Millä hoidolla tukkoinen ja huokoinen iho parempaan kuntoon?
Haluaisin lopettaa meikkaamisen, mutta minulla on hirveästi mustapäitä, tukkoisen tuntuiset ihohuokoset ja jotenkin epäterveen näköinen iho muutenkin. Lopetin kahvinjuonnin noin viikko sitten (en juo enkä polta) ja purin vähentämään sokeria. Juon mielestäni tarpeeksi vettä.
Millä keinoin ihoa saa ulkopuolelta virkistettyä?
Kommentit (80)
Mulle on auttanut kasvojen kuorinta pari kertaa viikossa kurkunsiivulla, johon laitan sokeria.
Huvittavaa, kun ihmiset neuvoo meikin kanssa vaikka kyse oli siitä, että meikki halutaan lopettaa kokonaan.
Miten ihmeessä laajentuneet ihohuokoset saa pois vai saako millään? Mulla on niitä ihan koko naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä laajentuneet ihohuokoset saa pois vai saako millään? Mulla on niitä ihan koko naamassa.
Ei saa. Voit kosteuttaa ihoa niin että näyttävät pienemmältä kun iho on kostea eikä rutikuiva, mutta pois et saa etkä pienennetyäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Voit kosteuttaa ihoa niin että näyttävät pienemmältä kun iho on kostea eikä rutikuiva, mutta pois et saa etkä pienennetyäkään
Voi itku.
Tähän päälle vielä juonteet niin näytän niin rumalta etten poistu enää kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun ihmiset neuvoo meikin kanssa vaikka kyse oli siitä, että meikki halutaan lopettaa kokonaan.
Ei se iho yhdessä yössä välttämättä parane sellaiseksi, että haluaisi jättää heti meikin pois. Tämän takia vinkkasin, että jos meikkiä vielä käyttää ennen kuin iho on oikeasti hyvässä kunnossa, voi olla hyvä vaihtaa pohjameikki luonnonkosmetiikkaan, sillä ne ovat usein hoitavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku.
Tähän päälle vielä juonteet niin näytän niin rumalta etten poistu enää kotoa.
Ihohuokoset ja juonteet on normaali ja luonnollinen asia. Häpeätkö myös raajojasi ja puheääntäsi? Älä ole höpsö, aikuinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku.
Tähän päälle vielä juonteet niin näytän niin rumalta etten poistu enää kotoa.Ihohuokoset ja juonteet on normaali ja luonnollinen asia. Häpeätkö myös raajojasi ja puheääntäsi? Älä ole höpsö, aikuinen ihminen
Kyllä minä häpeän huonoa ihoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku.
Tähän päälle vielä juonteet niin näytän niin rumalta etten poistu enää kotoa.Ihohuokoset ja juonteet on normaali ja luonnollinen asia. Häpeätkö myös raajojasi ja puheääntäsi? Älä ole höpsö, aikuinen ihminen
Oletko sitä mieltä, että kaikkien sellaisten ihmisten joilla on ns. huono iho, kuuluisi hävetä sitä?
Moni täällä suosittelee luonnonkosmetiikkaa, ei se sovi välttämättä yhtään sen paremmin kuin tavallinenkaan. Kuulostaa toki hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku.
Oletko sitä mieltä, että kaikkien sellaisten ihmisten joilla on ns. huono iho, kuuluisi hävetä sitä?
Missä niin sanottiin? Hän sanoi häpeävänsä omaa ihoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku.
Häpeän omaa huonoa ihoani koska näytän rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä suosittelee luonnonkosmetiikkaa, ei se sovi välttämättä yhtään sen paremmin kuin tavallinenkaan. Kuulostaa toki hyvältä.
Ei toki VÄLTTÄMÄTTÄ, mutta itselläni kävi niin, että oikukas ihoni parani lähes normaaliksi vaihdettuani luonnonkosmetiikkaan.
Korealainen ihonhoito. Vaikka vähän lyhennettynä versiona, mutta tärkeintä säännöllisyys ja muutamat ydinkohdat: huolellinen kaksoispuhdistus (ensin öljypohjainen puhdaine jolla meikit pois ja sitten tavallinen puhdaine), noin kerran viikossa kemiallinen kuorinta (ei siis hangata ihoa, vaan annetaan aineen vaikuttaa), kosteus ja tässä tärkeää kerrostaminen! Eli ensin kaikkein "vesimäisimmät" kuten kosteuttava kasvovesi, seerumi, ja sitten kosteusvoiteet, joilla kosteutus "lukitaan" iholle. Aamuin illoin koko homma, taatusti häipyy mustapäät ja muut epäpuhtaudet. Toki ihohuokoset eivät pienene millään keinolla, mutta kun ovat puhtaat niin iho näyttää tasaisemmalta. Suosittelen kokeilemaan. Mikään yksittäinen ihonhoidontuote ei toimi kaikilla, mutta tämä rutiini toimii kyllä kaikilla. Itse tuotteilla ei ole niin kauheasti merkitystä, kunhan eivät aiheuta juuri sinulle mitään allergiaoireita ja sisältävät runsaasti kosteuttavia ainesosia kuten hyaluronihappoa.
COSXR BHA blackhead power liquid -niminen tuote on tosi hyvä mustapäihin ja muihin epäpuhtauksiin. On myös edullinen, purkki on tosi iso eikä sitä kannata käyttää joka päivä, sillä on aika tujua tavaraa, mulla on edelleen käytössä vuosi sitten ostettu pullo jossa on varmaan yli puolet jäljellä. Mulla se on auttanut tosi hyvin mustapäihin ja jos on jotain finnejä, niin se saa nekin parissa päivässä katoamaan. Suosittelen kokeilemaan.
Jokaisella on omat murheensa. Minulla on taas kroppa luomia täynnä, niitä ei voi edes meikillä peittää kasvoilta.
Iho- ja paino-ongelmia koskevat ketjut täyttyvät aina sekunneissa kymmenistä erilaisista ohjeistuksista. Pian alkaa hillitön vääntö ja tappelu siitä minkälainen ruokavalio tai putelirivistö kylppärissä pitää ihmisellä olla.
Mikä meikkivoide tai puuteri peittää pisamat kasvoilta? Onko kosmetologia yhtään paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku.
Missä niin sanottiin? Hän sanoi häpeävänsä omaa ihoaan.
Ymmärrätkö pointtini? Jos hänen mielestään on aiheellista hävetä rumaa ihoaan eikä ilmeisesti aio edes kehittyä tuosta ihmisenä, niin silloin on paikallaan kyseenalaistaa, että pitäiskö muiden hävetä omaansa? Jos vastaus on ei, niin miksi sitten hän häpeää omaa ihoaan? Siinäpä kehityspiste.
Kaksoispuhdistuksen🤣🤣🤣