Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45 v, kiinnostaa oman ikäisten kokemus miesten kiinnostumisesta?

Vierailija
07.08.2022 |

Olen huomannut että muutamaan vuoteen oman ikäiset miehet ei enää huomaa mua, olen heille näkymätön. Vanhemmat miehet kyllä vielä katselee vähän niinku sillä silmällä. Mites muilla?

Ei ole mitenkään tärkeä asia elämässä kun oma ukko on mutta olenpa vain kiinnittänyt huomiota asiaan.
Milloinhan sitä muuttuu näkymättömäksi kaiken ikäisille.

Kommentit (178)

Vierailija
81/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut näkymätön, itse on saanut aloitteita tehdä. Nytkin tuntuu että miesystävä katselee nuorempien perään, minussa on kaikenlaista vikaa joista välillä tölväisee.

No jos lähdetään siitä että miehesi ei ole täysi moukka. oletetaan että jossain noista on jotain perääkin. Olisiko jollekin noista asioista joista mies tölväilee mahdollista tehdä jotain?

Siis jos vikasi ovat tyyliin miehekäs pukeutuminen/huono hygienia/ jatkuva nalkutus/kynsien pureskelu/ jatkuva sohvalla makaaminen/ harrastuksien ja oman elämän puute/negatiivisuus

No en kyllä ala tehdä mitään jotta hän lopettaisi haukkumisen. Enkä tosiaan halua edes miestä joka vaatisi naiselta yököttävät pitkät kynnet

Laihduttamaankaan en ala jotta kelpaisin, kaksoisleualle tuskin voin oikein mitään enää, kun olihan tuota pussukkaa alipainoisenakin.

Vierailija
82/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut näkymätön, itse on saanut aloitteita tehdä. Nytkin tuntuu että miesystävä katselee nuorempien perään, minussa on kaikenlaista vikaa joista välillä tölväisee.

No jos lähdetään siitä että miehesi ei ole täysi moukka. oletetaan että jossain noista on jotain perääkin. Olisiko jollekin noista asioista joista mies tölväilee mahdollista tehdä jotain?

Siis jos vikasi ovat tyyliin miehekäs pukeutuminen/huono hygienia/ jatkuva nalkutus/kynsien pureskelu/ jatkuva sohvalla makaaminen/ harrastuksien ja oman elämän puute/negatiivisuus

No en kyllä ala tehdä mitään jotta hän lopettaisi haukkumisen. Enkä tosiaan halua edes miestä joka vaatisi naiselta yököttävät pitkät kynnet

Laihduttamaankaan en ala jotta kelpaisin, kaksoisleualle tuskin voin oikein mitään enää, kun olihan tuota pussukkaa alipainoisenakin.

Eihän se ole pakko alkaa laihduttamaan tai kynsiään kasvattamaan. Jos kuitenkin päätät haluta laadukkaan miehen itsellesi, niin suosittelen tekemään pieniä korjausliikkeitä. Näin miehiäkin neuvotaan tekemään kaikissa mahdollisissa yhteyksissä (= sali, ruokavalio, laadukkaat vaatteet, hampaat etc...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itte olen kattellut, että sellainen 45-vuotias Lissu tai Ritva olis juur sopivan ikänen, jaksaa nuorempi likka pestä selkää kun oon itte jo eläkkeellä

- Kalevi-53

Lissut ja Ritvat ovat yli 70-v, mutta rivakoina naisina jaksavat hyvinkin pestä selkiä, jos nimittäin haluavat. Ei heitä ehkä huvita hinkata kenenkään hömelön nahkoja.

Vierailija
84/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tossa tukee ehkä vähän harha kiinnostuksen lopahtamisesta, kun todennäköisin syy on, että nelikymppisiä on kaiketi aika paljon vähemmän sinkkuna kuin vaikka parikymppisiä. Tätä lukiessa mietin ensin, että juu, eipä mullekaan oo kukaan keski-ikäinen mies vilkuttanut silmää, ja sit totesin, että no missä niin vois muutenkaan tapahtua kun tällaisen ruuhkavuosia elävän parisuhteellisen naisen arkea ajattelee. Jos joku alkais tuolla Prisman kassajonossa tehdä lähempää tuttavuutta, epäilisin väärää lääkitystä.

Vierailija
85/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole pakko alkaa laihduttamaan tai kynsiään kasvattamaan. Jos kuitenkin päätät haluta laadukkaan miehen itsellesi, niin suosittelen tekemään pieniä korjausliikkeitä. Näin miehiäkin neuvotaan tekemään kaikissa mahdollisissa yhteyksissä (= sali, ruokavalio, laadukkaat vaatteet, hampaat etc...)

No en minä miestä oikeastaan tarvitse, ei noista ole ollut kuin harmia tähänkään asti. Tyytyväinen sinkku olin kunnes tuohon ihastuin, ja huomasinkin taas että *uiks meni.

Vierailija
86/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten vaan kuuntelet sitä mollausta lopun elämääsi. Mukavaa loppuelämää.

Vierailija
87/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://pbs.twimg.com/media/EAo35IWUIAEhLdX?format=jpg&name=large

Kun katselee miehiä kaveripiirissä, muutamalle käynyt vanhan vaimonsa kanssa näin. Toki myös osa miehistä vanhentunut samalla tavalla.

Hurjaa katsottavaa, kieltämättä...

Vierailija
88/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkiin näihin ongelmiin löytyy ratkaisu ulkomailta. Suomi on yksi kaikkein vaikeimmista maasta päästä romanttiseen kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa (heterot), olipa minkä ikäinen tahansa. Ei tarvitse paljoa matkustella toiseen suuntaan, niin kumppaneiden laatu kasvaa silmissä ja aloitteita tulee automaattisesti, koska ihmisluonteeseen esimerkiksi tropiikissa kuuluu puhua toisen, jopa vieraan ihmisen kanssa. Suurimmassa osassa maailman maita pidetään tylynä olla puhumatta ihmisille, joten katse ulkomaille. Takaan, että jokaiselle löytyisi aika hyvä kumppani, jos vähän laajentaisi katsantokantaa.

Vierailija
89/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuusikymppiset kiinnostuu. Olen 46- vuotias ja kaikki kiinnostuneet ovat olleet vanhempia. Ikäisilläni miehillä näkyy olevan kolmikymppisiä heiloja.

Olen 35-vuotias mies ja olen ehkä kerran tai kaksi nähnyt yli 40-vuotiaita miehiä 30-vuotiaiden heilojen kanssa. Tuolloinkin mies on ollut keskimääräistä selvästi varakkaampi. Minun ikäisellekin laadukkaiden 30-vuotiaiden heilojen löytyminen on aika kiven alla.

Minuun otti eroni jälkeen suoraa kontaktia neljä kuusissakymmenissä olevaa miestä. Oman ikäiset eivät osoittaneet mitään kiinnostusta. Näistä neljästä yksi valikoitui kumppaniksi, nimittäin se, joka pitää itsestään huolta.

Vierailija
90/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten vaan kuuntelet sitä mollausta lopun elämääsi. Mukavaa loppuelämää.

En kuuntele. Jos ei löydy sellaista jolle kelpaan, niin voin olla yksin.

Vierailija
91/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen. Katselen vain itseäni n. 10 vuotta nuorempia naisia.

Vierailija
92/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen nainen ja kukaan ei kiinnostu, olen täysin näkymätön. Ennen korona-aikaa miehet tulivat vielä juttelemaan mutta kaksi vuotta on tehnyt tehtävänsä.

Vierailija
93/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48-vuotias mies, enkä tosiaankaan katso yli 40-vuotiaita naisia. Katson niitä nuorempia ja kauniimpia.

Vierailija
94/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48-vuotias mies, enkä tosiaankaan katso yli 40-vuotiaita naisia. Katson niitä nuorempia ja kauniimpia.

Katso vaan, mutta älä vaan lähesty meitä. Ei papparaiset kiinnosta.

Vierailija
95/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikkiin näihin ongelmiin löytyy ratkaisu ulkomailta. Suomi on yksi kaikkein vaikeimmista maasta päästä romanttiseen kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa (heterot), olipa minkä ikäinen tahansa. Ei tarvitse paljoa matkustella toiseen suuntaan, niin kumppaneiden laatu kasvaa silmissä ja aloitteita tulee automaattisesti, koska ihmisluonteeseen esimerkiksi tropiikissa kuuluu puhua toisen, jopa vieraan ihmisen kanssa. Suurimmassa osassa maailman maita pidetään tylynä olla puhumatta ihmisille, joten katse ulkomaille. Takaan, että jokaiselle löytyisi aika hyvä kumppani, jos vähän laajentaisi katsantokantaa.

Juuri näin. Itsekin löysin vaimon Thaimaasta.

Vierailija
96/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen nainen ja kukaan ei kiinnostu, olen täysin näkymätön. Ennen korona-aikaa miehet tulivat vielä juttelemaan mutta kaksi vuotta on tehnyt tehtävänsä.

Tuliko kehoon rasvaa tuossa ajassa vai mitä tapahtui? Tiedän monia 45-vuotiaita ja vanhempiakin naisia, jotka luukuttavat miehiä ovista ja ikkunoista. Yleensä nuorempia miehiä.

Vierailija
97/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Itsekin löysin vaimon Thaimaasta.

Jo lähempääkin löytyy laatunaisia vaikka kuinka paljon. Slovakia, Slovenia, Tsekki ovat kaikki suhkot hyviä maita. Niissä äijät ovat keskimäärin rumia ja pienituloisia. Eikä ikä juurikaan merkitse, jos on pitänyt itsestään jotenkuinkin huolta ja tekee Suomessa edes perustason duunia.

Vierailija
98/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua katselet, koska näytän ikääni nuoremmalta reippaasti ja minua pidetään kolmivitosena suunnilleen.

Olen nelivitonen pitkähiuksinen pitkäsäärinen vaalea nainen.

Etkö sinä katsoisi pitkää Anna Kournikovaa toista kertaa, hän on 40?

Tai pitkää hoikkaa Mette Mannosta, hän on 49?

Karisma ei ole iästä kiinni. Hähhähhhhääääää!

Vierailija
99/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja koska kaikki naiset kulkevat kadulla syntymävuosi tatuoituna otsaan, niin osaat suunnistaa katseesi oikein.

Vierailija
100/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso vaan, mutta älä vaan lähesty meitä. Ei papparaiset kiinnosta.

Naiset sanoivat tuota samaa minulle, kun olin 20-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä