Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS viikolla 47

23.10.2006 |

Löytyisikö muita samalla aikataululla?

Meillä ensimmäinen PAS tiedossa luonnolliseen kiertoon, jos menkat ovat aikataulussaan laskeskelin, että se osuisi tuohon viikolle 47. Ekan IVFn tuoresiirrosta on 1v. poika ja siitä samasta satsista on nyt pakkasessa 3 alkiota kahdessa oljessa. Alkiot eivät olleet kovin hääppöisiä, kolmosluokkaa ne neljä selvinnyttä, mutta ei se näköjään haitannut (itse olin tosi pessimistinen kun kuulin 16 munasolun huvenneen noin pahasti).

Taustalla minulla on kaksi kohdunulkoista ja toinen munatorvi kokonaan poistettu ja toinen katkaistu. Meillä IVF eteni niin nopeasti, että siitä jäi oikeastaan parhaiten mieleen hyperi jonka sain. Nyt olo on taas kuin noviisilla, tuntuu kuin kaikki hoitoihin liittyvä olisi unohtunut (olen tainnut onnistua autuaasti poistamaan mielestä epämiellyttävät jutut kuten piikittelyt ja hyperit). Onneksi nyt on lääkkeetön PAS tiedossa, se kuulosti helpolta hommalta IVFään ja sen oireisiin verrattuna.

Mutta odottavan aika on pitkä, joten olisi kiva jos löytyisi odottelu/piinailu seuraa.

t. Triina

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen iltapäivän nettipiipahdus :) Piinarintamalta ei mitään uutta. Nyt olen ihan vakuuttunut, että hcg on nolla... Vuoto ei kylläkään ole alkanut, mutta nyt vaan on tuollainen tunne. Oireitakaan ei juuri ole, paitsi että palelee ja janottaa. Ei vaan ole ollenkaan sellainen olo kuin kaksi vuotta sitten raskautuessani.

Kerttulille tervetuloa joukkoon mukaan! Aconista en valitettavasti osaa sanoa mitään. Toivotaan joka tapauksessa, että viiva vahvistuu!

Johanna, vaihdoin nikkiä keväällä, sillä eräs tuttuni tunnisti minut :( En siis viitsi mainita vanhaa nikkiä täällä. Vinkkinä sanottakoon, että olen saman ikäinen kuin sinä ja aloitin palstailun muistaakseni v.2002 lopulla. Vanhoja palstakamuja siltä ajalta olivat mm. Alli, Vekara, Metsis, Tulimeri, Strega, toivo67, Je.Ni ihan noin muutamia mainitakseni. Palstailutaukoa tuli, kun esikoisemme putkahti maailmaan keväällä 2005. Ja kyllä täällä meitä " vanhoja" pyörii uusien nikkien takana ainakin muutama :)

Että tällaista täällä tänään. Rentouttavaa viikonloppua kaikille ennen ensi viikon testisumaa :)!

soffis ja LauriAnna pp8

Vierailija
82/139 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin viestistäsi etä sinäkin olet alkanut palstailemaan n. 2002, niin minäkin nimittäin- Ja nuo mainitsemasi nimimerkit, Strega, Je.ni, Metsis ym. ovat minullekin tuttuja nikkejä. Olen palstaillut lapsettomissa silloin ja sitten myöhemmin Plussanneissa lapsettomissa. Tietenkään en tiedä sinun silloista nikkiäsi, kun kerroit vaihtaneesi sen, mutta mahdatko sinä muistaa minua?

Kerttuli2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä piinaillaan oikein urakalla. Mulla on ollut aika kiireinen viikko, töissä kiirusta ja yksityiselämässäkin, välillä ei muista koko piinailua ja välillä se taas jyskyttää takaraivossa koko ajan.

Triina, olet reissussa mutta oletko testannut uudelleen? Peukutuksia vielä sinulle!

Johanna75, en uskalla itsekkään paljon oireita kuulostella koska niitä voi kuvitella omassa päässään jos jonkinlaisia. Olen esim. yökkäillyt joskus aiemmissa piinailuissa aamuisin ihan pelkästä älyttömästä jännityksestä.

Kerttuli2, Tervetuloa mukaan, en tiedä mitään acon testeistä, olen testannut aina ennen apteekin omalla raskaustestillä. Nyt mulla on kyllä kaapissa kaksi aconia jotka tilasin netistä. Niistä sanotaan että ovat markkinoiden herkimpiä. Käsittääkseni plussa on aina plussa vaikka olisi haamu. Joten suuronnittelut!!! Eiköhän se plussa vahvistu!

Soffio, älä luovuta vielä, plussatuulia sinnepäin. Sulla on hyvältä kuulostavia oireita kuitenkin.

Lost, hyvän kuuloisia oireita sinullakin. Tsemppiä ja peukutuksia!

Sharon76, Plussatuulia sinnekin ja mukavia pikkujouluja. Jaa-a vaikea keksiä syitä boolista kieltäytymiselle. Lääkekuuri tai että on autolla tulee ekaks mieleen, tai joku tärkeä meno heti huomisaamulle =))

Omaa napaa sitten sen verran, että oireina on nippailuja alavatsalla, tissit on kipeet ja toisessa rinnassa kuultaa verisuonet himmeästi läpi, tälläisia tuntemuksia ei ole aiemmin ollut.. Positiivisena olen huomannut että menkkatuntemuksia ei ole ollut niin kuin aiemmissa piinailuissa joista aina siis negaa. Oireet kuulostavat lupaavilta mutta yritän koko ajan toppuutella itseäni, tuoreessa muistissa on kuinka tyly tunne on tuijotella negatestiä.

Mulla on kaksi acon testiä kaapissa. Spekuloin tässä uskaltaisko testata viikonloppuna ja miten testitulokseen pitäs suhtautua näin varhaisessa vaiheessa. On tää vaan niin piinaa...

Glögintuoksuista ensimmäistä adventtia kaikille!

-Undone71 pp8

Vierailija
84/139 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa molemmille mukaan.

Sorry Johanna, unohdin aikaisemmin sun toivotukset.

Vierailija
85/139 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hirvittävän masentunut, ei, en ole testannut vielä mutta aamulla herätessä oli ihan varma negaolo, se tuli vaan *pling* kuin salama kirkkaalta taivaalta. Se olo oli ihan samanlainen pohjattoman pettynyt olo, kun on tehnyt testin ja tuijottanut tyhjää ruutua.

Olen itkua tuhertanut koko aamun ja miehenkin herätin, yritti lohdutella. Tänne oli kuitenkin pakko tulla purkautumaan kun te ymmärrätte tätä hormonien mylläkkää. En tiedä testaanko milloin, ajatukset ja mieli menee vuoristorataa kuitenkin vielä monta kertaa..

Parempaa oloa muille!

Undone71 pp9

Vierailija
86/139 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttuli, muistan toki nikkisi! Onkos uusintatestejä jo tehtynä?

Undone, jospa sieltä tosiaan on plussa tulossa. Kuulostaa nimittäin Hyvin Lupaavalta :) Tokihan nuo hormonit itsessään tekevät jos jonkinmoista tuntemusta, mutta joka tapauksessa alan uskoa sinun keräävän plussapalloja tältä kierrokselta.

Oma napa. Ei tule meille vauvaa elokuussa. Eikä tämä ole mitään hormonihuuruja, vaan ihan realiteetteja. Mitään aiemman raskauden kaltaisia oireita ei ole ja käsittääkseni tässä vaiheesssa voisi/pitäisi jo jotain olla. Ainut on se, että alavatsaa vihloo välillä tosi ikävästi, ihan samanlaisia tuntemuksia kuin siinä piinassa, joka loppui vuotoon pp11. No, positiivista oli kuitenkin se, että alkio kesti sulatuksen, mitä ei siis ollut aiemmin tapahtunut. Jos kävisi niin onnellisesti, että seuraavasta ivf:stä jäisi jotain pakkaseen, niin on edes mahdollisuus päästä pas:iinkin. Olo on jotenkin haikea. Toki olen suunnattoman onnekas, että olen jo yhden lapsen saanut. Siitä huolimatta pettymys on aina pettymys.

Aurinkoista lauantaita kaikesta huolimatta! Minä painun kohta pojan kanssa päikkäreille, kun yö pitäisi viettää töissä, evvk...

soffis pp9

Vierailija
87/139 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Undone: Kerroit tänä aamuna heränneesi masentavaan olotilaan, tiedän tuon tunteen, minulla oli tällä viikolla aivan sama fiilis. Olin satavarma ettei tästä taaskaan tule mitään, kun kuukausi sitten top-alkiolla Pas ei onnistunut. Ja nyt siirrettiin heikompia alkioita.

Soffio: Olen tehnyt muutaman uusintatestin, viimeksi tänä aamuna apteekin B-Surella ja sain siitäkin plussan, hailakan, mutta selkeän. Ei ollut haamuviiva. Mutta en uskalla ihan täysin vielä iloita, virallinen testipäivähän on vasta 6.12.

Minulla oli myös eilen vihlaisuja, ja aika koviakin tuossa alavatsalla ja munasarjojen kohdalla. Voi ne sinullakin olla vain positiivinen merkki...

Sharon: Joko kekseit syyn kieltäytyä boolista pikkujouluissa? Heh...

Lost: Mulla on ollut myös valtavia väsymyskohtauksia, en tiedä johtuvatko Lugeista vai alkaneesta raskaudesta.

Plussasäteitä kaikille ja olen samaa mieltä kanssanne että TÄMÄ ON PLUSSAPINO, tai ainakin toivotaan niin.

Tulkaahan kertomaan, josko joku on uskaltautunut testailemaan jo

Terv. Kerttuli2 pp10

Vierailija
88/139 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain aikaseks raahautua koneen ääreen. Vloppu menny töissä ja nukkuessa, oon ihan äärettömän väsyny, toivottavasti enteilis raskautta. Muita oireita ei oikeestaan olekkaan, välillä vihloo munasarjojen kohalta. Sattupa semmonenkin juttu et testasin eilen ku viime kerrasta jääny testi kaappiin ni testi olikin viallinen, ei ees kontrolliviivaa tullu! Aattelin et no niin tää on ihan selvästi joku merkki et ei saa testata ennen keskiviikkoa :) Testi oli Aconin 25, tarvii vissiin tilata uusia testejä ni kerkiää tuleen just ennen itsenäisyyspäivää.

Kerttulille oikein paljon tervetulo ja onnentoivotuksia, taisit alottaa meiän pinon plussa-aallon:)

Soffio eikös kuitenkin sun oireet vois merkata raskautta? Eikös se oo niin et kaikis raskauksissa ei välttämättä oo samanlaiset oireet? Tsempitykset ja halaukset täältä!!

Undonen oireet kuullostaa erittäin lupaavilta, ootko malttanu olla testaamatta? Noi mielialojen vaihtelut erittäin tuttuja ja tuntuu et piinan loppua lähestyttäessä ne vaan lisääntyy. Ite just mietin yks päivä et haluanko lapsia enää ollenkaan, kai sitä vaan yrittää valmistautua pettymykseen.Itellä hoidoissa oikeestaan rankinta tää piinisaika. On nää hoidot niin rankkoja ettei kenenkään pitäis näitä läpi käydä...

Sharon, mites sun piinailut edistyy, onko yhtä epätoivoisia fiiliksiä kuin meillä muillakin? Noihin alkojuomista kieltäytymisiin ni eiks perinteiset syyt oo just lääkekuuri, kuskina olo yms. niin joku jo ehdotti. Tai sit otat lasillisen boolia mutta kaadat aina välillä vähän vaik lavuaariin ja juot " leikisti" . Kun porukka humaltuu niin kukaan ei huomaa ootko juonut vai et :)

Mitäs kuuluu Johanna75:lle?

Vielä lopuksi päivitystä listaan:

Triina: PAS, siirto ma 20.11, testi 4.12

Soffio: PAS, siirto to 23.11, testi 6.12

Sharon76: ICSI, punktio 21.11, siirto 23.11, testi 7.12

Undone71: PAS, siirto 23.11, testi 6.12

Lost: ICSI, punktio ma 20.11, siirto 22.11, testi 6.12

Johanna75: PAS, siirto 25.11, testi 11.12

Aamuvirkku Lost pp11

Kerttuli2: PAS, siirto 22.11, testi 6.12 (plussa 1.12)

Vierailija
89/139 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

söhlään noi viimeset rivit, onneks en hukannu koko viestiä...

Vierailija
90/139 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun tästä pinosta on jo plussaakin testattu. Toivottavasti tulee monta lisää. Ja tervetuloa uudet, vaikka minä olen kyllä tipahtanut tästä pinosta.

Eli testasin taas ja ihan puhdas negahan se oli kuten odotinkin. Tuhruttelu tosiaan on jatkunut jo pp9 eli keskiviikosta saakka ja tänään tuli eka kerta vähän vaaleanpunaista kun vessassa kävin. Eli luget on tainnut pitää menkkoja poissa, mutta taitavat alkaa nyt. Aion käydä huomenna verikokeessa ihan sen takia, että tuo tuhru tuo mieleen kohdunulkoiset ja haluan tosiaan varmistaa että hcg on alle 1 ettei tarvi sen asian kanssa sitten panikoida.

Olo on muuten yllättävän rauhallinen, vaikka miehen kanssa pettyneitä ollaankin. Pidän tässä joulukuun taukoa, kun taitaa muuten sotkea pyhät nämä hoidot ja jatketaan sitten viimeisellä PAS yrityksellä heti tammikuussa, riippuen miten menkat nyt tulee. Vaikka vähän on usko menneyt, kun ei tällä nelisoluisella onnistunut, niin miten sitten kaksisoluisella.

Soffio, lueskelin tuossa jotain sinun kirjoituksia, ja tunteesi ja oireesi olisivat voineet olla minun kirjoittamia, niin hyvin ne täsmäsivät. Toivottavasti sinulla kuitenkin tulos on eri kuin minulla!

Toivottavasti teillä muilla paukahtelee plussia oikein olan takaa, käyn toki niitä kurkkimassa! Ja kiitos kaikille tsempityksitä, tämä palsta on kyllä ollut ihana henkireikä tässä tunteden aallokossa.

t. Triina pp13 tai kp1

Vierailija
91/139 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa koko hoitohistorian aikana päätin testata jo tässä vaiheessa eli pp10. Tuloksena täysin valkea ruutu ilman viivan häivähdystäkään, kuten siis osasin odottaakin. Eipä voi mittään, yritys oli hyvä. Kaipa nuo lääkkeet pitää käyttää sinne virallisen testipäivään saakka. Aion kysellä, voisiko seuraavan ja viimeisen ivf:n tehdä heti seuraavaan kiertoon.

Jokos Undone on etukäteistestaillut?! Minä olen aivan varma, että sulle tulee se toinen plussa tässä pinossa :)

Mukavaa ensimmäistä adventtia ja kestävää piinapinnaa kaikille vielä kynnelle kykeneville! Triina ja minä odotellaan jo seuraavaa junaa :)

Vierailija
92/139 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta sinun kokonaan viivattomasta testistä mieleen, että viimeisimmän ivf:n kotitesti meni mullakin täysin poskelleen ensiyrittämällä. Ensin en saanut edes koko tikkua ulos foliosta, joka on jo tosi säälittävää. Piti pyytää mies apuun, ilme oli kyllä näkemisen arvoinen. (jostain syystä joudun edelleenkin pyörittelemään sitä pakettia vaikka miten päin ennen kuin hokaan mikä pää aukeaa...) Tein sitten testin ja hetken kuluttua tajusin, ettei testi ollut oikein päin, vaan olin onnistunut tähtäämään just väärään päähän. Mies apteekkiin ja minä juomaan. Seuraava testi onnistui sitten jo teknisestikin ja tulos oli selkeä plussa :) Lieventävänä asianhaarana mainittakoon, että tein testin yövuoron jälkeen.

Vierailija
93/139 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttuli: paljon onnea plussasta!! ja tietty tervetuloa mukaan pinoon.

Soffio: nuo mainitsemasi nimet ei olleet mulle mitenkään tuttuja, vain tuo toivo67 kuullostaa tutulta. En kyllä keksi vanhaa nickiäsi, mutta ymmärrän ettet halua sitä täällä kertoa. Mä olen kans miettinyt, että olisko pitänyt vaihtaa nickiä. Kerran palstalla yksi nimimerkki muisti vähän liiankin hyvin kertomiani asioita, jotka eivät siis liity hoitoihin, joten sen jälkeen olen jättänyt muista asioista puhumisen täällä palstalla. Vaikutti siltä, että yritti urkkia, olenko hänen tuntemansa henkilö.

Undone: oireesi kuullostaa lupaavilta. Ymmärrän hyvin sun fiilikset, mulle tuli aamulla sellainen olo, ettei tästäkään tainnut mitään tulla. Nyt jo pp8 eikä juuri mitään tuntemuksia. Eilen illalla nippaili mahasta aika kovaa, mutta sekin saattoi johtua ruoasta. Tietty heräsi ajatus, että voisko olla kiinnittymiskipua, no tuskinpa. Tiedätkö tuleekohan menkat ihan ajallaan, kun käyttää progynovaa? Luget eivät mulla ainakaan ole vaikuttanut menkkojen alkamiseen, ehkä ovat olleet pari päivää myöhässä ei sen enempää.

Triina:pahoittelut negasta, on tää niin vaikeaa.

Soffio: voihan tuo sinun negasi vielä plussaksi muuttua, kun testasit näin aikaisin.

Oletteko muuten ihan vesilinjalla koko piinailun ajan? Mä join eilen pari lasia punaviiniä, lääkäri sanoi, että voin elää ihan normaalisti testiin asti.

Pinna on aika kireellä, kun pelkään pettymystä niin paljon. Tämä kun on tosiaan jo 1.ivf:n 3.pas.

Vierailija
94/139 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua itsekkään miten olen malttanut mieleni. Vaikka eilen aamulla oli niin hirveän surullinen olo, on viikonloppu kuitenkin ollut mukava, olen nauttinut jouluvaloista ja tehtiin hyvää ruokaa, luin hyvää kirjaa jne. Pelkään kuitenkin nega testiä, ehkä en ole halunnut pilata hyvää tunnelmaa..

Kiitos teille Kerttuli2, Lost ja Soffio kun jaksatte uskoa minun plussaavan. Hymyssä suin luin teidän kirjoitteluita. Se valaa uskoa minulle.

Soffio, oletko aivan varma negatestistä?! Onhan pp10 kuitenkin aika aikaista testata käsittääkseni. Älä vielä luovuta, raskausoireethan voi olla erilaisia eri raskauksissa samalla ihmisellä, näin olen lukenut.

Triina, pahoittelut negasta. On se niin kurja tunne!! Toivottavasti teidän reissu oli kuitenkin kiva ja katse uuteen vuoteen ja uuteen Passiin.

Mitä kuuluu Johanna75? Oletko malttanut sinä olla testaamatta?

Olen tosiaan miettinyt, että milloin testaisi. Huomenna on maanantai ja työviikko alkaa. Mikäli testaisin negan, olisi töissä lähes mahdoton olla. Ajattelin tiistai-iltaa kun keskiviikko on vapaata. Tosin itseni tuntien, saatan äkkiarvaamatta riutoa testipaketin kynsin hampain auki, testata tärisevin käsin ja sydän takoen, kasvot kuumottaen odottaa tulosta. Soffio, mulle saattaisi käydä testin kanssa juuri tuollai kuin sinulle =))

Tänään ei ole ollut oikein mitään tuntemuksia, paiti että rinnat arat. Otin pitkät päikkärit, kolme tuntia, tosin yöt on jäänyt lyhkäseksi kun on valvonut myöhään ja aamulla on pitänyt herätä lugejen ja progynovan takia.

Tsemppiä kaikille!

