Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä
Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.
Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?
Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.
Kommentit (880)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki tietää että seksitauteja on olemassa ja osa voi olla vakaviakin hoitamattomana.
Mitä sitten? Miten liittyy tähän ketjuun?
Seksitaudit on lisääntyneet älyttömän paljon. Oli parin viikon sisällä juttu, muistaakseni Ylellä.
... Hakusessa vieläkin se, miten tuo liittyy tähän ketjuun.
On sellaisia hassuja miehiä, jotka ajattelee, että kun käyttää kortsua niin mitään ei voi omaan heppiin tarttua :D ja nää miehet käy sellaisten tätien luona, jotka harrastaa seksiä monien setien eri kanssa, niin tilastomatemaattisesti riski saada jotain kotiin viemistä voi nousta verrattain suureksi :D
Huonolla säkällä voi toki neitsyenä saada pöpön ensimmäisenä hääyönä. Mä tässä vastaan vaan, miten liittyi ketjuun.
Joo. Mut sen vastapainoksi sit se, että se kumi kyllä ehkäisee suurinta osaa taudeista varsin tehokkaasti, ja maksullisten kanssa 99,5% vaatii ehdottomasti kortonkia. Ns "tavisten" irtosuhteissa sitten aika moni painaa paljaalla, paljon useampi kuin kehtaisi myöntää.
Mut muutenkin, AP:n mies sanoo käyneensä kerran joskus nuorena maksullisen naisen luona. Nyt puhutaan siitä, lisäksi ehkä yleisesti miehistä jotka ovat joskus käyneet, mutteivät enää.
Sikäli kun sieltä on tauteja saatu, niin ne ovat kyllä varmaan parantuneet. Paitsi parantumattomat, kuten herpes, jonka todella moni hankkii ihan ilman maksullisiakin jossain vaiheessa. Siltä riskiltä on mahdotonta välttyä täysin, jos aikoo harrastaa seksiä.
Kumppani joka on jonkin verran kokenut seksuaalisesti on lähtökohtaisesti samanlainen herpesriski, oli se käynyt maksullisissa joskus 10v sitten vai ei. Joten mielestäni epärelevanttia tuoda taudit tähän keskusteluun, kun ei puhuta ammattilaisten vakioasiakkaista.
Jos sulla on herpes niin ei sua kukaan nainen halua.
Niin, ja sen herpeksen voi saada myös ei-maksullisesta seksistä, koita nyt tajuta 🙄
Ei sua halua kukaan, jos sulla on herpes. Miksi tartutat sitä eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin ostaminen on kyllä sen asteinen osoitus miehen yhdistetystä moraalittomuudesta ja luuseriudesta, että en kyllä kykenisi koskemaan edes pitkällä tikulla.
Helpompi ois sulattaa, että olisi myynyt seksiä. 😁
Tämä ei yllätä; naiset yleensä suhtautuu seksin myymiseen varsin positiivisesti koska se ei ole kaukana niiden normaalista toiminnasta, kun miehen treffeillä käyttämä raha on suorassa yhteydessä todennäköisyyteen harrastaa seksiä, ja kun mies käyttää tarpeeksi niin valtaosalta lohkeaa.
Ei, vaan seksin ostaja käyttää taloudellista valtaa toiseen ja tyydyttää itsekkäästi omia tarpeitaan. Ostaja on siksi moraalittomampi kuin myyjä. Ja treffeilläkin mies, jolla on ostajan asenne (yrittää tehdä vaikutuksen rahalla, autolla, asemalla ym..eikä omilla henkisillä ja ulkoisilla ominaisuuksilla) on kuvotus.
Täh?
Kun minä käyn ostamassa K-kauppiaalta ruokaa tyydyttääkseni itsekkäästi ravinnon tarpeeni, onko sekin taloudellista vallankäyttöä?
Ihminen ei ole ruokaa eikä esine. Vertauksesi kertookin olennaisen sinusta.
Niin? Enhän minä sitä ihmistä ostakaan, "myydä itseään" on vain sanonta. Ostan siltä aikaa ja palvelua.
Vai onko vaikkapa pelkän hieronnan ostaminen vallankäyttöä?
Meille joillekin seksi on paljon intiimimpi asia, kuin hieronta. Siksi mies, joka ostaa seksiä, ei sovellu suhteeseen, jossa seksi ja rakkaus yhdistyvät.
Teille joillekin varmasti, ja siihen mielipiteeseen teillä on oikeus. Niin kuin kaikilla - mutta tekopyhältä se silti vaikuttaa, kun naiset jotka harrastaa äärimmäisen kevytkenkäisiä ja pinnallisia irtosuhteita, väittää samaa.
Pyh. Mulla ei ole elämäni aikana ollut yhtään irtosuhdetta. Ja irtosuhteita harrastaa miehetkin kevytkenkäisesti, pienempi paha se on kuin seksin ostaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin ostaminen on kyllä sen asteinen osoitus miehen yhdistetystä moraalittomuudesta ja luuseriudesta, että en kyllä kykenisi koskemaan edes pitkällä tikulla.
Tämä ei yllätä; naiset yleensä suhtautuu seksin myymiseen varsin positiivisesti koska se ei ole kaukana niiden normaalista toiminnasta, kun miehen treffeillä käyttämä raha on suorassa yhteydessä todennäköisyyteen harrastaa seksiä, ja kun mies käyttää tarpeeksi niin valtaosalta lohkeaa.
Ei, vaan seksin ostaja käyttää taloudellista valtaa toiseen ja tyydyttää itsekkäästi omia tarpeitaan. Ostaja on siksi moraalittomampi kuin myyjä. Ja treffeilläkin mies, jolla on ostajan asenne (yrittää tehdä vaikutuksen rahalla, autolla, asemalla ym..eikä omilla henkisillä ja ulkoisilla ominaisuuksilla) on kuvotus.
Täh?
Kun minä käyn ostamassa K-kauppiaalta ruokaa tyydyttääkseni itsekkäästi ravinnon tarpeeni, onko sekin taloudellista vallankäyttöä?
Niin? Enhän minä sitä ihmistä ostakaan, "myydä itseään" on vain sanonta. Ostan siltä aikaa ja palvelua.
Älä nyt viitsi. Parturikampaajat ja hierojat ei pitäisi tuosta, kyllä pillun myyminen on helkkarin kovaa työtä, vaikka muuta kuvittelet. Se koskeekin välillä ja asiakkaat on mulkkuja. Ei vapaaehtoisuus siitä mukavaa tee, vaan aika monille se on sitä kun miehistä ei oikeastaan pidä. Ja pitää vielä vähemmän työn jälkeen, vaikka heitä voi jollain tasolla ymmärtää. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole kuin asiakkaat.
Ja siksi siitä maksetaan enemmän kuin hiusten leikkuusta tai hieronnasta. Vai montako parturi-kampaajaa tunnet joilla on kuukaudessa 4-8 asiakasta? Jos tekee jotain vapaaehtoisesti niin vaikka se olisi rankkaa, kukaan ei käytä valtaa. Voi ihan vapaasti tehdä vähemmän, tai vähemmän rankkaa hommaa, ja saada vähemmän rahaa.
Totta, mutta sinä väitit, että kyse on samanlaisesta työstä. Ei ole. Niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa ainakaan työläisen näkökulmasta, vaikka sinä näet sen samanlaisena. Tee ensin seksityötä itse ja tule sitten kertomaan vasta, että samanlaista on.
En ole väittänyt että se on samanlaista työtä. Näytä, missä niin väitin. Sanoin, että siinä, kuten vaikka hieronnassa, on kyse siitä että ostan ihmiseltä hänen aikaansa ja palvelua (enkä ihmistä itse, kuten väitettiin).
Väitin, ettei se ole mitään taloudellista tai muutakaan vallankäyttöä, jos ostan seksiä - tai muutakaan palvelua - ihmiseltä, joka vapaasta tahdostaan sitä myy ja asettaa itse hinnat palvelulleen. Minulla ei ole mitään valta-asemaa, minulle sanellaan ehdot ja se on ota tai jätä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua miestä, jolla on herpes, se tarttuu.
Tästäkin selviää helpolla kun ei kerro kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Monessa maassa on ihan normaalia, että mies ostaa seksiä. Nopea ja helppo tapa hoitaa seksuaaliset tarpeensa, jos ei ole kumppania. Toki jotkut sitä saattaa tehdä vaikka olisikin kumppani.
Täällä vaan suhtaudutaan takapajuisesti.
Näin ainakin Espanjassa (ja espanjalaisia miehiähän täällä aina kuolataan, kun ovat miehiä isolla Mllä ja kohtelee naisia niin hyvin), yli puolet miehistä taisi olla käynyt maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua miestä, jolla on herpes, se tarttuu.
Paitsi kaikki naiset, jotka ei tiedä että mulla on se.
Ja kaikki naiset, joilla on se itselläkin.
En antaisi anteeksi. En pystyisi olemaan miehen kanssa ,joka kykenee olemaan sellaisen naisen kanssa yhdynnässä, joka ei halua sitä seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on perimmäisistä arvoista ja asioista; minkälainen on ihminen, jolle itsetyydytys ei riitä ja on valmis maksamaan naisen palveluista? Ei toi ole mikään pikkujuttu tai lipsahdus. Sen on täytynyt tehdä monta eri vaihetta mm.etsiä nainen, valmistautua, varmistaa rahat, hankkiutua paikan päälle jne. Minkälainen ihminen tekee kaiken ton seksin takia?
Minkälaiselle miehelle asia tulee edes mieleen saati että toteuttaa? Ei sellainen naisia arvosta, en ikinä olis tollaisen kanssa. En ikinä. Kirkuva red flag.
Eikä tuollaista miestä voisi katsoa kunnioituksella, kun hän kasvattaa omaa tytärtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Älä nyt viitsi. Parturikampaajat ja hierojat ei pitäisi tuosta, kyllä pillun myyminen on helkkarin kovaa työtä, vaikka muuta kuvittelet. Se koskeekin välillä ja asiakkaat on mulkkuja. Ei vapaaehtoisuus siitä mukavaa tee, vaan aika monille se on sitä kun miehistä ei oikeastaan pidä. Ja pitää vielä vähemmän työn jälkeen, vaikka heitä voi jollain tasolla ymmärtää. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole kuin asiakkaat.
Ja siksi siitä maksetaan enemmän kuin hiusten leikkuusta tai hieronnasta. Vai montako parturi-kampaajaa tunnet joilla on kuukaudessa 4-8 asiakasta? Jos tekee jotain vapaaehtoisesti niin vaikka se olisi rankkaa, kukaan ei käytä valtaa. Voi ihan vapaasti tehdä vähemmän, tai vähemmän rankkaa hommaa, ja saada vähemmän rahaa.
Totta, mutta sinä väitit, että kyse on samanlaisesta työstä. Ei ole. Niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa ainakaan työläisen näkökulmasta, vaikka sinä näet sen samanlaisena. Tee ensin seksityötä itse ja tule sitten kertomaan vasta, että samanlaista on.
En ole väittänyt että se on samanlaista työtä. Näytä, missä niin väitin. Sanoin, että siinä, kuten vaikka hieronnassa, on kyse siitä että ostan ihmiseltä hänen aikaansa ja palvelua (enkä ihmistä itse, kuten väitettiin).
Väitin, ettei se ole mitään taloudellista tai muutakaan vallankäyttöä, jos ostan seksiä - tai muutakaan palvelua - ihmiseltä, joka vapaasta tahdostaan sitä myy ja asettaa itse hinnat palvelulleen. Minulla ei ole mitään valta-asemaa, minulle sanellaan ehdot ja se on ota tai jätä.
Ok. Sitten se oli joku muu joka vertasi seksin myymistä hierontaan ja kampaajalla käyntiin siinä mielessä, että on samanlaista.
Vapaaehtoisesti tehty seksityö ei ole ihmisen ostamista, se on totta, eikä vallankäyttöäkään, mutta joskus asiakas kuitenkin ajattelee sen olevan sitä. Aika useinkin. Se on tavallaan tottakin, että asiakas saa tehdä asioita mitä ei voi ventovierailta ikinä pyytää ja se varmaan on syynä koko palvelun ostoon. Siis tietty asenne naiseen, että heitä voi määrätä ja hallita eikä tarvitse miellyttää, koska on maksettu. Näinhän tässäkin ketjussa moni sanoo. Mutta tämä ei koske kaikkia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
En antaisi anteeksi. En pystyisi olemaan miehen kanssa ,joka kykenee olemaan sellaisen naisen kanssa yhdynnässä, joka ei halua sitä seksuaalisesti.
Mistä sä tiedät, ettei oo halunnut sitä seksuaalisesti?
Prostituoidut (muut kuin ihmiskaupan uhrit) voivat kyllä valikoida asiakkaansa ja heidän kokemuksiaan lukeneena, kyllä on ihan yleistä että tulee sellaisiakin asiakkaita keneen tuntevat jopa vetoakin ja nauttivat seksistä. Kyllä siellä varmaan käy enemmän ja vähemmän miellyttäviä asiakkaita, jotkut nuoret ja komeat kundit varmaan ihan mieluisia siitä näkökulmasta. Ei se että ne ottaa maksun täysin poissulje että joskus nauttisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät, ettei oo halunnut sitä seksuaalisesti?
Prostituoidut (muut kuin ihmiskaupan uhrit) voivat kyllä valikoida asiakkaansa ja heidän kokemuksiaan lukeneena, kyllä on ihan yleistä että tulee sellaisiakin asiakkaita keneen tuntevat jopa vetoakin ja nauttivat seksistä. Kyllä siellä varmaan käy enemmän ja vähemmän miellyttäviä asiakkaita, jotkut nuoret ja komeat kundit varmaan ihan mieluisia siitä näkökulmasta. Ei se että ne ottaa maksun täysin poissulje että joskus nauttisi.
Moni nainen tykkää 180 cm pitkistä tuuheatukkaisista miehistä ja 35 - vuotiaista tai alle.
En koskaan haluaisi naista, joka on ollut jonkun toisen miehen kanssa ennen minua. Maksimum yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy paljonko maksoi ja pyydä itse samaa taksaa
🤣ei kukaan maksa tavalliselle naiselle samaa mitä ammattilsiselle
Joutuuko pikkumies maksamaan seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy paljonko maksoi ja pyydä itse samaa taksaa
🤣ei kukaan maksa tavalliselle naiselle samaa mitä ammattilsiselle
Joutuuko pikkumies maksamaan seksistä?
Ei. En ole ikinä itse joutunut maksamaan. Ja olen nainen.
Eräs nainen maksoi minulle seksistä, miten voin antaa hänelle anteeksi?
Aloittajan olisi varmasti hyvä tietää seuraava: Oma mieheni, jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo vuosikymmenen, on käynyt maksullisissa ja ilmaisissa ja kaikkea siltä väliltä. Asia oksettaa minua vielä tänä päivänäkin, mutten tiennyt siitä kuten en monista muistakaan hänen menneisyyteensä liittyvistä asioista ennen lapsemme syntymää. Miehen entinen ammatti on legioonalainen, joten on ollut ties missä ympäri maalimaa ja iljettää ajatellakin keiden kanssa. Ilmeisesti jotain jälkikasvua Venäjälläkin, eli ehkäpä auttaa, jos suhteutat oman miehesi tekemisiä tähän-on paljon pahempaakin, kuin puolison menneisyydestä löytyvä yksi moka. Jos voisin mennä ajassa taaksepäin ja valita toisin totuuteen pohjaavien tietojen avulla, en todellakaan olisi jatkanut elämääni ko. hlön kanssa, mutta minkäs teet..ehkäpä sitten, kun lapsi on omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Ok. Sitten se oli joku muu joka vertasi seksin myymistä hierontaan ja kampaajalla käyntiin siinä mielessä, että on samanlaista.
Vapaaehtoisesti tehty seksityö ei ole ihmisen ostamista, se on totta, eikä vallankäyttöäkään, mutta joskus asiakas kuitenkin ajattelee sen olevan sitä. Aika useinkin. Se on tavallaan tottakin, että asiakas saa tehdä asioita mitä ei voi ventovierailta ikinä pyytää ja se varmaan on syynä koko palvelun ostoon. Siis tietty asenne naiseen, että heitä voi määrätä ja hallita eikä tarvitse miellyttää, koska on maksettu. Näinhän tässäkin ketjussa moni sanoo. Mutta tämä ei koske kaikkia asiakkaita.
Mutta asiakas saa tehdä kuitenkin niitä asioita mitä pyytää ja mistä etukäteen maksaa. Eri asia jossain kambodžalaisessa bordellissa varmaan, mut jos maksullisen kanssa alkaa sooloilemaan ja tekemään sellaisia asioita mistä ei oltu puhuttu ja määräilemään kun sanoo vastaan, niin siinä saa nopeasti turpaan, tai vähintäänkin touhut loppuu. Eli ei se siltäkään osin ole vallankäyttöä, maksimissaan näyteltyä vallankäyttöä, roolileikkiä, mistä ollaan maksettu (ja moni mies maksaa siitä että häntä dominoidaan tällä tavalla).
Kertoo todella paljon miehestä jos on edes sen kerran käynyt maksullisissa.
Pitää sinuakin ap lunttuna jota voi kohdella miten vain. Jos et tätä ole huomannut niin jossain vaiheessa sen huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt tajuta. Se siinä kirpaisee ettei koskaan tule olemaan ammattilaisen tasolla. Jotain humalaista baari panoa on helppo pistää paremmaksi. Mutta ammattilainen joka toteuttaa sun fantasiat mukisematta...eipä paljon pano parane. Siihen ei kukaan nainen pysty.
Ai tunteetonta panoa ei voi pistää paremmaksi? Ehkä niin sitten narskuilla, mutta tavalliselle ihmiselle se tunneyhteys on merkittävä osa, ja kyllä kiinnostaa sekin, nauttiiko toinen yhtä lailla.
Niin, ja sen herpeksen voi saada myös ei-maksullisesta seksistä, koita nyt tajuta 🙄