuu normaalit käytöstavat kun samaan pöytään ängetään ja aletaan vaan jutella niitä näitä kysymättä kelpaako seura jne. En halua olla itse epäkohtelias joten usein vastailen asiallisesti kysymyksiin, mutta pyrin olemaan kylmän viileä jotta kyselijä ymmärtäisi yskän ja lähtisi mahdollisimman pian.
Kommentit (62)
Naiset tekee kännissä tota ihan samaa, eikä usko helpolla puhetta.
Se on kai yks hailee onko varattu vai ei.
Pääasia on se että ei kiinnosta.
Jos tyyppi on niin pöljä ettei tajua vihjeitä niin sit on vaan sanottava suoraan että lähe meneen
Ei moukille tarvii olla kohtelias.
Vain ääliö änkeää samaan pöytään kysymättä lupaa.
Sanon etten kaipaa seuraa. Jos ei mene jakeluun, sanon saman vähän ikävämmin muotoiltuna.
Vierailija kirjoitti:
Sanon että olen varattu.
Miten varaustilanne liittyy jutusteluun pöydässä?
Ilmeisesti ne vapaatkin sanovat olevansa varattuja. Ihan miten vain. Ei on ei!
On se kauhean epämukavaa kun kaikki ei ole naisia eikä naismaisia miehiä.
Maskuliinisuuteen kuuluu yrittäminen, päällepuskeminen vaikka sanotaan ei.
Vastustuksen murtaminen, reviirin puolustaminen.
Urheilussa, sodassa, liike-elämässä, rakkaudessa.
Asiallinen kiitos, mutta ei kiitos.
Jos ei riitä, niin tarvittaessa henkilökunnan juttusille ja/tai turvasumuttimesta/pippurikaasusta.
Sano, että etsit nuorempia miehiä. Olethan puuma.
sano että olen varattu mutta kivaa iltaa sinulle!.mun mielestä aina voi olla kohtelias ,sehän on imartelevaa että joku kiinnostuu.
Katson kalenterista sopivan tunnin ajan. Rahat otan hommasta pois.
Mirrisi halajasi Amerikan sotilasta eikä suomipenaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon että olen varattu.
Miten varaustilanne liittyy jutusteluun pöydässä?
Voi viddu.. sitten se mies tietää että olen parisuhteessa. Se voi mennä muualle iskemään naisia.
En käy baareissa. Olen mieheni kanssa.
Miten nyt häiriköiden kanssa yleensä toimitaan, käsken mennä pois. Mutta asiallisen, mukavan ihmisen kanssa juttelen ihan normaalisti. Jos mies alkaa vihjailla kiinnostuksesta muuhunkin kuin juttuseuraan, sanon etten ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Sanon että olen varattu.
Ai kun joku istuu pöytääsi juttelemaan niitä näitä, niin ensimmäisenä huudat olen varattu! ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon että olen varattu.
Ai kun joku istuu pöytääsi juttelemaan niitä näitä, niin ensimmäisenä huudat olen varattu! ?
Nuo ovat minustakin hilpeitä kommentteja. Ei kai parisuhde estä juttelemasta muiden ihmisten kanssa.
Sanon että olen varattu.