-Undone71 pp10

Vierailija
95/139 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Undone: kirjoitettiin samaan aikaan. En tosiaan ole testannut vielä, mullahan on testipäivä vasta 11.12. Sitäpaitsi inhoon testaamista yli kaiken, otan mielummin menkat, kuin katon sitä tyhjää ruutua. Siitä tulee niin kurja fiilis. Kirjoitit, että sun piti herätä aiemmin lääkkeiden takia? Olisko progynova pitänyt ottaa aina samaan aikaan? Mulla viikonloppuisin venyy ajat, kun herään myöhemmin. Kaipa se olis hyvä ottaa suunnilleen samaan aikaan, mutta on ollut pakko nukkua univelkoja pois. Mulla on rinnat turvonneet, mut johtuu varmaan lääkkeistä.

Vierailija
96/139 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita lääkkeitä tarvii kellolleen samaan aikaan ottaa sanoi mulle lääkäri. Mulla on kännyssä muistutus ohjelmoitu pitkälle eteenpäin, joten siihen herään ja sitten laitan luget ja otan progynovan.

Sori, muistin sun aikataulun väärin. Ei tosiaan mitään järkeä olisi sun testailla vielä. Progynovan vaikutuksesta menkkojen alkamiseen en kyllä tiedä. Tää on toinen pas jossa progynova mukana. Edellisessä passissa lopetin lääkkeet pp15 ja vuoto alkoi seuraavana päivänä, mutta mulla ei tuoresiirrossakaan alkanut menkat vasta kun lopetin luget.

Onpa ikävä tilanne tuollainen mitä olette, tai ainakin soffio kokenut, että joku tuttu tunnistaa palstalla. Perustuuhan tää kuitenkin siihen, että voi tunnoistaan anonyymisti kirjoitella, ellei sitten itse halua toisin, esim osallistua tapaamisiin tms. En minäkään viitsi täälä juuri muusta puhua, enkä hoitopaikkaa mainita em syistä.

Hyvää viikonalkua huomiselle ja malttia piinailuun!

-Undone71 edeleen pp10

Vierailija
97/139 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triina: Olen tosi pahoillani negastasi. Toivotaan ja uskotaan että tammikuu ja uusi vuosi tuo teillekin tullessaan ilouutisen ja plussan! Näin siinä käy! On varmaankin ihan hyvä tarkistaa juuri tuo hcg-arvo, niin ei tarvi sitten miettiä ja stressata sitä. Voit hyvin onnistua 2-soluisellakin, mulle siirrettiin viime Pas:issa 9-soluinen top-alkio, eikä mitään kiinnittymisyritystäkään vaan puhdas nega. Nyt siirrettiin kaks heikompaa, toinen neli- ja toinen viisisoluinen, molemmista tuhoutui sulatuksessa puolet soluista pois, eli olivat olleet 8-soluisia ja nyt sain plussan. Lääkärinikin klinikalla sanoi, että esim. 8-soluinen on parempi kuin 10-soluinen, en tiedä miksi, mutta kuitenkin.

Soffio: En luovuttaisi vielä, onhan vasta pp10 sinulla menossa. Nuo kiinnittymiset voivat tapahtua niin eri aikoihin. Ota vaan ehdottomasti lääkkeet loppuun ja tee testi virallisena testauspäivänä. Pidetään siihen asti kaikki varpaat ja sormet pystyssä!!!

Johanna75: En ole ottanut mitään alkoholia piinisaikana, koska ei ole ollut mitään sellaisia tilaisuuksia tai juhlia. Mutta pari lasillista viiniä ei taatusti haittaa tässä vaiheessa mitään. Päin vastoin, jostakin luin, että punaviini saattaa jopa parantaa kohtuudella nautittuna kohdun limakalvon verenkiertoa jopa.

Undone: Toivotaan sinulle plussaa ja kärsivällisyyttä odottaa testausta. Kunnioitan tuollaisia ihmisiä, jotka malttavat odottaa rauhassa, itse kun en milloinkaan ole malttanut odottaa oikeaa testipäivää.

Kerttuli2 pp11

Vierailija
98/139 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin olin tänään veritestissä ja arvo oli 75,3 ja pp12 meneillään. Samalla alkoi ihan lievästi ruskeaa vuotoa tulla. Mutta sitä ei tule paljon ainakaan vielä. Myöskään kipuja ei ole.

Soitin klinikalle ja he sanoivat vain että heillä on ohjeet että jos hcg on yli 50 se katsotaan raskaudeksi ja ultra-aika varataan. Eli eivät kommentoineet mitenkään tuota arvoa. Mutta IVF:n tuoresiirrossa, josta meillä on nyt poika, arvo oli 174 pp11. Joten itse kun päättelee, niin tuo arvo on nyt puolet pienempi ja tosiaan pienen pientä tuhrua tulee. Osaako teistä kukaan sanoa minkälaiselta tuo arvo oikeasti vaikuttaa?

Ensin saa piinailla onko raskaana vai ei, ja sitten kun on, niin alkaa tällainen piina.

Kerttuli2 pp12

Vierailija
99/139 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys taasen! Kuten otsikosta päätellä saattaa, vetää tämä piina viimeisiään. Pientä punaista vuotoa jo tulee. Elän vanhojen ohjeiden mukaan eli otan luget niin kauan, kunnes vuodon takia tulevat pois. Tämä meni nyt samalla kaavalla kuin ivf nro2 talvella 2004.

Kerttuli! Elähän sinä vielä heitä kirvestä kaivoon! Hcg on kuitenkin koholla ja voihan mataluus johtua myöhäisemmästä kiinnittymisestä. Ja mitä vuotoon tulee, niin mm. toveri metsis vuoteli ihan reilusti ja niin vaan masussa köllöttelee tuplapotti erittäin hyvillä viikoilla :) Ihan vamasti huolestuttaa ja pelottaa, mutta toivoa on; tsempitykset täältä!

Undonella on siis tosiaan pitkä piinapinna :) Hymyilytti tuo kertomuksesi testipaketin aukirepimisestä; olen aivan samanlainen. Hyvä ja pitävä päätös voi muuttua pikku hetkessä...Pidän täällä kovasti peukkuja plussan puolesta! Johan nyt kaiken todennäköisyyden mukaan meistä useampikin plussaa.

Johanna taisi kysellä alkoholista. Minä olen tainnut jokaisen piinan aikana elellä suht normaalisti testipäivään saakka. Mitään kaatokännejä en ota koskaan, mutta esim. pari lasia punkkua ja saunaolut on kyllä tullut otettua. Tupakkaa en polta eikä ole mitään sellaisia lääkityksiäkään, joita pitäisi varoa. Ja mitä palstailuun tulee, niin en ole minäkään kertonut täällä asuinkaupunkia tms. koskaan. Tuttuni ilmeisesti bongasi nikkini siitä, kun plussapuolella kerroin aikanaan esikoisen syntymäajan ja mitat. Hän oli sen jälkeen oikein haulla etsinyt aiempia kirjoituksiani...No, huvinsa kullakin eikä silloin tainnut montaa hakuosumaa tullakaan, kun raskausaikana palstailin erittäin vähän ;)

Jees, eipä tässä muuta.

peukut pystyssä puolestanne soffis

Vierailija
100/139 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielenkiinnolla seurannut viestiketjuanne. Kuulun itsekin kyseisen viikon passilaisiin. Pas tehtiin 22.11 eli taidan mennä rinta rinnan Kerttuli2 kanssa.

Mulla kaikki ainakin vielä ok. Luget menossa aamua iltaa eikä vuotoja ole näkynyt. Ei myöskään mitään hirveitä oireita. Tossa jo tein uutta ketjua kysellessäni ovistestiasiaa. Suunnaton halu ois tehdä jo raskaustesti, mutta pelottaa nega. Veritestiin ei ole määrätty. Aamulla tein ovistestin huvikseni ja se näytti plussaa. Mutta mietin voiko esim Luget vaikuttaa asiaan? Tein joskus aiemmin tän 2 viikon aikana toisenkin ovistestin ja se oli tyylipuhdas miinus. Hmm, olin varma, että ois nytkin näyttänyt miinusta. Mun virallinen testipäivä ois vasta perjantai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän