Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä
Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.
Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?
Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.
Kommentit (880)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ikinä vois mennä jonkun tyystin tuntemattoman kanssa sänkyyn, tai siis en kyllä nauttisi yhtään.
Mutta miehet ovat vailla tunteita. Se on nähty.
Tunnen varmuudella montakin tällaista miestä.
Höpsistä, rakastan vaimoani aidosti, syvästi ja ehdottomasti. Ei tulisi mieleenkään lähteä hakemaan seksiä muualta, sillä tiedän kuinka se häntä satuttaisi.
Ennen kuin tavattiin, minulla oli irtosuhteita, joskus tosiaan tyystin tuntemattomien naisten kanssa, joilta ei aina edes tullut kysyttyä nimeä. Silloin ei tosiaan ollut tunteita mukana, vaan kyse oli pelkästä seksistä. Ihan ilman tunteitakin se oli oikein mukavaa, vaikka ei toki missään suhteessa lähellekään yhtä hyvää kuin seksi rakastamani naisen kanssa.
Ilmeisesti kyseessä on täysin perustavanlaatuinen ero suhtautumisessa seksiin miesten ja naisten välillä. Meille miehille seksi on ennen muuta ruumiillinen toiminto. Vähän kuin kutiava kohta selässä. Jonkin aikaa sen voi jättää huomioimatta, mutta aikaa myöten sitä on aivan pakko päästä raapimaan.
Kyllä naisetkin voivat harrastaa seksiä ilman että ovat rakastuneita ja kuvittelevat vastarakkautta eli pelkkää seksiä. Se perustavanlaatuinen ero on se, etteivät useimmat naiset eivätkä monet miehetkään ymmärrä miten mies voi harrastaa seksiä naisen kanssa, josta jo etukäteen varmuudella tietää, ettei hän nauti seksistä. Mun mies nimittää tuollaisia miehiä yksinkertaisesti mulkuiksi.
Kaikki miehet eivät osta seksiä, tässäkin ketjussa oli pari sellaista eli ei se mitenkään miehen tyypillisin toimintatapa ole harrastaa seksiä naisen kanssa, joka tekee sitä muista syistä kuin nautinnosta tai toiveesta nauttia ja olla lähellä. Seksiä ostavat miehet tekevät luultavasti samaa muissakin suhteissaan eli heille naisen nautinto ei ole välttämätön seksin edellytys ja jotkut jopa nauttivat siitä tunteesta, ettei nainen nauti ja että se maksaa. Siksi juuri he ostavat seksiä. Monia muitakin tunteita on pelissä seksin ostossa ainakin asiakkaan puolelta.
Minun korvaani karahtaa siksi tuo usein esilläoleva "hauskanpito" seksin ostamisen kohdalla, koska se on niin yksipuoleista hauskanpitoa. On kuin kuvailisi hauskoiksi vitsejä, joille nauraa vain kertoja itse.
Kommentoin noita lihavoituja: Eihän sitä mitenkään voi etukäteen VARMUUDELLA tietää. Uskoisin, että monellakin prostituoidulla on kokemus siitä, että asiakkaankin kanssa voi nauttia.
Jos käyn katsomassa farssinäytelmän 200. esitystä, niin myös silloin se on yksipuolista hauskanpitoa, kun näyttelijät ovat jo aivan kyllästyneitä vitseihin. Ei se silti minun mielestäni ole syy jättää menemättä.
Pieni korjaus edeltävään viestiini, pahoitteluni, kun en heti huomannut. Olihan tässä yksi uusi asia eli se on totta, että mitään ei voi varmuudella tietää, vaikka jokin asia olisikin todennäköistä, se on totta. Tässä tuli tuo uusi asia eli mies voi uskoa ja toivoa, että nainenkin nauttisi seksin ostamisesta.
Minäkin toivoin, että näin olisi, mutta en ole koskaan kuullut kenenkään sanovan, että heillä tuollainen toive olisi. Ehkä se on arka toive tai jotain sellaista. Eivät kaikki halua paljastaa sellaisia toiveita, koska voivat tulla pilkatuiksi. Itse en ole ikinä mielessänikään pilkannut ihmistä joka näyttää itsensä sellaisena kuin on, haavoittuvaisena. Sitä arvostan. Jos tuossa nyt siitä edes oli kyse. Voi olla, että ymmärsin väärin.
Sanoisin että 3,5/5 tästä provosta.
40 sivua jo keskustelua ja tunteet käyvät kuumina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ikinä vois mennä jonkun tyystin tuntemattoman kanssa sänkyyn, tai siis en kyllä nauttisi yhtään.
Höpsistä, rakastan vaimoani aidosti, syvästi ja ehdottomasti. Ei tulisi mieleenkään lähteä hakemaan seksiä muualta, sillä tiedän kuinka se häntä satuttaisi.
Ennen kuin tavattiin, minulla oli irtosuhteita, joskus tosiaan tyystin tuntemattomien naisten kanssa, joilta ei aina edes tullut kysyttyä nimeä. Silloin ei tosiaan ollut tunteita mukana, vaan kyse oli pelkästä seksistä. Ihan ilman tunteitakin se oli oikein mukavaa, vaikka ei toki missään suhteessa lähellekään yhtä hyvää kuin seksi rakastamani naisen kanssa.
Ilmeisesti kyseessä on täysin perustavanlaatuinen ero suhtautumisessa seksiin miesten ja naisten välillä. Meille miehille seksi on ennen muuta ruumiillinen toiminto. Vähän kuin kutiava kohta selässä. Jonkin aikaa sen voi jättää huomioimatta, mutta aikaa myöten sitä on aivan pakko päästä raapimaan.
Kyllä naisetkin voivat harrastaa seksiä ilman että ovat rakastuneita ja kuvittelevat vastarakkautta eli pelkkää seksiä. Se perustavanlaatuinen ero on se, etteivät useimmat naiset eivätkä monet miehetkään ymmärrä miten mies voi harrastaa seksiä naisen kanssa, josta jo etukäteen varmuudella tietää, ettei hän nauti seksistä. Mun mies nimittää tuollaisia miehiä yksinkertaisesti mulkuiksi.
Kaikki miehet eivät osta seksiä, tässäkin ketjussa oli pari sellaista eli ei se mitenkään miehen tyypillisin toimintatapa ole harrastaa seksiä naisen kanssa, joka tekee sitä muista syistä kuin nautinnosta tai toiveesta nauttia ja olla lähellä. Seksiä ostavat miehet tekevät luultavasti samaa muissakin suhteissaan eli heille naisen nautinto ei ole välttämätön seksin edellytys ja jotkut jopa nauttivat siitä tunteesta, ettei nainen nauti ja että se maksaa. Siksi juuri he ostavat seksiä. Monia muitakin tunteita on pelissä seksin ostossa ainakin asiakkaan puolelta.
Minun korvaani karahtaa siksi tuo usein esilläoleva "hauskanpito" seksin ostamisen kohdalla, koska se on niin yksipuoleista hauskanpitoa. On kuin kuvailisi hauskoiksi vitsejä, joille nauraa vain kertoja itse.
Typerin vertaus koskaan tuo omille vitseille nauraminen. Ihan samalla tavalla muukin hauskanpito mistä maksetaan voi olla ihan yksipuolista, tarkoitus on että se on hauskaa sille joka siitä lystistä maksaa. Jos palveluntarjoaja sattuu tykkäämään työstään se on tietty kiva plussa, mutta ei sen homman tarkoitus ole että sillä olisi hauskaa. Ei hierontakaan tunnu hierojasta hyvältä, se nautinto ja rentoutuminen on täysin yksipuolista.
Miksi se on typerin vertaus koskaan, jos kerran omastakin mielestäsi on kyse juuri siitä mistä vertaus kertoo?
Olisi pikkuhiljaa kiva keskustelun tässä vaiheessa kuulla noita seksin ostajien omia mielipiteitä, jotka muka niin paljon poikkeavat minun tai muiden keskustelijoiden mielipiteistä seksin ostajien tuntemuksista ja ajatuksista toimintaansa liittyen, jos kerran kaikki muiden esittämä on niin typerää ja tietämätöntä. Muussa tapauksessa en voi muuttaa omiakaan mielipiteitäni, kun niille ei esitetä minkäänlaista vaihtoehtoa pohdittavaksi pieniä tarkennuksia lukuunottamatta (esimerkiksi se, että vertaus hierojiin merkitsi yhdelle keskustelijalle sitä, että hän halusi korostaa, ettei halua riistää seksityöntekijää).
Ok, kun kysytään niin vastataan. Olen seksiä ostava mies, eri kuin tuo jolle kommentoit. Tunnistan itsessäni jossain määrin tuon mainitsemasi itsekkyyden. Olen ollut lähes koko aikuisikäni sinkku, enkä edelleenkään halua parisuhdetta. Seksiä kuitenkin kaipaan, ihan fyysisesti, siinä mielessä tuo ylempänä esitetty vertaus selän kutiamiseen on aika osuva. Olen myös huomannut, että pitkä seksittömyys vaikuttaa henkiseen hyvinvointiinikin negatiivisesti.
Pitkään hain irtoseksiä baareista, mutta iän myötä siitä tuli aina vain hankalampaa ja epävarmempaa. Jokunen vuosi sitten rohkaistuin hakutumaan maksulliselle, ja harmittelen etten tajunnut tehdä sitä jo kauan sitten. Rahan- ja ajansäästö on huomattavaa verrattuna baaripanoihin.
En todellakaan ole koskaan edes tullut ajatelleeksi, että seksin ostaminen ja jonkunlainen valta-asema ja myyjän nöyryytys olisi siinä se juttu. Ilmeisesti olet kuitenkin itse kohdannut tällaisia miehiä, joten uskon että joillakin näin saattaa olla. Omalla kohdallani kysymys on pelkästään ns. panetuksen hoitamisesta pois päiväjärjestyksestä. Aivan kuten minua pissattaa ja kakattaa, niin välillä spermattaa, ja silloin on hyvä että senkin tarpeen voi tyydyttää nopeasti ja varmasti.
Käytän vain suomalaisia, itsenäisiä palveluntarjoajia, jotta en tue ihmiskauppaa. Myyjien motiiveista taas ei ulkopuolinen voi tietää, enkä ajattele että niiden selvittäminen edes olisi minun tehtäväni. Nainen on itse tehnyt päätöksen seksin myynnistä, ja voi myös kieltäytyä siitä minun kanssani, joten jos hän suostuu, on minusta kohtuullista olettaa, että hän ei tee sitä vastentahtoisesti. En tietenkään oleta, että seksin myyjät kokisivat seksuaalista nautintoa minun kanssani, mutta koska he silti ovat halukkaita panemaan rahasta, heidän mielestään varmaankin hyvät puolet ovat suuremmat kuin huonot.
Olipa hyvä vastaus. Uskon, että tämä vastaus todella auttaa monia ihmettelijöitä ymmärtämään asiaa paremmin. Ainakin tässä ketjussa tuntui välillä siltä, että seksin ostajat koettavat antaa itsestään mahdollisimman ikävän kuvan.
Itsekeskeisyyttäkin voi olla monenlaista kuten silloin kun ajatellaan hyvin käytännönläheisesti omaa etua pyrkimättä vahingoittamaan muita tai tehdään vahinkoa tarkoittamatta. Eikä se, että haluaa vaikkapa suihinoton ja joku tekee sen omasta halustaan aina ole itsekeskeisyyttäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ap niin en jäisi suhteeseen. Kaikille vaimoille, joiden mies kärähtää maksullisesta seksistä voima-ajatukseksi se, että saat miehesi jatkossa tekemään kaiken mitä haluat, koska sinulla on sellainen tieto miehestä jonka paljastaminen tuhoaa kaikki miehen tulevat suhteet naisiin. Miehille vinkiksi, että jos valitset maksaa seksistä niin lopputulos voi olla sellainen, että et enää saa ilmaiseksi vaan jatkossakin maksat aina. Suurin osa naisista pitää asiaa niin pahana turn off:na, että jatkossakin on sitten maksettava ja tyydyttävä kylän yhteiseen pyörään, jota polkea.
Miehille vinkiksi: valehdelkaa seksin ostamisesta, se voi olla paha turn off mutta mistä ne sen sais tietää?
kyllä se vaan lopulta paljastuu,..
No ei se kyllä välttämättä paljastu. Miksi paljastuisi?
Naista alistavaa ajatusmaailmaa on mahdotonta piilotella loputtomiin. Jos mies kykenee seksiin naisen kanssa joka ei sitä halua, niin tottakai se tulee tavalla toisella esille muussakin elämässä.
Jos miehellä ei seiso, niin naisen ei tulisi kyetä vastaanottamaan seksuaalisia tekoja mieheltä, muutoin se on miestä alistavaa? Niinpä niin.
Prostituutiossa miehen penis työnnetään kuivaan kiihottumattomaan vaginaan. Se on eri asia kuin se että parsisuhteessa annettaisiin suuseksiä puolin ja toisin jos ei yhdyntä onnistu.
Kirjoitit ylempänä (tai joku kirjoitti): "Jos mies kykenee seksiin naisen kanssa, joka ei sitä halua..". Eli ei mainittu mitään maksullisuudesta. Tällöin pitäisi olla aivan selvää, että päästään terve nainen ei voi vastaanottaa seksuaalisia tekoja mieheltä, jonka penis ei ole erektiossa.
Täh? Ei päästään terve nainen ei voi vastaanottaa vaikka suuseksiä tai sormipeliä mieheltä, jonka penis ei ole erektiossa?
Miksiköhän ei? Oletko sinä päästäsi ihan terve?
Tämä ei siis ollut minun oma mielipiteeni, vaan rautalangasta vääntäen: Ylempänä kauhisteltiin miehiä, jotka kykenevät seksiin naisen kanssa, joka ei juuri sillä hetkellä ole kiihottunut ko. miehestä.
Saman pitäisi toimia loogisesti toisinkin päin. Ja kun mies on kiihottunut, hänellä on erektio. Eli jos miehellä ei seiso, hän ei halua sinua. Silloin sinun ei tulisi kyetä nauttimaan hänen antamastaan kieli- tai sormihoidosta.
Toivottavasti tämä selvensi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se ja etsi mies joka ei ole tuollainen moraaliton maksullisissa käyvä luuseri. Asia tulee muuten kaivertamaan mieltä koko ajan taka-alalla koska maksullisissa käynyttä miestä ei pysty enää kunnioittamaan.
Todennäköisyydet on ihan hyvät löytää mies joka on samanlainen, sillä erolla että tajuaa valehdella asiasta.
Mut tietysti jos tuo ajatus kummittelee koko ajan takaraivossa, niin hankalaahan tuo on.
Noh, oppiipahan sinunkin mies pitämään suunsa kiinni asiasta jatkossa niin kuin järkevät miehet.
Yritättekö täällä oikeasti väittää että suurin osa miehistä on niin säälittäviä itsekkäitä perverssejä että ovat melkein kaikki käyneet maksullisissa? Jos se on totta niin sehän vain lisää miessukupuolen halveksuttavuutta ja silloin maksullisessa käymätöntä oikeasti järkevää miestä arvostaa sitäkin enemmän kun on sellaisen onnistunut löytämään. Vaikea kait on maksullisissa käyvien tunnekylmien miesten uskoa että on olemassa vielä naisia arvostavia miehiä, joille nainen ei ole pelkkä runkkualusta ja joiden mielestä seksi kuuluu rakkauteen ja parisuhteeseen tai kahden ihmisen väliseen kemiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se ja etsi mies joka ei ole tuollainen moraaliton maksullisissa käyvä luuseri. Asia tulee muuten kaivertamaan mieltä koko ajan taka-alalla koska maksullisissa käynyttä miestä ei pysty enää kunnioittamaan.
Todennäköisyydet on ihan hyvät löytää mies joka on samanlainen, sillä erolla että tajuaa valehdella asiasta.
Mut tietysti jos tuo ajatus kummittelee koko ajan takaraivossa, niin hankalaahan tuo on.
Noh, oppiipahan sinunkin mies pitämään suunsa kiinni asiasta jatkossa niin kuin järkevät miehet.
Yritättekö täällä oikeasti väittää että suurin osa miehistä on niin säälittäviä itsekkäitä perverssejä että ovat melkein kaikki käyneet maksullisissa? Jos se on totta niin sehän vain lisää miessukupuolen halveksuttavuutta ja silloin maksullisessa käymätöntä oikeasti järkevää miestä arvostaa sitäkin enemmän kun on sellaisen onnistunut löytämään. Vaikea kait on maksullisissa käyvien tunnekylmien miesten uskoa että on olemassa vielä naisia arvostavia miehiä, joille nainen ei ole pelkkä runkkualusta ja joiden mielestä seksi kuuluu rakkauteen ja parisuhteeseen tai kahden ihmisen väliseen kemiaan.
Mutta mistäs sitä tietää kuka mies sellainen aarre on? Täällä kun joukolla puhutaan ettei asiaa ikinä kerrota naisille . Valehtelu vielä tuohon maksullisissa käymiseen niin kyllä on upea mies. Minusta tämä on niitä asioita jotka ovat asenne kysymyksiä. Jos maailman katsomus on niin eri, että se on toiselle iso ei ei jos mies on käynyt maksullisissa niin eikös olisi parempi että asia selvitettään alkuun ja molemmat saavat jatkaa sopivamman kumppanin etsimistä? Miksi pitää valehdella toiselle? Jos hakuat käydä maksullisissa, on siihen oikeus ja se on ok. Mutta jos nainen haluaa miehen joka ei sellaisilla ole käynyt niin se onkin nillittävä akka jolle ei totuutta kerrota.eikö naisella ole oikeus muka valita millaisen miehen kanssa haluaa elämänsä.jakaa? Minusta tämä ajatus kertoo enenmän miesten itsekeskeisyydestä kuin se että käy siellä maksullisissa. Ja minulle esim. Asia on se ja sama. Oma aviomieheni on käynyt aikoinaan maksullisella. Ei ole minulta pois. On sitä itselläkin ollut sutinaa aijemmin ja se ei ole mieheltäni pois. Mutta valehtelua ja manipulointia en voi sietää.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasaisin väliajoin julkaistavan, Väestöliiton sivuilta löytyvän, suomalaisten seksielämää tutkivan FINNSEX 2015 tutkimuksen mukaan noin kaksi prosenttia suomalaismiehistä on ostanut seksiä viimeksi kuluneen vuoden aikana. 12,1 prosenttia suomalaismiehistä on joskus elämänsä aikana ostanut seksiä.
Seksiä siis ostaa hyvin pieni osa suomalaismiehistä, vaikka seksiä ostavat miehet usein väittävät, että melkein kaikki ostavat. Nämä miehet kuuluvat pieneen vähemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun selkä kutisee niin eikös se sitten ole se ja sama kuka siinä alla kyhnöttää. Minusta hassua nostattaa vaimoa jalustalle kun mieli tekisi muita, mutta ei halua toista satuttaa. Ihailtavaa, mutta ei tee seksistä vaimosi kanssa kovinkaan kummoista. Siinäs raaputtelet selkääsi kun raukka parka luulee teidän seksin olevan jotain kaunista ja ihanaa.😂
Sinä raukka et ole koskaan edes rakastellut etkä tiedä mitä se on. Et ymmärrä ollenkaan mitä tarkoittaa kun sielut yhtyy. Pelkkä seksi maskullisen rahaa haluavan naisen kanssa on siihen verrattun kuin hallayö..
Itse en ole koskaan harrastanut seksiä, ainoastaan rakastellut.
Sielut yhtyy...😂 mihin hävisi se mukavaa muidenkin naisten kanssa. Samaa se kaikkien kanssa on. Ja rakastelitko kaikkien näiden naisten kanssa siis? Eli sama asia edelleen.
Tuo edellinen viesti oli jonkun muun kirjoittama. Minä olen tuo mies, joka kerroin rakastavani vaimoani. Ja kyllä seksi vain on parempaa kun kumpikin rakastaa toistaan ja haluaa tälle hyvää. Lisäksi myös ihan teknisessä mielessä, kun tuntee toisen ja tietää mistä tämä nauttii, niin päästään parempaan lopputulokseen. Sielujen yhtyminen nyt on tyypillistä naisellista liioittelua, mutta sinänsä olen kyllä hänen kanssaan samoilla linjoilla. Seksi oman vaimoni kanssa on ollut parasta seksiä ikinä. Tottakai joskus herää kiinnostus jotain toista kohtaan. Olen kuitenkin ollut tarpeeksi monen kanssa tietääkseni, että usein se todellisuus ei vastaa mielikuvia, ja jälkeenpäin tulee lähinnä morkkis.
Todellakin naisten löpinää. Se ero juurikin on miehissä ja naisissa. Naiset haluaa jotain tunteikasta silottelua ja miehet kunnon pan*on. Väitän, että joku todella hottis nuori nainen saisi sullakin sukat pyörimään jaloissa ja sellaisen kiiman ettei vaimolla olisi mitään jakoa. Jos olet ollut niin monen kanssa kuin väität niin tiedät sen todeksi. Ja alunperin vaimosikin oli vain yksi nainen muiden joukossa jonka kanssa harrastit seksiä.
Paitsi että se viesti oli minun, miehen kirjoittama siitä kuinka sielut yhtyy. Toisillä näyttää olevan vaikea ymmärtää, ettei pelkkä naisen ulkonäkö saa kiimaa aikaiseksi. Kiiman saa aikaiseksi pillu joka on niin kiimassa ja malttamaton, että alkaa syömään sormia tai kalua. Sellaista turha kuvitella maksullisten kanssa, eikä ihan heti tule vastaan kenenkään tuntemattoman naisen kanssa. Jos pillu ei ole kiimassa, ei kannata alkaa seksiin ollenkaan, kun saa parempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ap niin en jäisi suhteeseen. Kaikille vaimoille, joiden mies kärähtää maksullisesta seksistä voima-ajatukseksi se, että saat miehesi jatkossa tekemään kaiken mitä haluat, koska sinulla on sellainen tieto miehestä jonka paljastaminen tuhoaa kaikki miehen tulevat suhteet naisiin. Miehille vinkiksi, että jos valitset maksaa seksistä niin lopputulos voi olla sellainen, että et enää saa ilmaiseksi vaan jatkossakin maksat aina. Suurin osa naisista pitää asiaa niin pahana turn off:na, että jatkossakin on sitten maksettava ja tyydyttävä kylän yhteiseen pyörään, jota polkea.
Miehille vinkiksi: valehdelkaa seksin ostamisesta, se voi olla paha turn off mutta mistä ne sen sais tietää?
kyllä se vaan lopulta paljastuu,..
No ei se kyllä välttämättä paljastu. Miksi paljastuisi?
Naista alistavaa ajatusmaailmaa on mahdotonta piilotella loputtomiin. Jos mies kykenee seksiin naisen kanssa joka ei sitä halua, niin tottakai se tulee tavalla toisella esille muussakin elämässä.
Jos miehellä ei seiso, niin naisen ei tulisi kyetä vastaanottamaan seksuaalisia tekoja mieheltä, muutoin se on miestä alistavaa? Niinpä niin.
Prostituutiossa miehen penis työnnetään kuivaan kiihottumattomaan vaginaan. Se on eri asia kuin se että parsisuhteessa annettaisiin suuseksiä puolin ja toisin jos ei yhdyntä onnistu.
Kirjoitit ylempänä (tai joku kirjoitti): "Jos mies kykenee seksiin naisen kanssa, joka ei sitä halua..". Eli ei mainittu mitään maksullisuudesta. Tällöin pitäisi olla aivan selvää, että päästään terve nainen ei voi vastaanottaa seksuaalisia tekoja mieheltä, jonka penis ei ole erektiossa.
Täh? Ei päästään terve nainen ei voi vastaanottaa vaikka suuseksiä tai sormipeliä mieheltä, jonka penis ei ole erektiossa?
Miksiköhän ei? Oletko sinä päästäsi ihan terve?
Saman pitäisi toimia loogisesti toisinkin päin. Ja kun mies on kiihottunut, hänellä on erektio. Eli jos miehellä ei seiso, hän ei halua sinua. Silloin sinun ei tulisi kyetä nauttimaan hänen antamastaan kieli- tai sormihoidosta.
Toivottavasti tämä selvensi asiaa.
Näin varmaan toimiikin jonkun naisen logiikalla.
Miksi nainen ei kykenisi nauttimaan suuseksistä, jos miehellä ei seiso? Varsinainen logiikka sulla on.
Ja miten noi erektiolääkeet toimii. Ne toimii, jos halu on olemassa.
Toi sun kirjoitus oli siis täyttä p.skaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistäs sitä tietää kuka mies sellainen aarre on? Täällä kun joukolla puhutaan ettei asiaa ikinä kerrota naisille . Valehtelu vielä tuohon maksullisissa käymiseen niin kyllä on upea mies. Minusta tämä on niitä asioita jotka ovat asenne kysymyksiä. Jos maailman katsomus on niin eri, että se on toiselle iso ei ei jos mies on käynyt maksullisissa niin eikös olisi parempi että asia selvitettään alkuun ja molemmat saavat jatkaa sopivamman kumppanin etsimistä? Miksi pitää valehdella toiselle? Jos hakuat käydä maksullisissa, on siihen oikeus ja se on ok. Mutta jos nainen haluaa miehen joka ei sellaisilla ole käynyt niin se onkin nillittävä akka jolle ei totuutta kerrota.eikö naisella ole oikeus muka valita millaisen miehen kanssa haluaa elämänsä.jakaa? Minusta tämä ajatus kertoo enenmän miesten itsekeskeisyydestä kuin se että käy siellä maksullisissa. Ja minulle esim. Asia on se ja sama. Oma aviomieheni on käynyt aikoinaan maksullisella. Ei ole minulta pois. On sitä itselläkin ollut sutinaa aijemmin ja se ei ole mieheltäni pois. Mutta valehtelua ja manipulointia en voi sietää.
N29
Kyllä naisten mielipiteet ovat tulleet selviksi ketjua lukiessa.
Pitäkää miehet visusti turpanne kiinni tämmösistä asioista
Vierailija kirjoitti:
Hirveä tarve kertoa toisten puolesta miltä joku tuntuu tai pitäisi tuntua. Ainoastaan seksin ostajat osaavat kertoa miltä se tuntuu. Jos se tuntuu kivalta, niin sitten se on niin.
Yhden myyvän naisen tunnen hyvin ja myyminen tuntuu kuulemma ihan kuin miltä tahansa työltä. Paitsi että tuntipalkka 200€ ja töitä pari tuntia päivässä. Välillä töissä ihan viihtyy ja välillä on tylsempää. Luettiin yhdessä tätä ketjua ja paljon on taas mielipiteitä ihmisiltä jotka ei tiedä asiasta yhtään mitään.
Tämän sanoinkin jo aiemmin, mutta toistan vielä, että seksin ostaja voi kertoa mitä se hänelle merkitsee, mitä hän seksiä ostamalla hakee, millainen hän on luonteeltaan jne. mutta hän ei voi kertoa sitä muiden ostajien puolesta. Sen takia seksityöläisellä on asiasta enemmän tietoa kuin yksittäisellä seksin ostajalla.
Yksittäisen seksin ostajan kuvaus asiasta on myös sillä tavalla epäluotettava, että hänen oma mielipiteensä itsestään on subjektiivinen. Jos yksittäisten seksin ostajien mielipiteiden mukaan lähdetään kokonaiskuvaa miettimään, niin kaikki seksin ostajat ovat vähintään miellyttäviä herrasmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun selkä kutisee niin eikös se sitten ole se ja sama kuka siinä alla kyhnöttää. Minusta hassua nostattaa vaimoa jalustalle kun mieli tekisi muita, mutta ei halua toista satuttaa. Ihailtavaa, mutta ei tee seksistä vaimosi kanssa kovinkaan kummoista. Siinäs raaputtelet selkääsi kun raukka parka luulee teidän seksin olevan jotain kaunista ja ihanaa.😂
Sinä raukka et ole koskaan edes rakastellut etkä tiedä mitä se on. Et ymmärrä ollenkaan mitä tarkoittaa kun sielut yhtyy. Pelkkä seksi maskullisen rahaa haluavan naisen kanssa on siihen verrattun kuin hallayö..
Itse en ole koskaan harrastanut seksiä, ainoastaan rakastellut.
Sielut yhtyy...😂 mihin hävisi se mukavaa muidenkin naisten kanssa. Samaa se kaikkien kanssa on. Ja rakastelitko kaikkien näiden naisten kanssa siis? Eli sama asia edelleen.
Tuo edellinen viesti oli jonkun muun kirjoittama. Minä olen tuo mies, joka kerroin rakastavani vaimoani. Ja kyllä seksi vain on parempaa kun kumpikin rakastaa toistaan ja haluaa tälle hyvää. Lisäksi myös ihan teknisessä mielessä, kun tuntee toisen ja tietää mistä tämä nauttii, niin päästään parempaan lopputulokseen. Sielujen yhtyminen nyt on tyypillistä naisellista liioittelua, mutta sinänsä olen kyllä hänen kanssaan samoilla linjoilla. Seksi oman vaimoni kanssa on ollut parasta seksiä ikinä. Tottakai joskus herää kiinnostus jotain toista kohtaan. Olen kuitenkin ollut tarpeeksi monen kanssa tietääkseni, että usein se todellisuus ei vastaa mielikuvia, ja jälkeenpäin tulee lähinnä morkkis.
Todellakin naisten löpinää. Se ero juurikin on miehissä ja naisissa. Naiset haluaa jotain tunteikasta silottelua ja miehet kunnon pan*on. Väitän, että joku todella hottis nuori nainen saisi sullakin sukat pyörimään jaloissa ja sellaisen kiiman ettei vaimolla olisi mitään jakoa. Jos olet ollut niin monen kanssa kuin väität niin tiedät sen todeksi. Ja alunperin vaimosikin oli vain yksi nainen muiden joukossa jonka kanssa harrastit seksiä.
Paitsi että se viesti oli minun, miehen kirjoittama siitä kuinka sielut yhtyy. Toisillä näyttää olevan vaikea ymmärtää, ettei pelkkä naisen ulkonäkö saa kiimaa aikaiseksi. Kiiman saa aikaiseksi pillu joka on niin kiimassa ja malttamaton, että alkaa syömään sormia tai kalua. Sellaista turha kuvitella maksullisten kanssa, eikä ihan heti tule vastaan kenenkään tuntemattoman naisen kanssa. Jos pillu ei ole kiimassa, ei kannata alkaa seksiin ollenkaan, kun saa parempaakin.
Onhan noita miehiä olemassa paljonkin, joille pelkkä naisen ulkonäkö tai jopa vaatetus saa kiiman aikaiseksi.
Kun puhutaan runkkualustasta, niin se on kyllä vähän ikävästi sanottu seksityöläisestä. Kaikkia seksityöläisiä ei sitä paitsi edes saa panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Minä kyllä väitän tunnistavani miehen, joka ostaa tavallista seksiä säännöllisesti. Sen tunnistaa kyllä, arvomaailmasta ja itsekeskeisyydestä, mutta joskus elämässä ostanutta tai salatun fetissin omaavaa voi olla vaikea tunnistaa.
Itse olen käynyt H..rissa n..keristä Thaikkuun ja mitä se kellekkään kuuluu jos tapahtunut ennen nykyisen löytämistä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29Minä kyllä väitän tunnistavani miehen, joka ostaa tavallista seksiä säännöllisesti. Sen tunnistaa kyllä, arvomaailmasta ja itsekeskeisyydestä, mutta joskus elämässä ostanutta tai salatun fetissin omaavaa voi olla vaikea tunnistaa.
No kerro sitten mistä sen tunnistaa kun kerran tiedät.
Katsotaan löytyykö musta noita piirteitä. Sitä en vielä tässä vaiheessa aio paljastaa, että olenko käynyt vai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29Minä kyllä väitän tunnistavani miehen, joka ostaa tavallista seksiä säännöllisesti. Sen tunnistaa kyllä, arvomaailmasta ja itsekeskeisyydestä, mutta joskus elämässä ostanutta tai salatun fetissin omaavaa voi olla vaikea tunnistaa.
No kerro sitten mistä sen tunnistaa kun kerran tiedät.
Katsotaan löytyykö musta noita piirteitä. Sitä en vielä tässä vaiheessa aio paljastaa, että olenko käynyt vai en.
Se on vähän kuin ns. homotutka eli perustuu empiiriseen tietoon ja myös fiilikseen mikä ihmisestä lähtee. Kadulla vastaantulijoista ei voi tunnistaa, tuttavista kyllä. Kerran olen tässä onnistunutkin eli vaimolle asia paljastui myöhemmin (en sanonut mitään epäilyksistäni).
Tuli vielä mieleen pari juttua ap:lle. Ensinnäkin anteeksi, kun olen "varastanut" ketjusi spämmäämällä tänne omia juttujani, jotka eivät varsinaisesti kuulu kysymyksesi piiriin.
Toisena pointtina anteeksi pyytäminen. Jos ihminen ei osaa pyytää anteeksi aiheuttamaansa pahaa, niin sitä on turha jäädä odottelemaan. Hän on mulkku, millä tarkoitan tyyppiä, joka on sekä tyhmä että empatiakyvytön. Onko miehesi tuollainen?
Jos taas ihminen joutuu pyytämään anteeksi asiaa jota katuu syvästi ja jolle ei voi mitään enää, on sekin väärin ja voi olla jopa väkivaltaista. Viimeksi mainittu on tilanne, missä yhtä virhettä joutuu sovittamaan koko elämänsä eli valtasuhde on jotenkin vääristynyt ja vahingollinen. Onko miehesi silmissäsi määrittynyt huonoksi ihmiseksi lopullisesti eli varjo peittää kaiken muun ainakin ajoittain (omassa mielessäsi, ei välttämättä keskinäisessä kanssakäymisessä)?
Käsitin, ettet ole piinannut miestäsi anteeksipyyntöjen vaatimisella, vaan kertaluontoinen seksin ostaminen on enemmän omaa mieltäsi vaivaava asia. Mikä siinä sinua vaivaa? Sekö, että mies ehkä tekee tuon uudestaan? Tapahtumien yksityiskohdat ja se, miten miten hän sen koki? Etkö pysty uskomaan aitoon katumukseen ja jos niin, niin millä perusteella? Jos teko on arvojesi vastainen, niin onko niin, että se yksittäisenäkin ylittää rajan, mistä ei oikeastaan ole paluuta?
Jokainen tekee virheitä, sinä myös. Mutta kaikkien ei ole helppo antaa anteeksi (kuulun itse tähän ryhmään) ja se vain on hyväksyttävä. Eivät kaikki pysty antamaan anteeksi pettämistäkään, vaikka olisivat terapiassakin käyneet.
Tunne itsesi. Minusta se on hyvä neuvo, joka usein jää sälän peittoon. Jos et pysty antamaan anteeksi ja teko on leimannut miehesi mielessäsi lopullisesti, et pysty luottamaan ja kunnioittamaan, niin piinaat turhaan itseäsi. Parhaimmillaan tuollainen virhe voi syventää teidän keskinäistä suhdettanne, joten minä käsittelisin vielä sitä puhumalla, kysymällä enkä vain omassa mielessäni, jos olisin sinä. Jos mies rakastaa sinua ja on hyvä ihminen, hän vastaa kysymyksiin ja huolesi ehkä jää pois.
Täällä boomer-mammat elää jotain mennyttä vuosituhatta 😂 Nykyään naisia ei kukaan pakota myymään seksuaalisiapalveluita, vaan ne ovat pikemminkin trendi. Nykynainen nauttii saadessaan huomiota ja vartavasten etsii sugar-miehiä ja pitää yllä only fans-juttuja.
Naisilla näkyy olevan kuvitelma, että nykysuomessa homma on samanlaista kuin viime vuosituhannella köyhissä maissa, jossa nainen nakataan homeiseen koppiin jota vartioi rikolliset aseet kourassa ja siellä sitten äijät käy väkipakolla panemassa 😩
Ok, kun kysytään niin vastataan. Olen seksiä ostava mies, eri kuin tuo jolle kommentoit. Tunnistan itsessäni jossain määrin tuon mainitsemasi itsekkyyden. Olen ollut lähes koko aikuisikäni sinkku, enkä edelleenkään halua parisuhdetta. Seksiä kuitenkin kaipaan, ihan fyysisesti, siinä mielessä tuo ylempänä esitetty vertaus selän kutiamiseen on aika osuva. Olen myös huomannut, että pitkä seksittömyys vaikuttaa henkiseen hyvinvointiinikin negatiivisesti.
Pitkään hain irtoseksiä baareista, mutta iän myötä siitä tuli aina vain hankalampaa ja epävarmempaa. Jokunen vuosi sitten rohkaistuin hakutumaan maksulliselle, ja harmittelen etten tajunnut tehdä sitä jo kauan sitten. Rahan- ja ajansäästö on huomattavaa verrattuna baaripanoihin.
En todellakaan ole koskaan edes tullut ajatelleeksi, että seksin ostaminen ja jonkunlainen valta-asema ja myyjän nöyryytys olisi siinä se juttu. Ilmeisesti olet kuitenkin itse kohdannut tällaisia miehiä, joten uskon että joillakin näin saattaa olla. Omalla kohdallani kysymys on pelkästään ns. panetuksen hoitamisesta pois päiväjärjestyksestä. Aivan kuten minua pissattaa ja kakattaa, niin välillä spermattaa, ja silloin on hyvä että senkin tarpeen voi tyydyttää nopeasti ja varmasti.
Käytän vain suomalaisia, itsenäisiä palveluntarjoajia, jotta en tue ihmiskauppaa. Myyjien motiiveista taas ei ulkopuolinen voi tietää, enkä ajattele että niiden selvittäminen edes olisi minun tehtäväni. Nainen on itse tehnyt päätöksen seksin myynnistä, ja voi myös kieltäytyä siitä minun kanssani, joten jos hän suostuu, on minusta kohtuullista olettaa, että hän ei tee sitä vastentahtoisesti. En tietenkään oleta, että seksin myyjät kokisivat seksuaalista nautintoa minun kanssani, mutta koska he silti ovat halukkaita panemaan rahasta, heidän mielestään varmaankin hyvät puolet ovat suuremmat kuin huonot.