Olen 45 v, kiinnostaa oman ikäisten kokemus miesten kiinnostumisesta?
Olen huomannut että muutamaan vuoteen oman ikäiset miehet ei enää huomaa mua, olen heille näkymätön. Vanhemmat miehet kyllä vielä katselee vähän niinku sillä silmällä. Mites muilla?
Ei ole mitenkään tärkeä asia elämässä kun oma ukko on mutta olenpa vain kiinnittänyt huomiota asiaan.
Milloinhan sitä muuttuu näkymättömäksi kaiken ikäisille.
Kommentit (178)
Mua katselee monen ikäiset, nuoremmatkin. En ole huomannut eroa nuoruuteen.
Biologia vetää miehiä nuoria naisia kohti. Ei tuolle voi mitään. Et ole lähelläkään näkymättömän rajaa, mikäli sitä edes on.
Mulla on 59-vuotias kaveri, joka on sanonut, että n. 45-vuotias nainen on hänelle jo vähän vanha, etsii max. 40-vuotiasta. Tämä siis vaan hänen mielipiteensä.
No en ole muuttunut näkymättömäksi oman ikäisille tai nuoremmille miehille. Oletko lihonut tai muuttanut pukeutumis-/hiustyyliä?
Vierailija kirjoitti:
https://pbs.twimg.com/media/EAo35IWUIAEhLdX?format=jpg&name=large
Kun katselee miehiä kaveripiirissä, muutamalle käynyt vanhan vaimonsa kanssa näin. Toki myös osa miehistä vanhentunut samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 59-vuotias kaveri, joka on sanonut, että n. 45-vuotias nainen on hänelle jo vähän vanha, etsii max. 40-vuotiasta. Tämä siis vaan hänen mielipiteensä.
Varmasti on ja sanoo, mutta fak5a on se, että ei saa edes oman ikäistään, tai vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Senhän takia kaverisi sitten jatlkaa etsimistä maailman tappiin yksinäisenä, kun viimeiseksi 17-vuodeksi pitäisi löytää kumppani, jolla on 45 vuotta elinaikaa jäljellä :D
Itse olen jo näkymätön, olen ollut sitä jo pitkään. Olen 60-vuotias, nuorekas, pitkähiuksinen ja siro. Suomessa olen täysin näkymätön, mutta kun menin lahden eteläpuolelle, sainkin kummasti huomiota paikalisilta miehiltä. Outoa.
Mua ei paljon katseltu kun olin nuorempi. Mutta tätä nykyä, kun oma tyyli on löytynyt, ja kun kroppa on treenattu ja ilme iloinen, niin kyllä mä tiedän päitä kääntäväni.
Ikää 52 v.
Mua katselee vanhat pukit jotku +60 ja nuoret kollit. Jotku 25-35.
Samanikäset eivät katsele.
Itselläni ei ole selitystä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on ja sanoo, mutta fak5a on se, että ei saa edes oman ikäistään, tai vanhempaa.
No se ainakin väittää, että 45+ ikäisistä olis tarjontaa vaikka kuinka, mutta ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 52 v.
Mua katselee vanhat pukit jotku +60 ja nuoret kollit. Jotku 25-35.
Samanikäset eivät katsele.
Itselläni ei ole selitystä tähän.
Toiset etsii äitiä, toiset tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
Valivaliùliùli, ap on mies, joka trollaa tällä paskavakiaiherllaan.
FAKTA ON SE, ETTÄ MIEHET EIVÄT SAA ITSEÄÄN NUOREMPIA NAISIA, VAIKKA KUONKA HALUAISIVAT. TILASTOT TÄMÄN JO KERTOVAT!!!!
Täh? Pariskunnathan ovat pääosin sellaisia, että mies on vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ainakin väittää, että 45+ ikäisistä olis tarjontaa vaikka kuinka, mutta ei kelpaa.
No eihän se silloin yksin olisi vaan nappaisi parhaimman päältä :D
Rehellisesti sanottuna en tiedä. En todellakaan tiedä, kuinka moni mies "huomaa" minut ja kuinka moni ei. Mistä sen voisi tietää? Olen 44-vuotias. Viimeisen neljän vuoden aikana on ollut kaksi miestä, jotka ovat suoraan osoittaneet kiinnostustaan - toinen oli vuotta vanhempi ja toinen 5 vuotta nuorempi. Molemmat tuttuja työkuvioista. Ei varmaan tarvitse erikseen mainita, etten ole kovin aktiivinen yökerhoissa juoksija, en ole Tinderissä tms, en etsi aktiivisesti seuraa. Jos menen baariin, menen kaverin kanssa istuskelemaan ja juttelemaan johonkin kivaan baariin alkuillasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, papalla on kovat luulot itsestään. Taitaa olla niin päin ettei pappaa kelpuuteta ja sehän kismittää vanhusta.
En tiedä.
Minusta kiinnostuu 60+ miehet ja mua nuoremmat miehet.
52v.
Olen samanikäinen, kun sinä. Kyllä miesten päät kääntyy. En halua miestä.
Ystävinä ne ovat ihan jees.
Ai mistä...