Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45 v, kiinnostaa oman ikäisten kokemus miesten kiinnostumisesta?

Vierailija
07.08.2022 |

Olen huomannut että muutamaan vuoteen oman ikäiset miehet ei enää huomaa mua, olen heille näkymätön. Vanhemmat miehet kyllä vielä katselee vähän niinku sillä silmällä. Mites muilla?

Ei ole mitenkään tärkeä asia elämässä kun oma ukko on mutta olenpa vain kiinnittänyt huomiota asiaan.
Milloinhan sitä muuttuu näkymättömäksi kaiken ikäisille.

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 59-vuotias kaveri, joka on sanonut, että n. 45-vuotias nainen on hänelle jo vähän vanha, etsii max. 40-vuotiasta. Tämä siis vaan hänen mielipiteensä.

Suomessa on ikäluokassa 20 - 39 miehiä 50000 enemmän kuin naisia.

Ilmankos on paljon yksinäisiä miehiä Suomessa.

Toisaalta ei se herpes kalun nuoleminen oikein innosta. Herpes tarttuu oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia ja se tarttuu myös suuhun. Ei kyllä kiinnosta ilmaissiivoojana oleminenkaan.

Olen hyvä kokki, nautin hyvästä ruoasta YKSIN.

Mitä mies voisi tarjota keski-ikäiselle? Ei yhtään mitään. Onneksi 2 lasta on jo tehty.

Vierailija
162/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tullaan juttelemaan, mutta ovat yli viiskymppisiä ja luulevat parikymppiseksi. Kiva siinä sitten sanoa, että naimisissa oleva nelikymppinen kyllä olen, että menepä vaan eteenpäin. Tai mistä minä tiedän minkä ikäisiä ovat, ehkä nuorempiakin, mutta aika kulahtaneita kyllä yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 59-vuotias kaveri, joka on sanonut, että n. 45-vuotias nainen on hänelle jo vähän vanha, etsii max. 40-vuotiasta. Tämä siis vaan hänen mielipiteensä.

Toisaalta ei se herpes kalun nuoleminen oikein innosta. Herpes tarttuu oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia ja se tarttuu myös suuhun. Ei kyllä kiinnosta ilmaissiivoojana oleminenkaan.

Mitä mies voisi tarjota keski-ikäiselle? Ei yhtään mitään. Onneksi 2 lasta on jo tehty.

En todellakaan halua muuttaa miehen yksin omistamaan asuntoon, hyvässä lykyssä vielä exän kanssa sisustettu.

Ja vielä vähemmän haluan hoitaa miehen lapsia.

En oikein tiedä mitä parisuhde voisi edes tarjota, kun ei enää tehdä yhteisiä lapsia, osteta yhteistä asuntoa.

Vierailija
164/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua muuttaa miehen yksin omistamaan asuntoon, hyvässä lykyssä vielä exän kanssa sisustettu.

En oikein tiedä mitä parisuhde voisi edes tarjota, kun ei enää tehdä yhteisiä lapsia, osteta yhteistä asuntoa.

Mies kerää omaisuutta lapsilleen ja olet ilmais siivoojana.

En halua kuunnella lasten kiukuttelua yhtään. Joten ei kiitos miestä, jolla on lapsia.

Vierailija
165/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi tuossa elämän vaiheessa tarjota uudelle naiselle mitään.

Vierailija
166/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi tuossa elämän vaiheessa tarjota uudelle naiselle mitään.

Paitsi ehkä sukupuolitaudin, herpes loppuelämäksi.

Vierailija
167/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikkiin näihin ongelmiin löytyy ratkaisu ulkomailta. Suomi on yksi kaikkein vaikeimmista maasta päästä romanttiseen kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa (heterot), olipa minkä ikäinen tahansa. Ei tarvitse paljoa matkustella toiseen suuntaan, niin kumppaneiden laatu kasvaa silmissä ja aloitteita tulee automaattisesti, koska ihmisluonteeseen esimerkiksi tropiikissa kuuluu puhua toisen, jopa vieraan ihmisen kanssa. Suurimmassa osassa maailman maita pidetään tylynä olla puhumatta ihmisille, joten katse ulkomaille. Takaan, että jokaiselle löytyisi aika hyvä kumppani, jos vähän laajentaisi katsantokantaa.

Juuri näin. Itsekin löysin vaimon Thaimaasta.

Jo lähempääkin löytyy laatunaisia vaikka kuinka paljon. Slovakia, Slovenia, Tsekki ovat kaikki suhkot hyviä maita. Niissä äijät ovat keskimäärin rumia ja pienituloisia. Eikä ikä juurikaan merkitse, jos on pitänyt itsestään jotenkuinkin huolta ja tekee Suomessa edes perustason duunia.

Älä unohda ukrainaa! Monet nuoret neidot tarvitsee nyt vahvaa lohduttajaa

Juu, en unohda. Mutta ei välttämättä paras maa lähteä hakemaan tällä hetkellä seuralaista...

Ei kai heitä tarvitse lähteä hakemaan? Tinderistä kuulemma löytyy ukrainalaisia naisia, jotka ovat tulleet Suomeen.

Eipä ole ainakaan Turun Tinderissä näkynyt.

Kyllä heitä kuulemma Suomessa ja myös Tinderissä on. Laajennat hakuasi käsittämään laajemman alueen.

Vierailija
168/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, herpeshullu löysi ketjun. Ei olekaan hetkeen näkynyt.

Vierailija
169/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on ja sanoo, mutta fak5a on se, että ei saa edes oman ikäistään, tai vanhempaa.

No se ainakin väittää, että 45+ ikäisistä olis tarjontaa vaikka kuinka, mutta ei kelpaa.

No eihän se silloin yksin olisi vaan nappaisi parhaimman päältä :D

Luetun ymmärtämisessä vissiin vaikeuksia, sinulla.

Vierailija
170/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tosi rankka elämänvaihe 45-vuotiaana, jouduin lopettamaan yritystoimintani ja siitä jäi isot velat. Parisuhde päättyi ja masennus, jota olin sairastanut aiemmin, puhkesi uudestaan. Ei siinä paljon liikuttanut, olivatko miehet kiinnostuneita vai ei. Kun lopulta "nousin tuhkasta", olin 30 kiloa lihavampi ja raskas aika näkyi varmasti muutenkin olemuksessani, joten voin sanoa, etteivät miehet ole sen koommin katselleet. Oma rakas löytyi kuitenkin. Nyt elämä hymyilee muutenkin, on hyvä työ, kohtuullinen palkka, paljon muutakin mielekästä sisältöä elämässä ja rakkautta. En tarvitse ventovieraiden miesten kiinnostusta mihinkään, elämässä on ihan muut prioriteetit kuin se, katsooko joku perään tai yrittääkö iskeä.

Miten onnistuit löytämään rakkaasi kaikesta tuosta huolimatta? 

Olen 40 v. korkeastikoulutettu, kuulemma kaunis ja seksikäs, mutta silti tinder-treffeillä oman ikäiset ja vahnemmat miehet eivät halua uudelleen treffeille. Syyksi sanotaan aina, ettei ollut "kemiaa".  10 vuotta nuoremmat miehet taas kiinnostuvat ja haluaisivat nähdä uudelleen. Mutta en usko, että ovat tosissaan, ovat kuitenkin vain seksin perässä. En saa mitään tunteettomasta seksistä. 

Masentaa, kun vuodesta toiseen joutuu olemaan yksin. 

En tuossa tilanteessa edes miettisi, vaan ottaisin virkeän kolmekybäsen.

Vierailija
171/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, herpeshull löysi ketjun. Ei olekaan hetkeen näkynyt.

Missä työttömien haukkuja hullu on?

Vierailija
172/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan 170 cm lyhyt pikkumies

Vierailija
173/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan 170 cm lyhyt pikkumies

Onko se se pikkumies, joka käy salilla?

Hei pikkumies, voisitko neuvoa tämän laitteen käytössä?

Vierailija
174/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pikkumies, kun nyt tulin työkokeiluun niin ajattelin näin työpaikan kahvihuoneessa kysyä kaikkien kuullen, että paljonko olet pitkä?

Vierailija
175/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä ei ole syy, miksi olet muuttunut miehille näkymättömäksi. Miehiä ei kiinnosta ikä samalla tavalla, kuin naisia, joille ikä on yksi tärkeimmistä kriteereistä ihastuksen muodostumisessa.

Niinpä.. Eihän niillä miehillä, jotka eivät tunne sinua, ole tietenkään myöskään mitään tietoa sinun iästäsi.

Syy on luonnollisesti se, että ulkonäkösi on muuttunut, eikä se enää viehätä miehiä entisellä tavalla

Vierailija
176/178 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ankea ihmiskuva monilla täällä. Ikään kuin tärkein kysymys aikuisen naisen elämässä olisi, kuinka monen miehen silmää onnistuu vielä miellyttämään. Minun puolestani ikäiseni nelikymppiset saavat vapaasti kuolata niitä parikymppisiä (kunhan eivät ahdistele tyttöparkoja, ja niillä muuten on pääsääntöisesti ihan ikäisensä poikaystävät, jos ette tienneet). Ihan kuinka tykkäätte, normaalilla naisella on muutakin mietittävää.

Vierailija
177/178 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö syy miksi keski-ikäiset miehet kattelee nuoria naisia?

Vierailija
178/178 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tosi rankka elämänvaihe 45-vuotiaana, jouduin lopettamaan yritystoimintani ja siitä jäi isot velat. Parisuhde päättyi ja masennus, jota olin sairastanut aiemmin, puhkesi uudestaan. Ei siinä paljon liikuttanut, olivatko miehet kiinnostuneita vai ei. Kun lopulta "nousin tuhkasta", olin 30 kiloa lihavampi ja raskas aika näkyi varmasti muutenkin olemuksessani, joten voin sanoa, etteivät miehet ole sen koommin katselleet. Oma rakas löytyi kuitenkin. Nyt elämä hymyilee muutenkin, on hyvä työ, kohtuullinen palkka, paljon muutakin mielekästä sisältöä elämässä ja rakkautta. En tarvitse ventovieraiden miesten kiinnostusta mihinkään, elämässä on ihan muut prioriteetit kuin se, katsooko joku perään tai yrittääkö iskeä.

Miten onnistuit löytämään rakkaasi kaikesta tuosta huolimatta? 

Olen 40 v. korkeastikoulutettu, kuulemma kaunis ja seksikäs, mutta silti tinder-treffeillä oman ikäiset ja vahnemmat miehet eivät halua uudelleen treffeille. Syyksi sanotaan aina, ettei ollut "kemiaa".  10 vuotta nuoremmat miehet taas kiinnostuvat ja haluaisivat nähdä uudelleen. Mutta en usko, että ovat tosissaan, ovat kuitenkin vain seksin perässä. En saa mitään tunteettomasta seksistä. 

Masentaa, kun vuodesta toiseen joutuu olemaan yksin. 

Mä löysin muutama vuosi sitten 120 kiloa painaneena, ja naamasta en ole ollut nätti edes hoikkana, joten ei se aina siitä ulkonäöstä kiinni ole. Tosin emme tavanneet missään treffeillä vaan työkaverina, ensin kaveriksi ja vähitellen ihastuminen. Nyt ollaan jo naimisissa. Mies on minua 4 v. nuorempi, minä 48. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän