Ei tullut taaskaan toisia tinder-treffejä. Selitys: "Ei ollut kemiaa" :(
Onko teille muille naisille käynyt näin? Minulle käy näin jatkuvasti, vuodesta toiseen. Exäni mielestä olen kuitenkin kaunis, seksikäs ja älykäs ja hän ihmettelee, miten voi olla niin vaikeaa löytää miestä.
Onko tuo "kemian" tai "kipinän" puuttuminen vain tekosyy ja oikeasti syy jossain ulkonäköön / käytökseen / elekieleen etc. liittyvä? Vai onko korkeastikoulutetuista miehistä 37+ vain tullut ihan älyttömän nirsoja eikä kelpaa mikään, jos ei heti tunnu perhosia vatsassa?
Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.
Kommentit (533)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo vähän siltä kuulostaa, että naamassasi on jokin yksityiskohta, jota miehet kavahtavat ja ajattelevat, etteivät voisi koskaan päästä sen yli. Tai puheäänesi on poikkeuksellisen karmea tms. Jokin sellainen selkeästi häiritsevä asia, jota ei kehdata sanoa suoraan.
Aika typeränä ja tunnevammaisena omaa sukupuoltasi pidät. Oliskohan hästägmiesvihan paikka nyt?
Oikeasti olet kehittymätön poikanen, jolla on tarve loukata ja solvata ja tämä johtuu alemmuudentunteestasi, joka lienee hyvinkin perusteltua juuri sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemian ja kipinän puutteeseen vetoaminen on vain laiskan tai aran ihmisen selitys, kun ei uskalleta sanoa suoraan, mistä oikeasti johtui, ettei toisia treffejä tule.
Mitä ihmettä, kyllä tämä itselleni ainakin on ihan pätevä syy, ettei tapailu jatku. Toki toinen voi olla mukava, hänen kanssaan on helppo tulla toimeen, treffit sujuvat hyvin ym. mutta jos kemia (jonka itse miellän suurilta osin fyysiseksi kiinnostukseksi) puuttuu, en näe järkeä jatkaa, sillä se on itselleni yhtä tärkeää kun ns. henkinen kemia.
Etkö sitten halua sellaisesta miehestä edes ystävää, jos kuitenkin henkinen kemia toimii?
Yhteiskunta on muuttunut hektisemmäksi. Seks... eikun kemiaa pitää olla jo ensimmäisellä tapaamisella.
Varmaan olet ap liian tosissasi liikkeellö vakavaa suhdetta etsimässä ja sen vuoksi sinulta puuttuu pilkettä silmäkulmasta ja rentoutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu kysynyt ja saanut oikeaa vastaustakin?
En ole saanut. Aina jätetty roikkumaan jotta voi palata jos ei ole muitakaan. Kuinka imartelevaa.
N25
Olet liian nuori vielä.
Vierailija kirjoitti:
Sussa on pakko olla jotain vikaa, jos noin käy jatkuvasti.
Tai niissä miehissä 37+. Kenellä nyt oikeasti on sekunnissa kemiat valmiina? Varmaankin sellaisella, jolla ne ovat ohi yhtä nopeasti.
Itselläni ainakin ottaa aikaa ihastua, ei se yhdellä tapaamisella onnistu, enkä todellakaan hyppää sänkyyn jonkun tuntemattoman kanssa. Kiertäisin Tinderit kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mielestäsi jotenkin parempi että miehelle kelpaisi kuka tahansa ja he huolisivat sinut vaikka ei sytykään minkäänlaista tunnetta? Itse ainakin olisin mieluummin yksin.
Kyllä, koska olen profiilissani sanonut, että etsin ystävää. Miksen siis kelpaa edes ystäväksi miehille, jos kuitenkin juttu luistaa?
Ap
Etsi muualta ystäviä ja rakastettuja. Tinder on tunnevammainen paikka, joka ei oikeasti edes ole ihmisten parittamista varten vaan rahantekoväline alustan omistajille.
Se myy niille jämä-äijille goldia ja muille mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Kannattaa kiinnostua itseä hiukan vanhemmista. Ovat liikkeellä ihan eri asenteella. Itse olin ihan imarreltu saamastani huomiosta. Piti kuin kukkaa kämmenellä. Oli siis ihan tosissaan liikenteessä eikä pientä peliä vaan.
Olen 40, mutta tämä sama ongelma on ollut jo vuosia. Tämä ongelma ilmenee nimenomaan itseni ikäisissä ja vanhemmissa miehissä. Nuoremmista (25-35 v.) taas moni olisi innokkaita tapaamaan uudelleenkin. Mutta koska epäilen, että ovat vain seksin perässä, tapaan vain muutaman kerran nähdäkseni pitääkö olettamukseni paikkansa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mielestäsi jotenkin parempi että miehelle kelpaisi kuka tahansa ja he huolisivat sinut vaikka ei sytykään minkäänlaista tunnetta? Itse ainakin olisin mieluummin yksin.
Kyllä, koska olen profiilissani sanonut, että etsin ystävää. Miksen siis kelpaa edes ystäväksi miehille, jos kuitenkin juttu luistaa?
Ap
Aika harva mies etsii Tinderistä ystävää. Eiköhän heillä ole vähän jotain muuta mielessä.
Olisko kuitenkin syynä se, että miehet vaistoavat/ näkevät itsetunnon puutteen?
Tekstistäsi ainakin saa sen kuvan. että et arvosta itseäsi kovin paljon ja mietit, kuinka osaisit miellyttää muita.
Ole oma itsesi, äläkä yritä sulloutua valmiisiin muotteihin.
Kemia ja kipinät syntyvät alussa tai joskus.
Elämä ei ole Disneytä.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta on muuttunut hektisemmäksi. Seks... eikun kemiaa pitää olla jo ensimmäisellä tapaamisella.
Tämä se varmaan on. En koskaan mene sänkyyn ekoilla treffeillä, äärimmäisen harvoin vielä kolmansillakaan (jos niin pitkälle ylipäänsä pääsee). Mutta vaikka harrastaisinkin ekoilla treffeillä seksiä, eikö mies olisi tyytyväinen ja siirtyisi seuraavaan seikkailuun?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisko kuitenkin syynä se, että miehet vaistoavat/ näkevät itsetunnon puutteen?
Tekstistäsi ainakin saa sen kuvan. että et arvosta itseäsi kovin paljon ja mietit, kuinka osaisit miellyttää muita.
Ole oma itsesi, äläkä yritä sulloutua valmiisiin muotteihin.
Kyllähän siinä väkisinkin itsetunto vajoaa, kun kerta toisensa jälkeen tulee torjutuksi.
Minulle ainakin kelpaisi mies, jolla on itsetunnossa parantamisen varaa, kunhan hän kohtele minua kiltisti eikä alista.
Ap
Aina sama. Mut myös mäkään en tunne kemiaa. Ymmärrän et sitä ei voi kuvailla mistä kiikastaa. Sitä on tai ei ole.
Tuskin itsekään olet tuntenut kipinää ja kemiaa kaikkien kanssa? Mulle se fiilis on tärkein asia ekoilla treffeillä. Ihan kuin silloinkin kun livenä tapaa jonkun. Kyllä sen tietää ihan muutamassa minuutissa että kiinnostaako vai ei. Myöhemmin voi toki tulla esille jotain joka tappaa sen kiinnostuksen, mutta toisinpäin ei käy koskaan. Jos kipinää ei ole heti, ei sitä tule olemaan ikinä. Koettu on.
En siis vähättelisi kemian merkitystä. Ja jotain omanarvontuntoa peliin, nainen. Sä olet alistunut omituiseen asemaan jossa kerjäät toisia treffejä kunhan vaan mies ei ole täysi sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aika harva mies etsii Tinderistä ystävää. Eiköhän heillä ole vähän jotain muuta mielessä.
Olen kuullut, että jotkut ovat löytäneet tinderistä hyvänkin ystävän toisesta sukupuolesta. Ei jutun aina tarvitse johtaa parisuhteeseen.
Ei voi rakastaa ja hyväksyä toista, jos ei rakasta ja hyväksy itseään.
Toisaalta (tämä ei koske ap:tä vaan ketjun vihainceliä) ei voi rakastaa toista, jos on liian itserakas, omahyväinen ja täysin kyvytön näkemään omia virheitään. Ei silloin opi mitään eikä kykene kohtaamaan toista ihmistä ilman panssarilasia välissä.
Ap voisi koettaa miettiä, haluaako itselleen hinaajan (tsemppaajan, vanhemman roolia vetävän) vai tasaveroisen kumppanin. Hirveä epävarmuus tekee ihmisen raskaasti perässävedettäväksi ja syö energiaa muilta. Tuo itsensä ja olemassaolonsa anteeksipyytely ei houkuta, oli mistä tahansa sukupuolesta kyse.
Terve itsetuntemus tuo terveen itseluottamuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa on pakko olla jotain vikaa, jos noin käy jatkuvasti.
No jos on jotain vikaa, niin miksei sitä voida sanoa suoraan? Jos kaikki muut näkevät minussa sen vian, jolle itse olen sokea, niin miten ihmeessä voin kehittää itseäni, jos en tiedä, mikä on vikana? Kun en edes tiedä, onko syy ulkonäössä vai pitäisikö mennä monen vuoden terapiaan? Voin yrittää hakuammunnalla kehittää itseäni vähän kaikessa, mutta se vaatii paljon aikaa ja resursseja. Mitä, jos syynä olikin vaikka jokin pieni juttu, mitä on verrattain helppo muuttaa...
Tiedätkö miten ihmiset keskimäärin reagoivat henkilökohtaiseen kritiikkiin? Voin kertoa, että ei hyvin. Treffikumppanin ei tarvitse ottaa toisen osapuolen kehittämistä rakentavan palautteen kautta velvollisuudekseen. Parempi olisi pyytää mielipidettä riittävän hyvältä ystävältä, tai mieluummin jopa ammattilaiselta. Selvästi olisi töitä deittailu- ja parisuhdevalmentajille tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin itsekään olet tuntenut kipinää ja kemiaa kaikkien kanssa? Mulle se fiilis on tärkein asia ekoilla treffeillä. Ihan kuin silloinkin kun livenä tapaa jonkun. Kyllä sen tietää ihan muutamassa minuutissa että kiinnostaako vai ei. Myöhemmin voi toki tulla esille jotain joka tappaa sen kiinnostuksen, mutta toisinpäin ei käy koskaan. Jos kipinää ei ole heti, ei sitä tule olemaan ikinä. Koettu on.
En siis vähättelisi kemian merkitystä. Ja jotain omanarvontuntoa peliin, nainen. Sä olet alistunut omituiseen asemaan jossa kerjäät toisia treffejä kunhan vaan mies ei ole täysi sika.
En muista, että olisin koskaan tuntenut ekoilla treffeillä kipinää. Kyllä se kiinnostus herää pikku hiljaa. Joistakin tosin näkee nopeasti, jos on täysin vääränlainen ja epähaluttava. Mutta, jos ei ole mitään erityistä vikaa, niin kyllä se kiinnostus voi herätä myöhemminkin.
Ap
Ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää sanoa esim. että pitää toista rumana. Minä en ainakaan haluaisi kuulla sitä keneltäkään. Eli vaikka kannatankin totuuden puhumista, niin ristiriitaisesti ei kemiaa on huomattavasti parempi ja lempeämpi kiertoilmaisu kuin täräyttää olet mielestäni ruma ja liian lihava. Lisäksi juttusi ovat tylsiä. Jälkimmäinen voisi aiheuttaa kenelle vaan syvät psyykkiset arvet.
M39