Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen miten kieltäydyt baarissa kun joku tulee iskemään?

Vierailija
07.08.2022 |

Kauhean epämukavaa kun miehet änkeävät seuraan kysymättä olenko seuraa vailla. Tuntuu että usealta puuttuu normaalit käytöstavat kun samaan pöytään ängetään ja aletaan vaan jutella niitä näitä kysymättä kelpaako seura jne. En halua olla itse epäkohtelias joten usein vastailen asiallisesti kysymyksiin, mutta pyrin olemaan kylmän viileä jotta kyselijä ymmärtäisi yskän ja lähtisi mahdollisimman pian.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista ongelmaa, kun miehet eivät lähesty koskaan, olin sitten sinkku tai varattu.

Vierailija
22/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaajalle pitää heti alussa tehdä selväksi, että on varattu. Ihan samoin, kuin vegaanit ja IPhonen omistajatkin kertovat ominaisuudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon että olen varattu.

Ai kun joku istuu pöytääsi juttelemaan niitä näitä, niin ensimmäisenä huudat olen varattu! ?

VASTASIN TÄHÄN KYSYMYKSEEN:

Varattu nainen miten kieltäydyt baarissa kun joku tulee iskemään?

Vierailija
24/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon että olen varattu.

Ai kun joku istuu pöytääsi juttelemaan niitä näitä, niin ensimmäisenä huudat olen varattu! ?

Nuo ovat minustakin hilpeitä kommentteja. Ei kai parisuhde estä juttelemasta muiden ihmisten kanssa.

Ei tietenkään estä juttelemasta. Mutta kun yritetään iskeä niin silloin sanon että mulla on mies. Vastasin ap.:n kysymykseen.

"Varattu nainen miten kieltäydyt baarissa kun joku tulee iskemään?"

Vierailija
25/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa ilman miestäni. Jos jossain olen ilman miestäni ja joku tuntematon alkaa jutella, niin juttelen kyllä, ja aika pian tulee selväksi, että olen varattu kun on aika mahdotonta puhua itsestäni tai elämästäni mainitsematta miestäni millään tavalla.

Vierailija
26/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileästi. Ja matkoilla tulee käytyä yksin ravintolassa.

Vierailija
27/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, että olen viettämässä iltaa ystävieni kanssa enkä ole kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin. Tuntuu kiusalliselta nostaa esiin parisuhdetilanne jos toinen vain tulee kysymään, että saako liittyä seuraan. Tulee sellainen olo, että imartelen itseäni heti olettamalla, että henkilö yrittää tulla iskemään.

Vierailija
28/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos, mutta en ole kiinnostunut miehistä."

Vierailija
29/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa eikä hidasta onko nainen ns. varattu. Jos naiselle sopii : Juttelu-Suudelmat-Kotiinvienti-Seksi tapahtumaketju, niin sopii minullekin. Olipa varattu tai ei.

Vierailija
30/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että en etsi seuraa.

Vierailija
31/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä poikamiehillä kävisi aika pitkäksi, jos jokainen varattu nainen kieltäytyisi juttutuokiosta!

Vierailija
32/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vonkaajalle pitää heti alussa tehdä selväksi, että on varattu. Ihan samoin, kuin vegaanit ja IPhonen omistajatkin kertovat ominaisuudestaan.

Oikea mies ei luovuta.

Vierailija
33/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä juttelen niin kauan kun pysytään ns normaalilla puolella. Kun tilanne alkaa menemään eteenpäin ja tehdään selväksi aikeet, sanon että mies ei varmaan tykkäisi.

Joskus tullut kritiikkiä kun en pidä sormusta ja lähetän väärää viestiä. No voi kun ei mahdu niin ei mahdu.

Vierailija
34/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyn harvoin missään ja silloin kun käyn niin työporukassa niin ei siihen kukaan ulkopuolinen änkeä. Mutta joskus nuorempana kun usein istuin ravintolan pöydässä yksi, joku saattoi istua juttelemaan ja avautua elämästään palstamamman miehenä. Kuulin monta surullista tarinaa miehen muuttumisesta näkymättömäksi lapsien vallatessa puolison sydämen. Miesparat tunsivat itsensä unohdetuiksi ja hylätyiksi. Ei ne iskeä yrittäneet. Tai yritti yksi kerran jotain vähän, mutta sanoin sille, että kuuleppa nyt kun tiedän että oot naimisissa  ja ihan sattumalta tunnen vaimosi niin kaivappa se sormus lompakostasi. Nolona laittoi sormuksen sormeensa.  

Vierailija
35/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä poikamiehillä kävisi aika pitkäksi, jos jokainen varattu nainen kieltäytyisi juttutuokiosta!

Juttutuokio on eri asia kuin yrittää iskeä. Aina voi jutella.

Vierailija
36/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan kiva ihminen, mikäs siinä jutellessa niitä näitä. Kai tulit seurustelemaan ihmisten kanssa? Mutta jos on joku ilkeä tyyppi niin voi sanoa, että hänen kanssaan ei synkkaa ja et halua jatkaa enää keskustelua. Voit myös lähteä pois paikalta.

Vierailija
37/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei varatut käy baareissa.

Vierailija
38/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen itsekseni tai tyttöporukassa jossain ja joku tulee juttelemaan suht selvinpäin (ei siis missään änkyrässä) ja jutut on edes jotenkin järkeviä, mikäs siinä on jutellessa. Jos keskustelu alkaa kääntymään mihinkään "lähdetäänkö jatkoille" -tyyppiseen, siihen sitten vastaan että "kiitos ei, ei kiinnosta." Ihan on noilla selvinnyt elämässä viiskympiseksi. Ei mun parisuhde estä mua juttelemasta muiden ihmisten kanssa. Jos pöytään eksy ytyyppi, jonkakanssa ei tee yhtään mieli edes jutella (kännissä, käy käsiksi, huonot jutut jne) sille voi ihan sanoa ihan samantien, että "voitko poistua, en ole kiinnostunut."

Vierailija
39/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän melko avoimessa suhteessa (säännöt toki on), joten en ehkä ihan kaikkia torppaisi. Riippuu siis todella paljon tilanteesta. Känniääliöitä en katsoisi herkeäkään, mutta olisin kuitenkin ystävällinen kaikkia kohtaan. 

Vierailija
40/62 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että juttelen aina mielelläni komean mukavan miehen kanssa joten häivy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi