Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45 v, kiinnostaa oman ikäisten kokemus miesten kiinnostumisesta?

Vierailija
07.08.2022 |

Olen huomannut että muutamaan vuoteen oman ikäiset miehet ei enää huomaa mua, olen heille näkymätön. Vanhemmat miehet kyllä vielä katselee vähän niinku sillä silmällä. Mites muilla?

Ei ole mitenkään tärkeä asia elämässä kun oma ukko on mutta olenpa vain kiinnittänyt huomiota asiaan.
Milloinhan sitä muuttuu näkymättömäksi kaiken ikäisille.

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mistä...

Vierailija
2/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua katselee monen ikäiset, nuoremmatkin. En ole huomannut eroa nuoruuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia vetää miehiä nuoria naisia kohti. Ei tuolle voi mitään. Et ole lähelläkään näkymättömän rajaa, mikäli sitä edes on.

Vierailija
4/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 59-vuotias kaveri, joka on sanonut, että n. 45-vuotias nainen on hänelle jo vähän vanha, etsii max. 40-vuotiasta. Tämä siis vaan hänen mielipiteensä.

Vierailija
5/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole muuttunut näkymättömäksi oman ikäisille tai nuoremmille miehille. Oletko lihonut tai muuttanut pukeutumis-/hiustyyliä?

Vierailija
6/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://pbs.twimg.com/media/EAo35IWUIAEhLdX?format=jpg&name=large

Kun katselee miehiä kaveripiirissä, muutamalle käynyt vanhan vaimonsa kanssa näin. Toki myös osa miehistä vanhentunut samalla tavalla.

Vierailija
7/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 59-vuotias kaveri, joka on sanonut, että n. 45-vuotias nainen on hänelle jo vähän vanha, etsii max. 40-vuotiasta. Tämä siis vaan hänen mielipiteensä.

Varmasti on ja sanoo, mutta fak5a on se, että ei saa edes oman ikäistään, tai vanhempaa.

Vierailija
8/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senhän takia kaverisi sitten jatlkaa etsimistä maailman tappiin yksinäisenä, kun viimeiseksi 17-vuodeksi pitäisi löytää kumppani, jolla on 45 vuotta elinaikaa jäljellä :D

Vierailija
9/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo näkymätön, olen ollut sitä jo pitkään. Olen 60-vuotias, nuorekas, pitkähiuksinen ja siro. Suomessa olen täysin näkymätön, mutta kun menin lahden eteläpuolelle, sainkin kummasti huomiota paikalisilta miehiltä. Outoa.

Vierailija
10/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei paljon katseltu kun olin nuorempi. Mutta tätä nykyä, kun oma tyyli on löytynyt, ja kun kroppa on treenattu ja ilme iloinen, niin kyllä mä tiedän päitä kääntäväni.

Vierailija
11/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 52 v.

Mua katselee vanhat pukit jotku +60 ja nuoret kollit. Jotku 25-35.

Samanikäset eivät katsele.

Itselläni ei ole selitystä tähän.

Vierailija
12/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on ja sanoo, mutta fak5a on se, että ei saa edes oman ikäistään, tai vanhempaa.

No se ainakin väittää, että 45+ ikäisistä olis tarjontaa vaikka kuinka, mutta ei kelpaa.

Vierailija
14/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 52 v.

Mua katselee vanhat pukit jotku +60 ja nuoret kollit. Jotku 25-35.

Samanikäset eivät katsele.

Itselläni ei ole selitystä tähän.

Toiset etsii äitiä, toiset tytärtä.

Vierailija
15/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valivaliùliùli, ap on mies, joka trollaa tällä paskavakiaiherllaan.

FAKTA ON SE, ETTÄ MIEHET EIVÄT SAA ITSEÄÄN NUOREMPIA NAISIA, VAIKKA KUONKA HALUAISIVAT. TILASTOT TÄMÄN JO KERTOVAT!!!!

Täh? Pariskunnathan ovat pääosin sellaisia, että mies on vanhempi.

Vierailija
16/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ainakin väittää, että 45+ ikäisistä olis tarjontaa vaikka kuinka, mutta ei kelpaa.

No eihän se silloin yksin olisi vaan nappaisi parhaimman päältä :D

Vierailija
17/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en tiedä. En todellakaan tiedä, kuinka moni mies "huomaa" minut ja kuinka moni ei. Mistä sen voisi tietää? Olen 44-vuotias. Viimeisen neljän vuoden aikana on ollut kaksi miestä, jotka ovat suoraan osoittaneet kiinnostustaan - toinen oli vuotta vanhempi ja toinen 5 vuotta nuorempi. Molemmat tuttuja työkuvioista. Ei varmaan tarvitse erikseen mainita, etten ole kovin aktiivinen yökerhoissa juoksija, en ole Tinderissä tms, en etsi aktiivisesti seuraa. Jos menen baariin, menen kaverin kanssa istuskelemaan ja juttelemaan johonkin kivaan baariin alkuillasta.

Vierailija
18/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, papalla on kovat luulot itsestään. Taitaa olla niin päin ettei pappaa kelpuuteta ja sehän kismittää vanhusta.

Vierailija
19/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Minusta kiinnostuu 60+ miehet ja mua nuoremmat miehet.

52v.

Vierailija
20/178 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen, kun sinä. Kyllä miesten päät kääntyy. En halua miestä.

Ystävinä ne ovat ihan jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi